instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 16 квітня 2024, 09:41

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 43 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: Кондюк
ПовідомленняДодано: 05 червня 2018, 22:47 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 31 січня 2010, 17:29
Повідомлень: 4670
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2004
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Имя: Илья
Звідки: Arboga
Цитата:
Як на мене, то і 20кВт, і 2кВт здаються неправдоподібними цифрами.
2кВт - це 2.7к.с.
20кВт - це 27к.с.
Навряд ви відчуєте 2.7к.с.
А от 27к.с. - то, здається, дещо занадто.
Я на лупо 1,0 55 л.с. включаю кондей, то я сразу это ощущаю)
А на 3.5 нет..

_________________
Работа


i am a espace 4 3.5 V6 driver)


Догори
 Тема повідомлення: Re: Кондюк
ПовідомленняДодано: 08 червня 2018, 22:07 
Офлайн
Освоился

З нами з: 18 жовтня 2015, 17:57
Повідомлень: 75
Год выпуска:: 2010
Код мотора: CAXA 1,4
КПП: МКПП
Нужна ли промывка системы кондиционера если ставлю новый компрессор, новый радиатор кондюка и новый осушитель??? Что там промывать тогда??? Трубки какие то???Гольф 6 универсал дизель.


Догори
 Тема повідомлення: Re: Кондюк
ПовідомленняДодано: 23 червня 2018, 10:10 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 09 січня 2014, 01:39
Повідомлень: 531
Год выпуска:: 2010
Код мотора: CAXA 1,4
КПП: МКПП
Имя: Любомир
Звідки: Львов
В мене доречі також є певні питання до роботи компресора! Коли кліма включена все норм, холодить добре, не шумить. А от коли він виключений через деякий час їзди особливо відчутні звуки токого собі хрюкання в салоні! Якщо натиснути кнопку АС відразу цей звук пропадає! Доречі чув дане хрюкання не на одному VW. Цікаво в чому проблема?

_________________
Honda Civic 5d
VW Golf VI 1.6 TDI CAYB - проданий
KIA Rio new


Догори
 Тема повідомлення: Re: Кондюк
ПовідомленняДодано: 23 червня 2018, 10:17 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 17 травня 2009, 15:15
Повідомлень: 13692
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BSE 1,6
КПП: АКПП
Звідки: Киев
Цитата:
Цитата:
где-то находил мощность кондея - примерно 20kW
поэтому можно прикинуть зависимость
Нолик не лишний? :wink: 20kW на 1000rpm это 190Нм на валу
Конечно же лишний. Домашний кондиционер, подключаемый к бытовой электросети, потребляет, соответственно, как раз порядка 2 кВт. При этом охлаждает объемы, в разы больше салона автомобиля.

_________________
ВАЗ 2106 -> Mercedes W124, 300D -> Golf IV Variant, 1,6 BFQ, МКПП, ГБО -> Golf V Variant, 1,6 BSF, Tiptronic, ГБО


Догори
 Тема повідомлення: Re: Кондюк
ПовідомленняДодано: 23 червня 2018, 11:31 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Доречі чув дане хрюкання не на одному VW. Цікаво в чому проблема?
То заслонки хрюкають :)

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
 Тема повідомлення: Re: Кондюк
ПовідомленняДодано: 23 червня 2018, 17:34 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 04 травня 2008, 22:29
Повідомлень: 3351
Год выпуска:: 2018
КПП: АКПП
Звідки: Николаев
Цитата:
Цитата:
Цитата:
где-то находил мощность кондея - примерно 20kW
поэтому можно прикинуть зависимость
Нолик не лишний? :wink: 20kW на 1000rpm это 190Нм на валу
Конечно же лишний. Домашний кондиционер, подключаемый к бытовой электросети, потребляет, соответственно, как раз порядка 2 кВт. При этом охлаждает объемы, в разы больше салона автомобиля.
сравнили мощность от ремня и электросеть 220в -)

я не знаю какие у вас домашние кондиционеры
у меня домашний/офисный 0,9-1,2 кВт по объему 12-ка

по ощущениям на малообъемном двигателе отбирает половину мощности, не претендую на точность

_________________
#O952О69846
Jetta 2015 2.0АТМО
Audi Q3 2018 2.0TFSI quattro


Догори
 Тема повідомлення: Re: Кондюк
ПовідомленняДодано: 23 червня 2018, 17:42 
Офлайн
Реальный гольфовод

З нами з: 07 жовтня 2014, 23:04
Повідомлень: 557
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2012
Код мотора: CAYC 1.6
КПП: МКПП
Имя: Олександр
Звідки: Згурівка
а мощность от ремня, она другая?
вот бы цепью крутить компрессор, другое дело !!


Догори
 Тема повідомлення: Re: Кондюк
ПовідомленняДодано: 23 червня 2018, 19:24 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 17 травня 2009, 15:15
Повідомлень: 13692
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BSE 1,6
КПП: АКПП
Звідки: Киев
Цитата:
сравнили мощность от ремня и электросеть 220в -)
Мощность - она везде мощность))))

_________________
ВАЗ 2106 -> Mercedes W124, 300D -> Golf IV Variant, 1,6 BFQ, МКПП, ГБО -> Golf V Variant, 1,6 BSF, Tiptronic, ГБО


Догори
 Тема повідомлення: Re: Кондюк
ПовідомленняДодано: 23 червня 2018, 21:05 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 04 травня 2008, 22:29
Повідомлень: 3351
Год выпуска:: 2018
КПП: АКПП
Звідки: Николаев
Цитата:
а мощность от ремня, она другая?
вот бы цепью крутить компрессор, другое дело !!
на голову 10 кг пуха упадет или 10 кг чугуна - тоже одинаково, нет?

ну так сколько отбирает компрессор?

_________________
#O952О69846
Jetta 2015 2.0АТМО
Audi Q3 2018 2.0TFSI quattro


Догори
 Тема повідомлення: Re: Кондюк
ПовідомленняДодано: 23 червня 2018, 21:09 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 04 травня 2008, 22:29
Повідомлень: 3351
Год выпуска:: 2018
КПП: АКПП
Звідки: Николаев
Цитата:
Цитата:
сравнили мощность от ремня и электросеть 220в -)
Мощность - она везде мощность))))
это в конце формулы одинаково
кпд компрессора, кпд двигла, опять же дизель/бензин, потери, трение, крутящий момент и тому подобные вещи
там формула бешеная для точного расчета

по ходу многие плавают в этом вопросе или все-таки 2кВт?

_________________
#O952О69846
Jetta 2015 2.0АТМО
Audi Q3 2018 2.0TFSI quattro


Догори
 Тема повідомлення: Re: Кондюк
ПовідомленняДодано: 23 червня 2018, 21:19 
Офлайн
Реальный гольфовод

З нами з: 07 жовтня 2014, 23:04
Повідомлень: 557
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2012
Код мотора: CAYC 1.6
КПП: МКПП
Имя: Олександр
Звідки: Згурівка
на самом деле, мощность, отбираемая компрессором не постоянна.
Она зависит от оборотов, т.е. на холостых оборотах двигателя она меньше.
А порядок мощности - около 2 кВт.
Это легко посчитать, естественно, очень приблизительно, глядя на расход
топлива при вкл/выкл АС

а зачем Вы пух/чугун к мощности пристегнули, угадать не могу...


Догори
 Тема повідомлення: Re: Кондюк
ПовідомленняДодано: 23 червня 2018, 23:07 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
на самом деле, мощность, отбираемая компрессором не постоянна.
Та ладно!? :)
Цитата:
А порядок мощности - около 2 кВт.
2КвТ - це 2.6 к.с. Хто тут здатен так явно відчути втрату 2к.с.?))
При тому, що гідропідсилювач керма відбирає порядку 3-5к.с.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
 Тема повідомлення: Re: Кондюк
ПовідомленняДодано: 23 червня 2018, 23:14 
Офлайн
Реальный гольфовод

З нами з: 07 жовтня 2014, 23:04
Повідомлень: 557
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2012
Код мотора: CAYC 1.6
КПП: МКПП
Имя: Олександр
Звідки: Згурівка
Цитата:
Цитата:
на самом деле, мощность, отбираемая компрессором не постоянна.
Та ладно!? :)
Цитата:
А порядок мощности - около 2 кВт.
2КвТ - це 2.6 к.с. Хто тут здатен так явно відчути втрату 2к.с.?))
При тому, що гідропідсилювач керма відбирає порядку 3-5к.с.
згоден, ТАК ЯВНО не кожен зможе,
але НЕ ЯВНО - зможе кожен :)

в нас того гідропідсилювача зроду не було...


Догори
 Тема повідомлення: Re: Кондюк
ПовідомленняДодано: 23 червня 2018, 23:47 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
згоден, ТАК ЯВНО не кожен зможе,
але НЕ ЯВНО - зможе кожен :)

в нас того гідропідсилювача зроду не було...
Ага, я вже це бачу )))
І ніколи ніхто не їздив на авто з ним? До покоління А5 були гідропідсилювачі і ніхто не скаржився на шалену втрату потужності при обертанні керма навіть на 1.4.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
 Тема повідомлення: Re: Кондюк
ПовідомленняДодано: 24 червня 2018, 00:15 
Офлайн
Реальный гольфовод

З нами з: 07 жовтня 2014, 23:04
Повідомлень: 557
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2012
Код мотора: CAYC 1.6
КПП: МКПП
Имя: Олександр
Звідки: Згурівка
Цитата:
Як на мене, то і 20кВт, і 2кВт здаються неправдоподібними цифрами.
2кВт - це 2.7к.с.
20кВт - це 27к.с.
Навряд ви відчуєте 2.7к.с.
А от 27к.с. - то, здається, дещо занадто.
Незрозуміло....2- мало, 20- багато...
А скільки ж буде нормально?

І звідки цифра 3-5 к.с. для гідропідсилювача?
Підсилювач керма споживає найбільше при швидкому повороті керма. А в такий момент
відчути втрату потужності непросто...
До речі, на фабії відмовились від класичного
гідропідсилювача саме задля економії пального...


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 43 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited