«Сріблястий штик» Golf IV 1.8 4Motion

По желанию выкладываем инфу и фото ..
Сообщение
Автор
Аватара пользователя
let4ik
Я тут живу
Сообщения: 4455
Зарегистрирован: 04 янв 2014, 20:31
Автомобиль: НЕ Volkswagen
Год выпуска: 2008
Код мотора: BVY 2.0
КПП: АКПП
Имя: Вольдемар
Откуда: Киев

Re: «Сріблястий штик» Golf IV 1.8 4Motion

#166 Сообщение let4ik » 15 июл 2021, 06:37

У меня на селе ещё где-то лежит правое оригинальное стекло с моих родных фар, обращайся если что :-)
Колличество разума на Земле вещь константная, а население постоянно растет...
Golf mk4, 1,6 акпп. Продал, скучаю...
Seat Altea XL 2.0 FSI акпп, "гламурный гольф" Продан.
Skoda Octavia A7 TDI DSG и все такое :-)
Skoda Superb II TDI DSG L&K

Аватара пользователя
Leniviy
Реальный гольфовод
Сообщения: 504
Зарегистрирован: 14 окт 2013, 19:59
Автомобиль: Golf VI (6)
Год выпуска: 2013
Код мотора: CBAB 2,0
КПП: DSG
Имя: Maksim
Откуда: Черкаси

Re: «Сріблястий штик» Golf IV 1.8 4Motion

#167 Сообщение Leniviy » 20 июл 2021, 23:58

отже, 2021 рік і що було зроблено з Гольфіком за ці 7 місяців.

1) Спершу з'явилася проблема із замками. А вірніше - почала постійно спрацьовувати сігналізація, при чому, зазвичай, вночі. Потім стала спрацьовувати частіше. А потім - взагалі безперервно. При цьому - в салоні постійно блимало світло. Я звалив все на концевік передньої пасажирської двері і прийняв рішення поміняти його і концевік двері водія (той не завжди спрацьовував на відкриття двери). І замовив два нормальних концевіка з металевою пластиною зверху (за всі гроші світу, якщо чесно). Поміняв концевік двері пасажира і... нічого не відбулося. Світло як блимало, так і продовжило, сигналка працювала безперервно. І тут я додумався підключити ваг-ком.. Проблему давала права задня пасажирська дверь. Так як я не мав концевіка для неї, я її просто відключив від проводки автомобіля і закрив. І почав міняти концевік двері водія. І тут замок вмер повністю. Просто перестав реагувати на будь-які команди з пульта або на поворот ключа. І тут - ключ раптом звернув лічинку двері водія. Тобто, водійська дверь просто перестала працювати повністю :) Багаточисельні тести показали - замок мертвий. І довелося замовляти замок на розборці. І заодно і лічинку.
Прийшов замок з розборки від Пассата, в чудовому стані, просто пушка. Лічинка була така само. Почав з перебору лічинки
P10421-205706.jpg
P10421-205709.jpg
Перебрав, перемістив сувальди і гарно все змазав всередині. Працювати стало як годинник
P10504-163719.jpg
Далі, щойно потепліло, пішов міняти замок:
P10504-163706.jpg
А після демонтажу і розборки помершего замка виявилася причина його смерті: прогорівші дорожки
P10504-172236.jpg
Це відбулося після монтажу нового концевіка і тестів його роботи. Китайський замок пропрацював два роки і помер :)
Після заміни, передня водійська дверь працює як годинник, чітко і м'яко.

Але ж не може все бути так просто. Почав вмирати концевік лівої задньої двері - це стало супроводжуватись тим, що перестало вмикатись світло при відкритті двері. Що ж, був один вільний концевік (від помершого переднього замка) і було прийнято рішення поміняти його. Що ж, справа не хитра - розибрав дверку, а там... Пів двері води і мул. Чому? Тому що якісь "красені", коли обклеювали автомобіль віброізолом, заклеїли на хер дренажні отвори. Залишалися дуже вузькі щілини, які затягнуло брудом і - вуаля - возимо додатково відро води. Я пробив штатні дренажі і вся вода хлинула назовні.
Концевік в замку поміняв без пригод, а заодно переставив з правої двери рамку для гофри двері. Справа в тому, що гофра на правій двері вже нікуди не годилася, а на лівій двері оказалася ламана рамка. То ж я переставив цілу з правої і закрив коннектор цілою гофрою. А для правої дверки купив нову рамку і нову гофру.
Ну і останнім пунктом цієї вічної епопеї була заміна концевіка в замку правої двери. І тут не обійшлося без сорпризів. Справа в тому, що, схоже, ті само "красені", колись, мали проблему зі збором, особливо коли треба було ставити заглушку ручки. Там дуже хитрий механізм - металева пластина в формі літери С крутиться спеціальним винтом. Нахиляєш крученням винта пластину градусів на 30 - і вона вивільнює заглушку ручки. Повертаєш назад - і вона фіксує заглушку. Так от, ці "розумні" люди, після збору двери, ймовірно, перекрутили винт, що вращає пластину і він випав всередину двери. Ну не знимати же дверной щит через таку дрібницю! І вони вкрутили туди звичайний совковий вінтик з шайбою. А заглушку ручки посадили на супер-клей s2: s2: s2: s2: s2: s2: s2:
Але сталося те, що мало статися - колхозний винтик згнив к херам і закис. А як без нього зняти замок? Короче, за допомогою хитрощів і такої-то матери я його викрутив. А оригінальний винт я знайшов всередині двери. Ось вони поруч разом із пластиною:
P10606-171849.jpg
Далі без пригод поміняв концевік, все гарно промив та змазав, зібрав всю конструкцію і успішно зібрав ручку. Вже без супер-клею і колхозу. А також поміняв гофру і рамку гофри. Ось яі були старі:
P10619-165758.jpg
А ось вже нові на своєму місці:
P10619-165744.jpg
На цьому епопея з замками закінчилася. Так сталося, що за короткий час були відновлені всі 4 замка+лічинка двери водія. Натр*хався я із цим капітально, але тепер вони будуть працювати довго і щасливо :)

2) Якось їхали з Києва в лютому і майже на початку дороги відчули легкий удар ззаду в колісній арці. Пішов дивитись - та-дам - розсипалася накладка задньої колодки. Я думаю, її перегріло під час літнього закисання направляючих і вона стала більш крихка. Так чи інакше, майже 200 км їхали і металева пластина терлася по диску. Продукуючи величезну кількість металевого пилу, який рясно осідав на задньому диску. Той наліт я не зміг відмити навіть кількома мийками, не знаю вже, як його повністю віддраїти
А колодки були замінені, разом із всіма задніми направляйками. А також приговорили задній поршень, бо старий закис. Продули/прокачали - і задні гальма теж в порядку. Залишок дисків достатній, щоб поки що не паритись.

3) Так як машинка стала часто простоювати, полізли проблеми. Так, в квітні, після майже місячного простою, закис і встав правий опорний підшипник. І через його закисання, бляха, обломило пружину. s2: біда не приходить одна!
То ж були замінені: дві передні пружини (kayaba), обідви опори з підшипниками, відбійники та всі сайлент-блоки ричагів передніх, і - увага! - задніх! Так, я вирішив поміняти всі 8 сайлент-блоків задніх ричагів, тому що розвал по задку був за допуском, а регулювати там немає можливості.

4) Готуючи авто до продажу, я заїхав в автосервіс, що професійно займається ремонтом рульових рейок. Їхній вердикт - все чудово, є невеликий люфт телескопа, але це типово для 4 гольфів, за бажанням, телескоп можна відновити. Також знайшли пробоїну в пильнику рейки, всередину рейки вода та бруд не пішли. Ну і прирекли на заміну втулки стабілізатора. Невдовзі втулки та пильник був поміняний.

5) Далі я вирішив зиглянути всередину лівої гофри двері багажника і побачив два дроти "на грані". І відновив їх шляхом врізання на місці перегибу гофри шматків інших дротів. Фоток не робив :)

6) Також заїхав до офіціалів на перевірку компресії двигуна. Чому до офіціалів? Щоб далі висновок, якому легко повірити :)
Компресія 12-11,2-12-11. І це, замітьте, в двигуні, якому 20 років, в який ніхто не лазив і який бере 0 грамів оливи від заміни до заміни!

7) також авто було гарно вимито та прохимчищено. Давненько я Штика таким нарядним не бачив :)
P10626-134031.jpg
P10626-134200.jpg
P10626-134355.jpg
P10626-134433.jpg
P10626-134725.jpg
P10626-134736.jpg
P10626-135237.jpg

І спільне фото з Гавайцем :)
P10626-135542.jpg
P10626-135829.jpg
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"
VW Golf VI 2.0TDI CJAA+DSG "Hawaiian lad"

Ответить

Вернуться в «Клубные машины»