instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 29 березня 2024, 02:52

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 44 повідомлень ]  На сторінку 1 2 3 Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 09 жовтня 2017, 17:43 
Офлайн
Прижился

З нами з: 29 листопада 2012, 14:32
Повідомлень: 171
Год выпуска:: 1977
Код мотора: HZ 1,1
КПП: МКПП
Давайте покурим тему, чи є хтось хто вже чіпонувся?
Зрозуміло, що по чіпу кожен вирішує сам, але щоб вирішити - хотілося б порадитися.

У мене 1,6tdi (CAYC) 105к.с. та 250Нм + 4motion, механіка кпп, 260ткм пробігу.
Подивився на сайті чіповщиків, що можна збільшити до: Stage1 - 142к.с. (308НМ) або Stage2 - 150к.с. (340Нм). При цьому зменшення витрат пального 7-10%.
Який Stage обрати? і чи варто відключити ЕГР та сажевий фільтр??? (з теорії, крім втрати екологічності, одні плюси).
Ваші думки/пропозиції?

_________________
mk1 1.5 jb
mk6 1.6tdi


Догори
ПовідомленняДодано: 09 жовтня 2017, 20:54 
Офлайн
Завсегдатай

З нами з: 01 серпня 2011, 07:34
Повідомлень: 347
Год выпуска:: 2015
КПП: DSG 6
такой движок чипанул где-то на 50 000 st1 получилось 138 лошадей . на 150 000 вылетел (стал подклинивать) ЕГР - поменял - полет нормальный уже за 180 000 .
P/S/ по топливу все что сэкономите - захочеться потом сжечь :)


Догори
ПовідомленняДодано: 09 жовтня 2017, 22:18 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 04 січня 2014, 20:31
Повідомлень: 4350
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BVY 2.0
КПП: АКПП
Имя: Вольдемар
Звідки: Киев
Я б тех чиповщиков что обещают добавить лошадей и момента и уменьшить расход - сраной метлой гнал...

_________________
Колличество разума на Земле вещь константная, а население постоянно растет...
Golf mk4, 1,6 акпп. Продал, скучаю...
Seat Altea XL 2.0 FSI акпп, "гламурный гольф" Продан.
Skoda Octavia A7 TDI DSG и все такое :-)
Skoda Superb II TDI DSG L&K


Догори
ПовідомленняДодано: 10 жовтня 2017, 09:09 
Офлайн
Прижился

З нами з: 29 листопада 2012, 14:32
Повідомлень: 171
Год выпуска:: 1977
Код мотора: HZ 1,1
КПП: МКПП
Цитата:
такой движок чипанул где-то на 50 000 st1 получилось 138 лошадей . на 150 000 вылетел (стал подклинивать) ЕГР - поменял - полет нормальный уже за 180 000 .
P/S/ по топливу все что сэкономите - захочеться потом сжечь :)
а чому не відключив ЕГР повністю?
і як враження після чіпа - якби знову став такий вибір, чіпонув би знову? (де чіпував?)
по паливу - згоден, зате хоть їхатиме. зараз машинка спонукає до спокійної їзди, без навалювання.

_________________
mk1 1.5 jb
mk6 1.6tdi


Догори
ПовідомленняДодано: 27 жовтня 2017, 22:32 
Офлайн
Прижился
Аватар користувача

З нами з: 08 грудня 2014, 13:37
Повідомлень: 126
Год выпуска:: 2013
Код мотора: SB 1,6
КПП: МКПП
Имя: Егор
Звідки: Чернигов
Любой ЧИП на сток - уменьшение ресурса двигателя, турбины, ходовой.


Догори
ПовідомленняДодано: 28 жовтня 2017, 11:30 
Офлайн
Прижился

З нами з: 02 грудня 2016, 13:32
Повідомлень: 240
Год выпуска:: 2015
Код мотора: CAXA 1,4
КПП: МКПП
Имя: Сергей
Цитата:
Давайте покурим тему, чи є хтось хто вже чіпонувся?
Зрозуміло
У мене 1,6tdi ... + 4motion, механіка кпп, 260ткм пробігу.
Полный привод ? На каком авто ?


Догори
ПовідомленняДодано: 28 жовтня 2017, 11:31 
Офлайн
Прижился

З нами з: 02 грудня 2016, 13:32
Повідомлень: 240
Год выпуска:: 2015
Код мотора: CAXA 1,4
КПП: МКПП
Имя: Сергей
Цитата:
Любой ЧИП на сток - уменьшение ресурса двигателя, турбины, ходовой.
Хотелось бы это услышать из первоисточника.


Догори
ПовідомленняДодано: 28 жовтня 2017, 12:12 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 02 жовтня 2012, 13:00
Повідомлень: 1585
Год выпуска:: 2012
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Цитата:
Цитата:
Любой ЧИП на сток - уменьшение ресурса двигателя, турбины, ходовой.
Хотелось бы это услышать из первоисточника.
От чиповщиков? - Не дождетесь :mrgreen:
Учитывая, что после чиповок редко кто ездит на ОД, то статистика у нас практически отсутствует. Хотя пару раз видел моторы после чипа с провернутыми вкладышами, пробег правда порядка 200-250 ткм, но на стоке такого не встречал.


Догори
ПовідомленняДодано: 31 жовтня 2017, 14:37 
Офлайн
Прижился

З нами з: 29 листопада 2012, 14:32
Повідомлень: 171
Год выпуска:: 1977
Код мотора: HZ 1,1
КПП: МКПП
Цитата:
Цитата:
Давайте покурим тему, чи є хтось хто вже чіпонувся?
Зрозуміло
У мене 1,6tdi ... + 4motion, механіка кпп, 260ткм пробігу.
Полный привод ? На каком авто ?
на гольф VI, так 4motion, 6ст. ручка.

Зображення

_________________
mk1 1.5 jb
mk6 1.6tdi


Востаннє редагувалось 31 жовтня 2017, 14:55 користувачем mk1fun, всього редагувалось 1 раз.

Догори
ПовідомленняДодано: 31 жовтня 2017, 14:42 
Офлайн
Прижился

З нами з: 29 листопада 2012, 14:32
Повідомлень: 171
Год выпуска:: 1977
Код мотора: HZ 1,1
КПП: МКПП
зараз їджу в спокійному режимі, як такої потреби в швидкому прискоренні немає... але є переживання чи відключати ЕГР та сажевий фільтр - що це реально дасть?

проїхав більше 2к км - Зображення

_________________
mk1 1.5 jb
mk6 1.6tdi


Догори
ПовідомленняДодано: 31 жовтня 2017, 15:53 
Офлайн
Авторитетный гольфовод

З нами з: 21 березня 2011, 00:32
Повідомлень: 1104
Автомобиль: Touareg
Год выпуска:: 2017
Код мотора: CRCA
КПП: АКПП
Имя: Макс
Звідки: Полтава
Цитата:
чи відключати ЕГР та сажевий фільтр - що це реально дасть?
та выкинь их на...


Догори
ПовідомленняДодано: 30 січня 2018, 21:47 
Офлайн
Освоился

З нами з: 17 травня 2017, 16:52
Повідомлень: 83
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2011
Код мотора: CAYC 1.6
КПП: МКПП
Имя: Ігор
Звідки: Чернігів
Доброго времени суток! Постигла и меня проблема с ЕГР. Диагностика показала ошибку P040700 "Потенциометр системы рециркуляции ОГ - слишком низкий уровень сигнала". Сейчас думаю над тем снимать и чистить ЕГР или сразу нах его вместе с сажевиком. Может кто-то стакивался с такой ошибкой, чем она вызвана и какие есть пути решения кроме удаления ЕГР? Поможет ли чистка ЕГР или не стоит тратить время?


Догори
ПовідомленняДодано: 20 лютого 2018, 01:11 
Офлайн
Завсегдатай

З нами з: 01 серпня 2011, 07:34
Повідомлень: 347
Год выпуска:: 2015
КПП: DSG 6
Тоже думал почистить ЕГР , у меня не полностью отказал , а подклинивал...но его демонтаж/монтаж не прост , потому решил заменить.


Догори
ПовідомленняДодано: 22 лютого 2018, 14:14 
Офлайн
Освоился

З нами з: 17 травня 2017, 16:52
Повідомлень: 83
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2011
Код мотора: CAYC 1.6
КПП: МКПП
Имя: Ігор
Звідки: Чернігів
Цитата:
Тоже думал почистить ЕГР , у меня не полностью отказал , а подклинивал...но его демонтаж/монтаж не прост , потому решил заменить.
Чистка помогла где-то на 30км, потом все тоже, что и было раньше вернулось. После чего егр был успешно заглушен и удален сажевик. Начитавшись интернета решил не чиповать. Обошлось все около 300$.


Догори
ПовідомленняДодано: 22 лютого 2018, 21:58 
Офлайн
Прижился
Аватар користувача

З нами з: 14 серпня 2017, 16:37
Повідомлень: 183
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2011
Код мотора: CAYC 1.6
КПП: МКПП
Имя: Antonio
Цитата:
Чистка помогла где-то на 30км, потом все тоже, что и было раньше вернулось. После чего егр был успешно заглушен и удален сажевик. Начитавшись интернета решил не чиповать. Обошлось все около 300$.
Не давно узнавал на одном из известных форуму сервисе, тоже озвучили примерно такую же цену. Планирую в ближайшем будущем избавиться от сажевых, егр и прочих радостей экологии :mrgreen:

_________________
Спасибо ресурсу http://golf-club.org.ua/ без Вас было бы сложнее =)


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 44 повідомлень ]  На сторінку 1 2 3 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited