instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 17 березня 2025, 17:14

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 5 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: VW T-cross
ПовідомленняДодано: 08 березня 2020, 04:38 
Офлайн
новенький

З нами з: 08 березня 2020, 04:15
Повідомлень: 1
Год выпуска:: 2018
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Имя: Yan
Понятно машинка новая и отзывов пока не может быть Но тем не мение кто что о ней думает.Особено интересно мнение опытных Ваговцев о сцепке TSI 1.5 и DSG7 Возможные альтернативы Спасибо всем кто ответит
Розумiю також украiнскою.


Догори
 Тема повідомлення: Re: VW T-cross
ПовідомленняДодано: 08 березня 2020, 11:56 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 22 травня 2015, 21:48
Повідомлень: 1107
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
КПП: DSG 7
Имя: Саша
Звідки: Kiev. Ukraine!
Любой VAG при правильном обслуживании будет ездить долго и без проблем. Если машина нравиться и внешне и внутри то почему бы и нет.

_________________
TDID power
MKVII Variant TORNADOROT (CLHA 1.6 TDI, DSG 7 dq200 0CW (2 gen) 16" MAK x-treme, ACC, ESP, XDS - їзжу на сараї (2019 - ...)
MKV New river blue metallic (BSF 1.6 BiFuel, 09G HTN) 15" Artec Whells MX (stock look) - був, продав, сумую. (2015-2019)
VCDS HEX-CAN 16.8.2
Ukraine. Kiev.
VAG Family
Слава ЗСУ!


Догори
 Тема повідомлення: Re: VW T-cross
ПовідомленняДодано: 01 вересня 2020, 09:38 
Офлайн
новенький

З нами з: 01 вересня 2020, 09:30
Повідомлень: 1
Год выпуска:: 2015
КПП: DSG 6
Имя: Nikita Shostak
Соглашусь с выше упомянутым комментарием.

К слову приобрели 2 недели назад в семью T-Roc, с таким же 1,5 на ДСГ, комплектацию выбрали среднюю - Style, поскольку переплатить за электронный кокпит и хороший руль от ГТИ не сочли нужным... Перечень электроники которую в максимальную комплектацию внедряют - тоже не показалось существенной...

Пока на одометре всего 900 км, собираемся ехать на нем в Одессу для завершения полного обкаточного цикла, и посмотрим как машинка с данным двигателем себя поведет)
п.с. проехали 850 км лишь на одной заправке бака = 50 л.
Очень удивило на самом деле, 2 цилиндра как только есть возможность отключается а турбинка пока не дует во все щели, по этому расход получается реальным по трасе аж 4,6-5,2 литра. В городе ели ели 6...


Догори
 Тема повідомлення: Re: VW T-cross
ПовідомленняДодано: 01 вересня 2020, 10:32 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 22 травня 2015, 21:48
Повідомлень: 1107
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
КПП: DSG 7
Имя: Саша
Звідки: Kiev. Ukraine!
Цитата:
Соглашусь с выше упомянутым комментарием.

К слову приобрели 2 недели назад в семью T-Roc, с таким же 1,5 на ДСГ, комплектацию выбрали среднюю - Style, поскольку переплатить за электронный кокпит и хороший руль от ГТИ не сочли нужным... Перечень электроники которую в максимальную комплектацию внедряют - тоже не показалось существенной...

Пока на одометре всего 900 км, собираемся ехать на нем в Одессу для завершения полного обкаточного цикла, и посмотрим как машинка с данным двигателем себя поведет)
п.с. проехали 850 км лишь на одной заправке бака = 50 л.
Очень удивило на самом деле, 2 цилиндра как только есть возможность отключается а турбинка пока не дует во все щели, по этому расход получается реальным по трасе аж 4,6-5,2 литра. В городе ели ели 6...
Единственное что еще могу добавить, системой старт-стоп особо не злоупотреблять.

_________________
TDID power
MKVII Variant TORNADOROT (CLHA 1.6 TDI, DSG 7 dq200 0CW (2 gen) 16" MAK x-treme, ACC, ESP, XDS - їзжу на сараї (2019 - ...)
MKV New river blue metallic (BSF 1.6 BiFuel, 09G HTN) 15" Artec Whells MX (stock look) - був, продав, сумую. (2015-2019)
VCDS HEX-CAN 16.8.2
Ukraine. Kiev.
VAG Family
Слава ЗСУ!


Догори
 Тема повідомлення: Re: VW T-cross
ПовідомленняДодано: 22 травня 2024, 10:41 
Офлайн
Заглянул
Аватар користувача

З нами з: 11 серпня 2020, 11:43
Повідомлень: 44
Автомобиль: Atlas
Год выпуска:: 2017
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Имя: Денис
Розумію вашу зацікавленість у відгуках про нову модель автомобіля, особливо щодо комбінації двигуна TSI 1.5 та трансмісії DSG7. Давайте розглянемо деякі аспекти цієї конфігурації та можливі альтернативи.

Двигун 1.5 TSI та трансмісія DSG7
Переваги:
Ефективність:

Двигун 1.5 TSI має турбонаддув, що забезпечує хорошу динаміку та економію палива.
Система відключення циліндрів (ACT) допомагає зменшити витрату палива при низьких навантаженнях.
Трансмісія DSG7:

DSG7 (семиступінчастий автомат) забезпечує швидке та плавне перемикання передач.
Ця трансмісія добре зарекомендувала себе в різних моделях Volkswagen, пропонуючи баланс між комфортом та спортивними характеристиками.
Недоліки:
Надійність:
DSG7 має репутацію надійної, але іноді виникають проблеми з механізмом зчеплення та програмним забезпеченням. Багато з цих проблем вже були вирішені у більш нових версіях, але важливо дотримуватись регулярного технічного обслуговування.
Вартість обслуговування:
Обслуговування DSG7 може бути дорожчим порівняно з традиційними автоматичними коробками передач або механікою.
Можливі альтернативи:
1.4 TSI з шестиступінчастою автоматичною коробкою передач:

Двигун 1.4 TSI також забезпечує хорошу продуктивність та економію палива. Шестиступінчастий автомат є простішим в обслуговуванні та надійнішим, ніж деякі версії DSG.
Дизельні версії (якщо доступні):

Двигуни TDI можуть бути гарним вибором для тих, хто багато їздить на далекі відстані. Вони забезпечують високу економію палива та великий крутний момент.
Гібридні моделі:

Якщо доступні, гібридні моделі можуть запропонувати значну економію палива, особливо в міському циклі, та знижені викиди CO2.
Висновки:
Комбінація двигуна 1.5 TSI та DSG7 є досить популярною та добре збалансованою в лінійці Volkswagen. Вона пропонує хорошу динаміку та економію палива, хоча варто врахувати можливі витрати на обслуговування DSG.

Вибір альтернативи залежить від ваших пріоритетів – якщо для вас важлива простота обслуговування та надійність, можливо, варто розглянути 1.4 TSI з шестиступінчастим автоматом. Якщо ж вам важлива економія палива на великих відстанях, розгляньте дизельні версії або гібриди, якщо вони доступні у вашому регіоні.

Будь-який варіант має свої переваги і недоліки, тож краще обрати той, який найбільше відповідає вашим потребам та стилю водіння.


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 5 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited