instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 29 березня 2024, 19:03

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 74 повідомлень ]  На сторінку 1 2 3 4 5 Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 10 лютого 2016, 18:58 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 21 березня 2012, 21:16
Повідомлень: 598
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JK 1,6
КПП: МКПП
Имя: Ігор
Звідки: Хмельницький
Вітаю.Така тема:
придивився-в мене блок JR-овський а решта від звичайного дизеля.Можна докинути решту Турбо-свапу.
Питання-чи варто того,чим Турбо кращий,окрім потужності? Яка живучисть турбіни,витрата пального...?

_________________
VW Golf Mkll ,1987, дизель 1.6JP, Borbet CB ,185х65-14, 2-х дверне купе, мокрий асфальт, ЕСП


Догори
ПовідомленняДодано: 10 лютого 2016, 21:34 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 27 жовтня 2009, 16:44
Повідомлень: 6535
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 1993
Код мотора: 1Y 1,9
КПП: МКПП
Звідки: Нидерланды
Мощней ,веселей,экономнее.

_________________
Golf I 1.1 , 1.3 ,Golf II 1.8i , 1.6D проданы
Golf III GTD AAZ=>1Z
Golf III 1.9TDI AFN у жены
VW T3 JR 1.6TD
ICQ 491350


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 12:09 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Дуже не планував про турбіну але якось само приходить на мій атмодинозавр 1.6. Раніше при ремонті мотору відразу поставив блок с sb(той що gtd з інтеркулером), зараз ставлю кпп 4t. А тут глянув в elcast і побачив що навіть тнвд однакові у атмо і турбо(різниця тільки в налаштуванні як я зрозумів). Хто в темі, це дійсно так і все ще далі спрощується? До того ж на мій надлегкий пікап мк1 така потужність це все одно що афн на гольф 3)

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 12:21 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 14 липня 2009, 10:38
Повідомлень: 946
Год выпуска:: 2011
Код мотора: JP 1,6
КПП: МКПП
Имя: Виталий
Звідки: Днепродзержинск
если машину для себя то стоит , если продавать через год то нет

_________________
VW JETTA 1.6TD JR & VW PASSAT B2 1.6D JK


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 13:15 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Цитата:
если машину для себя то стоит , если продавать через год то нет
явно що для себе, мій кед якраз те авто до якого я звик як до старих потертих джинс і продавати його не збираюсь, можна хібащо взяти ще якогось фольца а цей хай буде). Наразі питання тнвд з jk на sb нормально буде?

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 13:34 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 14 липня 2009, 10:38
Повідомлень: 946
Год выпуска:: 2011
Код мотора: JP 1,6
КПП: МКПП
Имя: Виталий
Звідки: Днепродзержинск
ГБЦ надо другую

_________________
VW JETTA 1.6TD JR & VW PASSAT B2 1.6D JK


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 13:42 
Офлайн
Гольфоман
Аватар користувача

З нами з: 14 листопада 2009, 16:28
Повідомлень: 2465
Год выпуска:: 1979
Код мотора: CR 1,6
КПП: МКПП
Имя: Сергей
Звідки: Симферополь City
интересная тема. подпишусь.

_________________
Golf 1 TD "Diesel Power"


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 14:20 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 21 березня 2012, 21:16
Повідомлень: 598
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JK 1,6
КПП: МКПП
Имя: Ігор
Звідки: Хмельницький
Цитата:
ГБЦ надо другую
Віталя,це зрозуміло.
В мене на блоці поряд з номером двигуна тавро " JR" стоїть - це той священий знак - чи хибний аларм?
Як та де позначаються атмосферники чи турбо?

_________________
VW Golf Mkll ,1987, дизель 1.6JP, Borbet CB ,185х65-14, 2-х дверне купе, мокрий асфальт, ЕСП


Востаннє редагувалось 11 лютого 2016, 14:26 користувачем Игорь Колоди, всього редагувалось 1 раз.

Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 14:23 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Цитата:
ГБЦ надо другую
а якщо на мою? що там космічний сплав має бути? vagonettka каже що можна, головне радіатор правильний щоб понизити тепловий удар і в бій. Радіатор вже придбав самий широкий з пасата тді(той що з двома вентилями на паску), патрубки ож gates vulcoflex універсальні однозначно буду брати(якість на десятиліття як і оригіналу і дешевше суттєво).

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 14:31 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Цитата:
Цитата:
ГБЦ надо другую
Віталя,це зрозуміло,в турбоблока стінка товша кажуть.
В мене на блоці поряд з номером двигуна тавро " JR" стоїть - це той священий знак - чи хибний аларм?
Як та де позначаються атмосферники чи турбо?
так на блоці пишеться, в мене наразі sb, як я зрозумів головна різниця в виході ож на блок для турбіни, в піддоні вихід для масла для турбіни, і саме головне "пісюни" масла на поршні і напевне маслонасос потужніший, чого немає в атмо(при бажані все це думаю можна на атмоблок встановити)

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 14:41 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 21 березня 2012, 21:16
Повідомлень: 598
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JK 1,6
КПП: МКПП
Имя: Ігор
Звідки: Хмельницький
а головки по каталогу різні -а що ,дійсно, можна не міняти? В чому там різниця?

_________________
VW Golf Mkll ,1987, дизель 1.6JP, Borbet CB ,185х65-14, 2-х дверне купе, мокрий асфальт, ЕСП


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 14:54 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 21 березня 2012, 21:16
Повідомлень: 598
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JK 1,6
КПП: МКПП
Имя: Ігор
Звідки: Хмельницький
Цитата:
Цитата:
Цитата:
ГБЦ надо другую
Віталя,це зрозуміло,в турбоблока стінка товша кажуть.
В мене на блоці поряд з номером двигуна тавро " JR" стоїть - це той священий знак - чи хибний аларм?
Як та де позначаються атмосферники чи турбо?
так на блоці пишеться, в мене наразі sb, як я зрозумів головна різниця в виході ож на блок для турбіни, в піддоні вихід для масла для турбіни, і саме головне "пісюни" масла на поршні і напевне маслонасос потужніший, чого немає в атмо(при бажані все це думаю можна на атмоблок встановити)
нє,Сашко, атмоблок не піде - там ,кажуть, стінка тонша. "JR" - це Турбоблок - в мене получається такий. Від цього і почав танцювати. Ше б список свапу окреслити:
-шильд " TD"
-радіатор
-фільтр повітр.
-турбіна
що ще ?

_________________
VW Golf Mkll ,1987, дизель 1.6JP, Borbet CB ,185х65-14, 2-х дверне купе, мокрий асфальт, ЕСП


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 15:20 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Я різниці не помітив в блоках
кпп 4т(на атмо в основному 4s йшли) обовязково, на коротишці 4s то хоть і буде весело але не економно

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 15:22 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 14 липня 2009, 10:38
Повідомлень: 946
Год выпуска:: 2011
Код мотора: JP 1,6
КПП: МКПП
Имя: Виталий
Звідки: Днепродзержинск
JR - турбо , 70 лс

_________________
VW JETTA 1.6TD JR & VW PASSAT B2 1.6D JK


Догори
ПовідомленняДодано: 11 лютого 2016, 15:46 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 01 липня 2009, 23:52
Повідомлень: 3513
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 1987
Код мотора: AFN 1,9
КПП: МКПП
Имя: Юрій
Звідки: Тернопіль-Київ-Gdansk-St.Johns
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Цитата:
ГБЦ надо другую
Віталя,це зрозуміло,в турбоблока стінка товша кажуть.
В мене на блоці поряд з номером двигуна тавро " JR" стоїть - це той священий знак - чи хибний аларм?
Як та де позначаються атмосферники чи турбо?
так на блоці пишеться, в мене наразі sb, як я зрозумів головна різниця в виході ож на блок для турбіни, в піддоні вихід для масла для турбіни, і саме головне "пісюни" масла на поршні і напевне маслонасос потужніший, чого немає в атмо(при бажані все це думаю можна на атмоблок встановити)
нє,Сашко, атмоблок не піде - там ,кажуть, стінка тонша. "JR" - це Турбоблок - в мене получається такий. Від цього і почав танцювати. Ше б список свапу окреслити:
-шильд " TD"

-радіатор
-фільтр повітр.
-турбіна
що ще ?
Ну шильд це одразу 20% всього свапу :D

А радіатор навіщо? Що не так з тим, що стоїть наразі?

_________________
Зображення

Щоб розбиратись у всьому на світі, достатньо знати дві речі: звідки світить сонце, та куди дме вітер. Моя EXдружина.

"Усі з дитинства знають, що певні речі не можливі. Але завжди знаходиться невіглас який цього не знає. Ось він і робить відкриття". А. Ейнштейн.


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 74 повідомлень ]  На сторінку 1 2 3 4 5 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited