GTI гараж.

Одесское отделение
Сообщение
Автор
Аватара пользователя
Igorb
Я тут родился
Сообщения: 7211
Зарегистрирован: 08 мар 2007, 10:58
Автомобиль: Нет автомобиля
Откуда: Odessa

Re: GTI гараж.

#166 Сообщение Igorb » 02 фев 2017, 09:14

Якщо цікаво поділюсь своїми спостереженнями при ремонті двигунів TFSI, TSI.
Мав нагоду ремонтувати такі двигуни з різними неполадками від простих до повного капремонту.
Як відомо двигуни цих типів не славляться своєю надійністю, причин є декілька, насамперед це помилки ВАГ в проектуванні двигунів, більш високі стандарти обслуговування та запланованого періодичного сервісу, а також використання більш якісних моторних олив для двигунів TFSI TSI.
--Саме про високі витрати моторних олив хочу зауважити в цій темі, навіть використовуючи якісні рекомендовані виробником ВАГ моторні оливи двигуни цієє серії мають хиби до витрат до 2-3 літрів моторних олив на 1000км, що звичайно вже є сигналом для серйозного втручання. На двигунах до кінця 2011 року основною проблемою була конструкція поршневих кілець, на разі саме "оливознімальних". Отвори для віддтоку масла в середину поршня були дуже малі і швидко косувалися продуктами згоряння.
Розкоксовки, різнорго рода хіміятерапія не допомагали, якщо двигун починав вживати оливу більш ніж 200гр на 1000 км, то проблема розвивалась катастрофічно і тільки в одному напрямку, збільшення вживання оливи я як результат до вигорання клапанів або поршнів, причиною якого є висока температура в камері згоряння внаслідок високої концентрації залишків від продуктів згоряння оливи в камері.
--Друга причина -нежосконалий механізм ГРМ який мав до певного часу проблемні "натягувачі" ланцюжків ГРМ та розтягування самих ланцюжків.
--Третя причина недосканала система вентиляції картерних газів, яка є складною в угоду екологічним нормам і як виявилося зовсім не надійно.
--Четверта причина температурний режим двигунів цієї серії, для більшого КПД та знову для вищих екологічних показників робоча температура двигунів підвищена.
Кототко все) насправді проблем звичайно більше але достатньо зупинитися на основних які ведуть до дорогого ремонту, на разі повний ремонт 1.8 ТСІ з орігінальними деталями коштує до 2-3000$ що на нас час є дуже високою ціною.
Пізніше з світлинами поділюсь як провести ремонт ТСІ своїми силами.
На разі це високотоехнологічні двигуни які потребують спеціального інструменту, наприклад потрібні високоякісні динамометричні ключі, від 5НМ до 250НМ, щоб ьнебула впевненість в точних показниках їх потрібно 3 малий, середній і високий діапазон. Потрібні спеціальне обладнання оригінал ВАГ або їх копіі, без яких сервіс двигунів не можливий( наприклад виставити ГРМ ціна набору 150 євро), компютерні програми для настройки параметрів після проведених ремонтних робіт, ще потрібні високоякісні герметики, звичайно бажано оригінал.
До речі герметики для кожної частинр двигуна свої, наприклад герметик для кришки клапанів коштує 60 євро 100 грам.
Так що коли купуєте б.у. автомобіль будьте готові до витрат, за звичай власники їх продають коли їх сповіщають про ціну ремонту.
Так, Фольцваген вже не торт...))
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088

Аватара пользователя
Igorb
Я тут родился
Сообщения: 7211
Зарегистрирован: 08 мар 2007, 10:58
Автомобиль: Нет автомобиля
Откуда: Odessa

Re: GTI гараж.

#167 Сообщение Igorb » 04 фев 2017, 23:03

На жаль фотографій які були зроблені при розборці ТСІ не залишилося, так як я провалився на річці Дністер під лід і мало не втонув. Довелося під водою роздягатися, знімати взуття, верхній одяг щоб вибратися на лід, так як вдітому не було шансів. А потім ще бігти до автомобіля 2 км мокрим...а от телефон не витримав, потонув)). Але то все лірика)
Нові фото зробленні новим телефоном і збереженні на компютер.

Деталі необхідні для ремонту двигуна ТСІ з прогорівшим клапаном і як наслідок заміна поршнів на нову версію щоб така проблема не повторювалася.

Изображение

Поршні,які відрізняються від встановлених з заводу оригінальних більш широкими маслознімальними кільцями і іншою проточкою під маслознімаліні кільця.

Изображение


Причина коштовних ремонтів і гарантійних замін двигунів в дренажних отворах на маслознімальних кільцях...так сильно ВАГ дав маху... ось вони. кілька десятих міліметра які принесли так багато збитків.

Изображение
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088

Аватара пользователя
Igorb
Я тут родился
Сообщения: 7211
Зарегистрирован: 08 мар 2007, 10:58
Автомобиль: Нет автомобиля
Откуда: Odessa

Re: GTI гараж.

#168 Сообщение Igorb » 04 фев 2017, 23:26

Підготовлена до зборки ГБЦ. Видалений весь нагар і проведена профілактика на фрезерному станку щоб позбаватися ще однієї болячки, поганого постачання оливи в постілі розпредвалів.

Изображение

Кришка клапанів, на якій є вже сліди недостатнього постачання оливи до розпредвалів, мабуть інженери ВАГ погано вчилися в школі, або вирішиили зекономити на одній з технологічних процедур, хто знає що там було, але як результат ще один промах в дизайні цих двигунів.

Изображение

ГБЦ

Изображение

Изображение

Верхній піддон. Ця деталь є іноваційною для ВАГ, і вона виконана безперчно в високій якості, це дуже важлива деталь яка створює більш стабільну конструкцію для колінвалу який є основою двигуна. До речі вдало скопіювали з двигунів Хонда, які таку деталь використовують вже десятки років. Ще відділяє масло в нижньому піддоні від колінвалу що є позитивним рішенням.

Изображение
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088

Аватара пользователя
Igorb
Я тут родился
Сообщения: 7211
Зарегистрирован: 08 мар 2007, 10:58
Автомобиль: Нет автомобиля
Откуда: Odessa

Re: GTI гараж.

#169 Сообщение Igorb » 04 фев 2017, 23:50

Блок двигуна. Двигуна автомобіля який на евакуаторі привезли мені на ремонт з Києва.

Изображение

Поршні і шатуни.

Изображение

Изображение

Використовується орігінальний герметік при накриванні кришкою розпредвалів, і дуже точний відкалібрований динамометричний інструмент. Це важливі моменти.

Изображение


Встановлені нові балансирні вали, при ревізії валів виявилося що фільтруючі елементи були забиті чере використання неякісних олив. Якби не прогорівший клапан двигун через деякий час вийшов би з ладу би через клин балансирних валів.
Процеду ра заміни потребує мпец інструменту та займає доволі багато часу.

Изображение

Изображение

Виставлені балансирні вали.
Изображение

Все перевіряємо, десятки міліметра погрішності в виставлені верхньої мертвої точки першого циліндру можуть коштувати здоров"я двигуну. Старі дідовські методи в цьому випадку не працюють.

Изображение
Изображение

Нова опора розпредвалів, заміна також через те що невдалий дизайн двигуна який не має достатнього постачання оливи до ГБЦ. Проблема ця вже нами вирішена) і перевірена в дії.

Изображение

Маслонасос.

Изображение


далі буде)
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088

Аватара пользователя
Aleksandr
Профи
Сообщения: 6183
Зарегистрирован: 25 апр 2007, 19:02
Автомобиль: Volkswagen
Год выпуска: 2015
Код мотора: CLJA
КПП: АКПП
Откуда: Brahmastan-Kiev

Re: GTI гараж.

#170 Сообщение Aleksandr » 05 фев 2017, 00:11

Интересно, спасибо!
невдалий дизайн двигуна який не має достатнього постачання оливи до ГБЦ. Проблема ця вже нами вирішена) і перевірена в дії.
Как решили эту проблему?
Jai Guru Dev!
Card #77
VasyaPro 19..
G5 BSF 6AT "2UC" Black Diamond
FAQ по BGU BSE BSF и т.п.
Продам
Приобрету
"Сомнения - труха жизни."

Аватара пользователя
Igorb
Я тут родился
Сообщения: 7211
Зарегистрирован: 08 мар 2007, 10:58
Автомобиль: Нет автомобиля
Откуда: Odessa

Re: GTI гараж.

#171 Сообщение Igorb » 05 фев 2017, 00:26

Розширили канали постачання оливи
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088

Аватара пользователя
Kostyl
Авторитетный гольфовод
Сообщения: 1396
Зарегистрирован: 16 авг 2012, 11:02
Автомобиль: НЕ Volkswagen
Год выпуска: 2007
Имя: Віталій
Откуда: Київ ||| Корсунь-Шевченківський

Re: GTI гараж.

#172 Сообщение Kostyl » 07 фев 2017, 10:36

дійсно цікаво! дякую!
Последний раз редактировалось Kostyl 07 фев 2017, 16:03, всего редактировалось 1 раз.
'92 vw vento 1.8 abs - була - протягом 5 років успішно відслужла роль першого автомобіля
'07 skoda fabia combi 1.4 bbz

Аватара пользователя
Igorb
Я тут родился
Сообщения: 7211
Зарегистрирован: 08 мар 2007, 10:58
Автомобиль: Нет автомобиля
Откуда: Odessa

Re: GTI гараж.

#173 Сообщение Igorb » 07 фев 2017, 10:55

Офіціали в Києві сказали 140000 гривень.
Враховуючи евакуатор з Києву до Одеси, та всі інші витрати вийшло набагато дешевше, в багато разів я б так сказав.
Але то таке, такі красиві будинки в яких офіціали допомагають пересічним вирішувати проблеми з їх авто( які до речі самі і створили), симпатичні менеджери, панянки з зачісками та таким чаруючим запахом Ланком має хтось оплачувати))
так ото ж...
Як би власник так не довіряв їм то можливо не було б цієї проблеми. Вчасно замінили б проблемні деталі і все.
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088

Аватара пользователя
Igorb
Я тут родился
Сообщения: 7211
Зарегистрирован: 08 мар 2007, 10:58
Автомобиль: Нет автомобиля
Откуда: Odessa

Re: GTI гараж.

#174 Сообщение Igorb » 14 окт 2017, 05:42

Власник авто в якому був зроблений ремонт від масложору(фото його двинуна вище), вчора приїхав на чергове ТО.
за 13000 км рівень оливи впав на 200 грамм.
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088

Аватара пользователя
Igorb
Я тут родился
Сообщения: 7211
Зарегистрирован: 08 мар 2007, 10:58
Автомобиль: Нет автомобиля
Откуда: Odessa

Re: GTI гараж.

#175 Сообщение Igorb » 16 ноя 2020, 10:02

ИзображениеИзображение

Перше місце в Республіканському Чемпіонаті в класі Супер Туринг.
кому цікаво, інста GTgarageUA
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088

Ответить

Вернуться в «Одесское отделение»