instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 28 березня 2024, 18:59

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Ця тема закрита, ви не можете редагувати повідомлення і писати відповіді  [ 9185 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1602 603 604 605 606613 Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 17 лютого 2017, 12:09 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 серпня 2013, 13:21
Повідомлень: 516
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2011
Код мотора: CAYC 1.6
КПП: МКПП
Имя: Artem
Звідки: Черкассы
Цитата:
Цитата:
але я віддаю перевагу оригіналу лямбди, бо спокійніше і точно знаєш що підійде
ставив стобі оригінал недавно
Добренько, і що саме ставив?
Vag 021 906 265 A
BOSCH 0 258 003 439
ставив під свій мотор 021 906 265 N (vag), але їх бош робить тому можна сказати що одне на одне
просто не універсальний, а відразу з заводським роз'ємом


Догори
 
ПовідомленняДодано: 17 лютого 2017, 14:54 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 29 липня 2013, 13:50
Повідомлень: 713
Год выпуска:: 1996
Код мотора: ACC 1,8
КПП: МКПП
Имя: Андрей
Звідки: г.Киев
Цитата:
ставив під свій мотор 021 906 265 N (vag), але їх бош робить тому можна сказати що одне на одне
просто не універсальний, а відразу з заводським роз'ємом
Дякую. На мій буде трохи дорожче оріджинал. :)
021 906 265 N — 1 450,00грн.
021 906 265 A — 5 183,00грн. (Лямбда-зонд
для а/м с регулируемым катализатором
)

_________________
Golf 3, 1.8 ADD. Mexica


Догори
 
ПовідомленняДодано: 17 лютого 2017, 15:38 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 серпня 2013, 13:21
Повідомлень: 516
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2011
Код мотора: CAYC 1.6
КПП: МКПП
Имя: Artem
Звідки: Черкассы
Цитата:
Цитата:
ставив під свій мотор 021 906 265 N (vag), але їх бош робить тому можна сказати що одне на одне
просто не універсальний, а відразу з заводським роз'ємом
Дякую. На мій буде трохи дорожче оріджинал. :)
021 906 265 N — 1 450,00грн.
021 906 265 A — 5 183,00грн. (Лямбда-зонд
для а/м с регулируемым катализатором
)
тоді, так, на твій майбах дорожче
тоді є варік від жигулятора ставити - пишуть і кажуть що працює не гірше оріджінал


Догори
 
ПовідомленняДодано: 18 лютого 2017, 00:36 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 26 березня 2013, 23:19
Повідомлень: 647
Год выпуска:: 1993
Код мотора: AEY 1,9
КПП: DSG 7
Имя: Александр
Звідки: ХАРЬКОВ
Кто-нибудь знает,петли дверные передние одинаковые двух дверка,и четырёх дверка?


Догори
 
ПовідомленняДодано: 19 лютого 2017, 23:41 
Офлайн
Гольфоман
Аватар користувача

З нами з: 05 листопада 2012, 19:36
Повідомлень: 2092
Год выпуска:: 1995
Код мотора: AEY 1,9
КПП: DSG 7
Имя: DимОN
Звідки: ~Berd'yansk~
Цитата:
Народ! Есть гена валео 90А
Мне его надо поставить не на vw. Разьем двухконтактный на нем D+ и W.
Я так понимаю W это на тахометр(не надо оно мне)
D+ на возбуждение

Как подключить правильно возбуждение?

Короче так:

На D+ после включения зажигания через лампочку в приборке идет(+) а на контакте в этот момент (-) лампочка горит.
При заводке и возбуждении генератора(через тот же D+) на обмотке возбуждения так же возникает положительный заряд (+).
Соответственно лампочка гаснет т.к. на ней с обеих сторон (+).

Все проверено теоритически и практически. Фух :roll:

_________________
my TDI


Догори
 
ПовідомленняДодано: 20 лютого 2017, 18:42 
Офлайн
Заглянул
Аватар користувача

З нами з: 09 липня 2015, 19:47
Повідомлень: 15
Год выпуска:: 1998
Код мотора: AKR 2,0
КПП: МКПП
Цитата:
Цитата:
До якого піна ЕБУ треба підключатися для показання розхіду пального на 68-ми піновій системі?
Гольф 3, 1.6 AKS (AFT), 27 пін не підходить.
Це цитата.
«T28/26 – Подключается напрямую к ЭБУ, к контакту № 27 на фишке мозгов Т45 (фиолетовый провод).
Но встречаются и динозавры: на приборках первых выпусков (как и на Golf II) расход топлива считается не по импульсам с мозгов (тот же сигнал что и импульсы на форсунку), а через вакумник. Т.е. подключается к шлангу, что от вакумника к впускному коллектору и далее к приборной панели, на которой специально для этого дела есть небольшой штуцер. Своего рода экономайзер.
Сам я ничего подобного не встречал, утверждать не берусь, но ссылаясь на информацию с некоторых ресурсов посвященных VW, такое дело – имеет место быть.»
Ну як би мій мотор зовсім не "динозавр", бачив такі самі, які з заводу були з МФА і все там правильно показує. В мене проблема тільки з вибором піну в ЄБУ - 27 не працює, 9 (у дизелях він підходить) - у мене зайнятий. По схемам пін, що відповідає за розхід незнайшов.


Догори
 
ПовідомленняДодано: 20 лютого 2017, 22:04 
Офлайн
Гольфоман
Аватар користувача

З нами з: 13 грудня 2010, 20:24
Повідомлень: 2109
Год выпуска:: 1993
Код мотора: SB 1,6
КПП: МКПП
Имя: Павел
Звідки: Жопа таун
Цитата:
Ну як би мій мотор зовсім не "динозавр", бачив такі самі, які з заводу були з МФА і все там правильно показує. В мене проблема тільки з вибором піну в ЄБУ - 27 не працює, 9 (у дизелях він підходить) - у мене зайнятий. По схемам пін, що відповідає за розхід незнайшов.
AKS 98 рік Т68-пінова проводка - розхід пін 19, пробуй. А 9 дійсно зайнятий, 27 не використовується.

_________________
Golf 3 AFN GTE.

Зображення


Догори
 
ПовідомленняДодано: 22 лютого 2017, 11:42 
Офлайн
Заглянул
Аватар користувача

З нами з: 09 липня 2015, 19:47
Повідомлень: 15
Год выпуска:: 1998
Код мотора: AKR 2,0
КПП: МКПП
Цитата:
Цитата:
Ну як би мій мотор зовсім не "динозавр", бачив такі самі, які з заводу були з МФА і все там правильно показує. В мене проблема тільки з вибором піну в ЄБУ - 27 не працює, 9 (у дизелях він підходить) - у мене зайнятий. По схемам пін, що відповідає за розхід незнайшов.
AKS 98 рік Т68-пінова проводка - розхід пін 19, пробуй. А 9 дійсно зайнятий, 27 не використовується.
Дякую, на днях спробую - відпишу.


Догори
 
ПовідомленняДодано: 26 лютого 2017, 15:38 
Офлайн
Заглянул
Аватар користувача

З нами з: 09 липня 2015, 19:47
Повідомлень: 15
Год выпуска:: 1998
Код мотора: AKR 2,0
КПП: МКПП
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Ну як би мій мотор зовсім не "динозавр", бачив такі самі, які з заводу були з МФА і все там правильно показує. В мене проблема тільки з вибором піну в ЄБУ - 27 не працює, 9 (у дизелях він підходить) - у мене зайнятий. По схемам пін, що відповідає за розхід незнайшов.
AKS 98 рік Т68-пінова проводка - розхід пін 19, пробуй. А 9 дійсно зайнятий, 27 не використовується.
Дякую, на днях спробую - відпишу.
Пін 19 був вже зайнятий, підключився до 10-го і вуаля - все працює!!! s3: s3:


Догори
 
ПовідомленняДодано: 26 лютого 2017, 16:13 
Офлайн
Гольфоман
Аватар користувача

З нами з: 13 грудня 2010, 20:24
Повідомлень: 2109
Год выпуска:: 1993
Код мотора: SB 1,6
КПП: МКПП
Имя: Павел
Звідки: Жопа таун
Цитата:
Пін 19 був вже зайнятий, підключився до 10-го і вуаля - все працює!!! s3: s3:
Вітаю!

P.S. передивився схему, на приборку дійсно йдуть з 10 11 та 19 ECU, чому я так категорично вирішив що саме 19 витрата хз :oops: :mrgreen: Мабуть тому шо витрата на приборці 100% пін 26...можливо помилка в схемі:
Вкладення:
1.6_AKS.PNG
1.6_AKS.PNG [ 32.41 Кіб | Переглянуто 1226 разів ]

_________________
Golf 3 AFN GTE.

Зображення


Догори
 
ПовідомленняДодано: 26 лютого 2017, 19:47 
Офлайн
Заглянул
Аватар користувача

З нами з: 09 липня 2015, 19:47
Повідомлень: 15
Год выпуска:: 1998
Код мотора: AKR 2,0
КПП: МКПП
Найшов вірний пін з цієї таблиці і проаналізувавши "пусті місця" в фішці ЕБУ втикнув на 10-тий.


Вкладення:
Без імені.jpg
Без імені.jpg [ 34.08 Кіб | Переглянуто 1207 разів ]
Догори
 
ПовідомленняДодано: 28 лютого 2017, 22:51 
Офлайн
Заглянул

З нами з: 26 вересня 2012, 10:40
Повідомлень: 58
Год выпуска:: 1994
Код мотора: AAA 2,8
КПП: МКПП
Имя: vetal
привіт, прошу поради. просів зад, добавився гбо балон замість запаски, г3 (1Н5) які пружини порадите? дякую.


Догори
 
ПовідомленняДодано: 01 березня 2017, 11:15 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 серпня 2013, 13:21
Повідомлень: 516
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2011
Код мотора: CAYC 1.6
КПП: МКПП
Имя: Artem
Звідки: Черкассы
Цитата:
привіт, прошу поради. просів зад, добавився гбо балон замість запаски, г3 (1Н5) які пружини порадите? дякую.
просів рівно, чи трохи на ліву сторону?


Догори
 
ПовідомленняДодано: 02 березня 2017, 16:15 
Офлайн
Гольфоман

З нами з: 04 серпня 2013, 17:18
Повідомлень: 2540
Год выпуска:: 1995
Код мотора: ADY 2,0
КПП: МКПП
Имя: Игорь
Звідки: Борисполь
Подскажите по дворникам.
Есть такая проблемка, очень много не собирает водительский дворник возле стойки, из-за чего плохой обзор. Снизу сантиметров 5 и до верха стойки около 10ти
Но самое странное, что при этом дворники стоят визуально выше чем у других. В выключенном состоянии
Может кто нибудь сфотографировать дворники, что-бы рассмотреть поводки?

_________________
mk3 GT 1.8 ADZ


Догори
 
ПовідомленняДодано: 02 березня 2017, 17:08 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 серпня 2013, 13:21
Повідомлень: 516
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2011
Код мотора: CAYC 1.6
КПП: МКПП
Имя: Artem
Звідки: Черкассы
Цитата:
Подскажите по дворникам.
Есть такая проблемка, очень много не собирает водительский дворник возле стойки, из-за чего плохой обзор. Снизу сантиметров 5 и до верха стойки около 10ти
Но самое странное, что при этом дворники стоят визуально выше чем у других. В выключенном состоянии
Может кто нибудь сфотографировать дворники, что-бы рассмотреть поводки?
дворники мажут?


Догори
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Ця тема закрита, ви не можете редагувати повідомлення і писати відповіді  [ 9185 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1602 603 604 605 606613 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited