instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 28 березня 2024, 19:09

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 163 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 4 5 611 Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 17 червня 2015, 16:20 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 04 січня 2014, 20:31
Повідомлень: 4350
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BVY 2.0
КПП: АКПП
Имя: Вольдемар
Звідки: Киев
мнения по этому поводу разные. В принципе помыть можно, хуже точно не станет. Смысл в том что старые шланги сколько не мой - новыми они от этого точно не станут...

_________________
Колличество разума на Земле вещь константная, а население постоянно растет...
Golf mk4, 1,6 акпп. Продал, скучаю...
Seat Altea XL 2.0 FSI акпп, "гламурный гольф" Продан.
Skoda Octavia A7 TDI DSG и все такое :-)
Skoda Superb II TDI DSG L&K


Догори
ПовідомленняДодано: 17 червня 2015, 22:00 
Офлайн
Прижился
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2008, 23:18
Повідомлень: 240
Год выпуска:: 2000
Код мотора: AGG 2,0
КПП: МКПП
Звідки: Черновцы
Приятно видеть такой подход к бывшей :D
у меня всё руки не доходили)
а машина точно не Vyk-а)
брал у Алика из фольксваген клуба.он и тут есть,только ник забыл)

_________________
Golf4 1,8 AGN 4Motion, 2000


Догори
ПовідомленняДодано: 17 червня 2015, 23:06 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 19 вересня 2008, 10:07
Повідомлень: 919
Год выпуска:: 1961
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Цитата:
Приятно видеть такой подход к бывшей :D
у меня всё руки не доходили)
а машина точно не Vyk-а)
брал у Алика из фольксваген клуба.он и тут есть,только ник забыл)
Вяковский Гольф к Самокату перекочевал, дальнейшую судьбу не отслеживал.


Догори
ПовідомленняДодано: 18 червня 2015, 10:06 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 19 серпня 2008, 20:34
Повідомлень: 5817
Год выпуска:: 2000
Код мотора: AQP 2,8
КПП: МКПП
Звідки: Харьков
Цитата:
Цитата:
Приятно видеть такой подход к бывшей :D
у меня всё руки не доходили)
а машина точно не Vyk-а)
брал у Алика из фольксваген клуба.он и тут есть,только ник забыл)
Вяковский Гольф к Самокату перекочевал, дальнейшую судьбу не отслеживал.
про смкт в курсе.... теперь понять бы у кого Алик с непонятным ником его взял :mrgreen:


Догори
ПовідомленняДодано: 18 червня 2015, 10:16 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 19 вересня 2008, 10:07
Повідомлень: 919
Год выпуска:: 1961
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Приятно видеть такой подход к бывшей :D
у меня всё руки не доходили)
а машина точно не Vyk-а)
брал у Алика из фольксваген клуба.он и тут есть,только ник забыл)
Вяковский Гольф к Самокату перекочевал, дальнейшую судьбу не отслеживал.
про смкт в курсе.... теперь понять бы у кого Алик с непонятным ником его взял :mrgreen:
Это разные машины. Слава Вяк сам газ ставил.


Догори
ПовідомленняДодано: 23 червня 2015, 16:05 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 14 жовтня 2013, 19:59
Повідомлень: 327
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CBFA
КПП: DSG 6
Имя: Maksim
Звідки: Черкаси
Сьогодні в обід хотів поміняти трубку вентиляції картерних газів. Замовив Hans Pries, з кодом *755 (що є типу під оригінал), за VAG жаба не дозволила платити 800 грн. Трубка прийшла на вигляд непогана, пластик на дотик надійний, якісний. На одній зі сторін фізично зрізана марка виробника. Сподіваюсь, ходитиме довго.
Пішов ставити трубку, відкрутив дві газових трубки, що йдуть в впускний, зняв один ВВ-дріт, почав знімати другий, і... s2: s2: s2: s5: s5: обірвав його... залишилася вилка в катушці. вийняв цю вилку, а вона ще й з рук вискочила і впала на захист картера s5: s5: ну що за криворукість s4: s4:
підняв машину на домкраті, зняв колесо, відкрутив пластиковий боковий грязевий захист, і ледве-ледве зміг дотягнутись масляним щупом ( :D ну не було більше нічого під рукою!) до цієї вилки - і скинув її через дірку на землю. Поки поставив і прикрутив все назад, вже й обід скінчився.

Поміняв, б**дь, трубку.

на роботі вже тимчасово скрутив провод, доведеться так поїздить декілька днів.
Тепер думаю - купити один провод чи поміняти комплектом. Чи взагалі є сенс міняти всі разом? Чи краще заодно ще й на катушку витратитись? Буду вдячний за всі поради за/проти.

на фото - нова трубка, час якої ще не прийшов ))
Вкладення:
IMG_20150623_131545.jpg
IMG_20150623_131545.jpg [ 687.19 Кіб | Переглянуто 1899 разів ]
Вкладення:
IMG_20150623_131518.jpg
IMG_20150623_131518.jpg [ 588.19 Кіб | Переглянуто 1899 разів ]

_________________
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"


Востаннє редагувалось 23 червня 2015, 20:28 користувачем Leniviy, всього редагувалось 1 раз.

Догори
ПовідомленняДодано: 23 червня 2015, 20:23 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 04 січня 2014, 20:31
Повідомлень: 4350
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BVY 2.0
КПП: АКПП
Имя: Вольдемар
Звідки: Киев
Цитата:

Поміняв, б**дь, трубку.
от это ты развлекался сегодня :-D

_________________
Колличество разума на Земле вещь константная, а население постоянно растет...
Golf mk4, 1,6 акпп. Продал, скучаю...
Seat Altea XL 2.0 FSI акпп, "гламурный гольф" Продан.
Skoda Octavia A7 TDI DSG и все такое :-)
Skoda Superb II TDI DSG L&K


Догори
ПовідомленняДодано: 24 червня 2015, 10:07 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 19 серпня 2008, 20:34
Повідомлень: 5817
Год выпуска:: 2000
Код мотора: AQP 2,8
КПП: МКПП
Звідки: Харьков
Цитата:
на роботі вже тимчасово скрутив провод, доведеться так поїздить декілька днів.
Тепер думаю - купити один провод чи поміняти комплектом. Чи взагалі є сенс міняти всі разом? Чи краще заодно ще й на катушку витратитись? Буду вдячний за всі поради за/проти.
на провода смотреть надо, сопротивление померять... не сыпятся ли

а катуха чем не устраивает? просто менять?


Догори
ПовідомленняДодано: 26 червня 2015, 14:20 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 14 жовтня 2013, 19:59
Повідомлень: 327
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CBFA
КПП: DSG 6
Имя: Maksim
Звідки: Черкаси
Цитата:
а катуха чем не устраивает? просто менять?
та шось жере багато, 15л газу в змішаному режимі. От починаю копати, в чому причина.


Сьогодні підігнали один міні-жирок :D
Вкладення:
IMG_20150626_132728.jpg
IMG_20150626_132728.jpg [ 738.06 Кіб | Переглянуто 1845 разів ]

_________________
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"


Востаннє редагувалось 09 липня 2015, 23:50 користувачем Leniviy, всього редагувалось 1 раз.

Догори
ПовідомленняДодано: 26 червня 2015, 14:22 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 19 серпня 2008, 20:34
Повідомлень: 5817
Год выпуска:: 2000
Код мотора: AQP 2,8
КПП: МКПП
Звідки: Харьков
Цитата:
Цитата:
а катуха чем не устраивает? просто менять?
та шось жере багато, 15л газу в змішаному режимі. От починаю копати, в чому причина.
може газ надо настроить? у меня 12.
бенза сколько ест померяй.


Догори
ПовідомленняДодано: 26 червня 2015, 14:32 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 14 жовтня 2013, 19:59
Повідомлень: 327
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CBFA
КПП: DSG 6
Имя: Maksim
Звідки: Черкаси
був у газовиків, дивились, показали графіки витрат пального - все синхронно. Бенз буду міряти на днях, коли заварю стронгер. Ну і кабель буду підключати, дивитись на показники дмрв, лямбди..

_________________
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"


Догори
ПовідомленняДодано: 30 червня 2015, 12:27 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 14 жовтня 2013, 19:59
Повідомлень: 327
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CBFA
КПП: DSG 6
Имя: Maksim
Звідки: Черкаси
Заварили в суботу дірку в строгнері - перестало стріляти при перегазовці на бензині. Крім того, приговорили гофру на випускних трубах - сифонить там знатно. Швидше за все великі витрати пального якраз через ці гофри. Але їх заміна ускладнюється тим, що зняти труби не вийде без зняття кардана.. s5: s5: формоушн, мать его( Думаю, заїхати спитати в офіціалів, раптом вони роблять таку роботу, все одне гнати авто до них на заміну масла і фільтра в хальдексі

_________________
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"


Догори
ПовідомленняДодано: 09 липня 2015, 12:32 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 14 жовтня 2013, 19:59
Повідомлень: 327
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CBFA
КПП: DSG 6
Имя: Maksim
Звідки: Черкаси
Добрався на вихідних до шнурка і потестив вагкомом все, до чого добравсь :)
Показання лямбди постійно стрибали з 0.75-0.8 на 0.25-0.35 і назад. Це норма?

була помилка датчика рівня пального (у мене їх, до речі, два, так що тепер ще треба шукати, який з двух глючить :))
решта без помилок

Вчора поміняв в офіциалів масло і фільтр для Haldex'а. Потім поїхав до слюсарів, щоб зняти кардан і вихлопну.. Мужики підняли машину на підйомнику, подивились, покачали головами... Нє, кажуть, - це буде дуже довго, бо треба знімати підрамник і рейку. Два-три дні на таку роботу і коштуватиме десь 1200-1500 грн... s5: s5: вашу мать, ви не могли про це сказати ще в понеділок, коли я до вас приїжджав?? В понеділок мені ці красені обіцяли зняти і встановити за 300 грн! s5: s5: я б тоді в офіциалів і залишився, вони за таку роботу просили 500 грн..
Коротше, даремно відпросився з роботи, цілий день був просраний...
Далі, щоб трохи заспокоїтись поїхав на мийку, а потім прикрутив бризковики на передні колеса. Тепер буду записуватись до офіциалів на зняття труби..

_________________
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"


Догори
ПовідомленняДодано: 09 липня 2015, 23:54 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 14 жовтня 2013, 19:59
Повідомлень: 327
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CBFA
КПП: DSG 6
Имя: Maksim
Звідки: Черкаси
А ще заморочився регулювачем світла фар (і підсвітки панелі приладів). Чомусь він був від Шкоди (по номеру вичислив) і мав, відповідно, зелений колір діодів (на фото).
Вкладення:
IMG_20150617_182808.jpg
IMG_20150617_182808.jpg [ 1.04 МіБ | Переглянуто 1740 разів ]
Спочатку я думав придбати інший, для гольфа, а потім подумав - а навіщо купляти, коли можна згадати молодість і озброїтись паяльником :D
Купив діодів і засів на вечір..
І от, що вийшло:
Вкладення:
IMG_20150709_212522.jpg
IMG_20150709_212522.jpg [ 219.94 Кіб | Переглянуто 1740 разів ]

_________________
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"


Догори
ПовідомленняДодано: 13 липня 2015, 11:34 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 14 жовтня 2013, 19:59
Повідомлень: 327
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CBFA
КПП: DSG 6
Имя: Maksim
Звідки: Черкаси
Поміняв масло гидропідсилювача. Стара жижа була дуже темна, густа, майже непрозора. Мабуть, не мінялася взагалі ніколи)) бідний насос. Попутно добряче промив бензином бачок, шланги, до яких дотягнувся. Ніяких промивок купляти не став, думаю, що рідне масло буде краще за будь-які промивки. Просто зменшу інтервал заміни, наступного разу мінятиму масло через 10т.км, а потім через кожні 30. Після заміни кермо стало м'яке, чутливе, насоса майже не чутно навіть в крайніх положеннях. І звук помінявся - замість натужно гудящего, став спокійний, насос наче співає.
Отже, мораль - не забувайте про заміну тех.рідин!! :)

_________________
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 163 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 4 5 611 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited