instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 29 березня 2024, 03:46

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 74 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 4 5 Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 16:57 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Ну з радіатором не обовязково, але собі вирішив поставити широкого, гірше не буде, на турбодизель ширший йде по каталогу ніж на атмо, тут головне питання це ГБЦ, турбо на гбц бенз як показує практика їзде надійно або ненадійно якщо кривими руками і є детонація, а що з дизелем? Тріщини між клапанами були є і будудуть собі там. І в гбц нових дизелів CR часто тріщини і так і їздять вони з тими тріщинами

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 16:57 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 14 липня 2009, 10:38
Повідомлень: 946
Год выпуска:: 2011
Код мотора: JP 1,6
КПП: МКПП
Имя: Виталий
Звідки: Днепродзержинск
радиатор с обычного турбодизельного гольфа , и два патрубка и все

_________________
VW JETTA 1.6TD JR & VW PASSAT B2 1.6D JK


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 17:29 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 01 липня 2009, 23:52
Повідомлень: 3513
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 1987
Код мотора: AFN 1,9
КПП: МКПП
Имя: Юрій
Звідки: Тернопіль-Київ-Gdansk-St.Johns
Давайте все ж повернемось до радіаторів.
Чому на турбодизель потрібно ставити більший радіатор?

_________________
Зображення

Щоб розбиратись у всьому на світі, достатньо знати дві речі: звідки світить сонце, та куди дме вітер. Моя EXдружина.

"Усі з дитинства знають, що певні речі не можливі. Але завжди знаходиться невіглас який цього не знає. Ось він і робить відкриття". А. Ейнштейн.


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 17:46 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Цитата:
Давайте все ж повернемось до радіаторів.
Чому на турбодизель потрібно ставити більший радіатор?
в спокійному режимі їзди самого малого достатньо, якщо ж газувати думаю турбіна там добре підігріває, не дарма же ж він по каталогу ширший, а на афн який у тебе і який по каталогу?
Тобі, з витратою 3-4 літри, на зиму можна й знімати його взагалі щоб салон краще обігріти а то тенами грієшся)

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 18:01 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 01 липня 2009, 23:52
Повідомлень: 3513
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 1987
Код мотора: AFN 1,9
КПП: МКПП
Имя: Юрій
Звідки: Тернопіль-Київ-Gdansk-St.Johns
Цитата:
Цитата:
Давайте все ж повернемось до радіаторів.
Чому на турбодизель потрібно ставити більший радіатор?
в спокійному режимі їзди самого малого достатньо, якщо ж газувати думаю турбіна там добре підігріває, не дарма же ж він по каталогу ширший, а на афн який у тебе і який по каталогу?
Тобі, з витратою 3-4 літри, на зиму можна й знімати його взагалі щоб салон краще обігріти а то тенами грієшся)
Ну так яка різниця більший він чи менший, от що до бензинок то так, там двигун нагрівається швидше і відповідно швидше підключається велике коло. А дизель сам по собі є дуже холодним двигуном. (колись літом більше двох годин він калатав в мене на холостому і вентилятор так і не увімкнувся, а для порівняння на бензинці вентилятор вмикався вже хвилин через 10-15)
В мене наразі (вже 50 000 км) стоїть маленький штатний радіатор від 1.6 бенз. (самий менший). Вентилятор час від часу вмикається на кілька секунд і то літом в пробках при температурі на дворі більше 30.
Що до прогріву дизеля зимою, то величина радіатора аж ніяк не впливає на швидкість прогріву.
Тени я вмикаю лише тоді коли лобове обмерзає і мені не хочеться його шкрабати скребком :D

_________________
Зображення

Щоб розбиратись у всьому на світі, достатньо знати дві речі: звідки світить сонце, та куди дме вітер. Моя EXдружина.

"Усі з дитинства знають, що певні речі не можливі. Але завжди знаходиться невіглас який цього не знає. Ось він і робить відкриття". А. Ейнштейн.


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 18:20 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 14 липня 2009, 10:38
Повідомлень: 946
Год выпуска:: 2011
Код мотора: JP 1,6
КПП: МКПП
Имя: Виталий
Звідки: Днепродзержинск
на дизель ставится меньший а TD больший
согласно ETKA
а согласно жизни даже дизель летом на большом радиаторе чувствует себя намного лучше
проверено не раз

_________________
VW JETTA 1.6TD JR & VW PASSAT B2 1.6D JK


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 18:26 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Ну воно то зрозуміло а для чого тоді на турбодизелях ставлять широкі радіатори з двома вентилями?
Хай в мене стоїть самий потужний радіатор, гірше від цього точно не буде, до того ж він у мене вже є

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Востаннє редагувалось 11 лютого 2016, 18:28 користувачем Александр че, всього редагувалось 1 раз.

Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 18:28 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 01 липня 2009, 23:52
Повідомлень: 3513
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 1987
Код мотора: AFN 1,9
КПП: МКПП
Имя: Юрій
Звідки: Тернопіль-Київ-Gdansk-St.Johns
Цитата:
Ну воно то зрозуміло а для чого тоді на турбодизелях ставлять широкі радіатори з двома вентилями?
А от тут я х.з. бо як показала практика він там нафіг не потрібен, і аж з двома вентиляторами, в мене і один рідко вмикається.

_________________
Зображення

Щоб розбиратись у всьому на світі, достатньо знати дві речі: звідки світить сонце, та куди дме вітер. Моя EXдружина.

"Усі з дитинства знають, що певні речі не можливі. Але завжди знаходиться невіглас який цього не знає. Ось він і робить відкриття". А. Ейнштейн.


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 18:30 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 01 липня 2009, 23:52
Повідомлень: 3513
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 1987
Код мотора: AFN 1,9
КПП: МКПП
Имя: Юрій
Звідки: Тернопіль-Київ-Gdansk-St.Johns
Цитата:
на дизель ставится меньший а TD больший
согласно ETKA
а согласно жизни даже дизель летом на большом радиаторе чувствует себя намного лучше
проверено не раз
В чому різниця?
Температурний режим двигуна регулюється термостатом а не величиною/шириною радіатора.

_________________
Зображення

Щоб розбиратись у всьому на світі, достатньо знати дві речі: звідки світить сонце, та куди дме вітер. Моя EXдружина.

"Усі з дитинства знають, що певні речі не можливі. Але завжди знаходиться невіглас який цього не знає. Ось він і робить відкриття". А. Ейнштейн.


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 19:32 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 27 жовтня 2009, 16:44
Повідомлень: 6535
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 1993
Код мотора: 1Y 1,9
КПП: МКПП
Звідки: Нидерланды
На блоке с турбо есть пиписки для охлаждения поршней ,голова может быть и с турбо надо смотреть по номеру ,с атмо скорее всего будет на шайбах с турбо - гидрокомпенсаторы ,почему большой радиатор - потому что нужно больше охлаждать голову,и еще турбо корректор на тнвд ,и форсунки с выставленным давлением на 155атм. Ну и иметь нужно турбину.

_________________
Golf I 1.1 , 1.3 ,Golf II 1.8i , 1.6D проданы
Golf III GTD AAZ=>1Z
Golf III 1.9TDI AFN у жены
VW T3 JR 1.6TD
ICQ 491350


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 20:36 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Поки планую ставити на свою атмо гбц з гідрокомпенсаторами + електропомпа в допомогу від перегріву гбц (вона в мене і так стоїть для кращого обігріву салону на холостих та кращого передпускового прогріву від 220 вольт взимку, зміню тільки місце розташування), а на моторах тд гольф 2 точно є той турбокоректор? Тнвд бються як однакові. Це форсунки міняти чи регулювати? Тнвд регулюється? Розподільчий вал турбо і атмо однаковий?

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 21:01 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 27 жовтня 2009, 16:44
Повідомлень: 6535
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 1993
Код мотора: 1Y 1,9
КПП: МКПП
Звідки: Нидерланды
Точно есть турбо коллектор , это на 70лс жр и сб ,на сб 10лс за счет интеркулера добавка идет,на 1в тндв без турбоколлектора но и дабавка идет всего 6лс.Распредвалы одинаковые.а в форсунках шайбы подлаживают и с 130 поднимают до 155атм ,увеличение шайбы на 0.1 мм даем 10атм.

_________________
Golf I 1.1 , 1.3 ,Golf II 1.8i , 1.6D проданы
Golf III GTD AAZ=>1Z
Golf III 1.9TDI AFN у жены
VW T3 JR 1.6TD
ICQ 491350


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 21:28 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Турбокоректор ставиться на мій тнвд?

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 21:32 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 27 жовтня 2009, 16:44
Повідомлень: 6535
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 1993
Код мотора: 1Y 1,9
КПП: МКПП
Звідки: Нидерланды
Цитата:
Турбокоректор ставиться на мій тнвд?
Это меняется насос

_________________
Golf I 1.1 , 1.3 ,Golf II 1.8i , 1.6D проданы
Golf III GTD AAZ=>1Z
Golf III 1.9TDI AFN у жены
VW T3 JR 1.6TD
ICQ 491350


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 22:04 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Ну його тоді, багато гемору, все потрібно переробляти, а 4т поставлю (моя 4s шуршить на холостих, всерівно знімати)
я вже ставив карби деллорто - пів року ставив, хоча все просто здавалось, ледве справився), жопою відчуваю буде те саме, якщо не гірше).
Хіба якщо станеться щось з тнвд, маючи довгу кпп та блок gtd тоді і варто буде заморочитись

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 74 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 4 5 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited