instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 29 березня 2024, 13:25

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 74 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 4 5 Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 22:25 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 27 жовтня 2009, 16:44
Повідомлень: 6535
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 1993
Код мотора: 1Y 1,9
КПП: МКПП
Звідки: Нидерланды
Цитата:
Ну його тоді, багато гемору, все потрібно переробляти, а 4т поставлю (моя 4s шуршить на холостих, всерівно знімати)
я вже ставив карби деллорто - пів року ставив, хоча все просто здавалось, ледве справився), жопою відчуваю буде те саме, якщо не гірше).
Хіба якщо станеться щось з тнвд, маючи довгу кпп та блок gtd тоді і варто буде заморочитись
4т поставишь ,и 5 только с горы включать будешь ,не тянет простой атмо ее.

_________________
Golf I 1.1 , 1.3 ,Golf II 1.8i , 1.6D проданы
Golf III GTD AAZ=>1Z
Golf III 1.9TDI AFN у жены
VW T3 JR 1.6TD
ICQ 491350


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 23:37 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Все, вже вирішив - 4т завтра відправлять. В мене кед, він навіть легший за гольф 1
2 сідушки і кусок борта і то вже без заднього), навіть на суттєвий підйомах з 5-ї не схожу і як диму даю пасажири не вірять що це атмо, з заводу стояла 4 ступка з передаточними точно як 4 передачі 4т. І як я купив кеда була 4т, їхало, 5-та після 80. просто викинув тоді я все те разом з тим мотором відразу бо поки я доїхав додому після покупки то навіть куліса на асвальт випала. Слава, ти і так плани мої поломав, я вже уявляв як на gtd обганяю бехи залишаючи їх відкашлюватись у чорній тьмі)

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 23:46 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 23 серпня 2009, 23:20
Повідомлень: 1438
Год выпуска:: 1999
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Звідки: Белая Церковь
Цитата:
Цитата:
Турбокоректор ставиться на мій тнвд?
Это меняется насос
а у меня на 1v нету турбокоректора,получается у меня ТНВД как у атмо!

_________________
VW Golf mk2 - продан
VW Caddy mk1 - продан
Passat B4 2.0(2E) - продан
Variant b3 VR6 - продан
VW Golf2 1.6TD->GTD-продан
b5 1.9tdi
0963425510


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 23:52 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 21 березня 2012, 21:16
Повідомлень: 598
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JK 1,6
КПП: МКПП
Имя: Ігор
Звідки: Хмельницький
Цитата:
На блоке с турбо есть пиписки для охлаждения поршней ,голова может быть и с турбо надо смотреть по номеру ,с атмо скорее всего будет на шайбах с турбо - гидрокомпенсаторы ,почему большой радиатор - потому что нужно больше охлаждать голову,и еще турбо корректор на тнвд ,и форсунки с выставленным давлением на 155атм. Ну и иметь нужно турбину.
-голова з шайбами стоїть наразі - для ТД потрібні тільки гідрокомп. ?
-який номер та де він на голові міститься?
-у Медведа малий радіатор катить.Може великий то для Півдня з горами запас.?
-настроїти форсунуи на 155 це майсер зможе?

_________________
VW Golf Mkll ,1987, дизель 1.6JP, Borbet CB ,185х65-14, 2-х дверне купе, мокрий асфальт, ЕСП


Догори
ПовідомленняДодано: 12 лютого 2016, 00:00 
Офлайн
Завсегдатай

З нами з: 07 березня 2012, 23:45
Повідомлень: 385
Год выпуска:: 1987
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Петр
Звідки: Киев
Цитата:
Вітаю.Така тема:
придивився-в мене блок JR-овський а решта від звичайного дизеля.Можна докинути решту Турбо-свапу.
Питання-чи варто того,чим Турбо кращий,окрім потужності? Яка живучисть турбіни,витрата пального...?
Якщо Вам цікава думка власника в минулому як JP, так і SB, а в даний момент, я власик вже AFN, то я вам скажу, що навіть живий СБ буде довго служити тільки якщо Ви :
1.Не гонщик, і не любите швидкість, тому що рано чи пізно будете робити головку, якщо будете крутити постійно в діапазоні 3-3.5 к обертів.
2. якщо стоїть правильний, самий великий радіатор, який ставився на 2-ге покоління. Коли в мене вже стояв СБ, але з рідним радіатором від JP, то навіть зимою, з викинутим термостатом, мотор прогрівався за 5 хв в спокійному темпі, а при буксуванні 2-3 хв або в пробках-кипів. Це факт, що радыатор потрыбний великий
3. Проблеми з головою, по факту неминучі- рано чи пізно форкамери тріснуть, і будете мати головняк з перегрівами, прокладками ГБЦ і т.д

Як на мене, форкамерні ТД вже повністю відійшли в історію. Знайти зараз ВАгівський ТД з нормальною, непотрісканою головою- НЕРЕАЛЬНО, це факт.
Нова ПУСТА голова коштує 800-900 євро.
За ті гроші, які ви думаєте викинути на турбування атмо,я б задумався нарахунок свапу любого ТДІ- прямий вприск і нема форкамер. АФН, звичайно в фаворі.
Думаю, пояснив доступно. Всім МИР!

_________________
Слава Україні! ПТН-ПНХ!!!!
DER GOLF 2, JP-> SB-> AFN inside NOW, iguana 311 farbe, RECARO driver seat


Догори
ПовідомленняДодано: 12 лютого 2016, 00:12 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 21 березня 2012, 21:16
Повідомлень: 598
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JK 1,6
КПП: МКПП
Имя: Ігор
Звідки: Хмельницький
Петро,дякую.Думав,може малою кров"ю трішки прогресу вийде

_________________
VW Golf Mkll ,1987, дизель 1.6JP, Borbet CB ,185х65-14, 2-х дверне купе, мокрий асфальт, ЕСП


Востаннє редагувалось 12 лютого 2016, 00:21 користувачем Игорь Колоди, всього редагувалось 1 раз.

Догори
ПовідомленняДодано: 12 лютого 2016, 00:13 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Турбокоректор ставиться на мій тнвд?
Это меняется насос
а у меня на 1v нету турбокоректора,получается у меня ТНВД как у атмо!
ну да, але ж 1v +6 поні всього, для мене то воно точно не варто, сам знаеш кед явно не повільніший за гольфа з 1v.
Петерчук, з тріщинами в форкамерах я вже наїздив 50 тис. і до мене марсель якось їздив, і знаю як на турбодизелі з такими тріщинами таксист ще 300 тис махнув і продав авто, вони є майже завжди, і на нових авто з CR чомусь тріщини між клапанами є, при чому тут прокладки до тріщин у форкамерах? А афн то класно спрпавді. А гбц в твому sb що всетаки померла повністью?

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
ПовідомленняДодано: 12 лютого 2016, 00:45 
Офлайн
Завсегдатай

З нами з: 07 березня 2012, 23:45
Повідомлень: 385
Год выпуска:: 1987
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Петр
Звідки: Киев
to Александр че:
Ви мене трошки не зрозуміли. Я 2 рази робив голову- 2 рази, зрозуміло, що вона з самого початку мала тріщини між клапанама- ці тріщини якраз, по суті ні нащо не вплаивають, але є 1 "але"- все буде добре навіть з цими тріщинами, якщо, як я вже казав, їздити спокійно і НЕДОВГОТРИВАЛО на високих (3-3.5 к обертах). Якщо навалювати " на всі бабки", то вже ці тріщини плавно переходять на форкамери, або з'являються на форкамерах. Якщо така ситуація виникає, то вихід тільки 1- голова на брухт, тому що, як мінімум в Києві, я не знаю ні однієї людини, яка могла б заварити/полагодити власне ФОРКАМЕРНІ тріщини. Саме тому, після 2-х ремонтів своєї голови і після того як я встановив на СБ блок свою стару голову від JP (доречі підходить болт он, 100% взаємозамінність) і проїздив на ній ще АЖ 20000 км (а ця головка мала всього лиш звичайні міжклапанні" тріщинки). Після всієї цієї історії на швидкості 190 по спідометру мотор згорів, так сказати, героїчно ( до цього моменту я в нього заливав по 800-900 гр масла кожних 3 дні! на протязі 1 міс, але, як не странно він все рівно, навіть в -10 заводився), і я врешті вирішив перейти на АФН.

_________________
Слава Україні! ПТН-ПНХ!!!!
DER GOLF 2, JP-> SB-> AFN inside NOW, iguana 311 farbe, RECARO driver seat


Догори
ПовідомленняДодано: 12 лютого 2016, 00:52 
Офлайн
Завсегдатай

З нами з: 07 березня 2012, 23:45
Повідомлень: 385
Год выпуска:: 1987
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Петр
Звідки: Киев
Я все це розказую до того, що форкамерний ТД- варіант ВИКЛЮЧНО для спокійних водіїв. Особисто в мене проблеми почалися після 90 тис км після свапу (СБ) на МІН 3 к обертів. Нижче цієї цифри стрілка тахометру дуже рідко опускалась- тільки в пробках :D . Перших 80 тис-було все ок, особливо коли поставив потрібний для даного мотору радіатор. До речі, перша головка нагнулась власне із-за підвищеного темп. режиму( стрілка темп. рідко опускалась нижче 95гр при відсутньому термостаті влітку по трасі ( передостання поділка на рідній приборці) внаслідок встановленого маленького радіатора.

_________________
Слава Україні! ПТН-ПНХ!!!!
DER GOLF 2, JP-> SB-> AFN inside NOW, iguana 311 farbe, RECARO driver seat


Догори
ПовідомленняДодано: 12 лютого 2016, 01:02 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 27 жовтня 2009, 16:44
Повідомлень: 6535
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 1993
Код мотора: 1Y 1,9
КПП: МКПП
Звідки: Нидерланды
с трещинами на форкамерах можно ездить вечно,трещины на перемычках будут через 5 тык - это асе ерунда.

_________________
Golf I 1.1 , 1.3 ,Golf II 1.8i , 1.6D проданы
Golf III GTD AAZ=>1Z
Golf III 1.9TDI AFN у жены
VW T3 JR 1.6TD
ICQ 491350


Догори
ПовідомленняДодано: 12 лютого 2016, 01:11 
Офлайн
Завсегдатай

З нами з: 07 березня 2012, 23:45
Повідомлень: 385
Год выпуска:: 1987
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Петр
Звідки: Киев
Смотря как ездить...

_________________
Слава Україні! ПТН-ПНХ!!!!
DER GOLF 2, JP-> SB-> AFN inside NOW, iguana 311 farbe, RECARO driver seat


Догори
ПовідомленняДодано: 12 лютого 2016, 01:12 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 21 березня 2012, 21:16
Повідомлень: 598
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JK 1,6
КПП: МКПП
Имя: Ігор
Звідки: Хмельницький
Вагонетка,будь ласка-там моі вище кілька запитань

_________________
VW Golf Mkll ,1987, дизель 1.6JP, Borbet CB ,185х65-14, 2-х дверне купе, мокрий асфальт, ЕСП


Догори
ПовідомленняДодано: 12 лютого 2016, 01:16 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Дякую за розяснення, а що там з тріщинами у форкамерах? Якщо вони є то що? В мене вони є вже 50 тис. і до мене були ці тріщини . І за тих 300 тис у таксиста я мав на увазі тріщини у форкамерах. Підозра що з ними можна їздити дуже довго як і з тріщинами що між клапанами. Значить атмо гбц на sb ще прокатала 20 тис. і мотор згорів, як це "згорів мотор"? в мене ще ніколи нічого не горіло не знаю як це? Поршня, циліндри, розвалився, закипів, атмо гбц вижила?
Для мене gtd це явно не ганяти, лишня потужність не завать на обгоні тощо. А ганяти то бенз потрібно, звичайний атмо абф краще їде за турбо афн. Дизель для економії, крутящого моменту, на gtd я б їздив би тих же 90 але приємніше на обгонах, старті, маневрах

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
ПовідомленняДодано: 12 лютого 2016, 01:33 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 27 жовтня 2009, 16:44
Повідомлень: 6535
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 1993
Код мотора: 1Y 1,9
КПП: МКПП
Звідки: Нидерланды
если стоят шайбы то блок без масляных каналов для охлаждения поршней = это первая шляпа.
Радиатор у медведа - так у него мозг ,там больше не дунешь ,плюс геометрия и клапан 75 и пврыск прямой ,а тут в форкамеру дунуло в ней же зажглось и в цилиндре только взорвалось - перегрев в голове идет ,клапан на турбине залег или подглючил ,актуатор по нормальному избыток давления не сбросил и вот передув а в следствии перегрев.На афн передув- соляру обрубило и привет .вот и маленький радиатор.
Мастер выставит давление шайбы толще подложит и все .

_________________
Golf I 1.1 , 1.3 ,Golf II 1.8i , 1.6D проданы
Golf III GTD AAZ=>1Z
Golf III 1.9TDI AFN у жены
VW T3 JR 1.6TD
ICQ 491350


Догори
ПовідомленняДодано: 12 лютого 2016, 01:45 
Офлайн
Завсегдатай

З нами з: 07 березня 2012, 23:45
Повідомлень: 385
Год выпуска:: 1987
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Петр
Звідки: Киев
Я не сперечаюсь, що якщо їздити спокійно, то і з тріщинами в форкамерах можна і лям відкатати при швидкості макс 110. Це, до речі, також факт. Бо коли я вже зрозумів, що в я перегріваюсь на швидкості 140, то я тимчасово почав їздити в щадящому режимі (110 макс) і прегрівів не помічав. Але то ж не їзда. Але як тілки навалювати- то негерметичність ГБЦ одразу проявлялась і я закипав.

Коли згорів мотор- з піддону злили 0.5 літрів масла- поршні, шатуни і колінвал були білого кольору. При цьому навпіл розірвало розп. вал. Але таки так, головка, як не странно, вижила.

Моя теза така- хоч СБ-то був гтд- але тільки для КОРОТКОЧАСНОГО навалювання. Але віддам мотору належне- співвідношення динаміки до розходу- для його років були на висоті.

П.С: АФН в 2-му кузові їде так само як АБФ в 3-ці.

_________________
Слава Україні! ПТН-ПНХ!!!!
DER GOLF 2, JP-> SB-> AFN inside NOW, iguana 311 farbe, RECARO driver seat


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 74 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 4 5 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited