instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 28 березня 2024, 22:48

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 139 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 4 5 610 Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: Муки выбора
ПовідомленняДодано: 30 січня 2018, 19:23 
Офлайн
Заглянул

З нами з: 26 січня 2018, 12:40
Повідомлень: 34
Год выпуска:: 1960
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Цитата:
Вставлю 5 копочек. Купил джетту 2 год с небольшим назад. Проехал ну может 200 км и поставил на ремонт. Мотор 1.6 карб на газу. Так вот езжу на газу на монике уже лет 8, довольно удобно, ехать можно, кнопочкой выбираю газ/бенз, или автомат (включение газа после скольки то там оборотов), если заглушил на газу, потом без проблем включил переключил на бенз и завелся.
В случае с карбом (ехал кстати очень неплохо) сначала едем на бензике, при нагреве выключаем все, выпаливаем и потом когда начинает глохнуть включаем газ, при этом когда я по привычке заглушил автомобиль на газу (а не перешел снова на безин), утром на бензине я не мог запустить двиг.
К чему я это все, для человека не привыкшего к такому, или для жены, или для езды на короткие расстояния мне кажется это, простите, полная фигня. Лучше тогда либо карб на бензе, либо моник/инжектор (можно с ГБО).
По поводу гидрача, тоже привык, обленился, и после езды на 195 50 по колее, пересев снова на пассат с г/у понял что тоже не хочу в прошлый век.
А так да, ищите кузов получше, все остальное найти проще.
И Вам спасибо! :) Газ на карбюраторе всегда себя так ведет, это не проблема именно вашей машины?
Тогда вытекает вопрос - моник на гольфах на каких моторах стоит?


Догори
 Тема повідомлення: Re: Муки выбора
ПовідомленняДодано: 30 січня 2018, 19:36 
Офлайн
Прижился

З нами з: 28 березня 2010, 21:21
Повідомлень: 150
Год выпуска:: 1993
Код мотора: ABF 2,0
КПП: МКПП
Звідки: Киев
Всегда, и это меня не устроило. Сидел представлял как я буду жене объяснять: включи это, потом как глохнет будет вот это... )))

Моник как правило RP ABS AAM, по крайней мере на пассатах, может на гольфах еще какие то, на третьих вроде ABD был.

_________________
passat B3
jetta 2


Догори
 Тема повідомлення: Re: Муки выбора
ПовідомленняДодано: 30 січня 2018, 20:29 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Возможно совсем глупый вопрос - как определить криво ли собран?
Якщо ти задаєш таке питання, то самому майже ніяк. Хіба буде зовсім ногами зібраний.

пс. ви тут про 2е з його суто-механічною "лопатою" серйозно?

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
 Тема повідомлення: Re: Муки выбора
ПовідомленняДодано: 30 січня 2018, 23:47 
Офлайн
Прижился

З нами з: 28 березня 2010, 21:21
Повідомлень: 150
Год выпуска:: 1993
Код мотора: ABF 2,0
КПП: МКПП
Звідки: Киев
Правильно, лучше абеефе))

_________________
passat B3
jetta 2


Догори
 Тема повідомлення: Re: Муки выбора
ПовідомленняДодано: 31 січня 2018, 22:41 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Правильно, лучше абеефе))
Не краще.
Тим-паче, не краще в якості першої машини. Я б давно вбився якби відразу на АБФ почав їздити :)
з 2.0 - щось з нормальним МАФ-ом (AGG?).

Але, об'єктивно, автору знайти б живий неколгосплений Г2 останніх років з 1.6/1.8 на карбі чи моновприску і буде йому щастя.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
 Тема повідомлення: Re: Муки выбора
ПовідомленняДодано: 31 січня 2018, 23:15 
Офлайн
Заглянул

З нами з: 18 липня 2017, 23:43
Повідомлень: 24
Год выпуска:: 1960
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Имя: Артем
Цитата:
Але, об'єктивно, автору знайти б живий неколгосплений Г2 останніх років з 1.6/1.8 на карбі чи моновприску і буде йому щастя.
Зі скільки, об'єктивно, починається цінник на такий гольф? Як і де краще шукати?


Догори
 Тема повідомлення: Re: Муки выбора
ПовідомленняДодано: 01 лютого 2018, 11:28 
Офлайн
Заглянул

З нами з: 26 січня 2018, 12:40
Повідомлень: 34
Год выпуска:: 1960
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Цитата:
Якщо ти задаєш таке питання, то самому майже ніяк. Хіба буде зовсім ногами зібраний.
Ну потому и пришел на профильный форум за подсказками
Цитата:
Але, об'єктивно, автору знайти б живий неколгосплений Г2 останніх років з 1.6/1.8 на карбі чи моновприску і буде йому щастя.
Я так понимаю это самые ремонтопригодные моторы? :) Правда пока даже не знаю как это сделать - 1.6-1.8 много предложений, главное с мотором разобраться...


Догори
 Тема повідомлення: Re: Муки выбора
ПовідомленняДодано: 01 лютого 2018, 11:43 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 28 вересня 2011, 09:00
Повідомлень: 1606
Год выпуска:: 1983
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Цитата:
Зі скільки, об'єктивно, починається цінник на такий гольф? Як і де краще шукати?
2-2,5. искать везде)

_________________
Golf mk2 1984 1.6 EZ -> Golf mk2 1985 1.8 PB -> Jetta mk2 coupe 1991 1.6 PN
Golf mk1 1983 1.8 16v KR - неспешно собирается


Догори
 Тема повідомлення: Re: Муки выбора
ПовідомленняДодано: 01 лютого 2018, 13:30 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Ну потому и пришел на профильный форум за подсказками
При купівлі та після попереднього осмотру краще або поїхати до тих, хто розбирається, або одразу з тими, хто розбирається (бажано саме у цих машинах).
Так словами на форумі всього не розкажеш.
А ще краще для початку фото машини (з об'яви про продаж, наприклад). Дуже часто цього достатньо для досвідченого ока аби відмовитись.
Цитата:
Я так понимаю это самые ремонтопригодные моторы? :) Правда пока даже не знаю как это сделать - 1.6-1.8 много предложений, главное с мотором разобраться...
Це чи не найнадійніші, найневибагливіші, наймасовіші та найпростіші двигуни.
При цьому забезпечують достатній рівень динаміки. Звісно, вони потребують до себе уваги, мають свої особливості та вікові проблеми, але всі вони давно відомі (окрім одного глюку моновприска, але до еханіки двигуна він відношення не має).
Проти 1.3, особливо останніх років, нічого не маю. Я багато років їздив на 1.4 (той же 1.3 механічно) і в цілому його динаміки не вистачає лише на обгонах на трасі.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
 Тема повідомлення: Re: Муки выбора
ПовідомленняДодано: 01 лютого 2018, 15:14 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 04 січня 2011, 13:30
Повідомлень: 1240
Год выпуска:: 1988
Код мотора: RH 1,8
КПП: МКПП
Звідки: Рівне
Цитата:
При купівлі та після попереднього осмотру краще або поїхати до тих, хто розбирається, або одразу з тими, хто розбирається (бажано саме у цих машинах).
Підтримаю. Краще мати "групу підтримки" і під час розрахунку.

_________________
0680023039; 0660451182; 0630675117


Догори
 Тема повідомлення: Re: Муки выбора
ПовідомленняДодано: 01 лютого 2018, 16:14 
Офлайн
Заглянул

З нами з: 26 січня 2018, 12:40
Повідомлень: 34
Год выпуска:: 1960
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Цитата:
При купівлі та після попереднього осмотру краще або поїхати до тих, хто розбирається, або одразу з тими, хто розбирається (бажано саме у цих машинах).
Так словами на форумі всього не розкажеш.
А ще краще для початку фото машини (з об'яви про продаж, наприклад). Дуже часто цього достатньо для досвідченого ока аби відмовитись.
Цитата:
Підтримаю. Краще мати "групу підтримки" і під час розрахунку.
Та это понятно, но кто ж согласится поехать с не пойми кем куда то в Харьков за гольфом?)
Цитата:
Це чи не найнадійніші, найневибагливіші, наймасовіші та найпростіші двигуни.
При цьому забезпечують достатній рівень динаміки. Звісно, вони потребують до себе уваги, мають свої особливості та вікові проблеми, але всі вони давно відомі (окрім одного глюку моновприска, але до еханіки двигуна він відношення не має).
Для этого нужно у продавца спрашивать VIN мотора?


Догори
 Тема повідомлення: Re: Муки выбора
ПовідомленняДодано: 01 лютого 2018, 16:31 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Та это понятно, но кто ж согласится поехать с не пойми кем куда то в Харьков за гольфом?)
В Дніпро бувало їздили )))
Цитата:
Для этого нужно у продавца спрашивать VIN мотора?
VIN - це номер кузова (рами). Vehicle Identification Number.
У двигуна є код (RP, ABS, NZ тощо). Зазвичай +- достатньо опису та фото підкапотки.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
 Тема повідомлення: Re: Муки выбора
ПовідомленняДодано: 01 лютого 2018, 16:42 
Офлайн
Заглянул

З нами з: 26 січня 2018, 12:40
Повідомлень: 34
Год выпуска:: 1960
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Цитата:
Та это понятно, но кто ж согласится поехать с не пойми кем куда то в Харьков за гольфом?)
В Дніпро бувало їздили )))
Я бы от экспертной помощи не отказался :) какая цена вопроса?
Цитата:
VIN - це номер кузова (рами). Vehicle Identification Number.
У двигуна є код (RP, ABS, NZ тощо). Зазвичай +- достатньо опису та фото підкапотки.
То есть табличку с двигателя видеть не обязательно? Хватит и обычного фото для знающих людей?


Догори
 Тема повідомлення: Re: Муки выбора
ПовідомленняДодано: 01 лютого 2018, 17:01 
Офлайн
Заглянул

З нами з: 18 липня 2017, 23:43
Повідомлень: 24
Год выпуска:: 1960
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Имя: Артем
Цитата:
Цитата:
Та это понятно, но кто ж согласится поехать с не пойми кем куда то в Харьков за гольфом?)
В Дніпро бувало їздили )))
Я бы от экспертной помощи не отказался :) какая цена вопроса?
+1
теж цікавить


Догори
 Тема повідомлення: Re: Муки выбора
ПовідомленняДодано: 01 лютого 2018, 17:09 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Я бы от экспертной помощи не отказался :) какая цена вопроса?
Якщо ти про мене, то я більше по трійкам та свіжішим :)
Краще двійочника з досвідом.
Цитата:
То есть табличку с двигателя видеть не обязательно? Хватит и обычного фото для знающих людей?
Таблички не існує, є код та номер двигуна на блоці, що з вірогідністю у 95% зіржавіли :)

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 139 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 4 5 610 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited