instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 28 березня 2024, 11:34

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 2 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 09 грудня 2023, 18:25 
Офлайн
новенький

З нами з: 09 грудня 2023, 17:12
Повідомлень: 3
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2000
Код мотора: ATD 1,9
КПП: МКПП
Короче після поїздки в місто поставив авто на парковку і не можу запустити почав оглядати підкапотку і обнаружив що лежить на трубкі що до заслонки ЕГР іде клапан вакумний що нею управляє N239 здається. (прозвонив всі запрбіжники цілі ) Проводка що іде до n75, 239 і здається n17 ціла. (але на плюс звониться як жовто чорний провід так і коричневий) коли включаєш запалення.Замовив новий n239
клапан (АвтоЛог)поставив нічого не змінилося.

Також при неодноразовій спробі запуску двигуна вискочила помилка по дачику разпредвала (його також замовив чекаю на доставку) по ньому помилка скидається. А от по трем клапанам ні як не скидаються (вже передивився релюхи що під торпедою всі цілі немає підгоранч чи підплавленості). Куди копати вже не знаю (може через той розплавлений n239 клапан і всі інші вийшли з ладу , але я його замінив а помилки разом з ним висять)

помилки :
*электромагнитный клапан ограничения натдува n75 обрив цепи/кз на массу p1549, 35-10 Спорадический
*клапан рециркуляции ОГ n18 обрив цепи/ кз на массу p1441, 35-10 Спорадический.
*Переключающий клапан заслонки впуского колектора n 239 обрив цепи /кз на масу p3105, 35-10 Спорадический
* Дачик положения распредвала нет сигнала p3007, 35-00. (ця помилка видаляється дачик новий вже замовив)
Всі інші помилки не стираються.


Вкладення:
для форума1.jpg
для форума1.jpg [ 137.42 Кіб | Переглянуто 61 раз ]
Догори
ПовідомленняДодано: 09 грудня 2023, 22:34 
Офлайн
новенький

З нами з: 09 грудня 2023, 17:12
Повідомлень: 3
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2000
Код мотора: ATD 1,9
КПП: МКПП
Цитата:
Короче після поїздки в місто поставив авто на парковку і не можу запустити почав оглядати підкапотку і обнаружив що лежить на трубкі що до заслонки ЕГР іде клапан вакумний що нею управляє N239 здається. (прозвонив всі запрбіжники цілі ) Проводка що іде до n75, 239 і здається n17 ціла. (але на плюс звониться як жовто чорний провід так і коричневий) коли включаєш запалення.Замовив новий n239
клапан (АвтоЛог)поставив нічого не змінилося.

Також при неодноразовій спробі запуску двигуна вискочила помилка по дачику разпредвала (його також замовив чекаю на доставку) по ньому помилка скидається. А от по трем клапанам ні як не скидаються (вже передивився релюхи що під торпедою всі цілі немає підгоранч чи підплавленості). Куди копати вже не знаю (може через той розплавлений n239 клапан і всі інші вийшли з ладу , але я його замінив а помилки разом з ним висять)

помилки :
*электромагнитный клапан ограничения натдува n75 обрив цепи/кз на массу p1549, 35-10 Спорадический
*клапан рециркуляции ОГ n18 обрив цепи/ кз на массу p1441, 35-10 Спорадический.
*Переключающий клапан заслонки впуского колектора n 239 обрив цепи /кз на масу p3105, 35-10 Спорадический
* Дачик положения распредвала нет сигнала p3007, 35-00. (ця помилка видаляється дачик новий вже замовив)
Всі інші помилки не стираються.
ніхто нічого не знає?


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 2 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited