instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 29 березня 2024, 04:20

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 199 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 15 6 7 8 914 Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: mk1 GTI 1980
ПовідомленняДодано: 31 серпня 2015, 21:42 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2010, 18:58
Повідомлень: 845
Год выпуска:: 2018
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 6
Звідки: Львів
Цитата:
За проделанные работы - низкий поклон... :D
Дякую! Не все ідеально, так якби хотілось, але враховуючи, що це перший проект такого масштабу, то я задоволений...
Цитата:
мда...також із захоплення слідкую за відродження GTI
так тримати - молодці!
Дякую! Машина варта відродження)
Цитата:
каждый раз, как захожу в эту тему, начинаю хотеть мк1. отличный проект
Дякую! Ну я буду радий якщо це надихне когось для власного проекту мк1!

Процес іде далі. Машина останній раз заїхала на фінальну піскоструйку. Почистили всі зварочні шви, а також місця поверхневої корозії яка проявилась після зняття заводського герметика на передніх бризговиках. Ну і зразу, як тут радили на форумі, а також як пише книжка, поцинкували голі поверхні металу. Враховуючи дуже суху та дуже гарячу погоду, шанси гниття з середини зварного шва тепер будуть мінімальні. Кілька фоток:
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Знаю, що прихильники зварки в стик будуть незадоволені такою роботою, ну це і логічно, бо коли вариться в стик то потім переважно потрібно менше шпатлівки для виводу поверхні (але тільки при умові що не повело). Після перших негативних відгуків тут на форумі я довго вивчав питання, спілкувався з різними майстрами. Висновок зробив один - зварка в нахльост точками це міцніше, ніж в стик суцільним швом, а для мене головне міцність і надійність, щоб нічого потім не тріскало, а поверхню вже виведем шпатлівкою.
Можливо я не правий, але робота зроблена, дороги назад нема. Якість видно на фотках. А як воно буде себе вести то час покаже.
Наразі машина поїде до малярів, сподіваюсь вони справляться швидше)

_________________
Das Auto GTI mk6 Tornado Rot
Das Auto GTI mk1 Schwarz Black


Догори
 Тема повідомлення: Re: mk1 GTI 1980
ПовідомленняДодано: 31 серпня 2015, 22:43 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 20 липня 2009, 11:32
Повідомлень: 3527
Год выпуска:: 1980
Код мотора: 9A 2,0
КПП: DSG 6
Имя: Сергей
Звідки: Славута - Ровно.
Передні підсилювачі було б добре відразу переробити на зразок заводських мотоспортовських по іншому кислотьте та хай ходить.
п.с. розміри маштабував сам на одному з малюнків тому не сваріть якщо хто має точні розміри.
п.с. Не знаю як старожили, але на таких стиках я б починав скловолоконкою шпаклювати вона реально герматичне і тримає, якщо кузов не гратиме.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

_________________
Куплю на г2 1.8 моно Прибирання гаражу мк1 3д Диски R16 4×100 з поличкою, гума 215×40 Nexen


Тепер і я нещасний "щасливий" володар Жигулів класичної моделі)))


Догори
 Тема повідомлення: Re: mk1 GTI 1980
ПовідомленняДодано: 31 серпня 2015, 23:29 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 08 березня 2007, 10:58
Повідомлень: 7210
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Звідки: Odessa
В мене без підсилювачів, в автомобілі більше 550нм моменту, все добре нічого не відривається, але і кузов в мене був в ідеалі а не іржаве решето.
Цей підсилювач потрібен якщо автомобіль використовується в ралі, і скаче по трамплінам.

_________________
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088


Догори
 Тема повідомлення: Re: mk1 GTI 1980
ПовідомленняДодано: 01 вересня 2015, 11:29 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2010, 18:58
Повідомлень: 845
Год выпуска:: 2018
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 6
Звідки: Львів
Igorb
Та мені ті підсилювачі також не дуже подобаються, то так якби колхоз якийсь... Але тріщину я там бачив, тому зайвим то не буде.
Jettix
Ну то вже дуже серйозне будівництво) Не думаю, що при експлуатації "машина вихідного дня" там потрібні такі масивні підсилювачі! Але за вашу роботу респект!

_________________
Das Auto GTI mk6 Tornado Rot
Das Auto GTI mk1 Schwarz Black


Догори
 Тема повідомлення: Re: mk1 GTI 1980
ПовідомленняДодано: 02 вересня 2015, 19:24 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2010, 18:58
Повідомлень: 845
Год выпуска:: 2018
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 6
Звідки: Львів
Сьогодні нарешті закінчили всі роботи по рихтовці/зварці. Позаліплювали ще шви герметиком. Двері і крила вже в малярів в роботі, кузов беруть з понеділка-вівторка.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

_________________
Das Auto GTI mk6 Tornado Rot
Das Auto GTI mk1 Schwarz Black


Догори
 Тема повідомлення: Re: mk1 GTI 1980
ПовідомленняДодано: 09 вересня 2015, 12:36 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2010, 18:58
Повідомлень: 845
Год выпуска:: 2018
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 6
Звідки: Львів
В перших постах я писав про салон Гольфа, на щастя він все своє життя в Україні відїздив під чохлами тому по суті зберігся майже ідеально. Єдиною проблемою було пошкоджене типове слабке місце спортсидінь на водійській стороні (доречі в мене на GTI mk6 2010 року на спинці там також вже порвалось) — бокова підтримка.

Зображення
Зображення

Спочатку віддав сидіння на хімчистку, потім замовив тканину з Німеччини. Вона приїхала, але структура виявилась не така як потрібно(

Зображення

Тому почав шукати, і добра людина та ентузіаст Justfun подарувала мені оригінальні викройки з інших сидінь які пішли під перешивку. Тому вийшло зробити практично як нове, поміняли також поролон:

Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

А ще, замовив з werk34 нові пластикові накладки, вони трохи не такі як оригінал (бразільського виробництва) але ззовні практично не відрізняються. Самі розумієте, що цілий оригінал найти практично неможливо…

Зображення

_________________
Das Auto GTI mk6 Tornado Rot
Das Auto GTI mk1 Schwarz Black


Догори
 Тема повідомлення: Re: mk1 GTI 1980
ПовідомленняДодано: 09 вересня 2015, 18:08 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 28 квітня 2014, 23:32
Повідомлень: 1581
Год выпуска:: 2011
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
супер

_________________
go manual! | never look back


Догори
 Тема повідомлення: Re: mk1 GTI 1980
ПовідомленняДодано: 22 вересня 2015, 17:12 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2010, 18:58
Повідомлень: 845
Год выпуска:: 2018
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 6
Звідки: Львів
Нарешті машина в малярів. Я думав, що вони вже ніколи не почнуть її робити... Правда не дуже багато зробили, як завжди, ще 10 машин паралельно робиться...
Але принаймні вже процес пішов. Покищо мене влаштовує товщина шару шпатлівки, рівність поверхні і як вони ховають зварні шви.

Загальна картина
Зображення

Задні крила, арки
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Фартух
Зображення
Зображення

Поріг
Зображення

Моторний щит
Зображення

Шпатлівка в процесі
Зображення

Після зачистки на такому ж місці
Зображення

Передні бризговики зі сторони моторного відсіку
Зображення
Зображення

_________________
Das Auto GTI mk6 Tornado Rot
Das Auto GTI mk1 Schwarz Black


Догори
 Тема повідомлення: Re: mk1 GTI 1980
ПовідомленняДодано: 22 вересня 2015, 17:30 
Офлайн
Прижился
Аватар користувача

З нами з: 18 квітня 2011, 15:08
Повідомлень: 188
Год выпуска:: 1979
Код мотора: SB 1,6
КПП: МКПП
Так тримати! Жени тих малярів в шию!

_________________
http://abanama.livejournal.com/


Догори
 Тема повідомлення: Re: mk1 GTI 1980
ПовідомленняДодано: 22 вересня 2015, 17:35 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2010, 18:58
Повідомлень: 845
Год выпуска:: 2018
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 6
Звідки: Львів
Цитата:
Так тримати! Жени тих малярів в шию!
Та хрен їх поженеш, вони всі кудась розбігаються як я приїзджаю. Ходжу там сам по боксі, дивлюсь... Зварщик то хоч постійно зімною ходив і все показував)

_________________
Das Auto GTI mk6 Tornado Rot
Das Auto GTI mk1 Schwarz Black


Догори
 Тема повідомлення: Re: mk1 GTI 1980
ПовідомленняДодано: 03 листопада 2015, 17:57 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2010, 18:58
Повідомлень: 845
Год выпуска:: 2018
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 6
Звідки: Львів
Нарешті нанесли проявочний шар. Тепер перевірим всі дефекти і тоді вже буде на чисто малюватись...
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

_________________
Das Auto GTI mk6 Tornado Rot
Das Auto GTI mk1 Schwarz Black


Догори
 Тема повідомлення: Re: mk1 GTI 1980
ПовідомленняДодано: 03 листопада 2015, 17:59 
Офлайн
Прижился
Аватар користувача

З нами з: 18 квітня 2011, 15:08
Повідомлень: 188
Год выпуска:: 1979
Код мотора: SB 1,6
КПП: МКПП
Ура, нарешті!

_________________
http://abanama.livejournal.com/


Догори
 Тема повідомлення: Re: mk1 GTI 1980
ПовідомленняДодано: 03 листопада 2015, 18:23 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 19 липня 2012, 16:05
Повідомлень: 763
Год выпуска:: 1994
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Имя: Андрей
Звідки: г. Киев
Красиво)))) Хорошая работа ребята!!!!

От души как говориться.....


Догори
 Тема повідомлення: Re: mk1 GTI 1980
ПовідомленняДодано: 03 листопада 2015, 18:29 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2010, 18:58
Повідомлень: 845
Год выпуска:: 2018
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 6
Звідки: Львів
Цитата:
Красиво)))) Хорошая работа ребята!!!!

От души как говориться.....
Дякую! Ще попереду багато всього, але екватор вже пройдений...

_________________
Das Auto GTI mk6 Tornado Rot
Das Auto GTI mk1 Schwarz Black


Догори
 Тема повідомлення: Re: mk1 GTI 1980
ПовідомленняДодано: 03 листопада 2015, 18:37 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 19 липня 2012, 16:05
Повідомлень: 763
Год выпуска:: 1994
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Имя: Андрей
Звідки: г. Киев
Главное, кузовщину до ума довел!


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 199 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 15 6 7 8 914 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited