instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 28 березня 2024, 19:15

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 74 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 4 5 Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 12 лютого 2016, 02:17 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Так то просто мотор зносився, а можна було б просто вчасно гільзуватись і навіть на рідних поршнях катати далі, так і афн колись згорить. Г2 з абф їде ще краще, впевнений що навіть мій восьмиклапанний 1.8 89 року на карбах швидший. А от закіпав мотор бо атмоголову повело чи як? І тільки при 140?

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
ПовідомленняДодано: 12 лютого 2016, 11:45 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 09 січня 2010, 15:51
Повідомлень: 1796
Год выпуска:: 1984
Код мотора: JP 1,6
КПП: МКПП
Имя: Калямба
Звідки: Киев(Лесной)
Цитата:
если стоят шайбы то блок без масляных каналов для охлаждения поршней = это первая шляпа.
Это почему? У меня JR стоят шайбы, а не гидрики, блок с масло-форсами. Все завод!
Или я что то не так понял?)

_________________
VW Jetta 1.6TD JR 84г.
VW Golf 2 2.0 16V 9А Weber 40, 86г. Возрождение GTI....
ЗображенняЗображення


Догори
ПовідомленняДодано: 12 лютого 2016, 12:07 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Я так розумію блоки sb і jr теж однакові, а букви ставили на загальному фоні комплекності моторів

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
ПовідомленняДодано: 12 лютого 2016, 12:29 
Офлайн
Гольфоман
Аватар користувача

З нами з: 14 листопада 2009, 16:28
Повідомлень: 2465
Год выпуска:: 1979
Код мотора: CR 1,6
КПП: МКПП
Имя: Сергей
Звідки: Симферополь City
Ребят, вопрос про радиаторы... Старый радиатор от 1.5 дизеля. А мотор 1.6 Тд. Его ж не хватит?

_________________
Golf 1 TD "Diesel Power"


Догори
ПовідомленняДодано: 12 лютого 2016, 13:13 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
на мому атмо помічаю що прогріваюсь навіть при -22 швидко і в салоні тепло, влітку прийшлось тягнути авто так в дорозі вентилятор робив постійно і на атмо, сам бачиш що пишуть в темі про перегрів турбо якщо навалюючи, від того що поставиш ширший ніж по заводу ставився - гірше точно не буде)

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
ПовідомленняДодано: 14 лютого 2016, 02:28 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Тема притихла. По назві теми все зрозуміло, турбо краще. Затрати на турбіну покриваються потужністю і паливною екомічністю. Мотор з інтеркулером sb,ra(gtd) найкращий. На мій мк1 афн(обєм 1.9) легально не встановиш так що рано чи пізно свапнусь до sb до того ж це простіше ніж афн. Тепер хочу вивчити всі нюанси переходу з атмо на турбо. Розберусь поетапно,тнвд і форсунки-форси всі однакові-тиск регулюється шайбами, тнвд на турбо з корректором(на турбо з інтеркулером той же тнвд з іншим налаштуванням?), блок-має бути тільки турбо (блок gtd відрізняється від jr тільки буквами?), кпп довга - 4т, зчеплення 210 мм, за турбіну і інтеркулер мало знаю, треба в неті щось почитати для початку, чув що рідний кулер рідкість і має невдале розміщення, краще ставити якийсь універсальний фронтальний або бу з чогось, радіатор ОЖ ширший ніж на атмо, з прикладу петра видно що не завадить і ще потужніший ніж заводський. Гбц то ще окрема тема. Якщо що не так розумію поправляйте

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
ПовідомленняДодано: 14 лютого 2016, 10:59 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 23 серпня 2009, 23:20
Повідомлень: 1438
Год выпуска:: 1999
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Звідки: Белая Церковь
щоб не створювати ще одну тему,задам питання тут: що зміниться,якщо на 1.6тд встановити тнвд від 1.9?

_________________
VW Golf mk2 - продан
VW Caddy mk1 - продан
Passat B4 2.0(2E) - продан
Variant b3 VR6 - продан
VW Golf2 1.6TD->GTD-продан
b5 1.9tdi
0963425510


Догори
ПовідомленняДодано: 14 лютого 2016, 11:49 
Офлайн
Реальный гольфовод

З нами з: 23 жовтня 2012, 21:15
Повідомлень: 773
Автомобиль: Passat
Год выпуска:: 2013
КПП: DSG 6
Имя: Дмитрий
Звідки: Киев,Борщаговка.
Он не встанет

_________________
Укравтодор я вас ненавижу-горите в аду!!!


Догори
ПовідомленняДодано: 14 лютого 2016, 22:03 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 21 березня 2012, 21:16
Повідомлень: 598
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JK 1,6
КПП: МКПП
Имя: Ігор
Звідки: Хмельницький
Цитата:
Тема притихла. По назві теми все зрозуміло, турбо краще. Затрати на турбіну покриваються потужністю і паливною екомічністю. Мотор з інтеркулером sb,ra(gtd) найкращий. На мій мк1 афн(обєм 1.9) легально не встановиш так що рано чи пізно свапнусь до sb до того ж це простіше ніж афн. Тепер хочу вивчити всі нюанси переходу з атмо на турбо. Розберусь поетапно,тнвд і форсунки-форси всі однакові-тиск регулюється шайбами, тнвд на турбо з корректором(на турбо з інтеркулером той же тнвд з іншим налаштуванням?), блок-має бути тільки турбо (блок gtd відрізняється від jr тільки буквами?), кпп довга - 4т, зчеплення 210 мм, за турбіну і інтеркулер мало знаю, треба в неті щось почитати для початку, чув що рідний кулер рідкість і має невдале розміщення, краще ставити якийсь універсальний фронтальний або бу з чогось, радіатор ОЖ ширший ніж на атмо, з прикладу петра видно що не завадить і ще потужніший ніж заводський. Гбц то ще окрема тема. Якщо що не так розумію поправляйте
підтримаю. " По-Вагонетски" то - то штатний ТНВД дасть +6к.с. , ТНВД з коллектором - то +10к.с.
ГБЦ-мабуть Турбівська має бути ( по каталогу інший номер дійсно).Але під питанням,як і шайби чи гідрики. Я думав вони взаємозамінні

Бачив проджу рідного кулера-якщо кому.Цікава ідея з нерідним . Чи має бути блок для кулера тільки СБ?

_________________
VW Golf Mkll ,1987, дизель 1.6JP, Borbet CB ,185х65-14, 2-х дверне купе, мокрий асфальт, ЕСП


Догори
ПовідомленняДодано: 14 лютого 2016, 22:12 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 27 жовтня 2009, 16:44
Повідомлень: 6535
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 1993
Код мотора: 1Y 1,9
КПП: МКПП
Звідки: Нидерланды
не могут они быть взаимозаменяемы под дизельный блок турбо идет гидрокомпенсаторы потому как на гидрики идут масленые каналы ,а вот наоборот можно ,как у товарища выше ,на турбо блоке стоят шайбы ,я уверен что голову меняли сто пудов.
Еще на турбу поддон с отверстием для слива масло с турбины. не обязательно сб блок и жр пойдет и 1в пойдет ,кулер можно фронтальный поставить.Лично я не вижу смысла в кулере ,70лс и так с головой для 2гольфа.

_________________
Golf I 1.1 , 1.3 ,Golf II 1.8i , 1.6D проданы
Golf III GTD AAZ=>1Z
Golf III 1.9TDI AFN у жены
VW T3 JR 1.6TD
ICQ 491350


Догори
ПовідомленняДодано: 14 лютого 2016, 22:56 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 09 січня 2010, 15:51
Повідомлень: 1796
Год выпуска:: 1984
Код мотора: JP 1,6
КПП: МКПП
Имя: Калямба
Звідки: Киев(Лесной)
Цитата:
не могут они быть взаимозаменяемы под дизельный блок турбо идет гидрокомпенсаторы потому как на гидрики идут масленые каналы ,а вот наоборот можно ,как у товарища выше ,на турбо блоке стоят шайбы ,я уверен что голову меняли сто пудов.
Я ж вроде внятно написал все завод!!!И могу спорить сколько хотите!!!
Нашел! :D
Учите мат.часть!
До 08.1985 года ставили шайбы!

_________________
VW Jetta 1.6TD JR 84г.
VW Golf 2 2.0 16V 9А Weber 40, 86г. Возрождение GTI....
ЗображенняЗображення


Догори
ПовідомленняДодано: 14 лютого 2016, 23:14 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 11 листопада 2009, 13:19
Повідомлень: 293
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Имя: Sergiy
Звідки: Вышгород - Киев
Кроме отверствия в поддоне для слива масла, отличие в СБ - это наличие штуцера на задней стенке блока цилиндров для водяного охлаждения турбины. В блоке ЖР там заглушка, которую надо было бы выбить и колхозить штуцер. Головы идентичны, но у меня бывали только компенсаторные. Разница в форсунках, вернее в давлении (если не ошибаюсь - на 15-20 атм.). Из этого выплывает внутрянка ТНВД - чтобы продавливать их. Впускной коллектор в СБ повернут в сторону бачка ОЖ (из-за кулера). Диаметр впуска улитки в СБ - меньший, нужен другой партубок воздушного фильтра. Капот с выемкой под крепление кулера. Ну и наверное електропомпа охл.турбины с проводкой и датчиками.
Больше пока не могу вспомнить отличий.

_________________
Golf Mk2 1,6 TD (JR->SB) - Був
Polo 6n 1,6 (AEE) - Був
(o67) 949-oo-11


Догори
ПовідомленняДодано: 14 лютого 2016, 23:33 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 27 жовтня 2009, 16:44
Повідомлень: 6535
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 1993
Код мотора: 1Y 1,9
КПП: МКПП
Звідки: Нидерланды
Цитата:
Цитата:
не могут они быть взаимозаменяемы под дизельный блок турбо идет гидрокомпенсаторы потому как на гидрики идут масленые каналы ,а вот наоборот можно ,как у товарища выше ,на турбо блоке стоят шайбы ,я уверен что голову меняли сто пудов.
Я ж вроде внятно написал все завод!!!И могу спорить сколько хотите!!!
Нашел! :D
Учите мат.часть!
До 08.1985 года ставили шайбы!
У меня был сб 84 года GTD на гидрокомпенсаторах.
Любой насос ,если нормальный до 380атм давит ,так что переделывать внутрянку не нужно ,а вот корректор ставят ,чтоб больше соляры ливонуть.

_________________
Golf I 1.1 , 1.3 ,Golf II 1.8i , 1.6D проданы
Golf III GTD AAZ=>1Z
Golf III 1.9TDI AFN у жены
VW T3 JR 1.6TD
ICQ 491350


Востаннє редагувалось 14 лютого 2016, 23:38 користувачем Vagonettka, всього редагувалось 1 раз.

Догори
ПовідомленняДодано: 14 лютого 2016, 23:37 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 09 січня 2010, 15:51
Повідомлень: 1796
Год выпуска:: 1984
Код мотора: JP 1,6
КПП: МКПП
Имя: Калямба
Звідки: Киев(Лесной)
Цитата:
Цитата:
Цитата:
не могут они быть взаимозаменяемы под дизельный блок турбо идет гидрокомпенсаторы потому как на гидрики идут масленые каналы ,а вот наоборот можно ,как у товарища выше ,на турбо блоке стоят шайбы ,я уверен что голову меняли сто пудов.
Я ж вроде внятно написал все завод!!!И могу спорить сколько хотите!!!
Нашел! :D
Учите мат.часть!
До 08.1985 года ставили шайбы!
У меня был сб 84 года GTD на гидрокомпенсаторах.
SB 84 года? Ну-ну)

_________________
VW Jetta 1.6TD JR 84г.
VW Golf 2 2.0 16V 9А Weber 40, 86г. Возрождение GTI....
ЗображенняЗображення


Догори
ПовідомленняДодано: 14 лютого 2016, 23:46 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 27 жовтня 2009, 16:44
Повідомлень: 6535
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 1993
Код мотора: 1Y 1,9
КПП: МКПП
Звідки: Нидерланды
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Цитата:
не могут они быть взаимозаменяемы под дизельный блок турбо идет гидрокомпенсаторы потому как на гидрики идут масленые каналы ,а вот наоборот можно ,как у товарища выше ,на турбо блоке стоят шайбы ,я уверен что голову меняли сто пудов.
Я ж вроде внятно написал все завод!!!И могу спорить сколько хотите!!!
Нашел! :D
Учите мат.часть!
До 08.1985 года ставили шайбы!
У меня был сб 84 года GTD на гидрокомпенсаторах.
SB 84 года? Ну-ну)
Хорошо блок был заменен на машине 84 года , голова же была на гидриках,комплектаха жтд сто пудовая все и в салоне и по кузову. , ты уверен что голову не меняли до тебя ,или немцы в 85 году все масляные каналы и под штуцеры для охлаждения и для головы переделали ,а то этого они хрянячили шайбы на лево и право.

_________________
Golf I 1.1 , 1.3 ,Golf II 1.8i , 1.6D проданы
Golf III GTD AAZ=>1Z
Golf III 1.9TDI AFN у жены
VW T3 JR 1.6TD
ICQ 491350


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 74 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 4 5 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited