instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 28 березня 2024, 12:01

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 41 повідомлення ]  На сторінку 1 2 3 Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 21 квітня 2016, 20:06 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 21:36
Повідомлень: 5359
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: АКПП
Имя: Oleksandr
Звідки: RP Polska, Wa-wa
Пропоную тут розповідати і ділитись досвідом, адже, я для себе ніде в одному місці не знайшов відповіді, на цікавлячи мене питання. Також у моїй темі про Гольфа, було 10+ сторінок спору щодо фізики гальм.
Продублюю сюди, найважливіші, як на мене, вислови.
Як на мене, то це найпонтовитіши гальма, які я бачив
Зображення

Зображення

_________________
Ящур Audi A4 Quattro S-line
трохи про Польщу
ДНР - ГОРИ У ПЕКЛІ


Догори
ПовідомленняДодано: 21 квітня 2016, 20:15 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 21:36
Повідомлень: 5359
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: АКПП
Имя: Oleksandr
Звідки: RP Polska, Wa-wa
власне як виробляються ці керамічні гальмівні диски
phpBB [video]

_________________
Ящур Audi A4 Quattro S-line
трохи про Польщу
ДНР - ГОРИ У ПЕКЛІ


Догори
ПовідомленняДодано: 22 квітня 2016, 09:54 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 21:36
Повідомлень: 5359
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: АКПП
Имя: Oleksandr
Звідки: RP Polska, Wa-wa
вчора порівнював як виглядає в 17му колесі 320 мм гальмівний та 345.
Супорт взяв від А5 який працює на 320 диску, він такий самий як і на S5, різниця тільки у скобі.

при 320 диску, між супортом та диском влазе ще пробка від рідини з Сокару, а власне при 345 - палець ледь пролазе


Вкладення:
Опис файлу: 320
959d1ac341d4c5e559bc55b09749dd55aef3d5be127b131eb05e4f8322f40754_full.jpg
959d1ac341d4c5e559bc55b09749dd55aef3d5be127b131eb05e4f8322f40754_full.jpg [ 119.12 Кіб | Переглянуто 6293 разів ]
Опис файлу: 345
fdee9787e35d757d777cc72d2ac64b4904c382f179ba567666b33f58574be849_full.jpg
fdee9787e35d757d777cc72d2ac64b4904c382f179ba567666b33f58574be849_full.jpg [ 103.59 Кіб | Переглянуто 6293 разів ]

_________________
Ящур Audi A4 Quattro S-line
трохи про Польщу
ДНР - ГОРИ У ПЕКЛІ
Догори
ПовідомленняДодано: 22 квітня 2016, 10:23 
Офлайн
Гольф фанат

З нами з: 26 травня 2011, 20:37
Повідомлень: 1558
Год выпуска:: 2011
Код мотора: CAXA 1,4
КПП: DSG 6
Имя: Віталій
Звідки: Суми
Місця нормально, можна не боятися =) Так в тебе ж на супорті написано "s5" ?


Догори
ПовідомленняДодано: 22 квітня 2016, 11:19 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 21:36
Повідомлень: 5359
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: АКПП
Имя: Oleksandr
Звідки: RP Polska, Wa-wa
у мене два набори: перший від А5, без напису і скоба на 320, а другий чорний, S5 скоба на 345.
Це на фото "виворіт" - сторона, яка прилягає до авта, а не з боку вулиці
320 набір продається

_________________
Ящур Audi A4 Quattro S-line
трохи про Польщу
ДНР - ГОРИ У ПЕКЛІ


Догори
ПовідомленняДодано: 22 квітня 2016, 11:41 
Офлайн
Гольф фанат

З нами з: 26 травня 2011, 20:37
Повідомлень: 1558
Год выпуска:: 2011
Код мотора: CAXA 1,4
КПП: DSG 6
Имя: Віталій
Звідки: Суми
зрозумів =)


Догори
ПовідомленняДодано: 22 квітня 2016, 13:32 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
а власне при 345 - палець ледь пролазе
А зовні як виглядає?
Так, здається, нормальний зазор. Як у 288мм гальм в 15" дисках :)

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 22 квітня 2016, 18:16 
Офлайн
Site Admin
Аватар користувача

З нами з: 11 березня 2007, 19:55
Повідомлень: 29698
Автомобиль: Touareg
Год выпуска:: 2011
Код мотора: CJMA
КПП: Aisin
Имя: Юра
Звідки: Київ
Цитата:
власне як виробляються ці керамічні гальмівні диски
phpBB [video]
Ну вот как это можно было придумать ?

_________________
Правила Форума Атрибутика Реклама у нас
G7 200 HP 440 Nm Yes! It`s a diesel
G5 170 HP 390 Nm Yes! It`s a diesel
T-4 2.5 TDI
Touareg 3.0 NF
Туры и путевки в любую точку мира. Пишите


Догори
ПовідомленняДодано: 25 квітня 2016, 20:36 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 21:36
Повідомлень: 5359
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: АКПП
Имя: Oleksandr
Звідки: RP Polska, Wa-wa
Начитавшись тонну літератури, зрозумів, що бажано б зі зміной гальм, треба замінити гальмівну жижу, да ще, оскільки супорти уживані, то треба зробити невеличке оновлення чи регенерацию. Пройтись по всім гумкам та змастити лубрикантом усі діючи вузли супорта.
Що ми маємо. Заміна жижи. Для чого (ааа, певен що і без мене тут багато хто про це знає, але інфи мало, тому і пишу).

Головне, для чого треба замінювати рідину - це "гігроскопічність", це означає, що під час гальмування в рідину потрапляє волога. Це відбувається разом із повітрям, хоча ми також знаємо що система замкнута, але повітря такі туди потроху потрапляє. До чого це все. До того, що коли рідина містить воду, то температура закіпання станє нижча. Не рекомендують також змішувати різні рідини, бо їх складники різні. Короче кажучи, перед доливанням треба знати яка саме там була залита.

Тепер, яка періодичність заміни рідини?
Цей параметр має бути описаний в мануалі, зараз під рукою не має, але взагалі раз на два роки, або 40 000 км

_________________
Ящур Audi A4 Quattro S-line
трохи про Польщу
ДНР - ГОРИ У ПЕКЛІ


Догори
ПовідомленняДодано: 26 квітня 2016, 06:19 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Не рекомендують також змішувати різні рідини, бо їх складники різні. Короче кажучи, перед доливанням треба знати яка саме там була залита.
Не треба.
Dot3, Dot4 та Dot5.1 абсолютно взаємозмішувані бо мають однакову основу.
А от Dot5 змішувати із Dot 3/ 4/ 5.1 категорично не можна.
Як і не можна застосовувати Dot5 в системах, де передбачено Dot 3/ 4/ 5.1. Ну і навпаки.
Цитата:
Тепер, яка періодичність заміни рідини?
Цей параметр має бути описаний в мануалі, зараз під рукою не має, але взагалі раз на два роки, або 40 000 км
Регламентом передбачено Dot4 раз на два роки, Dot5.1 - раз на три роки.

Плюс не забувайте про в'язкість рідини на холодну.
Якщо для простих систем цей параметр не дуже критичний, то для сучасних а/м із системами ABS, ESP, інтелектуального векторингу тяги та інших розумних слів він важливий.
Отже, на мою думку, варті уваги: Dot4 Class6 та Dot5.1.
Бренд - за власним бажанням. У мене від TRW Dot5.1 вельми позитивні враження.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 16 травня 2016, 07:02 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 21:36
Повідомлень: 5359
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: АКПП
Имя: Oleksandr
Звідки: RP Polska, Wa-wa
не можу знайти де питав чи налізуть на 320ті гальма 16ті диски. - Відповідь - так, налізуть


Вкладення:
322d3a9de234553bd2fcb8b930249eeb841f7356529d9ebc9475e081446be116_full.jpg
322d3a9de234553bd2fcb8b930249eeb841f7356529d9ebc9475e081446be116_full.jpg [ 121.1 Кіб | Переглянуто 6110 разів ]

_________________
Ящур Audi A4 Quattro S-line
трохи про Польщу
ДНР - ГОРИ У ПЕКЛІ
Догори
ПовідомленняДодано: 16 травня 2016, 07:43 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
не можу знайти де питав чи налізуть на 320ті гальма 16ті диски. - Відповідь - так, налізуть
Нерідко відповіді на подібні питання доводиться знаходити методом власного досвіду :)
Чудово, отже 312мм - не єдиний варіант під 16" колеса.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 18 травня 2016, 07:24 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 21:36
Повідомлень: 5359
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: АКПП
Имя: Oleksandr
Звідки: RP Polska, Wa-wa
Ребята, Рудер, Лус,
хто може підказати, як мені замовити всі гумки (номер комплекту чи що?) на ці супорта, хоч і вигляд мають добрий, але все таки якщо вже лізу туди, хочу максимально все оновити.
Ще із фоток Рудера бачу що ще треба дрібниці замінити, так от, які номери деталей ще треба докупити?


Зображення

На скільки зрозумів, то ці болти тримають суппорта, які мають бути, короткий чи довгий? треба мені більший купувати чи меньший?

Зображення

що це за скобки? вони зараз у мене стоять?

Зображення

_________________
Ящур Audi A4 Quattro S-line
трохи про Польщу
ДНР - ГОРИ У ПЕКЛІ


Догори
ПовідомленняДодано: 18 травня 2016, 08:24 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 21:36
Повідомлень: 5359
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: АКПП
Имя: Oleksandr
Звідки: RP Polska, Wa-wa
дааа, ще один парадокс.
Мені кажуть що на 320 та 345 диски колодки ідуть одинакові, але мій мозок не може збагнути, хіба може колодка не покривати весь робочий радіус диска?
Аргумент - діаметр поршня супорта що на 320 що на 345 однаковий, то якщо збільшити площу колодки - ефективність буде меньша, але ж буде велика кромка диску, в частині, ближчей до центру.
Як справи з 312 ти гальмами? Чи там колодкине покривають весь корисний радіус, адже супорт там такий як і на 288?
Це питання скоріше до Стара та Чіверела :-)

_________________
Ящур Audi A4 Quattro S-line
трохи про Польщу
ДНР - ГОРИ У ПЕКЛІ


Догори
ПовідомленняДодано: 18 травня 2016, 08:36 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Ребята, Рудер, Лус,
хто може підказати, як мені замовити всі гумки (номер комплекту чи що?) на ці супорта, хоч і вигляд мають добрий, але все таки якщо вже лізу туди, хочу максимально все оновити.
Ще із фоток Рудера бачу що ще треба дрібниці замінити, так от, які номери деталей ще треба докупити?
Дай, будь ласка, трчну інфу з якого а/м гальма - ввечері в ЕТКА подивлюсь.
Цитата:
Мені кажуть що на 320 та 345 диски колодки ідуть одинакові, але мій мозок не може збагнути, хіба може колодка не покривати весь робочий радіус диска?
Цілком можливо. І вона таки вкриватиме всю робочу площину диска.
Цитата:
Як справи з 312 ти гальмами? Чи там колодкине покривають весь корисний радіус, адже супорт там такий як і на 288?
Така сама ситуація із 288 - 312. Колодки там однакові, робоча площина диску однакова.
Однак у 312мм робоча площина винесена далі від ступичної частини.

[/quote]але ж буде велика кромка диску, в частині, ближчей до центру.[/quote]
Саме так. Відмінність у плечі застосування сили.
Тільки там не кромка.
Зліва - 288, справа - 312 (не в масштабі)
Вкладення:
discs.jpg
discs.jpg [ 50.78 Кіб | Переглянуто 6067 разів ]

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 41 повідомлення ]  На сторінку 1 2 3 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited