instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 29 березня 2024, 01:52

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 7 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Телефон доверия упразднены !!!
ПовідомленняДодано: 12 серпня 2010, 15:18 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 12 березня 2008, 18:35
Повідомлень: 8738
Год выпуска:: 2005
Код мотора: BFQ 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Киев
Обратил внимание что тут многии любят жаловаться

для вас

Нак МВС Укр от 09.08.2010 №372 (в Минюсте не регестрируеться)

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

НАКАЗ


2010 м. Київ № .



Про затвердження Положення про функціонування ,,телефонів довіри” в органах і підрозділах внутрішніх справ


На виконання рішення засідання Національного антикорупційного комітету України від 22.04.2010, яке відбулося під головуванням Президента України, з метою покращання стану взаємодії міліції з населенням у боротьбі з корупційними та іншими протиправними діями, забезпечення захисту прав і свобод громадян, суспільства і держави від протиправних посягань, охорони громадського порядку, а також зміцнення законності в діяльності органів і підрозділів внутрішніх справ

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Положення про функціонування ,,телефонів довіри” в органах і підрозділах внутрішніх справ (далі - Положення), що додається.
2. Керівникам структурних підрозділів центрального апарату МВС України, начальникам головних управлінь, управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві, Севастополі, на залізницях, командирам військових частин та з’єднань внутрішніх військ, начальникам науково-дослідних установ, підприємств і установ забезпечення, ректорам вищих навчальних закладів МВС забезпечити:
2.1. Виконання підпорядкованими підрозділами вимог цього наказу.
2.2. Приймання і реєстрацію повідомлень у журналі обліку інформації, що надходить ,,телефоном довіри” (додаток 1 до Положення); аналіз та передачу отриманої інформації до відповідних виконавців з урахуванням розмежування функцій органів і підрозділів внутрішніх справ у виявленні правопорушень.
2.3. Розміщення в доступних для громадян місцях ,,скриньок довіри”. Інформацію, що надходитиме, реєструвати відповідно до вимог Положення.
2.4. Організацію якісної перевірки отриманої інформації, дієве реагування на повідомлення громадян про корупційні та інші протиправні дії, а також порушення прав і законних інтересів громадян, у тому числі й працівниками правоохоронних органів.
2.5. Призначення відповідальної особи за організацію роботи ,,телефонів довіри” та ,,скриньок довіри”.
2.6. Приведення в місячний термін власних нормативних документів у відповідність до цього наказу.
2.7. Періодичне висвітлення через засоби масової інформації, листівки, плакати, іншу наглядну агітацію, на офіційних сайтах в інтернет - мережі даних про номери ,,телефонів довіри” та місця розміщення ,,скриньок довіри”.
2.8. Цілодобове чергування працівників на ,,телефонах довіри”. Заборонити використання автовідповідачів. Розмову вести в режимі діалогу.
2.9. Щорічне направлення в річному звіті до Департаменту зв’язку номерів ,,телефонів довіри” для внесення змін до електронної версії телефонного довідника МВС. У випадку зміни, скасування номерів ,,телефонів довіри” протягом трьох діб подавати відповідну інформацію до Департаменту зв’язку.
2.10. Вивчення вимог цього наказу в системі службової підготовки.
3. Заступнику Міністра Вороні Д.М. забезпечити встановлення ,,телефону довіри” в черговій частині Міністерства.
4. Начальникам головних управлінь, управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, на залізницях забезпечити встановлення та функціонування в чергових частинах апаратів ГУМВС, УМВС ,,телефонів довіри” в кількості не менше трьох, з використанням службових номерів телефонів мережі зв’язку загального користування, а також визначитися щодо введення або скасування (у разі необхідності) ,,телефонів довіри” структурних підрозділів.
5. Командирам військових частин та з’єднань внутрішніх військ, керівникам науково-дослідних установ, підприємств і установ забезпечення, ректорам вищих навчальних закладів системи МВС, забезпечити встановлення або скасування (у разі необхідності) ,,телефонів довіри” згідно з рішенням керівництва.
6. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра – начальника Головного штабу полковника міліції Лазарева А.А.
7. Наказ оголосити особовому складу органів і підрозділів внутрішніх справ України.



Міністр
генерал-майор міліції А.В. Могильов

Додаток
до наказу МВС України
від_____2010 №_____ до наказу МВС України


Положення
про функціонування ,,телефонів довіри” в органах і підрозділах
внутрішніх справ

1. Загальні положення.
1.1. Положення про функціонування ,,телефонів довіри” в органах і підрозділах внутрішніх справ (далі - Положення) регулює питання функціонування ,,телефонів довіри” та встановлює єдиний для органів і підрозділів внутрішніх справ України (далі - ОВС) порядок приймання, реєстрації та розгляду інформації про корупційні та інші протиправні дії, а також порушення прав і законних інтересів громадян, яка надійшла зазначеними телефонами.
1.2. Посадові особи ОВС, які забезпечують функціонування „телефонів довіри”, у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України „Про міліцію”, „Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю”, „Про боротьбу з корупцією”, „Про інформацію”, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, цим Положенням, іншими відомчими нормативно-правовими актами.
1.3. Телефонні апарати ,,телефонів довіри” (без номеронабирачів) встановлюються в чергових частинах ОВС та структурних підрозділах центрального апарату МВС, апаратів ГУМВС, УМВС. На телефонних апаратах прикріплюється табличка з написом ,,телефон довіри”.
1.4. Інформація, що надходить ,,телефоном довіри”, фіксується за допомогою існуючих цифрових реєстраторів документування мовленнєвої інформації і використовується для подальшого зміцнення правопорядку й законності, удосконалення діяльності органів внутрішніх справ. Термін її зберігання – 30 діб.
1.5. Для забезпечення обліку інформації, яка надходить по ,,телефонам довіри” до структурних підрозділів МВС, ГУМВС, УМВС, у зазначених підрозділах (крім чергових частин МВС, ГУМВС, УМВС) ведеться журнал обліку інформації телефонів довіри (далі – ЖОІТД, додається).
1.6. ЖОІТД – є документ суворої звітності і знаходиться в структурних підрозділах МВС, ГУМВС, УМВС. Журнал повинен бути пронумерований, прошитий, опечатаний мастичною печаткою і зареєстрований у підрозділі документального забезпечення та режиму.
Реквізити граф ЖОІТД заповнюються черговими по ,,телефону довіри” структурних підрозділів МВС, ГУМВС, УМВС. Відповідальність за повноту та достовірність зареєстрованої інформації покладається на керівника структурного підрозділу, у якому встановлено ,,телефон довіри”.
1.7. Закінчені ЖОІТД передаються до підрозділу документального забезпечення та режиму для зберігання. Термін їх зберігання – 5 років.
1.8. У структурних підрозділах, де встановлені телефони довіри, наказами керівників цих підрозділів закріпляються три – чотири працівники, які безпосередньо повинні забезпечувати прийом відповідної інформації, згідно типової Інструкції з організації роботи чергового по ,,телефону довіри” структурних підрозділів МВС, ГУМВС, УМВС (додається).
2. Приймання та реєстрація інформації.
2.1. Інформація, яка надходить по ,,телефонах довіри” структурних підрозділів МВС, ГУМВС, УМВС обліковується в ЖОІТД та передається для реєстрації до чергової частини МВС, ГУМВС, УМВС.
2.2. Інформація, яка надходить по ,,телефонах довіри” до чергових частин МВС, ГУМВС, УМВС, а також, від чергових по “телефонах довіри” структурних підрозділів МВС, ГУМВС, УМВС, цілодобово реєструється в журналі реєстрації інформації про злочини та інші події, що надійшла по телефонній лінії чи за допомогою інших засобів зв’язку (далі – ЖРІЗ), додаток 6 до Інструкції про порядок приймання, реєстрації та розгляду в органах і підрозділах внутрішніх справ України заяв і повідомлень про злочини, що вчинені або готуються, затвердженої наказом МВС України від 14.04.2004 № 400 „Про порядок приймання, реєстрації та розгляду в органах і підрозділах внутрішніх справ України заяв і повідомлень про злочини, що вчинені або готуються”, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06.05.2004 за № 571/9170.
2.3. Інформація про злочини, що вчинені або готуються, передається до відповідного територіального ОВС для реєстрації до журналу реєстрації заяв і повідомлень про злочини, що вчинені або готуються (далі - ЖРЗПЗ), відповідно до вимог наказу МВС України від 14.04.2004 № 400, та реагування, відповідно до вимог наказу МВС України від 04.10.2003 № 1155. Інформація про реєстрацію в ЖРЗПЗ територіального ОВС вноситься до графи 7 ЖРІЗ чергової частини МВС, ГУМВС, УМВС.
2.4. Інформація про корупційні дії та інші протиправні дії з боку посадових осіб органів державної влади, органів внутрішніх справ, а також порушення ними прав і законних інтересів громадян, передається до чергових частин підрозділів боротьби з організованою злочинністю, для реєстрації та реагування. Інформація про реєстрацію в ЖРЗПЗ підрозділу боротьби з організованою злочинністю вноситься до графи 7 ЖРІЗ чергової частини МВС, ГУМВС, УМВС.
2.5. Анонімна інформація, яка не потребує негайного реагування, по закінченню чергування доповідається рапортом на ім’я керівника органу, реєструється в режимно-секретному підрозділі (далі – РСП) і передається до відповідних структурних підрозділів для використання при розкритті злочинів або запобіганні їм.
2.6. Інформація про реєстрацію в РСП та визначення керівництвом ОВС безпосереднього виконавця, якому передана інформація, негайно передається до чергової частини для внесення відповідних даних до ЖРІЗ.
2.7. При зверненні громадян з питань роботи ОВС, надається необхідна довідкова інформація в обсязі, передбаченому розділом XII Інструкції з організації діяльності чергових частин органів і підрозділів внутрішніх справ України, направленої на захист інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, затвердженої наказом МВС України від 28.04.2009 № 181, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 20.08.2009 за №786/16802. Такі звернення також обліковуються та реєструються в ЖОІТД та ЖРІЗ, при цьому у графах 9 ЖОІТД та 6, 7 ЖРІЗ робиться запис ,,надано консультаційну допомогу”.
3. Розгляд інформації.
3.1. Розгляд інформації про злочини, що вчинені або готуються, корупційні та інші протиправні дії з боку посадових осіб органів державної влади, управління та органів внутрішніх справ, а також порушення ними прав і законних інтересів громадян, здійснюється відповідно до вимог розділу 4 Інструкції про порядок приймання, реєстрації та розгляду в органах і підрозділах внутрішніх справ України заяв і повідомлень про злочини, що вчинені або готуються, затвердженої наказом МВС України від 14.04.2004 № 400 „Про порядок приймання, реєстрації та розгляду в органах і підрозділах внутрішніх справ України заяв і повідомлень про злочини, що вчинені або готуються”, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06.05.2004 за № 571/9170.
3.2. Розгляд інформації, яка не містить явних ознак злочинів, здійснюється відповідно до вимог Положення про порядок роботи зі зверненнями громадян і організації їх особистого прийому в системі Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом МВС України від 10.10.2004 № 1177 ,,Про затвердження Положення про порядок роботи зі зверненнями громадян і організації їх особистого прийому в системі Міністерства внутрішніх справ України”, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 26.10.2004 за № 1361/9960.
3.3. Анонімна інформація про злочини та правопорушення, яка не потребує негайного реагування, використовується відповідними структурними підрозділами, як оперативна, для використання при розкритті злочинів або запобіганні їм.
4. Контроль за дотриманням порядку прийняття, реєстрації та розгляду інформації.
4.1. У ГУМВС, УМВС:
4.1.1. Організація роботи за дотриманням вимог, установлених цим Положенням, покладається на керівників ГУМВС, УМВС або посадових осіб, які виконують їх обов’язки.
4.1.2. Контроль за реєстрацією інформації про корупційні дії та інші протиправні дії, а також порушення прав і законних інтересів громадян, покладається на комісії ОВС з контролю за станом обліково-реєстраційної дисципліни, створених відповідно до вимог Типового положення про комісію головних управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, місті Києві, Київській області, управлінь МВС України в областях, місті Севастополі та на залізницях з контролю за станом обліково-реєстраційної дисципліни в галузевих службах та підрозділах і міськ-, рай-, лінорганах внутрішніх справ, затвердженого наказом МВС України від 14.04.2004 № 400 „Про порядок приймання, реєстрації та розгляду в органах і підрозділах внутрішніх справ України заяв і повідомлень про злочини, що вчинені або готуються”, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06.05.2004 за № 571/9170.
4.2. У МВС:
4.2.1. Організація роботи за дотриманням вимог, установлених цим Положенням, покладається на заступників Міністра за напрямками роботи.
4.2.2. Контроль за обліком інформації про корупційні дії та інші протиправні дії, а також порушення прав і законних інтересів громадян, яка надходить по ,,телефонах довіри” структурних підрозділів МВС, здійснюється комісіями зазначених структурних підрозділів. Склад цих комісій затверджується наказами керівників структурних підрозділів. Головою призначається один із заступників керівника структурного підрозділу. Члени комісії зобов’язані не рідше двох раз на тиждень прослуховувати на цифровому реєстраторі документування мовленнєвої інформації записи переговорів, що велися по ,,телефону довіри” структурного підрозділу, й звіряти їх з даними облікованими у ЖОІТД, про що складається відповідний акт. У разі виявлення незареєстрованої інформації негайно доповідати рапортом голові комісії для вжиття мір реагування. Засідання комісії повинні проводитися не рідше одного разу на місяць. Рішення та висновки комісії затверджуються протоколом. Про підсумки роботи комісії щоквартально інформується заступник Міністра, який курирує структурний підрозділ.
4.2.3. Контроль за обліком інформації про корупційні дії та інші протиправні дії, а також порушення прав і законних інтересів громадян, яка надходить по “телефону довіри” чергової частини МВС, здійснюється комісією Головного штабу. Склад цієї комісії затверджується наказом по Головному штабу. Головою призначається один із заступників начальника Головного штабу, членами комісії – працівники інспекторського та оперативного управлінь Головного штабу. Члени комісії зобов’язані не рідше двох раз на тиждень прослуховувати на реєстраторі мовленнєвої інформації записи інформації, що надійшла по “телефону довіри” чергової частини, й звіряти її з інформацією облікованою у ЖРІЗ, про що складати акт. У разі виявлення незареєстрованої інформації негайно доповідати рапортом голові комісії для вжиття відповідних заходів реагування. Засідання комісії повинні проводитися не рідше одного разу на місяць. Рішення та висновки комісії затверджуються протоколом. Про підсумки роботи комісії щоквартально інформується заступник Міністра – начальник Головного штабу.
4.3. Відповідальність за дотримання законності при розгляді інформації про корупційні та інші протиправні дії, а також про порушення прав і законних інтересів громадян покладається на керівників структурних підрозділів, працівниками яких безпосередньо здійснюється розгляд цієї інформації.



5. Типові обов’язки чергового по ,,телефону довіри”.
5.1. Загальні обов’язки:
5.1.1. При спілкуванні з громадянами черговий зобов’язаний чуйно й ввічливо ставитися до них, уважно відноситися до їх запитів і проблем, дотримуватися високої культури поводження і правил етикету.
5.1.2. Вислуховувати всю інформацію, що надається заявником, й намагатися отримати максимальний обсяг інформації про обставини події, причетних осіб, тощо. При небажанні заявника надавати данні про себе або будь-які інші дані, черговий не має права їх вимагати.
5.1.3. Категорично забороняється надавати оцінку поглядам, обговорювати або критикувати думку абонента, а також першим переривати розмову.
5.1.4. Якщо в заяві (повідомленні) йдеться про питання, яке не належить до компетенції органів внутрішніх справ, слід ввічливо роз’яснити заявнику, куди саме він має звернутися.
5.1.5. При зверненні громадян із питань роботи ОВС, надавати необхідну довідкову інформацію в обсязі, передбаченому розділом XII Інструкції з організації діяльності чергових частин органів і підрозділів внутрішніх справ України, направленої на захист інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, затвердженої наказом МВС України від 28.04.2009 № 181, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 20.08.2009 за №786/16802.
5.2. Обов'язки чергового по ,,телефону довіри” структурних підрозділів центрального апарату МВС, ГУМВС, УМВС:
5.2.1. Внести всю отриману інформація у ЖОІТД.
5.2.2. Відповідно до оперативного підпорядкування, доповісти в чергову частину МВС, ГУМВС, УМВС для організації подальшого реагування та отримати номер реєстрації ЖРІЗ відповідної чергової частини.
5.2.3. Якщо отримана інформація стосується компетенції його структурного підрозділу, доповісти її керівництву підрозділу, отримати вказівки щодо забезпечення реагування, довести їх до безпосередніх виконавців, повідомити про них чергову частину та забезпечити контроль за реагуванням.
5.2.4. У випадках отримання анонімної інформації, яка не потребує негайного реагування, по закінченню чергування доповідає рапортом на ім’я керівника органу, якому підпорядкований його структурний підрозділ та реєструє його в режимно-секретному підрозділі, а номер реєстрації повідомляє до відповідної чергової частини.
5.2.5. Черговий по ,,телефону довіри”, який заступає на зміну, повинен прийняти від чергового, що здає чергування ЖОІДТ, перевірити наявність у ньому всіх необхідних відміток, справність телефонного апарату ,,телефону довіри” та доповісти про заступання на чергування керівнику структурного підрозділу і в чергову частину.
5.2.6. Постійно знаходитися на робочому місці, відлучатися лише з дозволу керівника для прийняття їжі в межах адміністративного розташування приміщення, а також в інших виняткових випадках. Забороняється залучати чергових по ,,телефону довіри”, під час їх чергування, до виконання інших службових завдань.
5.3. Обов’язки головного інспектора-чергового чергової частини МВС, оперативного чергового чергової частини ГУМВС, УМВС при отриманні інформації по ,,телефону довіри”:
5.3.1. Інформацію, отриману по ,,телефону довіри” або від чергових по ,,телефону довіри” підпорядкованих структурних підрозділів зареєструвати у ЖРІЗ.
5.3.2. При отриманні інформації про злочини, що вчинені або готуються, забезпечує її передачу до відповідного територіального ОВС для реєстрації до ЖРЗПЗ, відповідно до вимог наказу МВС України від 14.04.2004 № 400, та реагування, відповідно до вимог наказу МВС України від 04.10.2003 № 1155.
5.3.3. При отриманні інформації про корупційні дії та інші протиправні дії з боку посадових осіб органів державної влади та управління, а також порушення ними прав і законних інтересів громадян, забезпечує її передачу до чергових частин підрозділів боротьби з організованою злочинністю, для реєстрації та реагування.
5.3.4. При отриманні інформації про корупційні дії та інші протиправні дії з боку посадових осіб органів внутрішніх справ, а також порушення ними прав і законних інтересів громадян, забезпечує її передачу до чергових частин підрозділів боротьби з організованою злочинністю, для реєстрації та інформує про це чергового та керівництво підрозділів внутрішньої безпеки для реагування.
5.3.5. У випадках отримання анонімної інформації, яка не потребує негайного реагування, по закінченню чергування доповідає рапортом на ім’я керівника органу та реєструє його в режимно-секретному підрозділі.
5.3.6. По закінченню чергування в режимно-секретному підрозділі витребувати номера реєстрації рапортів чергових по “телефону довіри” структурних підрозділів МВС, ГУМВС, УМВС про анонімну інформацію, яка не потребує негайного реагування, та внести відповідні данні до ЖРІЗ (після накладення відповідних резолюцій керівниками ОВС та визначення безпосереднього виконавця, якому передана інформація працівники РСП повинні негайно повідомити чергову частину).



Заступник начальника Головного штабу МВС України – начальник
оперативного управління
полковник міліції

М.В. Андруньків Начальник Департаменту
зв’язку МВС України
полковник міліції


С.О. Деконенко
Додаток 1
до Положення про функціонування ,,телефонів довіри” в органах і підрозділах внутрішніх справ



Журнал
обліку інформації, що надходить ,,телефоном довіри”

№ з/п Дата, час надходження інформації П.І.Б.
заявника Зміст повідомлення П.І.Б.
особи що прийняла повідомлення
Куди направлено для реєстрації Дата, час, № реєстрації П.І.Б. чергового Куди направлено для реагування, реєстраційний № ЖРЗПЗ, ЖРІЗ, ЖОІ, вхідний секретаріату ОВС Примітка
1 2 3 4 5 6 7 8 9
1.



Заступник начальника Головного
штабу МВС України – начальник
оперативного управління
полковник міліції М.В. Андруньків Начальник Департаменту
зв’язку МВС України

полковник міліції С.О. Деконенко


Востаннє редагувалось 25 травня 2012, 13:15 користувачем Pasha_, всього редагувалось 2 разів.

Догори
 Тема повідомлення: Re: Телефон доверия = линии 102
ПовідомленняДодано: 12 серпня 2010, 15:55 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 12 березня 2008, 18:35
Повідомлень: 8738
Год выпуска:: 2005
Код мотора: BFQ 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Киев
главное чтоб горя не наделать, так как всякое может быть
1 теперь при таких жалобах будьте осторожны (клевета) ВСЕ ТЕЛЕФОНЫ ДОВЕРИЯ БУДУТ ПИСАТЬСЯ
2 анонимы (без угроз типа теракта) не проверяются !


Догори
 Тема повідомлення: Re: Телефон доверия = линии 102
ПовідомленняДодано: 03 серпня 2011, 14:55 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 12 березня 2008, 18:35
Повідомлень: 8738
Год выпуска:: 2005
Код мотора: BFQ 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Киев
втратив чинність


Догори
 Тема повідомлення: Re: Телефон доверия = линии 102
ПовідомленняДодано: 03 серпня 2011, 15:06 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 12 березня 2008, 18:35
Повідомлень: 8738
Год выпуска:: 2005
Код мотора: BFQ 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Киев
новый, чинний

уважно :idea: нумерація сторінок


Вкладення:
339-1.jpg
339-1.jpg [ 61.3 Кіб | Переглянуто 1851 раз ]
339-2.jpg
339-2.jpg [ 34.5 Кіб | Переглянуто 1851 раз ]
339-3.jpg
339-3.jpg [ 46.92 Кіб | Переглянуто 1851 раз ]
339-4.jpg
339-4.jpg [ 58.77 Кіб | Переглянуто 1851 раз ]
339-5.jpg
339-5.jpg [ 70.83 Кіб | Переглянуто 1851 раз ]
339-6.jpg
339-6.jpg [ 70.95 Кіб | Переглянуто 1851 раз ]
Догори
 Тема повідомлення: Re: Телефон доверия
ПовідомленняДодано: 03 серпня 2011, 15:11 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 12 березня 2008, 18:35
Повідомлень: 8738
Год выпуска:: 2005
Код мотора: BFQ 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Киев
Сами телефоны


Вкладення:
ТД 1.jpg
ТД 1.jpg [ 44.51 Кіб | Переглянуто 1849 разів ]
ТД 2.jpg
ТД 2.jpg [ 38.84 Кіб | Переглянуто 1849 разів ]
Догори
 Тема повідомлення: Re: Телефон доверия
ПовідомленняДодано: 25 травня 2012, 13:11 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 12 березня 2008, 18:35
Повідомлень: 8738
Год выпуска:: 2005
Код мотора: BFQ 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Киев
наказом МВС України від 09.04.2012 №299 (Про скасування наказу МВС від 15.06.11 №339)
так что телефоны доверия упразднены !!!


Догори
ПовідомленняДодано: 06 червня 2012, 11:36 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 17 травня 2008, 14:38
Повідомлень: 3039
Год выпуска:: 2000
Код мотора: AGZ 2,3
КПП: МКПП
Звідки: Запорожье
У меня такой вопрос - как вообще позвонить в ГАИ дабы они приехали и оштрафовали нарушителя, например за то что он паркуется на газонной клумбе? :)

_________________
MK2&MK4 1.9 R-TDI
Golf Country 1.8 Digifant

ЧИТАТЬ:
http://www.golf-club.org.ua/forum/viewt ... =20&t=7732
http://www.golf-club.org.ua/forum/viewt ... 20&t=47004
0939353790

Магазин для TDI Power Enchancement, Чип-тюнинг TDI. http://mytdiedge.com.ua
http://vk.com/club56663221
Because real Engine don't need spark plugs


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 7 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited