Задние суппорта Г3 -> Г4
-
- Освоился
- Сообщения: 118
- Зарегистрирован: 12 апр 2012, 14:24
- Автомобиль: НЕ Volkswagen
- Год выпуска: 1983
Re: Задние суппорта Г3 -> Г4
Речь идёт о новых суппортах. Мне всегда интересно заниматься "улучшайзингом" чем просто ремонтом того, что сдохло, хоть это и дороже выходит. Так как задние суппорта просятся на замену из-за неадекватности ручника, вот и думаю, просто заменить суппорта на новые родные чугунные или уже перейти на алюминий. Снижение неподресореных масс это всегда хорошо, но только ли в этом дело?
- d.lus
- Я тут родился
- Сообщения: 37644
- Зарегистрирован: 26 фев 2007, 10:05
- Автомобиль: Golf III (3)
- Год выпуска: 1994
- Код мотора: ABF 2,0
- КПП: МКПП
- Откуда: м.Київ
Re: Задние суппорта Г3 -> Г4
Я не відчув різниці окрім зпиленого логотипу.Den_of_Evil писал(а): ↑06 фев 2019, 09:50Я к тому, что когда обе запчасти оригинал и трв держишь в руках, сразу чувствуешь разницу.
Вони новіші. А нові - зовсім нові.Den_of_Evil писал(а): ↑06 фев 2019, 09:50Всё таки возвращаясь к вопросу, есть ли смысл в алюминиевых суппортах от G4?
Кракамурзяка - Міфічна істота, котра з’являється лише в ніч на повний місяць. Полюбляє їсти незайманих довговолосих високих дівчат.
Powerchips. Корекція одометра G3
Оригінальні Aral, DynaPower, IPONE, Total, Elf.
Powerchips. Корекція одометра G3
Оригінальні Aral, DynaPower, IPONE, Total, Elf.
-
- Освоился
- Сообщения: 118
- Зарегистрирован: 12 апр 2012, 14:24
- Автомобиль: НЕ Volkswagen
- Год выпуска: 1983
Re: Задние суппорта Г3 -> Г4
Ну теперь то стало всё понятно.Вони новіші. А нові - зовсім нові.
- d.lus
- Я тут родился
- Сообщения: 37644
- Зарегистрирован: 26 фев 2007, 10:05
- Автомобиль: Golf III (3)
- Год выпуска: 1994
- Код мотора: ABF 2,0
- КПП: МКПП
- Откуда: м.Київ
Re: Задние суппорта Г3 -> Г4
А що до цього було незрозуміло?Den_of_Evil писал(а): ↑08 фев 2019, 14:26Ну теперь то стало всё понятно.Вони новіші. А нові - зовсім нові.
Швидше машина від них не поїде і краще гальмувати не стане.
Кракамурзяка - Міфічна істота, котра з’являється лише в ніч на повний місяць. Полюбляє їсти незайманих довговолосих високих дівчат.
Powerchips. Корекція одометра G3
Оригінальні Aral, DynaPower, IPONE, Total, Elf.
Powerchips. Корекція одометра G3
Оригінальні Aral, DynaPower, IPONE, Total, Elf.
-
- Освоился
- Сообщения: 118
- Зарегистрирован: 12 апр 2012, 14:24
- Автомобиль: НЕ Volkswagen
- Год выпуска: 1983
Re: Задние суппорта Г3 -> Г4
Мой вопрос: "просто заменить суппорта на новые родные чугунные или уже перейти на алюминий?" Мне до сих пор непонятен ответА що до цього було незрозуміло?
- d.lus
- Я тут родился
- Сообщения: 37644
- Зарегистрирован: 26 фев 2007, 10:05
- Автомобиль: Golf III (3)
- Год выпуска: 1994
- Код мотора: ABF 2,0
- КПП: МКПП
- Откуда: м.Київ
Re: Задние суппорта Г3 -> Г4
Практичних та вимірюваних плюшок алюмінієві супорти не мають.Den_of_Evil писал(а): ↑08 фев 2019, 22:42Мой вопрос: "просто заменить суппорта на новые родные чугунные или уже перейти на алюминий?" Мне до сих пор непонятен ответ
Кракамурзяка - Міфічна істота, котра з’являється лише в ніч на повний місяць. Полюбляє їсти незайманих довговолосих високих дівчат.
Powerchips. Корекція одометра G3
Оригінальні Aral, DynaPower, IPONE, Total, Elf.
Powerchips. Корекція одометра G3
Оригінальні Aral, DynaPower, IPONE, Total, Elf.
- Davydov
- Я тут родился
- Сообщения: 5195
- Зарегистрирован: 24 июл 2013, 21:36
- Автомобиль: НЕ Volkswagen
- Год выпуска: 2008
- КПП: АКПП
- Имя: Oleksandr
- Откуда: RP Polska, Wa-wa
Re: Задние суппорта Г3 -> Г4
Євгене, я готовий поспорити.
1. Яка різниця у вазі чугуна проти алюмінію і помножаєемо на 2
2. Який матеріал легше остудити?
З власного досвіду. Мав чугунні 345 супорта, якиі важили 25 кіло пара. Потім поставив Люміньові брембо - пара яких важила 9 кіло. тобто вісь розвантажили на 16 кіло, а поведінка авто на прискорення і керування змінилось кординально. Я вже не кажу про те, як гальмувалось. це при тих самих колесних і гальмівних дисках.
В данному випадку різниця може бути меньша, але і вага авта і потужність двигуна теж меньша.
1. Яка різниця у вазі чугуна проти алюмінію і помножаєемо на 2
2. Який матеріал легше остудити?
З власного досвіду. Мав чугунні 345 супорта, якиі важили 25 кіло пара. Потім поставив Люміньові брембо - пара яких важила 9 кіло. тобто вісь розвантажили на 16 кіло, а поведінка авто на прискорення і керування змінилось кординально. Я вже не кажу про те, як гальмувалось. це при тих самих колесних і гальмівних дисках.
В данному випадку різниця може бути меньша, але і вага авта і потужність двигуна теж меньша.
- d.lus
- Я тут родился
- Сообщения: 37644
- Зарегистрирован: 26 фев 2007, 10:05
- Автомобиль: Golf III (3)
- Год выпуска: 1994
- Код мотора: ABF 2,0
- КПП: МКПП
- Откуда: м.Київ
Re: Задние суппорта Г3 -> Г4
В теорії я абсолютно згоден. І навіть на практиці коли мова йде про десятки кілограм.
Але зважаючи на не таку вже й велику різницю у вазі саме задніх маленьких супортів, цю різницю можна особливо до уваги не брати.
Звісно, якщо ми будуємо ракету, то однозначно так. А на повсякдень - маю думку, що не варто шукати тут покращення і доцільніше починати з ваги колісних дисків - вони навіть за такої саме різниці в вазі, матимуть значно більший вплив на динамічні показники хоча б через те, що вони обертаються і саме їх треба розкручувати.
Але зважаючи на не таку вже й велику різницю у вазі саме задніх маленьких супортів, цю різницю можна особливо до уваги не брати.
Звісно, якщо ми будуємо ракету, то однозначно так. А на повсякдень - маю думку, що не варто шукати тут покращення і доцільніше починати з ваги колісних дисків - вони навіть за такої саме різниці в вазі, матимуть значно більший вплив на динамічні показники хоча б через те, що вони обертаються і саме їх треба розкручувати.
Кракамурзяка - Міфічна істота, котра з’являється лише в ніч на повний місяць. Полюбляє їсти незайманих довговолосих високих дівчат.
Powerchips. Корекція одометра G3
Оригінальні Aral, DynaPower, IPONE, Total, Elf.
Powerchips. Корекція одометра G3
Оригінальні Aral, DynaPower, IPONE, Total, Elf.
- Roma
- Реальный гольфовод
- Сообщения: 660
- Зарегистрирован: 31 янв 2013, 21:58
- Автомобиль: Golf IV (4)
- Год выпуска: 2001
- Код мотора: AXP 1,4
- КПП: МКПП
- Откуда: Киев
Re: Задние суппорта Г3 -> Г4
Попросту говоря, есть $ - бери от г4
G4-2001-1.4 - AXP
G2-1986-1.6D-JP - продан
G2-1986-1.6D-JP - продан
- d.lus
- Я тут родился
- Сообщения: 37644
- Зарегистрирован: 26 фев 2007, 10:05
- Автомобиль: Golf III (3)
- Год выпуска: 1994
- Код мотора: ABF 2,0
- КПП: МКПП
- Откуда: м.Київ
Re: Задние суппорта Г3 -> Г4
ФІгня в тому, що вони +- однаково коштують (мова про нові) )))
Кракамурзяка - Міфічна істота, котра з’являється лише в ніч на повний місяць. Полюбляє їсти незайманих довговолосих високих дівчат.
Powerchips. Корекція одометра G3
Оригінальні Aral, DynaPower, IPONE, Total, Elf.
Powerchips. Корекція одометра G3
Оригінальні Aral, DynaPower, IPONE, Total, Elf.
-
- Гольфоман
- Сообщения: 2463
- Зарегистрирован: 04 авг 2013, 17:18
- Автомобиль: Golf III (3)
- Год выпуска: 1995
- Код мотора: ADZ 1,8
- КПП: МКПП
- Имя: Игорь
- Откуда: Борисполь
Re: Задние суппорта Г3 -> Г4
Не удалось поставить суппорт так как сорвал гайку на тормозной трубке
Каталог предлагает 2 номера гайки
1J0 611 731
1H0 611 731 A
Кто нибудь может подсказать как определить?
Ещё нуждаюсь в совете по розвальцовке. Видел на Ютубе что тупо гвоздем развальцовывают
Каталог предлагает 2 номера гайки
1J0 611 731
1H0 611 731 A
Кто нибудь может подсказать как определить?
Ещё нуждаюсь в совете по розвальцовке. Видел на Ютубе что тупо гвоздем развальцовывают