instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 16 червня 2024, 19:26

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 14 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: ВР6 - варто чи ні?
ПовідомленняДодано: 02 жовтня 2015, 11:03 
Офлайн
Освоился
Аватар користувача

З нами з: 30 вересня 2015, 13:24
Повідомлень: 78
Год выпуска:: 1995
Код мотора: A59 2,0
КПП: МКПП
Имя: Максим
Звідки: Бровари
Доброго дня, розумію що тему створив пізно але завтра (03,10) їду до вас у місто дивитись машину, потрібна кваліфікована допомога знавця вр6-их двигунів, ну або хочаб третіх гольфів :? Буду також вдячний за підказки на що варто в першу чергу звертати увагу при покупці гольфа і на яке СТО загнати на діагностику


Востаннє редагувалось 04 жовтня 2015, 10:34 користувачем LoneWolf, всього редагувалось 1 раз.

Догори
ПовідомленняДодано: 02 жовтня 2015, 11:35 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 15 жовтня 2012, 22:03
Повідомлень: 363
Год выпуска:: 1984
Код мотора: RH 1,8
КПП: МКПП
Имя: Роман
Звідки: Винница
Цитата:
Доброго дня, розумію що тему створив пізно але завтра (03,10) їду до вас у місто дивитись машину, потрібна кваліфікована допомога знавця вр6-их двигунів, ну або хочаб третіх гольфів :? Буду також вдячний за підказки на що варто в першу чергу звертати увагу при покупці гольфа і на яке СТО загнати на діагностику
Венту синю?
Знавців по вр6 в нас немає.
Є одна людина яка має вр6 і я так думаю що до неї ви і їдите)
Він з клубом не контактує.

_________________
VW Jetta mk2 '84, 1.8 GU+RV
ЗображенняЗображення


Догори
ПовідомленняДодано: 02 жовтня 2015, 11:37 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 15 жовтня 2012, 22:03
Повідомлень: 363
Год выпуска:: 1984
Код мотора: RH 1,8
КПП: МКПП
Имя: Роман
Звідки: Винница
Цитата:
Доброго дня, розумію що тему створив пізно але завтра (03,10) їду до вас у місто дивитись машину, потрібна кваліфікована допомога знавця вр6-их двигунів, ну або хочаб третіх гольфів :? Буду також вдячний за підказки на що варто в першу чергу звертати увагу при покупці гольфа і на яке СТО загнати на діагностику
Є ссилка на авто?

_________________
VW Jetta mk2 '84, 1.8 GU+RV
ЗображенняЗображення


Догори
ПовідомленняДодано: 02 жовтня 2015, 11:51 
Офлайн
Освоился
Аватар користувача

З нами з: 30 вересня 2015, 13:24
Повідомлень: 78
Год выпуска:: 1995
Код мотора: A59 2,0
КПП: МКПП
Имя: Максим
Звідки: Бровари
Цитата:
Цитата:
Доброго дня, розумію що тему створив пізно але завтра (03,10) їду до вас у місто дивитись машину, потрібна кваліфікована допомога знавця вр6-их двигунів, ну або хочаб третіх гольфів :? Буду також вдячний за підказки на що варто в першу чергу звертати увагу при покупці гольфа і на яке СТО загнати на діагностику
Є ссилка на авто?
в лс


Догори
ПовідомленняДодано: 02 жовтня 2015, 21:47 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 20 грудня 2008, 22:18
Повідомлень: 484
Год выпуска:: 1998
Код мотора: AHU 1,9
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
СТО "ДА CAR!!!" находиться возле муницыпального рынка напротив спорт-комплекса Нокаут там есть Саша мастер приемщик, они вроде до обеда работают завтра. Диагносты по ходовки и електрике у них отличные.


Догори
ПовідомленняДодано: 02 жовтня 2015, 22:13 
Офлайн
Освоился
Аватар користувача

З нами з: 30 вересня 2015, 13:24
Повідомлень: 78
Год выпуска:: 1995
Код мотора: A59 2,0
КПП: МКПП
Имя: Максим
Звідки: Бровари
Цитата:
СТО "ДА CAR!!!" находиться возле муницыпального рынка напротив спорт-комплекса Нокаут там есть Саша мастер приемщик, они вроде до обеда работают завтра. Диагносты по ходовки и електрике у них отличные.
дякую, можливо звернусь до них


Догори
ПовідомленняДодано: 04 жовтня 2015, 10:33 
Офлайн
Освоился
Аватар користувача

З нами з: 30 вересня 2015, 13:24
Повідомлень: 78
Год выпуска:: 1995
Код мотора: A59 2,0
КПП: МКПП
Имя: Максим
Звідки: Бровари
Подивився машину - в результаті знайшли убитий ланжерон, пороги в незрозумілому стані, порушина симетрія кузова і дно яке не дочекається зварювальних робіт... ну і живе працююче сердечко під капотом :) тепер думаю гратись в конструктор чи ні


Догори
ПовідомленняДодано: 04 жовтня 2015, 12:02 
Офлайн
Я тут живу

З нами з: 19 червня 2009, 23:36
Повідомлень: 4297
Год выпуска:: 1996
Код мотора: ACC 1,8
КПП: МКПП
Звідки: Киев
Цитата:
Подивився машину - в результаті знайшли убитий ланжерон, пороги в незрозумілому стані, порушина симетрія кузова і дно яке не дочекається зварювальних робіт... ну і живе працююче сердечко під капотом :) тепер думаю гратись в конструктор чи ні
Геометрія це дуже не просто, та й не дешево.

_________________
Тушкан 1.8 заколхоженный, чипнутый ADD 1996г.


Догори
ПовідомленняДодано: 04 жовтня 2015, 12:03 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 18 серпня 2012, 17:54
Повідомлень: 421
Год выпуска:: 1982
Код мотора: 3G 1,8
КПП: МКПП
Звідки: Киев
Цитата:
гратись в конструктор чи ні
не варто

_________________
VW Golf mk1 82' 2.0i 16v MT

wir entwerfen VAG


Догори
ПовідомленняДодано: 04 жовтня 2015, 12:13 
Офлайн
Освоился
Аватар користувача

З нами з: 30 вересня 2015, 13:24
Повідомлень: 78
Год выпуска:: 1995
Код мотора: A59 2,0
КПП: МКПП
Имя: Максим
Звідки: Бровари
Цитата:
Цитата:
гратись в конструктор чи ні
не варто
якщо можна то обгрунтуйте


Догори
 Тема повідомлення: Re: ВР6 - варто чи ні?
ПовідомленняДодано: 04 жовтня 2015, 12:15 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 19 грудня 2011, 13:03
Повідомлень: 803
Год выпуска:: 1994
Код мотора: 1Y 1,9
КПП: МКПП
Звідки: Киев
Не стоит! Живой кузов+ СВАП в него ДВС будет дешевле.

_________________
О93-O25-59-97


Догори
ПовідомленняДодано: 04 жовтня 2015, 12:32 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 18 серпня 2012, 17:54
Повідомлень: 421
Год выпуска:: 1982
Код мотора: 3G 1,8
КПП: МКПП
Звідки: Киев
Цитата:
якщо можна то обгрунтуйте
Геометрія кузова + пороги + днище + малярка і арматурка всього цього + час + всажені гроші.
Якщо так хочеться МК3 з вр6 простіше взяти дорожче але вже зроблений.
Цитата:
Не стоит! Живой кузов+ СВАП в него ДВС будет дешевле.
дешевле? в нынешних то реалиях...

_________________
VW Golf mk1 82' 2.0i 16v MT

wir entwerfen VAG


Догори
 Тема повідомлення: Re: ВР6 - варто чи ні?
ПовідомленняДодано: 04 жовтня 2015, 12:44 
Офлайн
Освоился
Аватар користувача

З нами з: 30 вересня 2015, 13:24
Повідомлень: 78
Год выпуска:: 1995
Код мотора: A59 2,0
КПП: МКПП
Имя: Максим
Звідки: Бровари
та грошей в неї всеодно піде дай бог, не залежно від стану кузова, до цього я готовий, г3 з вр6 в нормальному стані зараз під 6000, на даний момент цієї суми нема, а от на цю розвалюху і початок робіт - якраз


Догори
 Тема повідомлення: Re: ВР6 - варто чи ні?
ПовідомленняДодано: 04 жовтня 2015, 14:00 
Офлайн
Я тут живу

З нами з: 19 червня 2009, 23:36
Повідомлень: 4297
Год выпуска:: 1996
Код мотора: ACC 1,8
КПП: МКПП
Звідки: Киев
Тобі пояснили, далі вирішуй сам. Як на мене краще живий не ВРШ, а потім в нього свапнути ВРШ, ніж мертвий кузов з усіма наслідками.

_________________
Тушкан 1.8 заколхоженный, чипнутый ADD 1996г.


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 14 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited