instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 28 березня 2024, 12:50

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 174 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 18 9 10 11 12
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: GTI гараж.
ПовідомленняДодано: 02 лютого 2017, 09:14 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 08 березня 2007, 10:58
Повідомлень: 7210
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Звідки: Odessa
Якщо цікаво поділюсь своїми спостереженнями при ремонті двигунів TFSI, TSI.
Мав нагоду ремонтувати такі двигуни з різними неполадками від простих до повного капремонту.
Як відомо двигуни цих типів не славляться своєю надійністю, причин є декілька, насамперед це помилки ВАГ в проектуванні двигунів, більш високі стандарти обслуговування та запланованого періодичного сервісу, а також використання більш якісних моторних олив для двигунів TFSI TSI.
--Саме про високі витрати моторних олив хочу зауважити в цій темі, навіть використовуючи якісні рекомендовані виробником ВАГ моторні оливи двигуни цієє серії мають хиби до витрат до 2-3 літрів моторних олив на 1000км, що звичайно вже є сигналом для серйозного втручання. На двигунах до кінця 2011 року основною проблемою була конструкція поршневих кілець, на разі саме "оливознімальних". Отвори для віддтоку масла в середину поршня були дуже малі і швидко косувалися продуктами згоряння.
Розкоксовки, різнорго рода хіміятерапія не допомагали, якщо двигун починав вживати оливу більш ніж 200гр на 1000 км, то проблема розвивалась катастрофічно і тільки в одному напрямку, збільшення вживання оливи я як результат до вигорання клапанів або поршнів, причиною якого є висока температура в камері згоряння внаслідок високої концентрації залишків від продуктів згоряння оливи в камері.
--Друга причина -нежосконалий механізм ГРМ який мав до певного часу проблемні "натягувачі" ланцюжків ГРМ та розтягування самих ланцюжків.
--Третя причина недосканала система вентиляції картерних газів, яка є складною в угоду екологічним нормам і як виявилося зовсім не надійно.
--Четверта причина температурний режим двигунів цієї серії, для більшого КПД та знову для вищих екологічних показників робоча температура двигунів підвищена.
Кототко все) насправді проблем звичайно більше але достатньо зупинитися на основних які ведуть до дорогого ремонту, на разі повний ремонт 1.8 ТСІ з орігінальними деталями коштує до 2-3000$ що на нас час є дуже високою ціною.
Пізніше з світлинами поділюсь як провести ремонт ТСІ своїми силами.
На разі це високотоехнологічні двигуни які потребують спеціального інструменту, наприклад потрібні високоякісні динамометричні ключі, від 5НМ до 250НМ, щоб ьнебула впевненість в точних показниках їх потрібно 3 малий, середній і високий діапазон. Потрібні спеціальне обладнання оригінал ВАГ або їх копіі, без яких сервіс двигунів не можливий( наприклад виставити ГРМ ціна набору 150 євро), компютерні програми для настройки параметрів після проведених ремонтних робіт, ще потрібні високоякісні герметики, звичайно бажано оригінал.
До речі герметики для кожної частинр двигуна свої, наприклад герметик для кришки клапанів коштує 60 євро 100 грам.
Так що коли купуєте б.у. автомобіль будьте готові до витрат, за звичай власники їх продають коли їх сповіщають про ціну ремонту.
Так, Фольцваген вже не торт...))

_________________
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088


Догори
 Тема повідомлення: Re: GTI гараж.
ПовідомленняДодано: 04 лютого 2017, 23:03 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 08 березня 2007, 10:58
Повідомлень: 7210
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Звідки: Odessa
На жаль фотографій які були зроблені при розборці ТСІ не залишилося, так як я провалився на річці Дністер під лід і мало не втонув. Довелося під водою роздягатися, знімати взуття, верхній одяг щоб вибратися на лід, так як вдітому не було шансів. А потім ще бігти до автомобіля 2 км мокрим...а от телефон не витримав, потонув)). Але то все лірика)
Нові фото зробленні новим телефоном і збереженні на компютер.

Деталі необхідні для ремонту двигуна ТСІ з прогорівшим клапаном і як наслідок заміна поршнів на нову версію щоб така проблема не повторювалася.

Зображення

Поршні,які відрізняються від встановлених з заводу оригінальних більш широкими маслознімальними кільцями і іншою проточкою під маслознімаліні кільця.

Зображення


Причина коштовних ремонтів і гарантійних замін двигунів в дренажних отворах на маслознімальних кільцях...так сильно ВАГ дав маху... ось вони. кілька десятих міліметра які принесли так багато збитків.

Зображення

_________________
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088


Догори
 Тема повідомлення: Re: GTI гараж.
ПовідомленняДодано: 04 лютого 2017, 23:26 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 08 березня 2007, 10:58
Повідомлень: 7210
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Звідки: Odessa
Підготовлена до зборки ГБЦ. Видалений весь нагар і проведена профілактика на фрезерному станку щоб позбаватися ще однієї болячки, поганого постачання оливи в постілі розпредвалів.

Зображення

Кришка клапанів, на якій є вже сліди недостатнього постачання оливи до розпредвалів, мабуть інженери ВАГ погано вчилися в школі, або вирішиили зекономити на одній з технологічних процедур, хто знає що там було, але як результат ще один промах в дизайні цих двигунів.

Зображення

ГБЦ

Зображення

Зображення

Верхній піддон. Ця деталь є іноваційною для ВАГ, і вона виконана безперчно в високій якості, це дуже важлива деталь яка створює більш стабільну конструкцію для колінвалу який є основою двигуна. До речі вдало скопіювали з двигунів Хонда, які таку деталь використовують вже десятки років. Ще відділяє масло в нижньому піддоні від колінвалу що є позитивним рішенням.

Зображення

_________________
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088


Догори
 Тема повідомлення: Re: GTI гараж.
ПовідомленняДодано: 04 лютого 2017, 23:50 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 08 березня 2007, 10:58
Повідомлень: 7210
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Звідки: Odessa
Блок двигуна. Двигуна автомобіля який на евакуаторі привезли мені на ремонт з Києва.

Зображення

Поршні і шатуни.

Зображення

Зображення

Використовується орігінальний герметік при накриванні кришкою розпредвалів, і дуже точний відкалібрований динамометричний інструмент. Це важливі моменти.

Зображення


Встановлені нові балансирні вали, при ревізії валів виявилося що фільтруючі елементи були забиті чере використання неякісних олив. Якби не прогорівший клапан двигун через деякий час вийшов би з ладу би через клин балансирних валів.
Процеду ра заміни потребує мпец інструменту та займає доволі багато часу.

Зображення

Зображення

Виставлені балансирні вали.
Зображення

Все перевіряємо, десятки міліметра погрішності в виставлені верхньої мертвої точки першого циліндру можуть коштувати здоров"я двигуну. Старі дідовські методи в цьому випадку не працюють.

Зображення
Зображення

Нова опора розпредвалів, заміна також через те що невдалий дизайн двигуна який не має достатнього постачання оливи до ГБЦ. Проблема ця вже нами вирішена) і перевірена в дії.

Зображення

Маслонасос.

Зображення


далі буде)

_________________
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088


Догори
 Тема повідомлення: Re: GTI гараж.
ПовідомленняДодано: 05 лютого 2017, 00:11 
Офлайн
Профи
Аватар користувача

З нами з: 25 квітня 2007, 19:02
Повідомлень: 6184
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2015
Код мотора: BSF 1,6
КПП: АКПП
Имя: R-line CLJA
Звідки: Brahmastan-Kiev
Интересно, спасибо!
Цитата:
невдалий дизайн двигуна який не має достатнього постачання оливи до ГБЦ. Проблема ця вже нами вирішена) і перевірена в дії.
Как решили эту проблему?

_________________
Jai Guru Dev!
Card #77
VasyaPro 23..
G5 BSF 6AT "2UC" Black Diamond
FAQ по BGU BSE BSF и т.п.
Продам
Приобрету
"Сомнения - труха жизни."


Догори
 Тема повідомлення: Re: GTI гараж.
ПовідомленняДодано: 05 лютого 2017, 00:26 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 08 березня 2007, 10:58
Повідомлень: 7210
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Звідки: Odessa
Розширили канали постачання оливи

_________________
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088


Догори
 Тема повідомлення: Re: GTI гараж.
ПовідомленняДодано: 07 лютого 2017, 10:36 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 16 серпня 2012, 11:02
Повідомлень: 1396
Автомобиль: Polo
Год выпуска:: 2007
Код мотора: BUD 1,4
КПП: МКПП
Имя: Віталій
Звідки: Київ ||| Корсунь-Шевченківський
дійсно цікаво! дякую!

_________________
'92 vw vento 1.8 abs - була - протягом 5 років успішно відслужла роль першого автомобіля
'07 skoda fabia combi 1.4 bbz


Востаннє редагувалось 07 лютого 2017, 16:03 користувачем Kostyl, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Тема повідомлення: Re: GTI гараж.
ПовідомленняДодано: 07 лютого 2017, 10:55 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 08 березня 2007, 10:58
Повідомлень: 7210
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Звідки: Odessa
Офіціали в Києві сказали 140000 гривень.
Враховуючи евакуатор з Києву до Одеси, та всі інші витрати вийшло набагато дешевше, в багато разів я б так сказав.
Але то таке, такі красиві будинки в яких офіціали допомагають пересічним вирішувати проблеми з їх авто( які до речі самі і створили), симпатичні менеджери, панянки з зачісками та таким чаруючим запахом Ланком має хтось оплачувати))
так ото ж...
Як би власник так не довіряв їм то можливо не було б цієї проблеми. Вчасно замінили б проблемні деталі і все.

_________________
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088


Догори
 Тема повідомлення: Re: GTI гараж.
ПовідомленняДодано: 14 жовтня 2017, 05:42 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 08 березня 2007, 10:58
Повідомлень: 7210
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Звідки: Odessa
Власник авто в якому був зроблений ремонт від масложору(фото його двинуна вище), вчора приїхав на чергове ТО.
за 13000 км рівень оливи впав на 200 грамм.

_________________
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 174 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 18 9 10 11 12

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited