instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 28 березня 2024, 13:59

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 98 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 4 5 6 7 Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 08 травня 2018, 20:39 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
У Г3 штатно паразитка ременна. Все з нею добре якщо ремінь не розтягнутий.
Два електричних, думаю, можуть бути на пізніх Каддіках - котрі вже почали брати щось від Г4.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 08 травня 2018, 21:01 
Офлайн
Я тут живу

З нами з: 31 серпня 2009, 12:07
Повідомлень: 3177
Год выпуска:: 1988
Код мотора: ABD 1,4
КПП: МКПП
Имя: MAX
Цитата:
У Г3 штатно паразитка ременна. Все з нею добре якщо ремінь не розтягнутий.
Два електричних, думаю, можуть бути на пізніх Каддіках - котрі вже почали брати щось від Г4.
Я знаю, в мене був мк3 з таким телевізором.
Сьогодні міряв ще один ремінь - теж замалий, думаю завтра вже буде те що треба. Цей, якщо пам'ять не підводить 1010 - трохи не вистачає щоб натягнути, думаю 1020 буде саме те. Можливо і 1015 наліз би, але натяжний механізм ригати буде, я от думаю може і 1025 взяти...
Перезамовив прокладку клап. кришки, ця значно дорожча - більш ніж в два рази.
Подивився шків помпи - 037121031с

_________________
Jetta mk2 coupe 2.0 16v ABF / 8 050 622 10 33


Догори
ПовідомленняДодано: 08 травня 2018, 22:28 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Дічь якась. Шкив, наче, той, що має бути на безкондейному АБФ :?
З прокладками там западло. На скільки пам'ятаю, вони за номером двигуна розділяються на "до" та "після".

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 08 травня 2018, 23:16 
Офлайн
Я тут живу

З нами з: 31 серпня 2009, 12:07
Повідомлень: 3177
Год выпуска:: 1988
Код мотора: ABD 1,4
КПП: МКПП
Имя: MAX
Цитата:
Дічь якась. Шкив, наче, той, що має бути на безкондейному АБФ :?
З прокладками там западло. На скільки пам'ятаю, вони за номером двигуна розділяються на "до" та "після".
Думаю справа таки в кронштейні - мій генератор, певно, вище розміщений ніж в безкондейних авто...

Щось я вляпався... Взявся за одне, а полізло одне за іншим. Розібрати б цей мотор - пербрати, пофарбувати все що проситься, зібрати на новому/перебранному навісному. Але... Ну і масло не жере - це стримує звичайно. А так ще багато чтого зробити можна - я б машину перефарбував, і жорсткості кузову додати б... Та і 150 сил вже не аргумант... БАМ би... Та і підвіску благородну хотілось би - на бмв спробував, і розумію що та технік то лайно. Але коли прикинув весь бюджет тих забаганок, розумієш, що то сенсу не має.

_________________
Jetta mk2 coupe 2.0 16v ABF / 8 050 622 10 33


Догори
ПовідомленняДодано: 08 травня 2018, 23:25 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Але ж... :?
Вкладення:
alt.png
alt.png [ 4.38 Кіб | Переглянуто 1189 разів ]
Може б BWS? ;)

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 09 травня 2018, 08:46 
Офлайн
Я тут живу

З нами з: 31 серпня 2009, 12:07
Повідомлень: 3177
Год выпуска:: 1988
Код мотора: ABD 1,4
КПП: МКПП
Имя: MAX
Цитата:
Але ж... :?
Вкладення:
alt.png
Може б BWS? ;)
Ну, быльше пояснень не бачу... А шо таке BWS?

загуглив - 3,6 - ні, воно здорове, важке. Тих же 300 сил можна досягнути на 1,8т, при бажанні і можливостях і більше. Але, як на мене - мк2 не та платформа, щоб пхати такі потужні двигуни - воно їх не переварить, і не реалізує. Думаю там і225 сил вистачить. Або доопрацьовувати її радикально, починаючи з жорсткості кузова і ходової.

_________________
Jetta mk2 coupe 2.0 16v ABF / 8 050 622 10 33


Догори
ПовідомленняДодано: 09 травня 2018, 15:08 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Ну за логікою так, але ж... :?

То по суті ВРШ, в т.ч. і за вагою.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 09 травня 2018, 20:50 
Офлайн
Я тут живу

З нами з: 31 серпня 2009, 12:07
Повідомлень: 3177
Год выпуска:: 1988
Код мотора: ABD 1,4
КПП: МКПП
Имя: MAX
Цитата:
Ну за логікою так, але ж... :?

То по суті ВРШ, в т.ч. і за вагою.
В мене був вр6, хотів в джетту ставити, але проїхався, і зрозумів - не та різниця в порівнянні з АБФ щоб городити город, щоправда звук приємний, але, перше що не сподобалось - баланс ваги - машина як молоток... Воно може і не погано для переднього привода, але мені не сподобалось. В друга 2,8 24 кл. в мк2 гольфі - пре, але стрьомна вона по керованності.

_________________
Jetta mk2 coupe 2.0 16v ABF / 8 050 622 10 33


Догори
ПовідомленняДодано: 09 травня 2018, 21:28 
Офлайн
Я тут живу

З нами з: 31 серпня 2009, 12:07
Повідомлень: 3177
Год выпуска:: 1988
Код мотора: ABD 1,4
КПП: МКПП
Имя: MAX
До речі, а є якісь варіанти зробити абф бодрішим? Реальні варіанти? По бмв є море варіантів строкерів, а по абф-у не зустрічав. Дивився якось теорію двс, так там бородатий казав що на 2е/9а можно коліно від 1,9 поставити і обєм стане більший, правда чим карти підправити не казав. Є щось таке для абф? я не про карби/турбо/дроселі, а про те щоб строкернути, чи ще щось. Чи має сенс ставити випускний тюнячий, в принципі у АБф і рідний не такий вже і примітив.

_________________
Jetta mk2 coupe 2.0 16v ABF / 8 050 622 10 33


Догори
ПовідомленняДодано: 10 травня 2018, 00:38 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Згоден і з тим, що "класичний" ВРШ 12V проти АБФ не має сенсу, і про поведінку через вагу.
Але 3.6 - то вже, все ж, 250-300к.с. з заводу, а не 170-175.
Цитата:
До речі, а є якісь варіанти зробити абф бодрішим? Реальні варіанти? По бмв є море варіантів строкерів, а по абф-у не зустрічав. Дивився якось теорію двс, так там бородатий казав що на 2е/9а можно коліно від 1,9 поставити і обєм стане більший, правда чим карти підправити не казав. Є щось таке для абф? я не про карби/турбо/дроселі, а про те щоб строкернути, чи ще щось. Чи має сенс ставити випускний тюнячий, в принципі у АБф і рідний не такий вже і примітив.
9а має низький блок, здається?
З випуском обережно - може змінитись поведінка двигуна. Коли грався у себе і лишив лише задній резонатор (без каталізатора чи стронгера), то став відверто верховим: до 3,5-4 обертів був дуже чахлим, а потім "вибухав".
АБФ малою кров'ю - то лише чіп (той саме суперечиливий, котрий у одних "нічого не змінилось", а у когось стало явно веселіше). Решта - лізти в залізо, а це дорого :) Плюс "проблема" в тому, що їх не було у США - отже і пропозиція "заліза" обмежена.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 10 травня 2018, 14:52 
Офлайн
Я тут живу

З нами з: 31 серпня 2009, 12:07
Повідомлень: 3177
Год выпуска:: 1988
Код мотора: ABD 1,4
КПП: МКПП
Имя: MAX
Цитата:
Згоден і з тим, що "класичний" ВРШ 12V проти АБФ не має сенсу, і про поведінку через вагу.
Але 3.6 - то вже, все ж, 250-300к.с. з заводу, а не 170-175.
Цитата:
До речі, а є якісь варіанти зробити абф бодрішим? Реальні варіанти? По бмв є море варіантів строкерів, а по абф-у не зустрічав. Дивився якось теорію двс, так там бородатий казав що на 2е/9а можно коліно від 1,9 поставити і обєм стане більший, правда чим карти підправити не казав. Є щось таке для абф? я не про карби/турбо/дроселі, а про те щоб строкернути, чи ще щось. Чи має сенс ставити випускний тюнячий, в принципі у АБф і рідний не такий вже і примітив.
9а має низький блок, здається?
З випуском обережно - може змінитись поведінка двигуна. Коли грався у себе і лишив лише задній резонатор (без каталізатора чи стронгера), то став відверто верховим: до 3,5-4 обертів був дуже чахлим, а потім "вибухав".
АБФ малою кров'ю - то лише чіп (той саме суперечиливий, котрий у одних "нічого не змінилось", а у когось стало явно веселіше). Решта - лізти в залізо, а це дорого :) Плюс "проблема" в тому, що їх не було у США - отже і пропозиція "заліза" обмежена.

Потужніший двигун це добре, але керованість... Скажу так - декілька раз були ситуаціїї коли відчувалось що ще трохи, і машину можна було втратити, а це 204 к.с. При чому доволі не передбачуванно себе веде корма...

Чіп в мене є, не скажу щоб щось змінилось, одне точно - відсікати оберти почало пізніше - це так. В динаміці - не сказав би. По вихлопу - рідний коллектор, стронгер, задня банка...

_________________
Jetta mk2 coupe 2.0 16v ABF / 8 050 622 10 33


Догори
ПовідомленняДодано: 10 травня 2018, 17:14 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Ну так, є нюанси. Тут R4, безперечно, виграє.

Ну у мене на перший погляд теж, начебто, нічого не змінилось. Різниця проявилась в порівнянні зі, скажімо, 180-сильним Леоном. Власне, тут нічого суттєвого ти вже не зробиш. Повний "прямоток" атмосфері шкодить.
Або лізти в двигун - вали, клапани, поршнева тощо, або не лізти далі. Але ж ти сам розумієш бюджет того "лізти в двигун". Чи воно доцільно?

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 10 травня 2018, 17:19 
Офлайн
Я тут живу

З нами з: 31 серпня 2009, 12:07
Повідомлень: 3177
Год выпуска:: 1988
Код мотора: ABD 1,4
КПП: МКПП
Имя: MAX
Цитата:
Ну так, є нюанси. Тут R4, безперечно, виграє.

Ну у мене на перший погляд теж, начебто, нічого не змінилось. Різниця проявилась в порівнянні зі, скажімо, 180-сильним Леоном. Власне, тут нічого суттєвого ти вже не зробиш. Повний "прямоток" атмосфері шкодить.
Або лізти в двигун - вали, клапани, поршнева тощо, або не лізти далі. Але ж ти сам розумієш бюджет того "лізти в двигун". Чи воно доцільно?
Якро розуміти що робиш - пів біди, а от якщо ні - тут проблема. Я не розумію. В мене є знайомий механік - поставив на 318 бмв компрессор - поїхала веселіше за 320, це при тому що налаштувань ніяких не було - дув він щось порядка 0,4, щоб налаштувати треба було дурити розходомір - там стояв "лопата", останнє що знаю - він замовив з Казахстана ємулятор розходоміра - чим закінчилось не знаю. Бюджет - б/у копрессор від мерседеса, все інше городив самий (це і я можу), от тільки налаштування... Думаю абф на компрессорі, шнековому - мав би бодряково лупити.

_________________
Jetta mk2 coupe 2.0 16v ABF / 8 050 622 10 33


Догори
ПовідомленняДодано: 10 травня 2018, 17:32 
Офлайн
Прижился

З нами з: 17 липня 2017, 23:11
Повідомлень: 216
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BMM 2,0
КПП: МКПП
Имя: Роман
Звідки: Киев
Цитата:
Потужніший двигун це добре, але керованість... Скажу так - декілька раз були ситуаціїї коли відчувалось що ще трохи, і машину можна було втратити, а це 204 к.с. При чому доволі не передбачуванно себе веде корма...

Чіп в мене є, не скажу щоб щось змінилось, одне точно - відсікати оберти почало пізніше - це так. В динаміці - не сказав би. По вихлопу - рідний коллектор, стронгер, задня банка...
Свои 5 коп. вставлю в вашу дискуссию:
говорили, что АБФ с чипом с низов чуть веселее становиться, расход на грамульку меньше становиться.. совсем ничего, кроме более поздней отсечки, из этого не ощущается?
а то я откладывать на чип начал - есть ли толк?

_________________
̶G̶o̶l̶f̶ ̶I̶I̶ ̶-̶ ̶1̶9̶8̶9̶,̶ ̶1̶.̶6̶ ̶г̶а̶з̶/̶б̶е̶н̶з̶и̶н̶
̶P̶a̶s̶s̶a̶t̶ ̶B̶3̶ ̶-̶ ̶1̶9̶9̶0̶,̶ ̶2̶.̶0̶ ̶A̶B̶F̶ ̶1̶6̶V̶
̶G̶o̶l̶f̶ ̶I̶V̶ ̶ ̶-̶ ̶2̶0̶0̶1̶,̶ ̶1̶.̶6̶ ̶A̶K̶L̶ ̶г̶а̶з̶/̶б̶е̶н̶з̶
Golf V - 2008, 2.0 TDI BMN, R-line


Догори
ПовідомленняДодано: 10 травня 2018, 17:37 
Офлайн
Я тут живу

З нами з: 31 серпня 2009, 12:07
Повідомлень: 3177
Год выпуска:: 1988
Код мотора: ABD 1,4
КПП: МКПП
Имя: MAX
Цитата:
Цитата:
Потужніший двигун це добре, але керованість... Скажу так - декілька раз були ситуаціїї коли відчувалось що ще трохи, і машину можна було втратити, а це 204 к.с. При чому доволі не передбачуванно себе веде корма...

Чіп в мене є, не скажу щоб щось змінилось, одне точно - відсікати оберти почало пізніше - це так. В динаміці - не сказав би. По вихлопу - рідний коллектор, стронгер, задня банка...
Свои 5 коп. вставлю в вашу дискуссию:
говорили, что АБФ с чипом с низов чуть веселее становиться, расход на грамульку меньше становиться.. совсем ничего, кроме более поздней отсечки, из этого не ощущается?
а то я откладывать на чип начал - есть ли толк?
Свои ощущения я написал. По расходу не скажу, не интересовало - машина ездит мало - сложно засечь, может 1000км./год.

_________________
Jetta mk2 coupe 2.0 16v ABF / 8 050 622 10 33


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 98 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 4 5 6 7 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited