Всім привіт! Не хотів створювати тему бо не люблю іти на конфлікти з людьми але нажаль люди не ідуть на контакт тому прийдеться почати застосовувати іншу тактику...
Тексту багато, але розписую все як було детально.
Для початку невеликий вступ.
Хто не знає, я недавно продавав свого мк1 1979 року. Опис машини є в темі
http://www.golf-club.org.ua/forum/viewt ... 25&t=70103 , думаю багато хто бачив і читав. Загалом за тачкою слідкував старанно, все міняв, що потрібно було і навіть багато деталей для профілактики просто. Впринципі багато гольфо-скіроководів бачили машину вживу і оцінювали її стан на дуже добрий як для тих років. Самим цінним там був кузов, звісно за 37 років його не раз малювали (не дуже якісно), підварювали і десь було легке ДТП. Але загалом в такому стані кузовів мк1 на Україні одиниці. Серйозної корозії нігде не було і геометрія не порушена. Звісно я не піскоструїв кузов так як робив з чорним ГТІ тому знати, що там під шаром герметика чи гравітексу було неможливо. Але те, що було видно виглядало дуже живим, салон розбирався, дно в прекрасному стані, стакани і лонжерони також цілі. І це не тільки моя думка - машину бачив не один майстер і всі були здивовані як вона так збереглась... В темі про продаж я все описав про машину, дав ссилку на тему, максимум фоток виставив. Та і кожен міг приїхати подивитись. Нігде не писав, що вона ніколи не варилась (я того знати не міг бо я ж не перший і не другий власник, а фарбу до металу не здирав) чи, що кузов в супер ідеальному стані. Просто сказав, що хороший стан металу. Зрештою я би кинув посилання на тему про продаж з форуму, але вона походу стерлась бо термін вийшов. Зробив тільки скріни з ОЛХ з архіву оголошень:
Тепер сама історія.
Спочатку я цінив машину в 3 тис (без койловерів, на сток підвісці, та без дисків Ronal Turbo, на сталюках), але десь розумів, що за такі бабки машина навряд чи продастся. Оскільки продаж була неспішною (продавав бо не їздив на ній практично і просто шкода було шо вона буде стояти місяцями), то не гнався за покупцями і спускав потрохи. Коли ціна стала 2600 то почали дзвонити люди. В результаті найбільш зацікавленими виявились хлопці з Києва. Хотіли приїхати і зразу забрати машину. Ми (продавати машину мені помагав друг) пояснювали, що машина не нова і чи точно вони розуміють, що купують і що може треба перше подивитись на стан машини, підняти на підйомнику і т.п. Але вони чомусь дуже спішили і сказали, що будуть точно брати і щоб ми знімали з обліку, а вони вже їдуть. Подзвонили в пятницю, а вже на суботу хотіли приїхати забирати машину. Оскільки тачка була на койловерах і на дисках, треба було пів дня, щоб переставити її на стокову підвіску. Ми пояснили їм, що за пятницю просто не встигнемо це зробити і висунули пропозицію, що ми в суботу спокійно поміняємо підвіску, а вони хай приїжджають в вівторок, коли буде працювати МРЕО. Покупці чомусь на це не погодились і сказали, що приїдуть в неділю, щоб ми дали їм доручення на зняту з обліку машину, а вони собі потім в Києві переоформлять.
В результаті ми зійшлись на тому, що ми за суботу попробуємо зняти машину з обліку у Львові, зробимо доручення на зняту з обліку, потім в другій половині дня поміняємо підвіску і будемо чекати їх в неділю зранку. Цей варіант нам не дуже подобався бо виглядало як спєшка якась, але покупці дуже настоювали що приїдуть саме в неділю і тому ми погодились. Пів дня провели в МРЕО, пройшли експертизу, заплатили в касу, але зняти з обліку не вийшло через нашу недосконалу систему. Колись давно в базу даних модель машини вписали "Гольф 1 1.1", але потім робили якийсь апгрейд в якому забирали всі ці додаткові цифри, тобто всі назви моделей такі як "Гольф" чи "Пассат" мають писатись без цифри яка означає покоління чи обєм двигуна. Але як завжди щось пішло не так і після апгрейду у всіх тачках які мали такі "приставки" до моделі шось заглючило і в базі вони стали "абракадаброю". Відповідно при знятті з обліку виникали проблеми, бо треба було писати в Київ рапорт, на основі якого вносили зміну в назву моделі. Оскільки це вже був обід в суботу то ніхто вже нічого в Києві не приймав. В нашому МРЕО порадили приїхати у вівторок. Ми зразу подзвонили до покупця і розказали яка ситуація. Він всерівно захотів приїхати в неділю і попросив зробити звичайне доручення на тиждень щоб він вже сам собі в Києві зняв з обліку і поставив зразу на себе. Ми вирішили піти на зустріч людині, зробили доручення і поїхали міняти підвіску. Передню поміняли, а задню не змогли бо була проблема з одним амортизатором (застряг болт) і штопорними кільцями, вони десь загубились, а купити таке в суботу вечером було нереально. Крутили до ночі бо затримались в МРЕО, але так і не вийшло все зібрати. Подзвонили покупцю і сказали, що по перше після того як поміняли передні койли збились налаштування геометрії і машина їде криво, а зробити в суботу вечером її вже нема де, а по друге задні койли ми поміняти не змоги і пропонуємо їх лишити, а потім коли він приїде до Києва і поставить стокову підвіску, вишле їх нам назад. Він на все погодився і сказав, що вже сідає в поїзд і щоб ми рано їх зустріли. На тому домовились і пішли спати.
Зранку, як домовлялись, зустріли покупців на вокзалі. Вони оглянули машину. Після огляду попросили, щоб ми поїхали кудась де б можна було зробити геометрію. Звісно, що в неділю в 9 ранку знайти робочий сервіс було нереально, хоч ми і заїхали в кілька місць... Покупці вирішили їхати як є. Потім ще раз оглянули машину, попросили зробити знижку на ті проблемні місця кузова які на їх думку треба було робити. Я погодився спустити ще 200 баксів. Розрахувались, вони забрали тачку і доручення і поїхали. Ми ще їх провели на виїзд з міста щоб вони не блукали.
А потім почалось найцікавіше. Доїхали вони щасливо. Переоформили на себе тачку також, правда було трохи напрягів, відсилали якісь запити до експертів і так далі. В кінці кінців рішилось і отримали номера і техпаспорт. Але от задні койловери не вілправили, мотивуючи це тим, що піднімали тачку на підйомнику і побачили, що пороги і задні лонжерони варились, найшли дірку в підкрильнику, а ще дверка і крило були колись биті і ремонтовані, і типу то ми спеціально від них скривали це і намахали їх. Тому вони чекають від нас якихось пропозицій і "подумають" чи відправляти назад койловери. Потім не брали трубку і заблокували номер. Звісно я не хочу робити передчасних висновків про людей і сподіваюсь, що це якесь непорозуміння, але всетаки часу пройшло багато, а койлів нема. Ось скріни переписки:
Для чого їм окремо вони не ясно. Яких вони від нас пропозицій чекали невідомо. Койли не дешеві, фірми Vogtland, коштують 450 євро і майже нові (пробіг до 1000км). Окремо купити задні чи передні неможливо, на скільки мені відомо. Ситуація дурацька, навіть не знаю як поступати. На конфлікт з людьми іти не охота, але на звязок не виходять, трубку не беруть, чи то номер заблокували.
Можливо хтось з форумчан їх знає. Той чювак, що купував доречі власник якогось гаража, що робить кастомні байки в Києві, а той другий то його працівник походу. Ось лінки на сторінки фейсбука:
Власник Саша
https://www.facebook.com/h.trudder?fref=ts
Помічник Женя
https://www.facebook.com/h.trudder?fref=ts
Так от власне хотів почути пораду, що робити і як правильно поступити?