Сажовий фільтр. Майн кампф.

Все, что сделано для Volkswagen Golf / Volkswagen Jetta своими руками.
Ответить
Сообщение
Автор
Sulzer
Прижился
Сообщения: 183
Зарегистрирован: 11 авг 2020, 22:10
Автомобиль: Golf VII (7)
Год выпуска: 2014
Код мотора: CLHA
КПП: МКПП
Имя: Анатолій

Сажовий фільтр. Майн кампф.

#1 Сообщение Sulzer » 10 дек 2021, 20:14

Доброго вечора всім. Не знайшов прямо такої теми,та ще по Гольф7,та ще по 1,6 CLHA.Хоча,буква тут не настільки актуальна. 288 мотор,тді.
Машина куплена 5 річною,і тді тп. Можна сказати,не мішай техніці працювати...
Але сажовик пропалювався все частіше,і через рік язди,дійшло діло до кожних 150 км.І то б , нічого,але ж як назло, чомусь,в дворі,під гаражем,норовить.
Отака преамбула. Купив я таки вюрста,надивившись ютуба,особливо,сподобався мені сюжет земляка,Б.Бричко. Він процес поставив на потік.
Мій результат- після повного циклу,як по рецепту, машина стала пропалювати с.ф. через 300 км.
В кого який досвід і думки?
Далі буде.
Последний раз редактировалось Sulzer 10 дек 2021, 20:33, всего редактировалось 1 раз.

Аватара пользователя
Dream Tractor
Гольфоман
Сообщения: 2129
Зарегистрирован: 13 дек 2010, 20:24
Автомобиль: Golf III (3)
Год выпуска: 1993
КПП: МКПП
Имя: Павел
Откуда: Жопа таун

Re: Садовий фільтр. Майн кампф.

#2 Сообщение Dream Tractor » 10 дек 2021, 20:24

Садовий :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Golf 3 AFN GTE.

Изображение

Sulzer
Прижился
Сообщения: 183
Зарегистрирован: 11 авг 2020, 22:10
Автомобиль: Golf VII (7)
Год выпуска: 2014
Код мотора: CLHA
КПП: МКПП
Имя: Анатолій

Re: Садовий фільтр. Майн кампф.

#3 Сообщение Sulzer » 10 дек 2021, 20:32

Шановна адміністрація,допоможіть виправити помилку,редактор падлюка,нарихтував,а я не вмію поправити.Дякую.

Sulzer
Прижился
Сообщения: 183
Зарегистрирован: 11 авг 2020, 22:10
Автомобиль: Golf VII (7)
Год выпуска: 2014
Код мотора: CLHA
КПП: МКПП
Имя: Анатолій

Re: Сажовий фільтр. Майн кампф.

#4 Сообщение Sulzer » 10 дек 2021, 20:41

Не вмію коротко описати мої дурні думки.
1. Мотор 1.6 пропалюється тільки в русі. Кажуть,2.0 можна і на стоянці,(в кіно бачив).
2.Рекомендують,після очистки прописати,що встановлений новий с.ф.Підозрюю,то для адаптації. Я того не робив. Тому-то і покази програмою vag dpf,і інш.показує,як було забито на 60%так і лишилось.

Sulzer
Прижился
Сообщения: 183
Зарегистрирован: 11 авг 2020, 22:10
Автомобиль: Golf VII (7)
Год выпуска: 2014
Код мотора: CLHA
КПП: МКПП
Имя: Анатолій

Re: Сажовий фільтр. Майн кампф.

#5 Сообщение Sulzer » 10 дек 2021, 21:29

Далі. Моя думка-я зовсім не шкодую витрачених 600 грн(+-) на балончик. І не шкода часу на танці з бубном.
Але,шкодую,що не перевірив тиск перед сажевим,до ,і після прочистки.
Є думка,просто вмонтувати манометр,тимчасово,для діагностики,треба зробити трійник, щоб і лямбда була,і тиск мірявся.
С.ф. забивається сажею- її машина випалює,а от залишок,зола,тобто попіл- лишається.
От тому і є промивка,серйозна очистка с.ф. Це коштує немало грошей,але заміна ще дорожча.
А бувають випадки,коли вимити неможливо,або й сам фільтр пошкоджено,тоді тільки заміна.
Хотілося б відтермінувати візит в прачечну...
Тому-то і питаю,чи хто тим займався,сам.
P .s Про вирізання,і говорити не хочу,хоча б тому,що то інша тема,як мінімум.

Ответить

Вернуться в «Мастерская»