1.6 TDI CAYC и про Регенерация сажевого фильтра

Volkswagen Golf VI
Сообщение
Автор
Аватара пользователя
1_из_ОД
Гольф фанат
Сообщения: 1564
Зарегистрирован: 02 окт 2012, 13:00
Автомобиль: Нет автомобиля
Год выпуска: 2012

Re: 1.6 TDI CAYC и про Регенерация сажевого фильтра

#46 Сообщение 1_из_ОД » 16 дек 2018, 09:58

achtung писал(а):
15 дек 2018, 22:45
Я Вам вірю, але як це офіціалам довести?
Никак, если ельза предлагает 507 00 без вариантов.
Вы конечно можете под свою ответственность залить 505 01, но о гарантии на двигатель придется забыть.

Аватара пользователя
d.lus
Я тут родился
Сообщения: 37566
Зарегистрирован: 26 фев 2007, 10:05
Автомобиль: Golf III (3)
Год выпуска: 1994
Код мотора: ABF 2,0
КПП: МКПП
Откуда: м.Київ

Re: 1.6 TDI CAYC и про Регенерация сажевого фильтра

#47 Сообщение d.lus » 16 дек 2018, 11:48

achtung писал(а):
15 дек 2018, 22:45
Я Вам вірю, але як це офіціалам довести?
мені скоро в спортвагені масло міняти, а там кажуть 507 Only....
Офіціалам - навряд, вони не вдаватимуться :(
У них є сервісна документація і все. А що собою являють 507.00, 505.01, 505.00 знають та розуміють одиниці.
Формально у всі нові ВАГи предписано 504.00/507.00. Навіть у бензинки, що взагалі не дуже розумно (м'яко кажучи) з точки зору життя двигуна.

Мені навіть вірити не обов'язково :) Про це кажуть:
- рецептура Afton
- наявність у олив паралельно як з 505.01, так і з 507.00, допусків MB 229.51 чи 229.52 - вони обидва малозольні ("для сажовиків").
Але малозолки, як наслідок низької зольності, мають дуже знижені миючі властивості, антиокислювальні, дуже слабо "борються" з продуктами горіння та не переносять пальне зі збільшеною кількістю сірки.
Кракамурзяка - Міфічна істота, котра з’являється лише в ніч на повний місяць. Полюбляє їсти незайманих довговолосих високих дівчат.

Powerchips. Корекція одометра G3
Оригінальні Aral, DynaPower, IPONE, Total, Elf.

achtung
Завсегдатай
Сообщения: 335
Зарегистрирован: 07 окт 2014, 23:04
Автомобиль: Golf VI (6)
Год выпуска: 2012
Код мотора: CAYC 1.6
КПП: МКПП
Имя: Олександр
Откуда: Згурівка

Re: 1.6 TDI CAYC и про Регенерация сажевого фильтра

#48 Сообщение achtung » 16 дек 2018, 15:18

Ну і що лити на CAYC, DEJA ?
Сажовий - то пусте, виріжем, а сірка ніде не подінеться....і миючі властивості втрачати не можна...
Ще мене трохи турбує велика витрата масла, саме LM 4100

Аватара пользователя
d.lus
Я тут родился
Сообщения: 37566
Зарегистрирован: 26 фев 2007, 10:05
Автомобиль: Golf III (3)
Год выпуска: 1994
Код мотора: ABF 2,0
КПП: МКПП
Откуда: м.Київ

Re: 1.6 TDI CAYC и про Регенерация сажевого фильтра

#49 Сообщение d.lus » 17 дек 2018, 01:09

Без DPF та без EGR: 505.00 + MB 229.5
Без DPF та з EGR: дещо суперечливо (через EGR), але я б також віддав перевагу 505.00 + MB 229.5
З DPF: 505.01 + MB 229.51/.52 або 504.00/507.00
В'язкість: на власний смак щось з 0w30, 5w30, 0w40, 5w40.

Велика витрата - то скільки?
Кракамурзяка - Міфічна істота, котра з’являється лише в ніч на повний місяць. Полюбляє їсти незайманих довговолосих високих дівчат.

Powerchips. Корекція одометра G3
Оригінальні Aral, DynaPower, IPONE, Total, Elf.

achtung
Завсегдатай
Сообщения: 335
Зарегистрирован: 07 окт 2014, 23:04
Автомобиль: Golf VI (6)
Год выпуска: 2012
Код мотора: CAYC 1.6
КПП: МКПП
Имя: Олександр
Откуда: Згурівка

Re: 1.6 TDI CAYC и про Регенерация сажевого фильтра

#50 Сообщение achtung » 17 дек 2018, 04:17

На 1,6 у мене витрачається близько літра на 10тис.
Але нерівномірно... EGR глушений.
На шкоді, мотор 1.9 ASY їв близько літра на тисячу,
Я почав заливати дизельне 10w40, допуск не пам*ятаю, наче 505, витрата зменшилась приблизно втричі.

Аватара пользователя
d.lus
Я тут родился
Сообщения: 37566
Зарегистрирован: 26 фев 2007, 10:05
Автомобиль: Golf III (3)
Год выпуска: 1994
Код мотора: ABF 2,0
КПП: МКПП
Откуда: м.Київ

Re: 1.6 TDI CAYC и про Регенерация сажевого фильтра

#51 Сообщение d.lus » 17 дек 2018, 10:32

achtung писал(а):
17 дек 2018, 04:17
На 1,6 у мене витрачається близько літра на 10тис.
Але нерівномірно... EGR глушений.
На шкоді, мотор 1.9 ASY їв близько літра на тисячу,
Я почав заливати дизельне 10w40, допуск не пам*ятаю, наче 505, витрата зменшилась приблизно втричі.
1 літр на 10т - це нормально. Тим-паче, для турбодвигуна. Взагалі нема приводу паритись. У мене 30-ки десь літр-півтора на 10 тисяч йде.
Літр на тисячу - то непорядок, звісно.

Немає "дизельних" масел, їх фізично не існує ))) А до того що заливалось?
Кракамурзяка - Міфічна істота, котра з’являється лише в ніч на повний місяць. Полюбляє їсти незайманих довговолосих високих дівчат.

Powerchips. Корекція одометра G3
Оригінальні Aral, DynaPower, IPONE, Total, Elf.

achtung
Завсегдатай
Сообщения: 335
Зарегистрирован: 07 окт 2014, 23:04
Автомобиль: Golf VI (6)
Год выпуска: 2012
Код мотора: CAYC 1.6
КПП: МКПП
Имя: Олександр
Откуда: Згурівка

Re: 1.6 TDI CAYC и про Регенерация сажевого фильтра

#52 Сообщение achtung » 17 дек 2018, 14:05

Я за літр не парюсь, воно Інколи і більше їсть.
Просто я за те, що порівняно з іншим маслом витрата
саме цього значно більше (на шкоді перевірив).
А дизельне, я маю на увазі, що там нема бензодопуска...

Аватара пользователя
d.lus
Я тут родился
Сообщения: 37566
Зарегистрирован: 26 фев 2007, 10:05
Автомобиль: Golf III (3)
Год выпуска: 1994
Код мотора: ABF 2,0
КПП: МКПП
Откуда: м.Київ

Re: 1.6 TDI CAYC и про Регенерация сажевого фильтра

#53 Сообщение d.lus » 17 дек 2018, 23:30

achtung писал(а):
17 дек 2018, 14:05
Просто я за те, що порівняно з іншим маслом витрата саме цього значно більше (на шкоді перевірив).
А оце цілком можливо.
Базові масла, пакети присадок у різних виробників різні.
achtung писал(а):
17 дек 2018, 14:05
А дизельне, я маю на увазі, що там нема бензодопуска...
Маркетинг.
Для тих, кому потрібен напис "турбо дизель" )))
Кракамурзяка - Міфічна істота, котра з’являється лише в ніч на повний місяць. Полюбляє їсти незайманих довговолосих високих дівчат.

Powerchips. Корекція одометра G3
Оригінальні Aral, DynaPower, IPONE, Total, Elf.

achtung
Завсегдатай
Сообщения: 335
Зарегистрирован: 07 окт 2014, 23:04
Автомобиль: Golf VI (6)
Год выпуска: 2012
Код мотора: CAYC 1.6
КПП: МКПП
Имя: Олександр
Откуда: Згурівка

Re: 1.6 TDI CAYC и про Регенерация сажевого фильтра

#54 Сообщение achtung » 18 дек 2018, 14:47

[/quote]
Маркетинг.
Для тих, кому потрібен напис "турбо дизель" )))
[/quote]

Роблю висновок: старі машини їздили довго, тому, що заливали нормальне масло....
Тепер екологи погубили дизель...
Я правий?

Возвращаться к истокам? (вибачте за російську))))))

Аватара пользователя
d.lus
Я тут родился
Сообщения: 37566
Зарегистрирован: 26 фев 2007, 10:05
Автомобиль: Golf III (3)
Год выпуска: 1994
Код мотора: ABF 2,0
КПП: МКПП
Откуда: м.Київ

Re: 1.6 TDI CAYC и про Регенерация сажевого фильтра

#55 Сообщение d.lus » 18 дек 2018, 19:58

achtung писал(а):
18 дек 2018, 14:47
Роблю висновок: старі машини їздили довго, тому, що заливали нормальне масло....
Тепер екологи погубили дизель...
Я правий?

Возвращаться к истокам? (вибачте за російську))))))
І так, і ні. Оливи - це чи не єдине, що дійсно стало кращим за 20-25 років. Маркетологи та екологи погубили інженерів. Особливо, німецьких.
Брати сучасну оливу з сучасними допусками, але за можливості (відстуність сажовика, бажано ще й ЕГР) повнозольну. Хоч якось подовжить життя двигуну.
Кракамурзяка - Міфічна істота, котра з’являється лише в ніч на повний місяць. Полюбляє їсти незайманих довговолосих високих дівчат.

Powerchips. Корекція одометра G3
Оригінальні Aral, DynaPower, IPONE, Total, Elf.

achtung
Завсегдатай
Сообщения: 335
Зарегистрирован: 07 окт 2014, 23:04
Автомобиль: Golf VI (6)
Год выпуска: 2012
Код мотора: CAYC 1.6
КПП: МКПП
Имя: Олександр
Откуда: Згурівка

Re: 1.6 TDI CAYC и про Регенерация сажевого фильтра

#56 Сообщение achtung » 18 дек 2018, 20:10

Чому, хоч якось?
Я хочу нормально, на мільйон км, як в старі добрі часи :) А сажовий, єгр то пусте.... :)

Аватара пользователя
d.lus
Я тут родился
Сообщения: 37566
Зарегистрирован: 26 фев 2007, 10:05
Автомобиль: Golf III (3)
Год выпуска: 1994
Код мотора: ABF 2,0
КПП: МКПП
Откуда: м.Київ

Re: 1.6 TDI CAYC и про Регенерация сажевого фильтра

#57 Сообщение d.lus » 18 дек 2018, 22:18

achtung писал(а):
18 дек 2018, 20:10
Я хочу нормально, на мільйон км, як в старі добрі часи :) А сажовий, єгр то пусте.... :)
Тоді й двигун доведеться брати зі старих добрих часів... :)
Кракамурзяка - Міфічна істота, котра з’являється лише в ніч на повний місяць. Полюбляє їсти незайманих довговолосих високих дівчат.

Powerchips. Корекція одометра G3
Оригінальні Aral, DynaPower, IPONE, Total, Elf.

achtung
Завсегдатай
Сообщения: 335
Зарегистрирован: 07 окт 2014, 23:04
Автомобиль: Golf VI (6)
Год выпуска: 2012
Код мотора: CAYC 1.6
КПП: МКПП
Имя: Олександр
Откуда: Згурівка

Re: 1.6 TDI CAYC и про Регенерация сажевого фильтра

#58 Сообщение achtung » 19 дек 2018, 02:04

d.lus писал(а):
18 дек 2018, 22:18
achtung писал(а):
18 дек 2018, 20:10
Я хочу нормально, на мільйон км, як в старі добрі часи :) А сажовий, єгр то пусте.... :)
Тоді й двигун доведеться брати зі старих добрих часів... :)
А чим нові дизелі гірші за старі?
Якщо не брати до уваги екологію, то все ОК...
А періодична заміна форсунок компенсується
меншою витратою палива :)

Аватара пользователя
d.lus
Я тут родился
Сообщения: 37566
Зарегистрирован: 26 фев 2007, 10:05
Автомобиль: Golf III (3)
Год выпуска: 1994
Код мотора: ABF 2,0
КПП: МКПП
Откуда: м.Київ

Re: 1.6 TDI CAYC и про Регенерация сажевого фильтра

#59 Сообщение d.lus » 19 дек 2018, 22:29

achtung писал(а):
19 дек 2018, 02:04
А чим нові дизелі гірші за старі?
Загальною механікою.
Хоча ВАГ-івські дизеля ще якось тримаються на фоні їх же бензинових подєлок.
Але, враховуючи, що навіть Німеччина поступово вводить заборони на дизеля, то жити їм лишилось недовго... І залишаться одні пластилінові бензинки :)
Кракамурзяка - Міфічна істота, котра з’являється лише в ніч на повний місяць. Полюбляє їсти незайманих довговолосих високих дівчат.

Powerchips. Корекція одометра G3
Оригінальні Aral, DynaPower, IPONE, Total, Elf.

achtung
Завсегдатай
Сообщения: 335
Зарегистрирован: 07 окт 2014, 23:04
Автомобиль: Golf VI (6)
Год выпуска: 2012
Код мотора: CAYC 1.6
КПП: МКПП
Имя: Олександр
Откуда: Згурівка

Re: 1.6 TDI CAYC и про Регенерация сажевого фильтра

#60 Сообщение achtung » 19 дек 2018, 23:04

Німці вже озвучили, що мінімум до 25-го року дизелі будуть... Їздить же ж на чомусь треба....

Ответить

Вернуться в «Фольксваген Гольф VI»