instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 29 березня 2024, 14:49

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Ця тема закрита, ви не можете редагувати повідомлення і писати відповіді  [ 42 повідомлень ]  На сторінку 1 2 3 Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 21 квітня 2016, 15:01 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2010, 18:58
Повідомлень: 845
Год выпуска:: 2018
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 6
Звідки: Львів
Всім привіт! Не хотів створювати тему бо не люблю іти на конфлікти з людьми але нажаль люди не ідуть на контакт тому прийдеться почати застосовувати іншу тактику...
Тексту багато, але розписую все як було детально.

Для початку невеликий вступ.
Хто не знає, я недавно продавав свого мк1 1979 року. Опис машини є в темі http://www.golf-club.org.ua/forum/viewt ... 25&t=70103 , думаю багато хто бачив і читав. Загалом за тачкою слідкував старанно, все міняв, що потрібно було і навіть багато деталей для профілактики просто. Впринципі багато гольфо-скіроководів бачили машину вживу і оцінювали її стан на дуже добрий як для тих років. Самим цінним там був кузов, звісно за 37 років його не раз малювали (не дуже якісно), підварювали і десь було легке ДТП. Але загалом в такому стані кузовів мк1 на Україні одиниці. Серйозної корозії нігде не було і геометрія не порушена. Звісно я не піскоструїв кузов так як робив з чорним ГТІ тому знати, що там під шаром герметика чи гравітексу було неможливо. Але те, що було видно виглядало дуже живим, салон розбирався, дно в прекрасному стані, стакани і лонжерони також цілі. І це не тільки моя думка - машину бачив не один майстер і всі були здивовані як вона так збереглась... В темі про продаж я все описав про машину, дав ссилку на тему, максимум фоток виставив. Та і кожен міг приїхати подивитись. Нігде не писав, що вона ніколи не варилась (я того знати не міг бо я ж не перший і не другий власник, а фарбу до металу не здирав) чи, що кузов в супер ідеальному стані. Просто сказав, що хороший стан металу. Зрештою я би кинув посилання на тему про продаж з форуму, але вона походу стерлась бо термін вийшов. Зробив тільки скріни з ОЛХ з архіву оголошень:
Тепер сама історія.
Спочатку я цінив машину в 3 тис (без койловерів, на сток підвісці, та без дисків Ronal Turbo, на сталюках), але десь розумів, що за такі бабки машина навряд чи продастся. Оскільки продаж була неспішною (продавав бо не їздив на ній практично і просто шкода було шо вона буде стояти місяцями), то не гнався за покупцями і спускав потрохи. Коли ціна стала 2600 то почали дзвонити люди. В результаті найбільш зацікавленими виявились хлопці з Києва. Хотіли приїхати і зразу забрати машину. Ми (продавати машину мені помагав друг) пояснювали, що машина не нова і чи точно вони розуміють, що купують і що може треба перше подивитись на стан машини, підняти на підйомнику і т.п. Але вони чомусь дуже спішили і сказали, що будуть точно брати і щоб ми знімали з обліку, а вони вже їдуть. Подзвонили в пятницю, а вже на суботу хотіли приїхати забирати машину. Оскільки тачка була на койловерах і на дисках, треба було пів дня, щоб переставити її на стокову підвіску. Ми пояснили їм, що за пятницю просто не встигнемо це зробити і висунули пропозицію, що ми в суботу спокійно поміняємо підвіску, а вони хай приїжджають в вівторок, коли буде працювати МРЕО. Покупці чомусь на це не погодились і сказали, що приїдуть в неділю, щоб ми дали їм доручення на зняту з обліку машину, а вони собі потім в Києві переоформлять.
В результаті ми зійшлись на тому, що ми за суботу попробуємо зняти машину з обліку у Львові, зробимо доручення на зняту з обліку, потім в другій половині дня поміняємо підвіску і будемо чекати їх в неділю зранку. Цей варіант нам не дуже подобався бо виглядало як спєшка якась, але покупці дуже настоювали що приїдуть саме в неділю і тому ми погодились. Пів дня провели в МРЕО, пройшли експертизу, заплатили в касу, але зняти з обліку не вийшло через нашу недосконалу систему. Колись давно в базу даних модель машини вписали "Гольф 1 1.1", але потім робили якийсь апгрейд в якому забирали всі ці додаткові цифри, тобто всі назви моделей такі як "Гольф" чи "Пассат" мають писатись без цифри яка означає покоління чи обєм двигуна. Але як завжди щось пішло не так і після апгрейду у всіх тачках які мали такі "приставки" до моделі шось заглючило і в базі вони стали "абракадаброю". Відповідно при знятті з обліку виникали проблеми, бо треба було писати в Київ рапорт, на основі якого вносили зміну в назву моделі. Оскільки це вже був обід в суботу то ніхто вже нічого в Києві не приймав. В нашому МРЕО порадили приїхати у вівторок. Ми зразу подзвонили до покупця і розказали яка ситуація. Він всерівно захотів приїхати в неділю і попросив зробити звичайне доручення на тиждень щоб він вже сам собі в Києві зняв з обліку і поставив зразу на себе. Ми вирішили піти на зустріч людині, зробили доручення і поїхали міняти підвіску. Передню поміняли, а задню не змогли бо була проблема з одним амортизатором (застряг болт) і штопорними кільцями, вони десь загубились, а купити таке в суботу вечером було нереально. Крутили до ночі бо затримались в МРЕО, але так і не вийшло все зібрати. Подзвонили покупцю і сказали, що по перше після того як поміняли передні койли збились налаштування геометрії і машина їде криво, а зробити в суботу вечером її вже нема де, а по друге задні койли ми поміняти не змоги і пропонуємо їх лишити, а потім коли він приїде до Києва і поставить стокову підвіску, вишле їх нам назад. Він на все погодився і сказав, що вже сідає в поїзд і щоб ми рано їх зустріли. На тому домовились і пішли спати.
Зранку, як домовлялись, зустріли покупців на вокзалі. Вони оглянули машину. Після огляду попросили, щоб ми поїхали кудась де б можна було зробити геометрію. Звісно, що в неділю в 9 ранку знайти робочий сервіс було нереально, хоч ми і заїхали в кілька місць... Покупці вирішили їхати як є. Потім ще раз оглянули машину, попросили зробити знижку на ті проблемні місця кузова які на їх думку треба було робити. Я погодився спустити ще 200 баксів. Розрахувались, вони забрали тачку і доручення і поїхали. Ми ще їх провели на виїзд з міста щоб вони не блукали.
А потім почалось найцікавіше. Доїхали вони щасливо. Переоформили на себе тачку також, правда було трохи напрягів, відсилали якісь запити до експертів і так далі. В кінці кінців рішилось і отримали номера і техпаспорт. Але от задні койловери не вілправили, мотивуючи це тим, що піднімали тачку на підйомнику і побачили, що пороги і задні лонжерони варились, найшли дірку в підкрильнику, а ще дверка і крило були колись биті і ремонтовані, і типу то ми спеціально від них скривали це і намахали їх. Тому вони чекають від нас якихось пропозицій і "подумають" чи відправляти назад койловери. Потім не брали трубку і заблокували номер. Звісно я не хочу робити передчасних висновків про людей і сподіваюсь, що це якесь непорозуміння, але всетаки часу пройшло багато, а койлів нема. Ось скріни переписки:
Для чого їм окремо вони не ясно. Яких вони від нас пропозицій чекали невідомо. Койли не дешеві, фірми Vogtland, коштують 450 євро і майже нові (пробіг до 1000км). Окремо купити задні чи передні неможливо, на скільки мені відомо. Ситуація дурацька, навіть не знаю як поступати. На конфлікт з людьми іти не охота, але на звязок не виходять, трубку не беруть, чи то номер заблокували.
Можливо хтось з форумчан їх знає. Той чювак, що купував доречі власник якогось гаража, що робить кастомні байки в Києві, а той другий то його працівник походу. Ось лінки на сторінки фейсбука:
Власник Саша
https://www.facebook.com/h.trudder?fref=ts
Помічник Женя
https://www.facebook.com/h.trudder?fref=ts

Так от власне хотів почути пораду, що робити і як правильно поступити?

_________________
Das Auto GTI mk6 Tornado Rot
Das Auto GTI mk1 Schwarz Black


Догори
 
ПовідомленняДодано: 21 квітня 2016, 15:50 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 28 вересня 2011, 09:00
Повідомлень: 1606
Год выпуска:: 1983
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
известная и очень уважаемая контора эта. а когда я расспрашивал про твой гольф, ты мне тоже говорил, что из проблем по кузову одна маленькая дырочка, а пороги и днище полностью целые. человек, конечно, очень некрасиво поступает, но ты рассказывал о битой и латаной машине, как о чём-то уникальном. так что в каком-то роде вы квиты, советую продать передние койлы и забить

_________________
Golf mk2 1984 1.6 EZ -> Golf mk2 1985 1.8 PB -> Jetta mk2 coupe 1991 1.6 PN
Golf mk1 1983 1.8 16v KR - неспешно собирается


Догори
 
ПовідомленняДодано: 21 квітня 2016, 18:26 
Офлайн
Site Admin
Аватар користувача

З нами з: 11 березня 2007, 19:55
Повідомлень: 29698
Автомобиль: Touareg
Год выпуска:: 2011
Код мотора: CJMA
КПП: Aisin
Имя: Юра
Звідки: Київ
Вот бы они сюда отписались

_________________
Правила Форума Атрибутика Реклама у нас
G7 200 HP 440 Nm Yes! It`s a diesel
G5 170 HP 390 Nm Yes! It`s a diesel
T-4 2.5 TDI
Touareg 3.0 NF
Туры и путевки в любую точку мира. Пишите


Догори
 
ПовідомленняДодано: 21 квітня 2016, 18:48 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 17 травня 2009, 15:15
Повідомлень: 13692
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BSE 1,6
КПП: АКПП
Звідки: Киев
Ведмедик, а почему ты им в пейсбук не напишешь? Получается, пишешь туда, где они тебя не прочитают и не ответят.

_________________
ВАЗ 2106 -> Mercedes W124, 300D -> Golf IV Variant, 1,6 BFQ, МКПП, ГБО -> Golf V Variant, 1,6 BSF, Tiptronic, ГБО


Догори
 
ПовідомленняДодано: 21 квітня 2016, 19:22 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 04 травня 2008, 22:29
Повідомлень: 3351
Год выпуска:: 2018
КПП: АКПП
Звідки: Николаев
Если ты продавал в две опции то должен был подготовить все. Отдавать на койлах ты провтыкал. На тот момент деньги были важнее. А теперь тебе важнее койлы. Спешка нужна знаешь когда. Твой косяк 100%. Доверку надо было почтой взамен койлов - неплохой вариант правильно?

_________________
#O952О69846
Jetta 2015 2.0АТМО
Audi Q3 2018 2.0TFSI quattro


Догори
 
ПовідомленняДодано: 21 квітня 2016, 19:35 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 28 квітня 2014, 23:32
Повідомлень: 1581
Год выпуска:: 2011
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Век живи, век учись, как говорят..

_________________
go manual! | never look back


Догори
 
ПовідомленняДодано: 21 квітня 2016, 19:37 
Офлайн
Гольфоман
Аватар користувача

З нами з: 31 грудня 2012, 00:40
Повідомлень: 2827
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CRBC
КПП: DSG 6
Имя: Alexandr
Звідки: Харьков
а почему не взял залог за койлы??? я продавал гольф с фаркопом, попросил снять нового владельца, он мне оставил залог. вернул фаркоп и я ему вернул залог, все по честному.

_________________
Четыре колеса везут тело, а два душу...

VW E-Golf, 14 г.в. в борьбе за экологию и экономию
VW Golf VII variant 1.4 Comfortline 13 г.в. продан
VW Golf VII 1.4 Comfortline 13 г.в. продан
VW Polo Sedan Comfortline 12 г.в. перешел отцу
Hyundai accent 1.4 MT 08 г.в. продан
ВАЗ 21063 87 г.в. продан

помогу с привозом авто из США

Харьковский съезд гольф клуба


Догори
 
ПовідомленняДодано: 21 квітня 2016, 19:54 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 28 вересня 2011, 09:00
Повідомлень: 1606
Год выпуска:: 1983
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Цитата:
а почему не взял залог за койлы??? я продавал гольф с фаркопом, попросил снять нового владельца, он мне оставил залог. вернул фаркоп и я ему вернул залог, все по честному.
представь ситуацию, нашёл ты машину по объявлению, звонишь - тебе говорят, доки ок, машина вообще одна из лучших. думаешь, гольф клуб, человек разбирается, классный вариант, пусть и дорого. потом оказывается, что подвеска там не та, и документы не очень и вообще, почему бы тебе не приехать во вторник. но выходной у тебя не во вторник, потому едешь в воскресенье. на месте машина едет криво, и вместо снятой с учёта - просто доверка на не самые ровные документы. согласился бы ты на залог или на ещё какие-то мутные варианты типа обмена двух железяк на документы по почте? вряд ли. вот и человек не согласился бы.
а еще приезжаешь домой и вместо обещанной конфеты получаешь битый, вареный и требующий покраски кузов вдвое дороже средней рыночной цены.
ничего не имею против топикстартера и его проектов, но конкретно эту ситуацию я бы не раздувал, потому как изначально вина его, и уже после месяца молчания после вполне конкретных претензий (насколько видно по скринам), зеркальные действия в ответ. опять таки, поведение покупателя не одобряю, но вполне понимаю мотивы

_________________
Golf mk2 1984 1.6 EZ -> Golf mk2 1985 1.8 PB -> Jetta mk2 coupe 1991 1.6 PN
Golf mk1 1983 1.8 16v KR - неспешно собирается


Догори
 
ПовідомленняДодано: 21 квітня 2016, 20:05 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 25 грудня 2009, 19:53
Повідомлень: 1694
Год выпуска:: 1979
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Лємберг
Знаю Данила (Ведмедик) як, порядну людину
на сьогодні надіятись, що покупець порядний - марна справ

Мене вчили: не жалій покупця,
адже він тебе ніколи неа пожаліє.

_________________
VW Golf mk1 Cabrio `89
VW Scirocco 16V 1.8 `91
VW Scirocco 16V 1.8 `79
VW Scirocco GTE 1.1 `75
VW Golf Country 16V для наших доріг


Догори
 
ПовідомленняДодано: 21 квітня 2016, 20:17 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 25 грудня 2009, 19:53
Повідомлень: 1694
Год выпуска:: 1979
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Лємберг
P.S. Цей Гольф був в мене на сто, ставили гвинти.
Направду старичків бачив дофіга!!!!
Але цей був особливо здоровИй! Просто ідеал!
Покупець мабуть очікував гольфа з салону?...

_________________
VW Golf mk1 Cabrio `89
VW Scirocco 16V 1.8 `91
VW Scirocco 16V 1.8 `79
VW Scirocco GTE 1.1 `75
VW Golf Country 16V для наших доріг


Догори
 
ПовідомленняДодано: 21 квітня 2016, 23:00 
Офлайн
Гольфоман
Аватар користувача

З нами з: 31 грудня 2012, 00:40
Повідомлень: 2827
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CRBC
КПП: DSG 6
Имя: Alexandr
Звідки: Харьков
Цитата:
представь ситуацию, нашёл ты машину по объявлению, звонишь - тебе говорят, доки ок, машина вообще одна из лучших. думаешь, гольф клуб, человек разбирается, классный вариант, пусть и дорого. потом оказывается, что подвеска там не та, и документы не очень и вообще, почему бы тебе не приехать во вторник. но выходной у тебя не во вторник, потому едешь в воскресенье. на месте машина едет криво, и вместо снятой с учёта - просто доверка на не самые ровные документы. согласился бы ты на залог или на ещё какие-то мутные варианты типа обмена двух железяк на документы по почте? вряд ли. вот и человек не согласился бы.
а еще приезжаешь домой и вместо обещанной конфеты получаешь битый, вареный и требующий покраски кузов вдвое дороже средней рыночной цены.
ничего не имею против топикстартера и его проектов, но конкретно эту ситуацию я бы не раздувал, потому как изначально вина его, и уже после месяца молчания после вполне конкретных претензий (насколько видно по скринам), зеркальные действия в ответ. опять таки, поведение покупателя не одобряю, но вполне понимаю мотивы
таки да, по моей машине вопросов не было. да я ее сам доставил покупателю в другой город.
но, договор иногда дороже чего то там. не думаю что какие то железяки сделают покупателю легче, а вот репутацию подпортят. как было замечено спешка не к чему хорошему не приводит, можно было подождать еще недельку, а потом детально осмотреть машину.
ЗЫ Согласен с Юрой - интересно послушать вторую сторону

_________________
Четыре колеса везут тело, а два душу...

VW E-Golf, 14 г.в. в борьбе за экологию и экономию
VW Golf VII variant 1.4 Comfortline 13 г.в. продан
VW Golf VII 1.4 Comfortline 13 г.в. продан
VW Polo Sedan Comfortline 12 г.в. перешел отцу
Hyundai accent 1.4 MT 08 г.в. продан
ВАЗ 21063 87 г.в. продан

помогу с привозом авто из США

Харьковский съезд гольф клуба


Догори
 
ПовідомленняДодано: 21 квітня 2016, 23:08 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 16 серпня 2012, 11:02
Повідомлень: 1396
Автомобиль: Polo
Год выпуска:: 2007
Код мотора: BUD 1,4
КПП: МКПП
Имя: Віталій
Звідки: Київ ||| Корсунь-Шевченківський
ведмедик ти поспішив 100%. переніс би на тиждень продаж. ні - то купили б інші люди. а так понадіявся тепер ти без койлів.
а от не відповідати на дзвінки і морозитись як роблять ці люді з "известной и уважаемой конторьі" - чистої води бздунство і гнидяцтво.
є як натиснути на них - натисни, забери койли, прости їх і забудь назавжди.
нема - забий на койли, прости їх (хай вдавляться тими залізяками!) і забудь назавжди.

_________________
'92 vw vento 1.8 abs - була - протягом 5 років успішно відслужла роль першого автомобіля
'07 skoda fabia combi 1.4 bbz


Догори
 
ПовідомленняДодано: 22 квітня 2016, 06:08 
Офлайн
Завсегдатай

З нами з: 08 липня 2012, 16:25
Повідомлень: 282
Год выпуска:: 2002
Код мотора: ASZ 1,9
КПП: МКПП
Имя: A.t
А покупать авто не глядя это нормально? Я поддерживаю ТС. Сроки гнал не он,обо всем отзванивался и т.д. Это же пздц,купил машину,а потом посмотрел что купил s4:


Догори
 
ПовідомленняДодано: 22 квітня 2016, 06:14 
Офлайн
новенький

З нами з: 02 грудня 2015, 11:53
Повідомлень: 14
Год выпуска:: 1991
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
сколько хочешь за передние койлы?


Догори
 
ПовідомленняДодано: 22 квітня 2016, 06:19 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 04 травня 2008, 22:29
Повідомлень: 3351
Год выпуска:: 2018
КПП: АКПП
Звідки: Николаев
Цитата:
А покупать авто не глядя это нормально? Я поддерживаю ТС. Сроки гнал не он,обо всем отзванивался и т.д. Это же пздц,купил машину,а потом посмотрел что купил s4:

нет, тут ТС хотел побыстрее шелестящие зеленые бумажки подержать именно в воскресенье
а сказал л бы нормально - друзья, - неделя на подготовку к продаже и все.

_________________
#O952О69846
Jetta 2015 2.0АТМО
Audi Q3 2018 2.0TFSI quattro


Догори
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Ця тема закрита, ви не можете редагувати повідомлення і писати відповіді  [ 42 повідомлень ]  На сторінку 1 2 3 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited