instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 13 грудня 2024, 09:16

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 2 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 05 листопада 2024, 20:45 
Офлайн
новенький

З нами з: 07 грудня 2016, 03:14
Повідомлень: 1
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 1997
Код мотора: 1Z 1,9
КПП: МКПП
Всім привіт. Маю службового дракона у вигляді гольф мк 3 1.9тді. Як тільки забрав у волонтерів виявив проблему:
Після старту авто і початку руху турбіна не вмикається, починає працювати тільки після прогазовки до 3200 обертів, після цього працює коректно і без проблем до тих пір поки не заглушив авто. Після нового старту двигуна треба робити перегазовку до 3200+ щоб "увімкнути" турбіну.
Поки нема можливості потрапити на СТО, військовий. Думаю може у когось було те саме, швидко підкинути деталюшку і їздити далі.
Або порекомендуйте будь ласка СТО де допоможуть нормально, а не вліплять капіталку всього на світі. Київ або область.
Дякую!


Догори
ПовідомленняДодано: Вчора, 12:06 
Офлайн
Заглянул
Аватар користувача

З нами з: 11 серпня 2020, 11:43
Повідомлень: 44
Автомобиль: Atlas
Год выпуска:: 2017
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Имя: Денис
Вітаю! Проблема, яку ви описуєте, є типовою для дизельних двигунів із турбінами і може бути пов'язана з кількома поширеними причинами. Ось кілька напрямків для діагностики і тимчасових рішень:

1. Можливі причини:
Заклинення геометрії турбіни:

У вашого двигуна, ймовірно, турбіна з варіативною геометрією (VNT). Вона може "закиснути" через нагар, і регулюючі лопатки не працюють належним чином, доки не створиться достатній тиск.
Після прогазовки турбіна "прокидається", але це тимчасове рішення.
Перепускний клапан (N75):

Клапан, що керує роботою турбіни, може бути несправним або засміченим.
Спробуйте перевірити і прочистити клапан, а також оглянути його шланги.
Проблеми з вакуумною системою:

Пробої в шлангах вакууму або слабкий вакуумний насос можуть створювати нестачу тиску для роботи турбіни.
Перевірте вакуумні шланги на тріщини або пошкодження.
Датчик наддуву (MAP):

Може подавати некоректні дані, і турбіна не активується до певного моменту.
Очистіть датчик і перевірте його роботу.
Сажовий фільтр або EGR:

Якщо EGR клапан або сажовий фільтр засмічені, це може призводити до порушення роботи турбіни.
Тимчасово можна заглушити EGR (заглушкою або програмно).
2. Що зробити прямо зараз:
Перевірте і очистіть клапан N75.
Огляньте шланги вакууму, щоб знайти можливі пробої чи тріщини.
Якщо є доступ, спробуйте ручно розробити механізм лопаток турбіни.
Використайте турбо-очисники (спеціальні добавки в паливо або аерозолі для впускного колектора).
3. Рекомендація СТО в Києві та області:
Diesel Master — спеціалізуються на діагностиці та ремонті дизельних двигунів.
TDI Garage — майстри з хорошими відгуками саме по VW, особливо старших моделей.
Volkswagen Service на Академмістечку — знаються на проблемах старих "гольфів".
Boost Brothers — турбінна тематика, можуть допомогти з ревізією турбіни або геометрії.
Якщо немає часу або можливості на СТО, спробуйте звернутись до місцевих автомайстрів, які спеціалізуються на турбінах чи дизелях. Військовим часто йдуть назустріч і швидко знаходять рішення.

Дякую за вашу службу, і нехай ваш "дракон" швидше повернеться до повної бойової готовності!


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 2 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited