http://golf-club.org.ua/forum/

есть ли жизнь после VW?
http://golf-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=87010
Сторінка 2 з 6

Автор:  Vagonettka [ 13 липня 2017, 12:25 ]
Тема повідомлення:  Re: есть ли жизнь после VW?

Все чаще подумываю о е36 325 тдс

Автор:  max [ 13 липня 2017, 12:39 ]
Тема повідомлення:  Re: есть ли жизнь после VW?

Цитата:
Цитата:
Наприклад - https://auto.ria.com/auto_bmw_330_19582081.html - не знаю що можна придбати за ці гроші, щоб мало 230 коней, їхало 6,5-7 до сотні, мало задній привід, і так виглядало.
я потік... але мені е46 в турінзі більше до вподоби
Якщо турінг, то я би шукав 330D або XD, краще XD

Автор:  VW-WV [ 13 липня 2017, 12:53 ]
Тема повідомлення:  Re: есть ли жизнь после VW?

Электро наше фсьо))) Но пока только как второй авто в семье, и то пока в мечтах) Пока не будет цена гуманной и запас хода км 300-400.

Автор:  max [ 13 липня 2017, 13:40 ]
Тема повідомлення:  Re: есть ли жизнь после VW?

Цитата:
Электро наше фсьо))) Но пока только как второй авто в семье, и то пока в мечтах) Пока не будет цена гуманной и запас хода км 300-400.
На сегодня, скорее отдам предпочтение малолитражному дизелю, расход в 5-6 литров по городу не особо обременяет, но машина при этом более практична - сел и поехал, куда надо, не привязываясь к розетке, дальности хода... Если электрики поедут реальных 350-400 км. тогда да. И согласен - за ними будущее, но пока только будущее.

Автор:  max [ 13 липня 2017, 13:53 ]
Тема повідомлення:  Re: есть ли жизнь после VW?

Цитата:
Все чаще подумываю о е36 325 тдс

Надо будет поискать, а чтобы еще и живая была...

Автор:  Vagonettka [ 13 липня 2017, 19:49 ]
Тема повідомлення:  Re: есть ли жизнь после VW?

Цитата:
Цитата:
Все чаще подумываю о е36 325 тдс

Надо будет поискать, а чтобы еще и живая была...
Я не ищу легких путей, а из мертвой сделаю живую.Просто еще пока не готов психологически.

Автор:  Kostyl [ 14 липня 2017, 10:03 ]
Тема повідомлення:  Re: есть ли жизнь после VW?

Цитата:
Я не ищу легких путей, а из мертвой сделаю живую.Просто еще пока не готов психологически.
я можу помилятися бо не маю такого досвіду, але взявши трупа за 2-3к і вкинувши в нього хоч 10к на вихлопі не буде тако авто якщо взяти реально живе доглянуте за 6-7к і вкинувши 2к для вилизування яєць. із гімна цукерку не зліпиш як і пулю хіба не так?

Автор:  Vagonettka [ 14 липня 2017, 10:07 ]
Тема повідомлення:  Re: есть ли жизнь после VW?

Цитата:
Цитата:
Я не ищу легких путей, а из мертвой сделаю живую.Просто еще пока не готов психологически.
я можу помилятися бо не маю такого досвіду, але взявши трупа за 2-3к і вкинувши в нього хоч 10к на вихлопі не буде тако авто якщо взяти реально живе доглянуте за 6-7к і вкинувши 2к для вилизування яєць. із гімна цукерку не зліпиш як і пулю хіба не так?
Смотря какими руками делать и в каком состоянии покойник.

Автор:  Kostyl [ 14 липня 2017, 10:38 ]
Тема повідомлення:  Re: есть ли жизнь после VW?

Цитата:
Цитата:
Цитата:
Я не ищу легких путей, а из мертвой сделаю живую.Просто еще пока не готов психологически.
я можу помилятися бо не маю такого досвіду, але взявши трупа за 2-3к і вкинувши в нього хоч 10к на вихлопі не буде тако авто якщо взяти реально живе доглянуте за 6-7к і вкинувши 2к для вилизування яєць. із гімна цукерку не зліпиш як і пулю хіба не так?
Смотря какими руками делать и в каком состоянии покойник.
типово для прикладу - вариш ти ремкомплект задніх арок на е36. зварив суцільним швом, захистив шов, дорога шпакля/грунт/фарба/лак. через скільки років вилізе цей ремонт знову? якщо у тебе арка з живим рідним металом (фантастика згоден) хіба вона швидше згниє в порівнянні із ремонтованою?

Автор:  max [ 14 липня 2017, 12:29 ]
Тема повідомлення:  Re: есть ли жизнь после VW?

Цитата:
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Я не ищу легких путей, а из мертвой сделаю живую.Просто еще пока не готов психологически.
я можу помилятися бо не маю такого досвіду, але взявши трупа за 2-3к і вкинувши в нього хоч 10к на вихлопі не буде тако авто якщо взяти реально живе доглянуте за 6-7к і вкинувши 2к для вилизування яєць. із гімна цукерку не зліпиш як і пулю хіба не так?
Смотря какими руками делать и в каком состоянии покойник.
типово для прикладу - вариш ти ремкомплект задніх арок на е36. зварив суцільним швом, захистив шов, дорога шпакля/грунт/фарба/лак. через скільки років вилізе цей ремонт знову? якщо у тебе арка з живим рідним металом (фантастика згоден) хіба вона швидше згниє в порівнянні із ремонтованою?
Є доля правди, навіть опустивши питання яксті ремонту, можу сказати одне - купити ідеальне авто, навіть з переплатою, вигідніше з точки зору фінансів, і часу, ніж піднімати з колін. Але все залежить від того з яких колін, і на скільки піднімати.
До речі, по аркам в моєї машини питань нема, а от пороги міняв.
Заради справедливості треба зауважити наступне - краще робити кузовщину самому, і знати що і як зроблено, ніж купувати те, що робив хтось, і не відомо на скільки якісно, так як не відомо що там під фарбою. Перевагу варто віддати лише тому авто, яке не фарбувалось, не варилось (такі існують), або просто фарбувалось, і перевіряти товщиноміром, що там дійсно два шари фарби, а не шпакло в дірках на арках.

Автор:  starchild [ 14 липня 2017, 15:33 ]
Тема повідомлення:  Re: есть ли жизнь после VW?

Цитата:
Цитата:
Я не ищу легких путей, а из мертвой сделаю живую.Просто еще пока не готов психологически.
я можу помилятися бо не маю такого досвіду, але взявши трупа за 2-3к і вкинувши в нього хоч 10к на вихлопі не буде тако авто якщо взяти реально живе доглянуте за 6-7к і вкинувши 2к для вилизування яєць. із гімна цукерку не зліпиш як і пулю хіба не так?
Так и есть. Обычно нормальный пацан проделывает такую операцию хоть раз в жизни, делает выводы, становится мужиком и больше такой ерундой не занимается. Особенно это касается кузова.

Автор:  Kostyl [ 15 липня 2017, 00:03 ]
Тема повідомлення:  Re: есть ли жизнь после VW?

Цитата:
Цитата:
Цитата:
Я не ищу легких путей, а из мертвой сделаю живую.Просто еще пока не готов психологически.
я можу помилятися бо не маю такого досвіду, але взявши трупа за 2-3к і вкинувши в нього хоч 10к на вихлопі не буде тако авто якщо взяти реально живе доглянуте за 6-7к і вкинувши 2к для вилизування яєць. із гімна цукерку не зліпиш як і пулю хіба не так?
Так и есть. Обычно нормальный пацан проделывает такую операцию хоть раз в жизни, делает выводы, становится мужиком и больше такой ерундой не занимается. Особенно это касается кузова.
от і я про що. саме це мене і зупиняє перед покупкою е34, маючи бюджет саме на покупку в 4к. е46, е39 взагалі мовчу...
на своєму венто переконався, що прямі руки, величезне бажання крутити гайки, форум, ваговоди, ельза не допоможуть зробити із укатиша авто із закордонних відео на ютубі. :(

Автор:  max [ 15 липня 2017, 09:38 ]
Тема повідомлення:  Re: есть ли жизнь после VW?

Може і не все так погано, бмв гниє в прогнозованих мысцях - передусым пороги, арки, це не мерседес, тих же років, який гниє де хоче, про проблемні місця мовчу. Недавно десь бачив - викладали 520 турінг 90+ року, з відео, ніби більш менш, за 3500, але справа в тім, що там може виникнути багато питань, в тому числі по двигуну, ходовій... Машина конструктивно не проста, ламатись є чому, і болячки в неї є свої, як і в любого авто. Правда друг купив кілька років тому 520 турінг, 96 року 520- не натішиться, проте машина в дуже достойному стані, кузов взагалі без питань, ходовку ремонтував, клапан пічки, і трапецію двітриків, датчик заднього ходу, гальмівний циліндр - це за 4 роки, в основному своїми руками. Особисто я не можу сказати чогось поганого про е34, але не моє авто - не чіпляє. Я би вже поглядав на е39 - вони досить не дорогі на сьогодні, є санс доплатити, якщо треба донакопичити грошей, позичити в крайньому випадку, але корозія і там може спіткати, теж роки, але машина на покоління новіша, з усіма витікаючими, передусім дизайн, опції...
Щодо бюджету в 4000, думаю можна розраховувати на доволі не погану е34, але не впевнений що є сенс.

Автор:  Zador [ 15 липня 2017, 09:43 ]
Тема повідомлення:  Re: есть ли жизнь после VW?

Цитата:
не знаю що можна придбати за ці гроші, щоб мало 230 коней, їхало 6,5-7 до сотні, мало задній привід, і так виглядало. Хоча, допускаю, що з тією машиною не все ідеально, але по фото не погана м-тех обвіс, комплектація не вогонь, але доволі не погана.
как альтернатива этому - 330d к твоему списку добавится ещё вагон момента и экономия топлива

Автор:  max [ 15 липня 2017, 09:59 ]
Тема повідомлення:  Re: есть ли жизнь после VW?

Цитата:
Цитата:
не знаю що можна придбати за ці гроші, щоб мало 230 коней, їхало 6,5-7 до сотні, мало задній привід, і так виглядало. Хоча, допускаю, що з тією машиною не все ідеально, але по фото не погана м-тех обвіс, комплектація не вогонь, але доволі не погана.
как альтернатива этому - 330d к твоему списку добавится ещё вагон момента и экономия топлива
Опять таки бмв... Правда не факт что в ту же цену, если купе, то 330CD, встречается раза в три реже чем СI, а даже они не шибко распространены. Правда 3.0 бенз, и 3,0 дизель - разные ощущения, дизель и едет не плохо (в стоке медленней 3,0 бенза, но чипуется не плохо), но ощущения спорт автомобиля нету, крутится не так, момент ниже, раньше тухнет, не тот азарт... В общем - кому что, но альтернатива вполне, я бы даже сказал по надежности тоже, хоть и бензин атмо, а дизель турбо, но 3,0 дизель - ломовой мотор, и оч. надежный.

Сторінка 2 з 6 Часовий пояс UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/