https://golf-club.org.ua/forum/ |
|
Глюк запуску турбіни, нід хелп. ЗСУ https://golf-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=91349 |
Сторінка 1 з 1 |
Автор: | Сикорский [ 05 листопада 2024, 20:45 ] |
Тема повідомлення: | Глюк запуску турбіни, нід хелп. ЗСУ |
Всім привіт. Маю службового дракона у вигляді гольф мк 3 1.9тді. Як тільки забрав у волонтерів виявив проблему: Після старту авто і початку руху турбіна не вмикається, починає працювати тільки після прогазовки до 3200 обертів, після цього працює коректно і без проблем до тих пір поки не заглушив авто. Після нового старту двигуна треба робити перегазовку до 3200+ щоб "увімкнути" турбіну. Поки нема можливості потрапити на СТО, військовий. Думаю може у когось було те саме, швидко підкинути деталюшку і їздити далі. Або порекомендуйте будь ласка СТО де допоможуть нормально, а не вліплять капіталку всього на світі. Київ або область. Дякую! |
Автор: | DenGLF [ 12 грудня 2024, 12:06 ] |
Тема повідомлення: | Re: Глюк запуску турбіни, нід хелп. ЗСУ |
Вітаю! Проблема, яку ви описуєте, є типовою для дизельних двигунів із турбінами і може бути пов'язана з кількома поширеними причинами. Ось кілька напрямків для діагностики і тимчасових рішень: 1. Можливі причини: Заклинення геометрії турбіни: У вашого двигуна, ймовірно, турбіна з варіативною геометрією (VNT). Вона може "закиснути" через нагар, і регулюючі лопатки не працюють належним чином, доки не створиться достатній тиск. Після прогазовки турбіна "прокидається", але це тимчасове рішення. Перепускний клапан (N75): Клапан, що керує роботою турбіни, може бути несправним або засміченим. Спробуйте перевірити і прочистити клапан, а також оглянути його шланги. Проблеми з вакуумною системою: Пробої в шлангах вакууму або слабкий вакуумний насос можуть створювати нестачу тиску для роботи турбіни. Перевірте вакуумні шланги на тріщини або пошкодження. Датчик наддуву (MAP): Може подавати некоректні дані, і турбіна не активується до певного моменту. Очистіть датчик і перевірте його роботу. Сажовий фільтр або EGR: Якщо EGR клапан або сажовий фільтр засмічені, це може призводити до порушення роботи турбіни. Тимчасово можна заглушити EGR (заглушкою або програмно). 2. Що зробити прямо зараз: Перевірте і очистіть клапан N75. Огляньте шланги вакууму, щоб знайти можливі пробої чи тріщини. Якщо є доступ, спробуйте ручно розробити механізм лопаток турбіни. Використайте турбо-очисники (спеціальні добавки в паливо або аерозолі для впускного колектора). 3. Рекомендація СТО в Києві та області: Diesel Master — спеціалізуються на діагностиці та ремонті дизельних двигунів. TDI Garage — майстри з хорошими відгуками саме по VW, особливо старших моделей. Volkswagen Service на Академмістечку — знаються на проблемах старих "гольфів". Boost Brothers — турбінна тематика, можуть допомогти з ревізією турбіни або геометрії. Якщо немає часу або можливості на СТО, спробуйте звернутись до місцевих автомайстрів, які спеціалізуються на турбінах чи дизелях. Військовим часто йдуть назустріч і швидко знаходять рішення. Дякую за вашу службу, і нехай ваш "дракон" швидше повернеться до повної бойової готовності! |
Сторінка 1 з 1 | Часовий пояс UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |