instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 21 травня 2024, 02:46

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 110 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 13 4 5 6 7 8 Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: Golf mk2 8v gti dellorto 40
ПовідомленняДодано: 30 жовтня 2015, 02:43 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 08 березня 2007, 10:58
Повідомлень: 7210
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Звідки: Odessa
тільки вперед.

_________________
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088


Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf mk2 8v gti dellorto 40
ПовідомленняДодано: 30 жовтня 2015, 10:40 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 16 березня 2011, 14:39
Повідомлень: 3115
Год выпуска:: 1990
Код мотора: RP 1,8
КПП: МКПП
Имя: Сергій
Звідки: Вінниця
Цитата:

А ще звук мотору прикольний :D
Звук взвгалі чудовий бачив тебе сьогодні зранку на перехресті Ющенка
Гонка s12:

_________________
Винницкий регион 0Б7-ББ3-29-99
VW KDF-82 1943 1.1 - жаль, очень жаль но продан
Golf 2 GTI Wolfsburg Edition (USA)
Зображення


Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf mk2 8v gti dellorto 40
ПовідомленняДодано: 01 листопада 2015, 20:50 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Цитата:
Цитата:

А ще звук мотору прикольний :D
Звук взвгалі чудовий бачив тебе сьогодні зранку на перехресті Ющенка
Гонка s12:
звук ок, але поставлю штатну шумку на капот щоб трохи його зменшити, якщо десь далеко їхати може набриднути). Масло з сальника двигуна зі строни кпп йде :( . Робота Сані з Бучми разом з командою, ну його таких сто-шників - мотки мідних трубок тормозів що йдуть найнижчою частиною кузова, сальник, що потік, фірми "LEADER" (ще памятаю затверджували мені що то все ок буде з ним і норм. сальник) і список можна продовжувати. Краще забудь туди дорогу для обслуговування авто...

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf mk2 8v gti dellorto 40
ПовідомленняДодано: 01 листопада 2015, 20:58 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Вийло поїздити на гольфу кілька днів. накатав десь 300 км. Поки не добрався до широкополосного і карбтюну просто перевірив свічки на колір - всі однаково коричнуватого кольору що напевне добре. якщо мікроспічно придивитись) то одна може трішечки світліша(циліндр з якого вакуум береться, там з"єднання патрубку не дуже було - вже виправив).
Біля машини відчуваеться запах картерних газів, я так як і планував спробував картерні гази вивести в фільтр через штатний масловловлювач, подивлюсь що з цього буде, для екології це точно гуд)


Вкладення:
картерн. гази.JPG
картерн. гази.JPG [ 79.73 Кіб | Переглянуто 2350 разів ]
фільтр.JPG
фільтр.JPG [ 131.49 Кіб | Переглянуто 2350 разів ]
свічки.JPG
свічки.JPG [ 119.34 Кіб | Переглянуто 2350 разів ]
карт.гази.JPG
карт.гази.JPG [ 80.84 Кіб | Переглянуто 2350 разів ]

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша
Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf mk2 8v gti dellorto 40
ПовідомленняДодано: 02 листопада 2015, 09:34 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 08 березня 2007, 10:58
Повідомлень: 7210
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Звідки: Odessa
Розверни подачу бензину на карбюраторі, щоб не було такої петлі на шлангові.

_________________
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088


Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf mk2 8v gti dellorto 40
ПовідомленняДодано: 03 листопада 2015, 20:02 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Цитата:
Розверни подачу бензину на карбюраторі, щоб не було такої петлі на шлангові.
думаю просто переварю штуцер в іншу сторону бо він не розвертається в інший бік або замовлю потрібний разом з запчастинами що можливо будуть потрібні.

Проїхався з широкополосною. Якщо їхати з повільним розгоном суміш економна - біля 15:1. 90 км на годину 15:1 але тільки додаеш газу - забагато палива, повний газ 4000-6000 обертів багатить до 11:1 (думаю це забагато)

Буду детальніше вивчати карби. Потрібно змінити суміш при великих навантаженнях але щоб вона залишилась такою ж при низьких. По параметрам укомплектовані карби якраз на мій мотор але щось не те.

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf mk2 8v gti dellorto 40
ПовідомленняДодано: 03 листопада 2015, 22:57 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
ще раз глянув на схеми роботи ХХ, перехідної системи та ГДС (головної дозуючої системи) на моїх емісійних Dellorto і зрозумів будь-які зміни ГДС ніяк не повпливають на ХХ та перехідну що вже радує. на малих навантаженнях авто буде мати чудовий розхід. Ще є перехід від ХХ до перехідної) в ньому суміш до 18 AFR але то такий малий відрізок часу що не завжди можна встигнути побачити по Innovate і на нього можна не звертати увагу)

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf mk2 8v gti dellorto 40
ПовідомленняДодано: 04 листопада 2015, 10:53 
Офлайн
новенький

З нами з: 27 жовтня 2015, 10:18
Повідомлень: 10
Год выпуска:: 2000
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Имя: Сашка
Звідки: UA
Цитата:
ще раз глянув на схеми роботи ХХ, перехідної системи та ГДС (головної дозуючої системи) на моїх емісійних Dellorto і зрозумів будь-які зміни ГДС ніяк не повпливають на ХХ та перехідну що вже радує. на малих навантаженнях авто буде мати чудовий розхід. Ще є перехід від ХХ до перехідної) в ньому суміш до 18 AFR але то такий малий відрізок часу що не завжди можна встигнути побачити по Innovate і на нього можна не звертати увагу)
ГДС починає працювати ( вмикається ) після 3000 обертів, а потім верз-низ і поіхали,,,
А скільки у вас замір із широкополосною коштує ?


Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf mk2 8v gti dellorto 40
ПовідомленняДодано: 04 листопада 2015, 11:21 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Такi послуги не надаю, друзi, одноклубники зрiдка можуть покористуватись.
По ГДС буду перевiряти жиклери, стоять по номерам тi що потрiбнi але може ъх розсверлювали.

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf mk2 8v gti dellorto 40
ПовідомленняДодано: 04 листопада 2015, 11:31 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 18 серпня 2012, 17:54
Повідомлень: 421
Год выпуска:: 1982
Код мотора: 3G 1,8
КПП: МКПП
Звідки: Киев
Цитата:
Проїхався з широкополосною. Якщо їхати з повільним розгоном суміш економна - біля 15:1. 90 км на годину 15:1 але тільки додаеш газу - забагато палива, повний газ 4000-6000 обертів багатить до 11:1 (думаю це забагато)
я б збіднив до приблизно 13:1 на 4000 і відповідно приблизно до 12:1 на 6000.

_________________
VW Golf mk1 82' 2.0i 16v MT

wir entwerfen VAG


Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf mk2 8v gti dellorto 40
ПовідомленняДодано: 05 листопада 2015, 00:13 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 08 березня 2007, 10:58
Повідомлень: 7210
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Звідки: Odessa
Цитата:
Цитата:
Розверни подачу бензину на карбюраторі, щоб не було такої петлі на шлангові.
думаю просто переварю штуцер в іншу сторону бо він не розвертається в інший бік або замовлю потрібний разом з запчастинами що можливо будуть потрібні.

Проїхався з широкополосною. Якщо їхати з повільним розгоном суміш економна - біля 15:1. 90 км на годину 15:1 але тільки додаеш газу - забагато палива, повний газ 4000-6000 обертів багатить до 11:1 (думаю це забагато)

Буду детальніше вивчати карби. Потрібно змінити суміш при великих навантаженнях але щоб вона залишилась такою ж при низьких. По параметрам укомплектовані карби якраз на мій мотор але щось не те.
міряти потрібно на стабільних обертах, держати хвилину 6000 об.хв і дивитися. В переходних завжди буде багатити, це принцип роботи цих карбів, тому хороша і потужна іскра та вчасне запалювання дуже важливе.

_________________
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088


Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf mk2 8v gti dellorto 40
ПовідомленняДодано: 05 листопада 2015, 00:17 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 26 вересня 2012, 08:49
Повідомлень: 1052
Год выпуска:: 1989
Код мотора: 3G 1,8
КПП: МКПП
Звідки: Киев
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Розверни подачу бензину на карбюраторі, щоб не було такої петлі на шлангові.
думаю просто переварю штуцер в іншу сторону бо він не розвертається в інший бік або замовлю потрібний разом з запчастинами що можливо будуть потрібні.

Проїхався з широкополосною. Якщо їхати з повільним розгоном суміш економна - біля 15:1. 90 км на годину 15:1 але тільки додаеш газу - забагато палива, повний газ 4000-6000 обертів багатить до 11:1 (думаю це забагато)

Буду детальніше вивчати карби. Потрібно змінити суміш при великих навантаженнях але щоб вона залишилась такою ж при низьких. По параметрам укомплектовані карби якраз на мій мотор але щось не те.
міряти потрібно на стабільних обертах, держати хвилину 6000 об.хв і дивитися.
Хотел бы посмотреть на это :D


Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf mk2 8v gti dellorto 40
ПовідомленняДодано: 06 листопада 2015, 19:44 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Таблиця з нету по можливих варіантах налаштування головної дозуючої карбюраторів. В мене варіант виходить спорт (аж до 11 AFR в піку). На авто пересів на кожний день по місту. В цілому палива аж дуже багато авто не споживає, адже в основному на тянучках, в потоці їдеш з 15 AFR.
Хтів би налаштуватись на кілька пунктів економніше. Для цього буду виготовяти нові жиклери. Токар каже виточити їх немає проблеми, правда з самими отворами жиклерів прийдеться добре погратись). Замовив поки з Європи комплект спеціальних розверток для жиклерів :D


Вкладення:
df985c4s-960.gif
df985c4s-960.gif [ 5.31 Кіб | Переглянуто 2146 разів ]

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша
Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf mk2 8v gti dellorto 40
ПовідомленняДодано: 06 листопада 2015, 20:31 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 08 березня 2007, 10:58
Повідомлень: 7210
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Звідки: Odessa
11 це для турбомоторів з тиском 2 бари, в мене так. Рекомендую перевірити АФР як я каазв, 6000 об хв і найти пвдйом дороги щоб нагрузити двигун на 4й передачі, ти по лямбді побачиш чи стабільно працює система, чи достатньо і стабільно палива, та інше.

_________________
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088


Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf mk2 8v gti dellorto 40
ПовідомленняДодано: 07 листопада 2015, 20:58 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Поки я думав де найти підйом щоб при 6000 АФР поміряти то вже немає що перевіряти :( . Виїхав прокататись, потім мені здалось що на холостих якось пшикає ніби підсос повітря є який, поки добрався додому то вже і цокає. напевне щось з клапанами чи що там ще...
Грішу на СТО після якого знайшли багато недокручених болтів, тече масло з сальника двигуна, кпп взагалі на 2-х чи 3-х болтах були. Там же і притирали клапани і ГБЦ ставили. Можливо що по запалюванню не те було.
Що вже гадати, поміряти компресію і знімати ГБЦ...
Один мій друг, до я кого завжди звоню по своїм автомобільним питанням (в минулому моторист) тільки тепер сказав що коли чув роботу двигуна то так і подумав що по гбц щось не те, не хотів виявляється мене розчаровувати :shock:
Тепер йти далі прийдеться вже після кількох кроків назад :D

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 110 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 13 4 5 6 7 8 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited