instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 28 березня 2024, 16:20

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 163 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 17 8 9 10 11
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 09 листопада 2016, 00:14 
Офлайн
Прижился
Аватар користувача

З нами з: 30 липня 2015, 18:13
Повідомлень: 146
Год выпуска:: 1999
Код мотора: AKL 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Хмельницкий
чудово)) скільки обійшлись всі ці масла? ато після попереднього власника також глянув и за всім
доречі накатав майже 9т км, думаю чи пора вже масло міняи, чи зиму ще відхожу з невеликою експлуатацією авто


Догори
ПовідомленняДодано: 09 листопада 2016, 00:23 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 14 жовтня 2013, 19:59
Повідомлень: 327
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CBFA
КПП: DSG 6
Имя: Maksim
Звідки: Черкаси
для заднього редуктора - по екзісту 263 (але в монопривода немає заднього редуктора :)
для КПП - 2 шт по 265 грн
По КПП - не поспішай міняти масло, для початку хоча б хай на СТО перевірять його рівень. А там буде видно
Стосовно моторки - я б поміняв. Тисяча кілометрів - не так багато. А движку буде полегше в мороз запускатись
Масло для муфти Haldex - моя біль.. 550 грн за тюбик 275 мл..

_________________
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"


Догори
ПовідомленняДодано: 20 вересня 2017, 22:03 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 14 жовтня 2013, 19:59
Повідомлень: 327
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CBFA
КПП: DSG 6
Имя: Maksim
Звідки: Черкаси
Йошкін кіт, скільки ж я тут не писав) Ремонт в новій квартирі йде повним ходом, гольфік тягає все, що потрібно (й навіть більше - бачили б ви очі вантажника Нової пошти коли я не напрягаючись запхав ванну в багажник :D )
Але все по порядку.
1) Спочатку мене дістав не зрозумілий стук ззаду. Був на 2х СТО і всі сказали що то стукає супорт через зношену скобу. Ну ок, замовив нові скоби (TRW), поміняли, виїхав, і ...
СТУКАЄ, трясця!
Поїхав назад. Кажуть, ну.. треба розбиратись. І поки вони роздивлялися гальма, я побачив, що якось не правильно стоїть амортизатор.. Придивилися до нього - і дійсно! Розбилася втулка амортизатора. І сюрпрайз був у тому, що окремо таку втулку я не знайшов.. довелося купляти комплект нових амортів (Monroe). Замінили - і-і-і, пісня, закайфував від тиші у салоні.
2) Почались проблеми із електрикою - новий блок запобіжників перегрівся (проблема була з проводом генератора) і поплавився. Двигун став часто перескакувати на 1000 обертів. Пічка ледве крутила і взагалі проблеми були очевидні. Вихід знайшли простий - перенесли дріт від генератора на "+"клему стартера. Навіщо VAG виніс її на блок запобіжників - ще те питання. Поставив новий блок, трохи оптимізував проводку і вийшло досить добре) Вся електрика запрацювала як раніше, та й блок зовсім не гріється. Пофіксив, коротше ))
3) Загубив декоративну решітку з переднього бампера. Їхав трасою, аж раптом вискакує на дорогу заєць, я пригальмував, він пересік мій шлях і аж раптом повернувся назад.. Ну я й гепнув його бампером.. Треба було зупинятись, але погода була хрінова, холодно та мокро. А разом із зайцем вискочила решітка. Довелося купляти нову:)

Згодом знайду всі фотки й далі буде.. :)

_________________
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"


Догори
ПовідомленняДодано: 21 вересня 2017, 09:51 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 04 травня 2008, 22:29
Повідомлень: 3351
Год выпуска:: 2018
КПП: АКПП
Звідки: Николаев
монро стремные аммотры, сакс/бильштайн не было?

_________________
#O952О69846
Jetta 2015 2.0АТМО
Audi Q3 2018 2.0TFSI quattro


Догори
ПовідомленняДодано: 20 квітня 2018, 22:23 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 14 жовтня 2013, 19:59
Повідомлень: 327
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CBFA
КПП: DSG 6
Имя: Maksim
Звідки: Черкаси
Цитата:
монро стремные аммотры, сакс/бильштайн не было?
Монро ставив через цейтнот і обмежений бюджет. Раніше також стояли Monroe, і вони проходили непогано. Чого не можу сказати про нові)

_________________
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"


Догори
ПовідомленняДодано: 20 квітня 2018, 23:44 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 14 жовтня 2013, 19:59
Повідомлень: 327
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CBFA
КПП: DSG 6
Имя: Maksim
Звідки: Черкаси
Продовжу з моменту заміни амортів :)
1) Все літо і осінь 2017 машина бігала як ляля, без проблем. Тільки міняв масла, антифріз. Через ремонт в квартирі на жирки для гольфіка фінансового ресурсу майже не залишалося.
А тут халепа трапилася..
Їхав я на роботу і вже паркувався, як втрапив у пригоду. Заїхав у двір і почав здавати назад, як мікроавтобус (VW T4), який спокійно стояв на узбіччі порожній (водій оказується, нахилився зібрати якісь болти з підлоги і я його не побачив), різко почав рухатись. А так як цей його рух співпав із моїм рухом назад, він тупо попав мені в мертву зону і я його не побачив, аж поки не почув. І я дав йому в бочину своїм заднім бампером.
Результат -
Вкладення:
IMG_20170228_093853.jpg
IMG_20170228_093853.jpg [ 843.66 Кіб | Переглянуто 2967 разів ]
У нього - заднє ліве крило, корпус, локер, задній бампер. Всі його ушкодження покрила страхова

2) Далі без пригод гольфік працював як годинник. Хоча ні, був один невеличкий ремонт стартера - заодно його почистили, поміняли направляючі та змазку - і запрацював він мов новий)
Аж поки не настала ця грьобана зима. Справа в тому, що мер Черкас не здатний почистити сніг з доріг (окрім дороги до свого будинку), а сніг на дорогах швидко перетворюється на льодяні тороси. І панєслась....
По-перше, накрився один з задніх амортизаторів. Став стукати нестерпно. Так, це грьобаний Monroe, щоб йому.
Замінив на Kayaba.
Ось процес встановлення Monroe. 04.03.2017:
Вкладення:
IMG_20170304_105414.jpg
IMG_20170304_105414.jpg [ 982.44 Кіб | Переглянуто 2967 разів ]
А ось їх вже міняю на Каябу:
Вкладення:
P80310-104705 modified.jpg
P80310-104705 modified.jpg [ 1.03 МіБ | Переглянуто 2967 разів ]
Вкладення:
P80310-104713 modified.jpg
P80310-104713 modified.jpg [ 957.43 Кіб | Переглянуто 2967 разів ]
3) А поки міняв аморти, побачив нову проблему. Незадовго до цього після стрибків по льодяному царству Черкас я почув стукіт спереду справа (при проходженні ям та бугрів). Подумавши спочатку, що то лід на ричагах, я не став детально оглядати підвіску. А в процесі заміни амортів, подивився - і...
Вкладення:
P80310-104729 modified.jpg
P80310-104729 modified.jpg [ 1007.07 Кіб | Переглянуто 2967 разів ]
Зламалася передня пружина.
На заміну були придбані нові пружини Sachs, опори Sachs, підшипники INA, відбійники Lemfoerder
Процес заміни:
Вкладення:
P80310-105136 modified.jpg
P80310-105136 modified.jpg [ 923.23 Кіб | Переглянуто 2967 разів ]
Вкладення:
P80310-120235 modified.jpg
P80310-120235 modified.jpg [ 1.15 МіБ | Переглянуто 2967 разів ]
Вкладення:
P80310-114125 modified.jpg
P80310-114125 modified.jpg [ 1.09 МіБ | Переглянуто 2967 разів ]
4) Але радість від нових пружин (і реально кращих відчуттів від кермування - машина стала гостріше) очорнилася тим, що СТОшник коли забивав стійку в поворотний кулак, вдарив по гранаті і пробив пильник. Він, звісно, і виду не подав, але добре, що я помітив. Бо інакше ще й гранату б купляв.
Пильник поставив SKF, фото не робив.

5) А тут і підійшов час переднім гальмівним дискам. Вірніше, зовсім стерлися колодки, а диски я заміряв - мали товщину в 19.2 мм (при мінімальних 19). То який сенс міняти тільки колодки?
Ще в додаток СТОшник зламав центрувальний болтик на гальмівному диску коли ставив гранату на місце і затягував ступічну гайку. При чому перед затягуванням я сказав йому - "Закрутіть, будь ласка, колісний болт, щоб не зірвати болтик, що тримає гальмівний диск". Він такий - "та я сто раз так робив, там нічого не зламається, все буде ок". Я кажу - "ви зірвете болтик, коли будете затягувати гайку - якщо не закрутите колісний болт". Ну, так у підсумку і сталося - зірвав він мені того болта. Більше я на те СТО ні ногою.
Ну а так, як гальмівні диски - це надовго і це безпека - то економити на них я не став. І придбав красоту від ATE:
Вкладення:
P80404-133346 modified.jpg
P80404-133346 modified.jpg [ 729.16 Кіб | Переглянуто 2967 разів ]
Плюс колодки ATE Ceramic
Ну а в процесі заміни побачив, в якому стані були старі колодки - на одній вже по корпусу диском терло:
Вкладення:
P80407-101356 modified.jpg
P80407-101356 modified.jpg [ 979.17 Кіб | Переглянуто 2967 разів ]
Вкладення:
P80407-101412 modified.jpg
P80407-101412 modified.jpg [ 673.42 Кіб | Переглянуто 2967 разів ]
Вкладення:
P80407-102359 modified.jpg
P80407-102359 modified.jpg [ 984.46 Кіб | Переглянуто 2967 разів ]
Вкладення:
Опис файлу: Старий і новий
P80407-102919 modified.jpg
P80407-102919 modified.jpg [ 403.41 Кіб | Переглянуто 2967 разів ]
І ось ця красота вже на місці:
Вкладення:
Опис файлу: І ось ця красота вже на місці
P80407-105110 modified.jpg
P80407-105110 modified.jpg [ 494.21 Кіб | Переглянуто 2967 разів ]
Жижу міняти поки що не стали - на одному з поршнів супорта трохи порвало пильник, ремкомплект я вже замовив. Плюс один гальмівний шланг під заміну приговорили. А тоді й жижу поміняю

6) Тепер трошечки перспектива. З'явилася у мене проблема з двигуном, вірніше, з клапанною голівкою. На різьбу свічки 1-го циліндра виступило масло, і чим далі, тим більше його там. Схоже за все, прокладка, але відкривати голову - це одразу потрібно і МСК міняти, і, можливо, десь гідрокомпенсатори. Крім того, ще й ремінь ГРМ вже час під заміну відправити.
Отже, на даний момент я замовив і чекаю на наступні деталі: Прокладка кришки ГБЦ (Reinz), прокладки впускного колектору (дві - обидві VAG), комплект ременя ГРМ Gates, помпу HEPU, фільтр масляний Mahle, масло, масляний піддон Klokkerholm (так, я хочу нарешті закрити ту проблему із текучим з-під пробки маслом), герметик Reinz, комплект свічок Denso.
Крім того, хочу нарешті підключити ноут до машини і перевірити, який датчик ABS дає глюки. Бо то працює ABS-ка, то не працює.
А сьогодні ще один сюрпрайз - почали плавати оберти при запуску - падають аж до 400-300, а потім через декілька секунд вирівнюються. Але щойно я знімаю фішку з ДМРВ - одразу порядок, заводиться з півтичка. Буду на вихідних дивитись через ноут, що мені той датчик каже.

Ремонтувати двигун планую в Volks Garage. Ну не знаю я в Черкасах достойний сервіс, де не страшно дати колупатись майстрам в двигуні і не будеш думати, що тебе зараз почнуть розводити на бабки як маленького (як то було із датчиком тиску масла пару років тому). Щойно прийдуть всі детальки і прокладки, візьму пару днів відпустки та пошурую в Київ :)

_________________
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"


Догори
ПовідомленняДодано: 11 травня 2018, 00:24 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 14 жовтня 2013, 19:59
Повідомлень: 327
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CBFA
КПП: DSG 6
Имя: Maksim
Звідки: Черкаси
Вкладення:
P80505-201854 modified.jpg
P80505-201854 modified.jpg [ 482.72 Кіб | Переглянуто 2897 разів ]
якось так.. ) Масло і гальмівну рідину не став діставати з шафи)
Ще дочекаюсь прокладки на впускний колектор, антифриз і гоу на заміну всього цього)

_________________
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"


Догори
ПовідомленняДодано: 11 травня 2018, 08:26 
Офлайн
Освоился
Аватар користувача

З нами з: 09 червня 2017, 01:17
Повідомлень: 73
Год выпуска:: 1999
Код мотора: AJM 1,9
КПП: АКПП
Имя: Роман
Звідки: Моршин->Чернівці
Цікаво читати…
Успіху з ремонтом!

_________________
Зображення


Догори
ПовідомленняДодано: 12 вересня 2020, 22:58 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 14 жовтня 2013, 19:59
Повідомлень: 327
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CBFA
КПП: DSG 6
Имя: Maksim
Звідки: Черкаси
Так сталося, що я підзабив на БЖ, але треба його воскресити :) так, як я сумлінно веду блокнотик, в якому фіксую всі мало-мальські ремонти на машині, то внесу за весь пропущений період дані звідти )
Отже, продовжимо з моменту останнього посту і до кінця 2018 року.
1) В кінці червня 2018 року я таки доїхав до Максима crazy_taxi і він зайнявся моїм авто. Було замінено: комплект ГРМ - Gates, помпа Hepu, прокладка клапанної кришки Reinz, прокладку впускного колектора середню (оригінал), масляний піддон (Klokkerholm), масло (Motul), фільтр (Mahle), антифріз (оригінал). Після заміни піддону масло уходити перестало! Так, я їжджу від заміни до заміни і не доливаю жодної краплі! При будь-якому режимі експлуатації авто, я просто один раз купую банку масла 5л, а другий - 4л. Якраз на дві заміни (по 4.5л) і більше не додаю масла абсолютно. (пробіг 237000)
під кришкою клапанної головки все було чисте, жовтеньке, якихось сильних потемнінь та відкладень не було. Аналогічна картина була і коли був знятий піддон.
Вкладення:
photo_2020-09-12_22-53-43.jpg
photo_2020-09-12_22-53-43.jpg [ 149.23 Кіб | Переглянуто 1164 разів ]
Вкладення:
photo_2020-09-12_22-53-43 (3).jpg
photo_2020-09-12_22-53-43 (3).jpg [ 164.44 Кіб | Переглянуто 1164 разів ]
Вкладення:
photo_2020-09-12_22-53-43 (2).jpg
photo_2020-09-12_22-53-43 (2).jpg [ 154.77 Кіб | Переглянуто 1164 разів ]
2) Після того, як потурбували впускний колектор, потік фланець на радіатор пічки. Просто тріснув пластиковий відвод на дроссель. Замінив фланець на оригінальний.
3) Далі був поміняний замок ляди в надії на те, що при її відкритті буде вмикатись світло в салоні (на старій були відгнивші контакти). Але цього не сталося, мабуть, блок комфорту це не підтримує. В будь-якому разі, новий замок був встановлений (оригінал)
4) В рамках боротьби із глючащими концевиками замків передніх дверей, були куплені та встановлені два замка Polcar. Все запрацювало чудово, але в перспективі це була погана ідея - ідеально вони пропрацювали не довго.
5) Аж тут я їхав нашими чудовими дорогами і побачив, що попереду якось підозріло багато людей на аварійці. Лише почав знижувати швидкість (а це було на повороті), як відчув сильний удар в праву сторону і негайно загальмував.
Встав на аварійку, аж тут на мене летить ще один такий же.. Отже, навколо нас таких стояло 7 автомобілів. І щодесять хвилин додавалися нові - тільки відволікся, як чуєш - "бабах" - і черговий невдаха бухкає здутим колесом по асфальту. Фото ями-винуватиці:
Вкладення:
photo_2020-09-12_22-55-10.jpg
photo_2020-09-12_22-55-10.jpg [ 122.02 Кіб | Переглянуто 1164 разів ]
Що ж.. Праву передню шину розрубало, їхав до дому на докатці. Диск теж погнуло, але його вдалося вирівняти. Одразу ж відправився на діагностику ходової (бо вона одразу ж застукала а кермо вивернуло в сторону) і вердиктом було:
заміна всіх сайлент-блоків правого ричага (Lemfoerder), тяги кермової та кермового наконечника (правих). І хоча після развалу кермо встало на місце, праве колесо все одне залишалося заваленим. То ж підозра пала на амортизатори. Після того, як був знятий правий амортизатор, одразу стало зрозуміло, що причиною вбув саме він - нижню частину було погнуто добряче. Отже, під заміну пішли й амортизатори (Sachs), опори (Lemf), підшипники опор (SKF), відбійники (Lemf). І колесо успішно встало на своє місце :) (пробіг 240000)


На цьому ремонти в 2018 році все :) Далі просто їздив, заправляв і отримував задоволення :)

_________________
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"


Востаннє редагувалось 16 вересня 2020, 14:49 користувачем Leniviy, всього редагувалось 2 разів.

Догори
ПовідомленняДодано: 13 вересня 2020, 00:10 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 04 січня 2014, 20:31
Повідомлень: 4350
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BVY 2.0
КПП: АКПП
Имя: Вольдемар
Звідки: Киев
Я так у вас в Черкасской области на три диска и три колёса сразу залетел... кое-как с одной запаской останавливаясь и надувая колёса каждые 20 км до дома еле добрался... правда было это ещё в начале 2010х годов...

_________________
Колличество разума на Земле вещь константная, а население постоянно растет...
Golf mk4, 1,6 акпп. Продал, скучаю...
Seat Altea XL 2.0 FSI акпп, "гламурный гольф" Продан.
Skoda Octavia A7 TDI DSG и все такое :-)
Skoda Superb II TDI DSG L&K


Догори
ПовідомленняДодано: 13 вересня 2020, 00:37 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 14 жовтня 2013, 19:59
Повідомлень: 327
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CBFA
КПП: DSG 6
Имя: Maksim
Звідки: Черкаси
Цитата:
Я так у вас в Черкасской области на три диска и три колёса сразу залетел... кое-как с одной запаской останавливаясь и надувая колёса каждые 20 км до дома еле добрался... правда было это ещё в начале 2010х годов...
та повірь, тут і зараз місцями так можна :lol:

_________________
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"


Догори
ПовідомленняДодано: 22 вересня 2020, 21:17 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 14 жовтня 2013, 19:59
Повідомлень: 327
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CBFA
КПП: DSG 6
Имя: Maksim
Звідки: Черкаси
Продовжимо :) 2019 рік
1) З початком 2019 року і випадінням першого снігу я відчув, що якось авто стало себе не так поводити. А саме: при розгоні в якійсь момент стали різко наростати оберти при тому, що швидкість залишалася такою самою. Допомагало перемкнутись на вищу передачу. Підозра пала на некоректну роботу повного приводу і невдовзі, коли я раптом застряг на обледенілій дорозі в ямі, підозра підтвердилася - задні колеса заледве крутилися, та й то, не завжди. Погугливши, знайшов в Кременчуці сервіс по ремонту і відновленню насосів Haldex, купив масло, фільтр і поїхав в сусідню Полтавську область.
В сервісі мені наочно продемонстрували роботу мого насосу муфти, вірніше, його не роботу :) Дійсно, він майже не крутився. Замість нього мені поставили відновлений аналогічний насос, промили муфту і заправили свіжим маслом. Тест повного приводу показав - працює! Гольфік знову 4motion і готовий штурмувати снігові кучугури та льодяні тороси :) Що він і довів по дорозі додому, яку не слабо так замело. Але це не було перешкодою на шляху повноприводної пузотерки, яка гордо розсікала навіть там, де моноприводні Туксони чухали ріпу :)
Вкладення:
Опис файлу: Старий і уставший моторчик
photo_2020-09-22_21-05-05.jpg
photo_2020-09-22_21-05-05.jpg [ 132.37 Кіб | Переглянуто 1105 разів ]
Вкладення:
Опис файлу: Чорне і брудне масло з муфти
photo_2020-09-22_21-05-06.jpg
photo_2020-09-22_21-05-06.jpg [ 99.97 Кіб | Переглянуто 1105 разів ]
2) В травні було звичайне ТО з заміною масла, масляного, паливного і салонного фільтра. При заміні паливного фільтра виникла проблемка - дуже довго не міг завести авто. Стартером крутив нещадно і подовгу, що було передвісником майбутніх проблем..

3) Якось при огляді при працюючому в спеку моторі звернув увагу на те, що патрубки на радіатор якісь аж надто тугі. Для власного спокою замінив кришку бачка антифрізу і сам антифріз. Подальші спостереження заспокоїли - патрубки перестали бути "дерев'яними" на дотик

4) Перестав коректно працювати поворотник, а саме - перестав блимати при тому, що важіль ніхто не чіпав. Легкі постукування по кнопці аварійки виправляли проблему, але не на довго. Поміняв кнопку і проблема пішла.

5) Також замітив, що зад авто став підозріло низьким, особливо з двумя пасажирами ззаду (трьох людей ззаду намагаюся не возити ніколи, лише в ситуаціях, коли інакше - ніяк). Також стали підозріло часто блимати дальнім при максимально високо виставленому коректорі фар. Вирішив замінити задні пружини. Поставив Sachs. Після заміни зад авто перестав бути "просаженим", а блимати дальнім перестали :)
Вкладення:
Опис файлу: нові пружини на місці
photo_2020-09-22_21-12-48.jpg
photo_2020-09-22_21-12-48.jpg [ 155.28 Кіб | Переглянуто 1105 разів ]
6) На аліекспресі прикупив на Гольфіка ось такі жирки:
Вкладення:
Опис файлу: стало на 10 кінських сил більше!
photo_2020-09-22_21-14-03.jpg
photo_2020-09-22_21-14-03.jpg [ 95.24 Кіб | Переглянуто 1105 разів ]
7) І в кінці серпня проявилася проблема, передвісник якої був в травні :) Якось закінчився газ і авто перейшло на бензин. І тут я зрозумів, що на бензині машина якось дуже тупить - особливо коли починаєш крутити мотор. Іноді мотор аж захльобувався. Звук з бензобаку при повороті ключа був якійсь аж надто натужний і тихий. А ще - авто якось заглохло і відмовилося заводитись при наявності бензину в баку! Обстукування баку показало, що в лівій частини пальне ще є (і саме його показував датчик), а от права, де стоїть бензонасос, порожня! Трішки покуривши тему, прийшов до висновку, що є проблема з бензонасосом. А знявши шланг обратки під капотом і побачивши, що там просто сухо, переконався в цьому ще більше. То ж вирішив поміняти сам моторчик. Була куплена вставка VDO і спокійненько, на стоянці у дворі, була поставлена. Стара теж була VDO, схоже, в цей вузол ніхто ніколи не лазив. Після встановлення нового насосу (довелося неабияк потр...тись з хомутами патрубків), зібрав все до купи і на тестовому заїзді авто так полетіло! Ніколи не бачив від гольфіка такого драйву на бензині, схоже, насос був уставшим вже давно (а я грішив на те, що ЕБУ двигуна так адаптувалося до роботи на газу, що на бензині працювало з тупняками).

на цьому ремонти 2019 року вичерпані) Решту часу авто просто їхало і радувало безпроблемною роботою, під кінець року переваливши за черговий рубіж:
Вкладення:
Опис файлу: 250!
photo_2020-09-22_21-05-05 (2).jpg
photo_2020-09-22_21-05-05 (2).jpg [ 46.94 Кіб | Переглянуто 1105 разів ]

_________________
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"


Догори
ПовідомленняДодано: 28 серпня 2022, 21:25 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 14 жовтня 2013, 19:59
Повідомлень: 327
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CBFA
КПП: DSG 6
Имя: Maksim
Звідки: Черкаси
Таксс) Важко перенести всі ті пости про Штика, що я писав після останнього в цій темі.

Шкода, але мій чотириколісний друг був проданий восени 2021 року. Після 7 років та більше 80 тисяч кілометрів разом, цей автомобіль був для мене особливим. Зараз постійно на контакті з новим власником, він потихеньку закриває косяки, які не встиг пофіксити я та отримує задоволення від водіння. А це в нього попереду зима і всі плюси володіння повним приводом.. :)
Рівних доріг тобі, Штик, чистого бензина та дбалого власника


Вкладення:
P10626-135829.jpg
P10626-135829.jpg [ 1.05 МіБ | Переглянуто 995 разів ]
P10626-135237.jpg
P10626-135237.jpg [ 1.02 МіБ | Переглянуто 995 разів ]
P10626-134031.jpg
P10626-134031.jpg [ 1.12 МіБ | Переглянуто 995 разів ]

_________________
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"
Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 163 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 17 8 9 10 11

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited