instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 28 березня 2024, 23:43

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 41 повідомлення ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 18 травня 2016, 08:43 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 21:36
Повідомлень: 5359
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: АКПП
Имя: Oleksandr
Звідки: RP Polska, Wa-wa
я коли приложив колодку до 320 - вона перекрила всю поверхню, а з 345 - ні, зафотаю ввечері - покажу, тобто ситуація там трохи відрізняється від 288\312

_________________
Ящур Audi A4 Quattro S-line
трохи про Польщу
ДНР - ГОРИ У ПЕКЛІ


Догори
ПовідомленняДодано: 18 травня 2016, 09:38 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
я коли приложив колодку до 320 - вона перекрила всю поверхню, а з 345 - ні, зафотаю ввечері - покажу, тобто ситуація там трохи відрізняється від 288\312
Дай детальну інфу (модель, рік) щодо того звідки 320 та 345, поколупаюсь.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 18 травня 2016, 12:15 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Погуглив.
Так, здається на 345 колодка не повністю лягає на гальмівну площину. Власне, не бачу в тому проблеми (як і не бачать її інженери Audi, AMG тощо)

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 18 травня 2016, 17:46 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 21:36
Повідомлень: 5359
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: АКПП
Имя: Oleksandr
Звідки: RP Polska, Wa-wa
Цитата:
Цитата:
я коли приложив колодку до 320 - вона перекрила всю поверхню, а з 345 - ні, зафотаю ввечері - покажу, тобто ситуація там трохи відрізняється від 288\312
Дай детальну інфу (модель, рік) щодо того звідки 320 та 345, поколупаюсь.
Audi S5, 2010 року

_________________
Ящур Audi A4 Quattro S-line
трохи про Польщу
ДНР - ГОРИ У ПЕКЛІ


Догори
ПовідомленняДодано: 23 травня 2016, 08:59 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Друже, вибач, зовсім забув про болти-гумки. Подивлюсь.
Щодо зазору між супортом та колісним диском. Ось так виглядають 288мм у 15" колесах

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 23 травня 2016, 09:32 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 21:36
Повідомлень: 5359
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: АКПП
Имя: Oleksandr
Звідки: RP Polska, Wa-wa
Цитата:
не можу знайти де питав чи налізуть на 320ті гальма 16ті диски. - Відповідь - так, налізуть
як на мене дуже дивна ситуація, може суть тут в самому супорті, який займає меньше піддискового простору
Цитата:
Вот так выглядит 312 суппорт в 16 дисках.

_________________
Ящур Audi A4 Quattro S-line
трохи про Польщу
ДНР - ГОРИ У ПЕКЛІ


Догори
ПовідомленняДодано: 23 травня 2016, 19:20 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Цитата:
Цитата:
я коли приложив колодку до 320 - вона перекрила всю поверхню, а з 345 - ні, зафотаю ввечері - покажу, тобто ситуація там трохи відрізняється від 288\312
Дай детальну інфу (модель, рік) щодо того звідки 320 та 345, поколупаюсь.
Audi S5, 2010 року
Audi S5 >>20.06.2011
345x29.5мм
Прокладки, пильники супорту. Комплект на 1 супорт: 8T0698471 (всього х2). Поз.17.
Штуцер прокачки: 1K0615273C (всього х2). Поз.5.
Пильник штуцера прокачки: 211611483 (всього х2). Поз.6.
Направляючі супорту з пильниками (на 1 супорт): 8K0698470 (всього х2 комплекта, в комплекті 2 направляючі та 2 пильника). Поз.15.
Болти кріплення супорту (комплект на 1 супорт): 8K0698135A (всього х2 комплекта, в комплекті 2 болта). Поз.3.
Болти кріплення скоби до кулака: N 91147601 (всього х4). Поз.12.
Металвивй пильник гальмівного диску: 8K0615311D, 8K0615312D. Поз.9.
Вкладення:
audis5.jpg
audis5.jpg [ 292.87 Кіб | Переглянуто 4291 раз ]

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 23 травня 2016, 19:33 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 21:36
Повідомлень: 5359
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: АКПП
Имя: Oleksandr
Звідки: RP Polska, Wa-wa
зверни увагу на товщину диску, тут вона зазначена як 29,5, а є ще 30 мм, не думаю що це помилка
Дякую за інфо, певен що багатьом буде корисна

_________________
Ящур Audi A4 Quattro S-line
трохи про Польщу
ДНР - ГОРИ У ПЕКЛІ


Догори
ПовідомленняДодано: 23 травня 2016, 19:41 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
зверни увагу на товщину диску, тут вона зазначена як 29,5, а є ще 30 мм, не думаю що це помилка
Дякую за інфо, певен що багатьом буде корисна
345х30, згідно ЕТКА, пішли з 20.06.2011р.
Відрізняютсья лише напрвляючі з пильниками: 8K0698470B
та скоби: 8T0615125, ...126 на 29.5мм та 8T0615125A, ...126A на 30мм.
Вкладення:
audis5_2.jpg
audis5_2.jpg [ 299.97 Кіб | Переглянуто 4285 разів ]

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 05 вересня 2016, 23:52 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 21:36
Повідомлень: 5359
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: АКПП
Имя: Oleksandr
Звідки: RP Polska, Wa-wa
гальм багато не буває.

Всі знають що в новому гольфі 7 R. Встановлені гальма 340 * 30 мм. Якось звернув увагу, що виробник зменьшив на 5 мм діаметр диска, бо на попередній версіі стояли гальма 345 * 30 мм. Для тих хто не знає то 340\340 мм це діаметр гальмівного диску в мм, а 30 - товщина в мм.
Справа в тому що, може і маркетинг, а може і ні, але 340 диск став більш вентильованим, бо забір повітря в нього тепер не з боку осі чи авта, а з боку колеса чи колесного диску. Окрім того, 340 диск дозволив зменьшити непоресорну масу на 2,5 кіло, а всумі на передній осі на 5 кіло, а це достатньо не мало.
І для візуалізаціі - пара фото.
Дякую Лусу, за підказку до сайту брембо
Антоха, сорі що не вивчили цю тему раніше, але є куди оптимізовуватись. Попереду 4 поршньові гальма від TTRS - ото загальмуєш.


Вкладення:
1924f4es-480.jpg
1924f4es-480.jpg [ 93.55 Кіб | Переглянуто 4142 разів ]
934cf4es-480.jpg
934cf4es-480.jpg [ 113.6 Кіб | Переглянуто 4142 разів ]
734cf4es-960.jpg
734cf4es-960.jpg [ 158.9 Кіб | Переглянуто 4142 разів ]
124f4es-960.jpg
124f4es-960.jpg [ 145.33 Кіб | Переглянуто 4142 разів ]
c124f4es-960.jpg
c124f4es-960.jpg [ 146.74 Кіб | Переглянуто 4142 разів ]

_________________
Ящур Audi A4 Quattro S-line
трохи про Польщу
ДНР - ГОРИ У ПЕКЛІ
Догори
ПовідомленняДодано: 09 січня 2017, 22:32 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 21:36
Повідомлень: 5359
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: АКПП
Имя: Oleksandr
Звідки: RP Polska, Wa-wa
Тема гальм мене щось не лишає в покої.
для людей, яким замало 345 гальм, а утримка 18 колес - не питання грошей, а практичності, не цікава, є непогана альтернатива.
Беремо гальмівний диск під номером 4G0 615 301 з параметрами 356*34 а до них беремо супорта 4G0 615 123 B, 4G0 615 124 B лівий\правий - відповідно + до них скоби 4H0 615 125
ітого 17 колесо аккурат налазе на 2 поршньовий кіт з 356 мм гальмівним диском


Вкладення:
f79dd96s-480.jpg
f79dd96s-480.jpg [ 72.45 Кіб | Переглянуто 4058 разів ]
5051d96s-960.jpg
5051d96s-960.jpg [ 174.41 Кіб | Переглянуто 4058 разів ]

_________________
Ящур Audi A4 Quattro S-line
трохи про Польщу
ДНР - ГОРИ У ПЕКЛІ
Догори
ПовідомленняДодано: 09 квітня 2017, 16:47 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 21:36
Повідомлень: 5359
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: АКПП
Имя: Oleksandr
Звідки: RP Polska, Wa-wa
ось як виглядає 356 диски з супортами від А7 в 17 колесних дисках


Вкладення:
3903451s-960.jpg
3903451s-960.jpg [ 127.62 Кіб | Переглянуто 3904 разів ]

_________________
Ящур Audi A4 Quattro S-line
трохи про Польщу
ДНР - ГОРИ У ПЕКЛІ
Догори
ПовідомленняДодано: 10 квітня 2017, 07:13 
Офлайн
Site Admin
Аватар користувача

З нами з: 11 березня 2007, 19:55
Повідомлень: 29698
Автомобиль: Touareg
Год выпуска:: 2011
Код мотора: CJMA
КПП: Aisin
Имя: Юра
Звідки: Київ
Да, так и есть. На многих авто разные диаметры ТД, но одинаковые ТК.
А как учитывать разные объемы поршней в суппортах и их количество с такими высокоточными программами стабилизации ? Ведь объемы жидкости которая вступает в "работу" отличается. Является ли этот параметр существенным для блока АБС? Получается, что полости блока ошибочно обрабатывают торможение, и возможно, неадекватно оценивают работу контуров.

_________________
Правила Форума Атрибутика Реклама у нас
G7 200 HP 440 Nm Yes! It`s a diesel
G5 170 HP 390 Nm Yes! It`s a diesel
T-4 2.5 TDI
Touareg 3.0 NF
Туры и путевки в любую точку мира. Пишите


Догори
ПовідомленняДодано: 10 квітня 2017, 07:23 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 06 жовтня 2012, 19:18
Повідомлень: 4307
Год выпуска:: 2007
Код мотора: GF 1,3
КПП: АКПП
Имя: Вонни Пху
Звідки: Asgard: Yggdrasil
Вряд ли блок ABS тормозит "по таблицам", ведь его алгоритм должен зависеть от дорожных условий: гололед, снег, вода, сухой асфальт, бетон. Есть же датчик ABS для этого. Значит блок давит жижу, как только датчик показывает блокировку колеса, то давка уменьшается на какую-то долю и так пока колесо не разблокируется. Потом снова идет попытка нажать посильнее. Получается система с отрицательной обратной связью.

И в теории под этот алгоритм может работать практически любой суппорт. Понятно что есть блоки более "быстрые", которые чаще опрашивают блок ABS, сильнее жмут жижу, чаще тарабанят и т. д. Но в пределах своих возможностей, блок скорее всего будет нормально взаимодействовать с контуром.

Всё сугубое личное мнение. Не подтвержденное никакой практикой.

_________________
Носок Mk6


Догори
ПовідомленняДодано: 10 квітня 2017, 10:43 
Офлайн
Site Admin
Аватар користувача

З нами з: 11 березня 2007, 19:55
Повідомлень: 29698
Автомобиль: Touareg
Год выпуска:: 2011
Код мотора: CJMA
КПП: Aisin
Имя: Юра
Звідки: Київ
Уверен, он только по таблицам и тормозит. Это же не Г2. Чем тогда объяснить настройки тормозов через ваг ком. А ваг ком, это самое примитивное, что может быть в настройках.

_________________
Правила Форума Атрибутика Реклама у нас
G7 200 HP 440 Nm Yes! It`s a diesel
G5 170 HP 390 Nm Yes! It`s a diesel
T-4 2.5 TDI
Touareg 3.0 NF
Туры и путевки в любую точку мира. Пишите


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 41 повідомлення ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited