https://golf-club.org.ua/forum/ |
|
«Сріблястий штик» Golf IV 1.8 4Motion https://golf-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=71882 |
Сторінка 11 з 11 |
Автор: | Riddick [ 09 листопада 2016, 00:14 ] |
Тема повідомлення: | Re: «Сріблястий штик» Golf IV 1.8 4Motion |
чудово)) скільки обійшлись всі ці масла? ато після попереднього власника також глянув и за всім доречі накатав майже 9т км, думаю чи пора вже масло міняи, чи зиму ще відхожу з невеликою експлуатацією авто |
Автор: | Leniviy [ 09 листопада 2016, 00:23 ] |
Тема повідомлення: | Re: «Сріблястий штик» Golf IV 1.8 4Motion |
для заднього редуктора - по екзісту 263 (але в монопривода немає заднього редуктора для КПП - 2 шт по 265 грн По КПП - не поспішай міняти масло, для початку хоча б хай на СТО перевірять його рівень. А там буде видно Стосовно моторки - я б поміняв. Тисяча кілометрів - не так багато. А движку буде полегше в мороз запускатись Масло для муфти Haldex - моя біль.. 550 грн за тюбик 275 мл.. |
Автор: | Leniviy [ 20 вересня 2017, 22:03 ] |
Тема повідомлення: | Re: «Сріблястий штик» Golf IV 1.8 4Motion |
Йошкін кіт, скільки ж я тут не писав) Ремонт в новій квартирі йде повним ходом, гольфік тягає все, що потрібно (й навіть більше - бачили б ви очі вантажника Нової пошти коли я не напрягаючись запхав ванну в багажник ) Але все по порядку. 1) Спочатку мене дістав не зрозумілий стук ззаду. Був на 2х СТО і всі сказали що то стукає супорт через зношену скобу. Ну ок, замовив нові скоби (TRW), поміняли, виїхав, і ... СТУКАЄ, трясця! Поїхав назад. Кажуть, ну.. треба розбиратись. І поки вони роздивлялися гальма, я побачив, що якось не правильно стоїть амортизатор.. Придивилися до нього - і дійсно! Розбилася втулка амортизатора. І сюрпрайз був у тому, що окремо таку втулку я не знайшов.. довелося купляти комплект нових амортів (Monroe). Замінили - і-і-і, пісня, закайфував від тиші у салоні. 2) Почались проблеми із електрикою - новий блок запобіжників перегрівся (проблема була з проводом генератора) і поплавився. Двигун став часто перескакувати на 1000 обертів. Пічка ледве крутила і взагалі проблеми були очевидні. Вихід знайшли простий - перенесли дріт від генератора на "+"клему стартера. Навіщо VAG виніс її на блок запобіжників - ще те питання. Поставив новий блок, трохи оптимізував проводку і вийшло досить добре) Вся електрика запрацювала як раніше, та й блок зовсім не гріється. Пофіксив, коротше )) 3) Загубив декоративну решітку з переднього бампера. Їхав трасою, аж раптом вискакує на дорогу заєць, я пригальмував, він пересік мій шлях і аж раптом повернувся назад.. Ну я й гепнув його бампером.. Треба було зупинятись, але погода була хрінова, холодно та мокро. А разом із зайцем вискочила решітка. Довелося купляти нову:) Згодом знайду всі фотки й далі буде.. |
Автор: | surgeon [ 21 вересня 2017, 09:51 ] |
Тема повідомлення: | Re: «Сріблястий штик» Golf IV 1.8 4Motion |
монро стремные аммотры, сакс/бильштайн не было? |
Автор: | Leniviy [ 20 квітня 2018, 22:23 ] |
Тема повідомлення: | Re: «Сріблястий штик» Golf IV 1.8 4Motion |
Цитата: монро стремные аммотры, сакс/бильштайн не было?
Монро ставив через цейтнот і обмежений бюджет. Раніше також стояли Monroe, і вони проходили непогано. Чого не можу сказати про нові)
|
Автор: | Leniviy [ 11 травня 2018, 00:24 ] |
Тема повідомлення: | Re: «Сріблястий штик» Golf IV 1.8 4Motion |
Вкладення:
якось так.. ) Масло і гальмівну рідину не став діставати з шафи) Ще дочекаюсь прокладки на впускний колектор, антифриз і гоу на заміну всього цього) |
Автор: | RJ_STARiy [ 11 травня 2018, 08:26 ] |
Тема повідомлення: | Re: «Сріблястий штик» Golf IV 1.8 4Motion |
Цікаво читати… Успіху з ремонтом! |
Автор: | Leniviy [ 12 вересня 2020, 22:58 ] |
Тема повідомлення: | Re: «Сріблястий штик» Golf IV 1.8 4Motion |
Так сталося, що я підзабив на БЖ, але треба його воскресити так, як я сумлінно веду блокнотик, в якому фіксую всі мало-мальські ремонти на машині, то внесу за весь пропущений період дані звідти ) Отже, продовжимо з моменту останнього посту і до кінця 2018 року. 1) В кінці червня 2018 року я таки доїхав до Максима crazy_taxi і він зайнявся моїм авто. Було замінено: комплект ГРМ - Gates, помпа Hepu, прокладка клапанної кришки Reinz, прокладку впускного колектора середню (оригінал), масляний піддон (Klokkerholm), масло (Motul), фільтр (Mahle), антифріз (оригінал). Після заміни піддону масло уходити перестало! Так, я їжджу від заміни до заміни і не доливаю жодної краплі! При будь-якому режимі експлуатації авто, я просто один раз купую банку масла 5л, а другий - 4л. Якраз на дві заміни (по 4.5л) і більше не додаю масла абсолютно. (пробіг 237000) під кришкою клапанної головки все було чисте, жовтеньке, якихось сильних потемнінь та відкладень не було. Аналогічна картина була і коли був знятий піддон. Вкладення: photo_2020-09-12_22-53-43.jpg [ 149.23 Кіб | Переглянуто 1166 разів ] Вкладення: photo_2020-09-12_22-53-43 (3).jpg [ 164.44 Кіб | Переглянуто 1166 разів ] Вкладення: photo_2020-09-12_22-53-43 (2).jpg [ 154.77 Кіб | Переглянуто 1166 разів ] 3) Далі був поміняний замок ляди в надії на те, що при її відкритті буде вмикатись світло в салоні (на старій були відгнивші контакти). Але цього не сталося, мабуть, блок комфорту це не підтримує. В будь-якому разі, новий замок був встановлений (оригінал) 4) В рамках боротьби із глючащими концевиками замків передніх дверей, були куплені та встановлені два замка Polcar. Все запрацювало чудово, але в перспективі це була погана ідея - ідеально вони пропрацювали не довго. 5) Аж тут я їхав нашими чудовими дорогами і побачив, що попереду якось підозріло багато людей на аварійці. Лише почав знижувати швидкість (а це було на повороті), як відчув сильний удар в праву сторону і негайно загальмував. Встав на аварійку, аж тут на мене летить ще один такий же.. Отже, навколо нас таких стояло 7 автомобілів. І щодесять хвилин додавалися нові - тільки відволікся, як чуєш - "бабах" - і черговий невдаха бухкає здутим колесом по асфальту. Фото ями-винуватиці: Вкладення: photo_2020-09-12_22-55-10.jpg [ 122.02 Кіб | Переглянуто 1166 разів ] заміна всіх сайлент-блоків правого ричага (Lemfoerder), тяги кермової та кермового наконечника (правих). І хоча після развалу кермо встало на місце, праве колесо все одне залишалося заваленим. То ж підозра пала на амортизатори. Після того, як був знятий правий амортизатор, одразу стало зрозуміло, що причиною вбув саме він - нижню частину було погнуто добряче. Отже, під заміну пішли й амортизатори (Sachs), опори (Lemf), підшипники опор (SKF), відбійники (Lemf). І колесо успішно встало на своє місце (пробіг 240000) На цьому ремонти в 2018 році все Далі просто їздив, заправляв і отримував задоволення |
Автор: | let4ik [ 13 вересня 2020, 00:10 ] |
Тема повідомлення: | Re: «Сріблястий штик» Golf IV 1.8 4Motion |
Я так у вас в Черкасской области на три диска и три колёса сразу залетел... кое-как с одной запаской останавливаясь и надувая колёса каждые 20 км до дома еле добрался... правда было это ещё в начале 2010х годов... |
Автор: | Leniviy [ 13 вересня 2020, 00:37 ] |
Тема повідомлення: | Re: «Сріблястий штик» Golf IV 1.8 4Motion |
Цитата:
Я так у вас в Черкасской области на три диска и три колёса сразу залетел... кое-как с одной запаской останавливаясь и надувая колёса каждые 20 км до дома еле добрался... правда было это ещё в начале 2010х годов...
та повірь, тут і зараз місцями так можна
|
Автор: | Leniviy [ 22 вересня 2020, 21:17 ] |
Тема повідомлення: | Re: «Сріблястий штик» Golf IV 1.8 4Motion |
Продовжимо 2019 рік 1) З початком 2019 року і випадінням першого снігу я відчув, що якось авто стало себе не так поводити. А саме: при розгоні в якійсь момент стали різко наростати оберти при тому, що швидкість залишалася такою самою. Допомагало перемкнутись на вищу передачу. Підозра пала на некоректну роботу повного приводу і невдовзі, коли я раптом застряг на обледенілій дорозі в ямі, підозра підтвердилася - задні колеса заледве крутилися, та й то, не завжди. Погугливши, знайшов в Кременчуці сервіс по ремонту і відновленню насосів Haldex, купив масло, фільтр і поїхав в сусідню Полтавську область. В сервісі мені наочно продемонстрували роботу мого насосу муфти, вірніше, його не роботу Дійсно, він майже не крутився. Замість нього мені поставили відновлений аналогічний насос, промили муфту і заправили свіжим маслом. Тест повного приводу показав - працює! Гольфік знову 4motion і готовий штурмувати снігові кучугури та льодяні тороси Що він і довів по дорозі додому, яку не слабо так замело. Але це не було перешкодою на шляху повноприводної пузотерки, яка гордо розсікала навіть там, де моноприводні Туксони чухали ріпу Вкладення:
Опис файлу: Старий і уставший моторчик
photo_2020-09-22_21-05-05.jpg [ 132.37 Кіб | Переглянуто 1107 разів ] Вкладення:
Опис файлу: Чорне і брудне масло з муфти
2) В травні було звичайне ТО з заміною масла, масляного, паливного і салонного фільтра. При заміні паливного фільтра виникла проблемка - дуже довго не міг завести авто. Стартером крутив нещадно і подовгу, що було передвісником майбутніх проблем..photo_2020-09-22_21-05-06.jpg [ 99.97 Кіб | Переглянуто 1107 разів ] 3) Якось при огляді при працюючому в спеку моторі звернув увагу на те, що патрубки на радіатор якісь аж надто тугі. Для власного спокою замінив кришку бачка антифрізу і сам антифріз. Подальші спостереження заспокоїли - патрубки перестали бути "дерев'яними" на дотик 4) Перестав коректно працювати поворотник, а саме - перестав блимати при тому, що важіль ніхто не чіпав. Легкі постукування по кнопці аварійки виправляли проблему, але не на довго. Поміняв кнопку і проблема пішла. 5) Також замітив, що зад авто став підозріло низьким, особливо з двумя пасажирами ззаду (трьох людей ззаду намагаюся не возити ніколи, лише в ситуаціях, коли інакше - ніяк). Також стали підозріло часто блимати дальнім при максимально високо виставленому коректорі фар. Вирішив замінити задні пружини. Поставив Sachs. Після заміни зад авто перестав бути "просаженим", а блимати дальнім перестали Вкладення:
Опис файлу: нові пружини на місці
6) На аліекспресі прикупив на Гольфіка ось такі жирки:
photo_2020-09-22_21-12-48.jpg [ 155.28 Кіб | Переглянуто 1107 разів ] Вкладення:
Опис файлу: стало на 10 кінських сил більше!
7) І в кінці серпня проявилася проблема, передвісник якої був в травні Якось закінчився газ і авто перейшло на бензин. І тут я зрозумів, що на бензині машина якось дуже тупить - особливо коли починаєш крутити мотор. Іноді мотор аж захльобувався. Звук з бензобаку при повороті ключа був якійсь аж надто натужний і тихий. А ще - авто якось заглохло і відмовилося заводитись при наявності бензину в баку! Обстукування баку показало, що в лівій частини пальне ще є (і саме його показував датчик), а от права, де стоїть бензонасос, порожня! Трішки покуривши тему, прийшов до висновку, що є проблема з бензонасосом. А знявши шланг обратки під капотом і побачивши, що там просто сухо, переконався в цьому ще більше. То ж вирішив поміняти сам моторчик. Була куплена вставка VDO і спокійненько, на стоянці у дворі, була поставлена. Стара теж була VDO, схоже, в цей вузол ніхто ніколи не лазив. Після встановлення нового насосу (довелося неабияк потр...тись з хомутами патрубків), зібрав все до купи і на тестовому заїзді авто так полетіло! Ніколи не бачив від гольфіка такого драйву на бензині, схоже, насос був уставшим вже давно (а я грішив на те, що ЕБУ двигуна так адаптувалося до роботи на газу, що на бензині працювало з тупняками).photo_2020-09-22_21-14-03.jpg [ 95.24 Кіб | Переглянуто 1107 разів ] на цьому ремонти 2019 року вичерпані) Решту часу авто просто їхало і радувало безпроблемною роботою, під кінець року переваливши за черговий рубіж: Вкладення:
Опис файлу: 250!
photo_2020-09-22_21-05-05 (2).jpg [ 46.94 Кіб | Переглянуто 1107 разів ] |
Сторінка 11 з 11 | Часовий пояс UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |