instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 29 березня 2024, 10:39

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 99 повідомлень ]  На сторінку 1 2 3 4 57 Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 21 лютого 2017, 01:32 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 16 серпня 2012, 11:02
Повідомлень: 1396
Автомобиль: Polo
Год выпуска:: 2007
Код мотора: BUD 1,4
КПП: МКПП
Имя: Віталій
Звідки: Київ ||| Корсунь-Шевченківський
вже майже рік як, окрім своєї венти, катаюся на 3х робочих авто - дуже часто на добло, та час від часу на поло седан і лачетті.
вперше як сів за добло а потім і поло - повис на ремені безпеки, особливо якщо тільки пересів зі своєї. в порівнянні з моїми гальмами відчувається сильніша швидкість спрацювання і впевненість в гальмах.
в мене на авто 256мм вентиля, барабани (правда в одному 17мм циліндрик, а віншому 19мм) та 22мм гтц. без абс і колдуна.
можливо це через абс? чи в мене просто гімняні гальма? :D

_________________
'92 vw vento 1.8 abs - була - протягом 5 років успішно відслужла роль першого автомобіля
'07 skoda fabia combi 1.4 bbz


Догори
ПовідомленняДодано: 21 лютого 2017, 08:47 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 23 серпня 2009, 23:20
Повідомлень: 1438
Год выпуска:: 1999
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Звідки: Белая Церковь
Розмір гальмівних дисків,вакуумний підсилювач,ну і самі супорта грають велику роль!

_________________
VW Golf mk2 - продан
VW Caddy mk1 - продан
Passat B4 2.0(2E) - продан
Variant b3 VR6 - продан
VW Golf2 1.6TD->GTD-продан
b5 1.9tdi
0963425510


Догори
ПовідомленняДодано: 21 лютого 2017, 09:57 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 17 квітня 2013, 21:42
Повідомлень: 1507
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2012
Код мотора: CBAB 2,0
КПП: DSG 6
Имя: Любомир
Звідки: Тернопіль-Івано-Франківськ
Перш за все потрібно перейти на ЗДТ.
Нормальні колодки та диски відіграють колосальну роль.
От тоді і порівняєш, буде нічим не гірше

_________________
Гольф 3 GTI 2.0 ABF 16V-був
Гольф 4 Comfortline 1.6 AKL на АКПП-продав, сумую
Гольф 6 TDI - білий Тішка, катаюсь і балдію))) - продано
Гольф 6 USA TDI - maximum equipment :D


Догори
ПовідомленняДодано: 21 лютого 2017, 11:13 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 16 серпня 2012, 11:02
Повідомлень: 1396
Автомобиль: Polo
Год выпуска:: 2007
Код мотора: BUD 1,4
КПП: МКПП
Имя: Віталій
Звідки: Київ ||| Корсунь-Шевченківський
Цитата:
Розмір гальмівних дисків,вакуумний підсилювач,ну і самі супорта грають велику роль!
розмір дисків гляну для всіх машин.
вакуумник? можливо!
а супорти що - конструкція у всіх однакова. мої перебрані два роки тму, добло і поло по 2 рои машинам, лачетті пробіг близько 320 000.
Цитата:
Перш за все потрібно перейти на ЗДТ.
Нормальні колодки та диски відіграють колосальну роль.
От тоді і порівняєш, буде нічим не гірше
здт так, але в добло і поло ззаду теж барабани))) в лачетті диски.
+ до нормальних колодок і дисків.

_________________
'92 vw vento 1.8 abs - була - протягом 5 років успішно відслужла роль першого автомобіля
'07 skoda fabia combi 1.4 bbz


Востаннє редагувалось 24 лютого 2017, 11:53 користувачем Kostyl, всього редагувалось 1 раз.

Догори
ПовідомленняДодано: 21 лютого 2017, 11:19 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 31 жовтня 2014, 07:39
Повідомлень: 495
Год выпуска:: 1997
Код мотора: ADD 1,8
КПП: МКПП
Имя: Александр
Цитата:
Цитата:
Розмір гальмівних дисків,вакуумний підсилювач,ну і самі супорта грають велику роль!
розмір дисків гляну для всіх машин.
вакуумник? можливо!
а супорти що - конструкція у всіх однакова. мої перебрані два роки тму, добло і поло по 2 рои машинам, лачетті пробіг близько 380 000.
Цитата:
Перш за все потрібно перейти на ЗДТ.
Нормальні колодки та диски відіграють колосальну роль.
От тоді і порівняєш, буде нічим не гірше
здт так, але в добло і поло ззаду теж барабани))) в лачетті диски.
+ до нормальних колодок і дисків.
Диаметр поршня супорта.


Догори
ПовідомленняДодано: 21 лютого 2017, 11:22 
Офлайн
Я тут живу

З нами з: 31 серпня 2009, 12:07
Повідомлень: 3177
Год выпуска:: 1988
Код мотора: ABD 1,4
КПП: МКПП
Имя: MAX
Цитата:
Розмір гальмівних дисків,вакуумний підсилювач,ну і самі супорта грають велику роль!
Передусім, думаю, ГТЦ

_________________
Jetta mk2 coupe 2.0 16v ABF / 8 050 622 10 33


Догори
ПовідомленняДодано: 21 лютого 2017, 11:23 
Офлайн
Я тут живу

З нами з: 31 серпня 2009, 12:07
Повідомлень: 3177
Год выпуска:: 1988
Код мотора: ABD 1,4
КПП: МКПП
Имя: MAX
Цитата:
Перш за все потрібно перейти на ЗДТ.
Нормальні колодки та диски відіграють колосальну роль.
От тоді і порівняєш, буде нічим не гірше
Коли перейшов на ЗДТ, особливої різниці не відчув.

_________________
Jetta mk2 coupe 2.0 16v ABF / 8 050 622 10 33


Догори
ПовідомленняДодано: 21 лютого 2017, 11:24 
Офлайн
Я тут живу

З нами з: 31 серпня 2009, 12:07
Повідомлень: 3177
Год выпуска:: 1988
Код мотора: ABD 1,4
КПП: МКПП
Имя: MAX
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Розмір гальмівних дисків,вакуумний підсилювач,ну і самі супорта грають велику роль!
розмір дисків гляну для всіх машин.
вакуумник? можливо!
а супорти що - конструкція у всіх однакова. мої перебрані два роки тму, добло і поло по 2 рои машинам, лачетті пробіг близько 380 000.
Цитата:
Перш за все потрібно перейти на ЗДТ.
Нормальні колодки та диски відіграють колосальну роль.
От тоді і порівняєш, буде нічим не гірше
здт так, але в добло і поло ззаду теж барабани))) в лачетті диски.
+ до нормальних колодок і дисків.
Диаметр поршня супорта.
И чем больше мы увеличиваем этот параметр, тем более размазанными будут реакции на нажаие педали, если не сменить ГТЦ на более производительный. Чем больше поршень, тем больше жидкости надо протолкнуть. Не меняя ГТЦ мы увеличим ход педали, и реакция на нажатие будет более вялая.

_________________
Jetta mk2 coupe 2.0 16v ABF / 8 050 622 10 33


Догори
ПовідомленняДодано: 21 лютого 2017, 11:41 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 17 травня 2009, 15:15
Повідомлень: 13692
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BSE 1,6
КПП: АКПП
Звідки: Киев
Цитата:
И чем больше мы увеличиваем этот параметр, тем более размазанными будут реакции на нажаие педали, если не сменить ГТЦ на более производительный. Чем больше поршень, тем больше жидкости надо протолкнуть. Не меняя ГТЦ мы увеличим ход педали, и реакция на нажатие будет более вялая.
Можно, можно добиться того, что ход педали не изменится, не меняя ГТЦ.

_________________
ВАЗ 2106 -> Mercedes W124, 300D -> Golf IV Variant, 1,6 BFQ, МКПП, ГБО -> Golf V Variant, 1,6 BSF, Tiptronic, ГБО


Догори
ПовідомленняДодано: 21 лютого 2017, 11:42 
Офлайн
Я тут живу

З нами з: 31 серпня 2009, 12:07
Повідомлень: 3177
Год выпуска:: 1988
Код мотора: ABD 1,4
КПП: МКПП
Имя: MAX
Цитата:
Цитата:
Розмір гальмівних дисків,вакуумний підсилювач,ну і самі супорта грають велику роль!
розмір дисків гляну для всіх машин.
вакуумник? можливо!
а супорти що - конструкція у всіх однакова. мої перебрані два роки тму, добло і поло по 2 рои машинам, лачетті пробіг близько 380 000.
Цитата:
Перш за все потрібно перейти на ЗДТ.
Нормальні колодки та диски відіграють колосальну роль.
От тоді і порівняєш, буде нічим не гірше
здт так, але в добло і поло ззаду теж барабани))) в лачетті диски.
+ до нормальних колодок і дисків.
Вакуумник відповідає за силу натискання на педаль, точніше за силу реакції на певне зусилля при натисканні. ГТЦ - за швидкість спрацювання, хід педалі. Диски з колодками теж мають значення, але думаю в твому випадку не в них проблема.

_________________
Jetta mk2 coupe 2.0 16v ABF / 8 050 622 10 33


Догори
ПовідомленняДодано: 21 лютого 2017, 11:44 
Офлайн
Я тут живу

З нами з: 31 серпня 2009, 12:07
Повідомлень: 3177
Год выпуска:: 1988
Код мотора: ABD 1,4
КПП: МКПП
Имя: MAX
Цитата:
Цитата:
И чем больше мы увеличиваем этот параметр, тем более размазанными будут реакции на нажаие педали, если не сменить ГТЦ на более производительный. Чем больше поршень, тем больше жидкости надо протолкнуть. Не меняя ГТЦ мы увеличим ход педали, и реакция на нажатие будет более вялая.
Можно, можно добиться того, что ход педали не изменится, не меняя ГТЦ.
Каким макаром - удленять шток? Все равно ГТЦ и за усилие тоже отвечает, частично. По логике, чем больше поршнем мы давим, тем меньше усилие надо прилагать.

_________________
Jetta mk2 coupe 2.0 16v ABF / 8 050 622 10 33


Догори
ПовідомленняДодано: 21 лютого 2017, 12:04 
Офлайн
Гольфоман

З нами з: 04 серпня 2013, 17:18
Повідомлень: 2540
Год выпуска:: 1995
Код мотора: ADY 2,0
КПП: МКПП
Имя: Игорь
Звідки: Борисполь
Как определить размер ГТЦ? Если по заводу передние 256 и ЗДТ. какие ГТЦ могут стоять? У меня педаль тоже не очень острая, на многих авто получше, кроме ВАЗ, ГАЗ, ЗАЗ
Правда нужно уже диски с колодками менять, выработка уже приличная, да и колодки дешевенькие. Сзади все новое хорошего качества

По расшифровке VIN указан только усилитель 9 дюймов

_________________
mk3 GT 1.8 ADZ


Догори
ПовідомленняДодано: 21 лютого 2017, 12:11 
Офлайн
Я тут живу

З нами з: 31 серпня 2009, 12:07
Повідомлень: 3177
Год выпуска:: 1988
Код мотора: ABD 1,4
КПП: МКПП
Имя: MAX
Цитата:
Как определить размер ГТЦ? Если по заводу передние 256 и ЗДТ. какие ГТЦ могут стоять? У меня педаль тоже не очень острая, на многих авто получше, кроме ВАЗ, ГАЗ, ЗАЗ
Правда нужно уже диски с колодками менять, выработка уже приличная, да и колодки дешевенькие. Сзади все новое хорошего качества

По расшифровке VIN указан только усилитель 9 дюймов
По гольфам не скажу, но из практики - у меня две бмв - 330 е46 и 323 е36. На е36 установлены тормоза от 330 е46, диски и супорта с колодками, но 330 все равно тормозит лучше, педаль острее, меньше усилия, при нажатии. Более прогнозируемые - проще угадать когда колесо заблокируется. Тормозуха и там и там новая, и то и то пербрано.
Что касается фолькца - у меня в джетте 280 тормоза, при свапе перекинул и ГТЦ с вакуумом от мк3 гти. - тормоза одни, на гольфе мк3 были тормоза вместе с 5-и больтовкой от вр6, вакуум с гтц родной от 1,6 - совсем другие тормоза.

_________________
Jetta mk2 coupe 2.0 16v ABF / 8 050 622 10 33


Догори
ПовідомленняДодано: 21 лютого 2017, 12:17 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 17 травня 2009, 15:15
Повідомлень: 13692
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BSE 1,6
КПП: АКПП
Звідки: Киев
Цитата:
Каким макаром - удленять шток? Все равно ГТЦ и за усилие тоже отвечает, частично. По логике, чем больше поршнем мы давим, тем меньше усилие надо прилагать.
Сразу видно, кто как учил уроки физики!

_________________
ВАЗ 2106 -> Mercedes W124, 300D -> Golf IV Variant, 1,6 BFQ, МКПП, ГБО -> Golf V Variant, 1,6 BSF, Tiptronic, ГБО


Догори
ПовідомленняДодано: 21 лютого 2017, 12:19 
Офлайн
Гольфоман

З нами з: 04 серпня 2013, 17:18
Повідомлень: 2540
Год выпуска:: 1995
Код мотора: ADY 2,0
КПП: МКПП
Имя: Игорь
Звідки: Борисполь
Кстати заметил еще такую вещь. На некоторых авто, на которых тормоза острее, реагировать начинают с самого начала хода педали, но при этом всем, тормозит хуже чем гольф, приходится держать большую дистанцию, а если немного сильнее прижать - то очень легко срывается в юз. Но тут скорее сказывается маленькая ширина резины и отсутствие ЗДТ, тормоза менее прогнозируемые. Авто француз

_________________
mk3 GT 1.8 ADZ


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 99 повідомлень ]  На сторінку 1 2 3 4 57 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited