instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 29 березня 2024, 02:26

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 97 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 13 4 5 6 7 Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: Мій Гольф Мк1 1979 року
ПовідомленняДодано: 17 квітня 2015, 23:37 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2010, 18:58
Повідомлень: 845
Год выпуска:: 2018
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 6
Звідки: Львів
Ну що, поки чорний мк1 в процесі реставрації вирішив трохи прикрасити червоного. Диски вже стояли, але без заниження машина на них виглядала дивно)) Тому замовив койловери Vogtland (дякую за консультації, гарну ціну та оперативну доставку команді LowStyle і саме юзеру MaiskiyChavk). Приїхало таке чудо:
Зображення
Койли візуально і на дотик дуже якісні, порівняли з JOM, то різниця є суттєва! На фото всього не видно:
Зображення

Встановили на машину (Дякую СТО Комфорт, а саме Олегу М.та Маряну за швидке встановлення та якісне налаштування підвіски. Наразі койли десь в середньому положенні, можна як підняти так і опустити. Думаю поїздити деякий час, а потім подумати чи міняти посадку.
Зображення
Зображення
По їзді дуже приємні відчутття, машина суттєво краще тримає дорогу і притому мякше проходить дрібні нерівності ніж на тій підвісці яка в мене до того стояла (задні стойки вроді рідні були, а передні якісь дуже жосткі, вкладиші точно від іншої машини, можливо від ВАЗа...). Найболісніше така підвіска реагує на горби на асвальті, їх треба помаленько проїзджати. Але по рівній дорозі їдеш як по рельсах.
А ще замінив передній бампер на новий, доречі хто не знав новий пластиковий бампер спокійно можна замовити через Екзіст і за тиждень буде. Коштує 1200 грн. Фірма Клокерхольм або Полкар, якість нічим не гірша за оригінал, пластикову накладку впринципі неможливо відрізнити.
Оскільки зараз нема можливості перефарбовувати машину то вирішив попробувати надати їй більш привабливого вигляду малою кровю - постараюсь зняти розчинником бараник (антигравійку) з арок та порогів, можливо вийде так щоб не пошкодити фарбу. Бо воно мене дуже нервує...

_________________
Das Auto GTI mk6 Tornado Rot
Das Auto GTI mk1 Schwarz Black


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій Гольф Мк1 1979 року
ПовідомленняДодано: 17 квітня 2015, 23:46 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 25 грудня 2009, 19:53
Повідомлень: 1694
Год выпуска:: 1979
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Лємберг
Ґвинтики направду якісні, машина одночасно і жорстка і м'ягко проходить нерівності.
Яка ціна?

_________________
VW Golf mk1 Cabrio `89
VW Scirocco 16V 1.8 `91
VW Scirocco 16V 1.8 `79
VW Scirocco GTE 1.1 `75
VW Golf Country 16V для наших доріг


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій Гольф Мк1 1979 року
ПовідомленняДодано: 17 квітня 2015, 23:49 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2010, 18:58
Повідомлень: 845
Год выпуска:: 2018
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 6
Звідки: Львів
Цитата:
Ґвинтики направду якісні, машина одночасно і жорстка і м'ягко проходить нерівності.
Яка ціна?
Ціна вийшла 450 євро, звісно то не 150-200 за JOM чи Технікси, але і не 900 за KW) Враховуючи, що на трек дні я на Гольфі не поїду то якраз супер))

_________________
Das Auto GTI mk6 Tornado Rot
Das Auto GTI mk1 Schwarz Black


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій Гольф Мк1 1979 року
ПовідомленняДодано: 18 квітня 2015, 07:46 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 28 квітня 2014, 23:32
Повідомлень: 1581
Год выпуска:: 2011
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
супер! висота в самий раз виглядає

_________________
go manual! | never look back


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій Гольф Мк1 1979 року
ПовідомленняДодано: 18 квітня 2015, 17:14 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 25 грудня 2009, 19:53
Повідомлень: 1694
Год выпуска:: 1979
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Лємберг
Головне що нижче від буса :)

_________________
VW Golf mk1 Cabrio `89
VW Scirocco 16V 1.8 `91
VW Scirocco 16V 1.8 `79
VW Scirocco GTE 1.1 `75
VW Golf Country 16V для наших доріг


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій Гольф Мк1 1979 року
ПовідомленняДодано: 19 квітня 2015, 01:25 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2010, 18:58
Повідомлень: 845
Год выпуска:: 2018
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 6
Звідки: Львів
Цитата:
супер! висота в самий раз виглядає
Дякую, бо дехто каже що зависоко)))

Сьогодні пробував змивати розчинником антигравійний бараник на арках - щось розчинник їх дуже слабо бере, на то піде ціла вічність.. Можливо хтось порадить більш дієвий засіб? Пробував вже розчинник, ацетон, керосин...

_________________
Das Auto GTI mk6 Tornado Rot
Das Auto GTI mk1 Schwarz Black


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій Гольф Мк1 1979 року
ПовідомленняДодано: 22 квітня 2015, 16:17 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 28 квітня 2014, 23:32
Повідомлень: 1581
Год выпуска:: 2011
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Цитата:
Головне що нижче від буса :)
:mrgreen:
з цими колесами і нашими дорогами це золота середина)

_________________
go manual! | never look back


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій Гольф Мк1 1979 року
ПовідомленняДодано: 23 квітня 2015, 18:01 
Офлайн
Заглянул

З нами з: 19 липня 2013, 17:30
Повідомлень: 28
Год выпуска:: 1986
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Имя: Мар’ян
Звідки: Львів
як гвинти??? не жалієш що встановив??? які враження від їзди???


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій Гольф Мк1 1979 року
ПовідомленняДодано: 23 квітня 2015, 18:06 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2010, 18:58
Повідомлень: 845
Год выпуска:: 2018
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 6
Звідки: Львів
Гвинти супер, дивно насправді, перед став мякший навіть, бо до того стояли стойки від ВАЗа якогось. А от зад відчутно твердіший, на лежачих аж трохи підскакує машина)) Але відчуття загалом добрі, машина класно тримається дороги, прогнозовано поводиться!

_________________
Das Auto GTI mk6 Tornado Rot
Das Auto GTI mk1 Schwarz Black


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій Гольф Мк1 1979 року
ПовідомленняДодано: 23 квітня 2015, 20:42 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 01 серпня 2011, 23:05
Повідомлень: 1912
Год выпуска:: 1987
Код мотора: EX 1,8
КПП: МКПП
Имя: Дмитро
Звідки: ПолтаVWа-СупруніVWка
Цитата:
Гвинти супер, дивно насправді, перед став мякший навіть, бо до того стояли стойки від ВАЗа якогось. А от зад відчутно твердіший, на лежачих аж трохи підскакує машина)) Але відчуття загалом добрі, машина класно тримається дороги, прогнозовано поводиться!
А що,до цього поводилась непрогнозовано? :lol:
П.с: висота шо треба :wink:

_________________
Зображення
Golf2 1985 azurim blau(HK 1.3/2e3/084 кпп)=>
=>(PN 1.6/2e2/ 4s кпп) Мой любимый овощ:) - Продан после ДТП.Скучаю.
Golf2 1987 sirius(EZ 1.6/2e2/ 4s кпп/ ГБО) Gedzik - Катаюсь

Меняю проигрыватель на выигрыватель.
Собираю плюсы в карму.


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій Гольф Мк1 1979 року
ПовідомленняДодано: 05 травня 2015, 16:17 
Офлайн
Прижился
Аватар користувача

З нами з: 06 серпня 2013, 21:47
Повідомлень: 173
Год выпуска:: 2012
Код мотора: CAVD 1,4
КПП: DSG 6
Имя: Богдан
Звідки: LowStyle Kиев
Спасибо за отзыв, очень рады что попали в точку и Вы довольны! :D
С нас обязательная доп. скидка на следующий заказ! :wink:
ПыСы
Это и есть KW1, только за его реальную стоимость, пружины для KW делает Vogtland а KW в свою очередь поставляет Vogtland свои стойки, которые делает AL-CO Испания.

_________________
LowStyle Киев
Пружины с занижением, винтовая подвеска, стабилизаторы поперечной устойчивости, комплекты спортивной подвески
Прямые поставщики
Eibach, H&R, амортизаторы Bilstein, Vogtland, полиуретан PowerFlex, оригинальные диски BBS и многое другое.
Наша партнерская тема на Golf Club viewtopic.php?f=38&t=52992


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій Гольф Мк1 1979 року
ПовідомленняДодано: 18 травня 2015, 23:22 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2010, 18:58
Повідомлень: 845
Год выпуска:: 2018
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 6
Звідки: Львів
Койловери доречі за кілька тижнів помірної експлуатації стали мякші, тепер машина більш комфортна!

_________________
Das Auto GTI mk6 Tornado Rot
Das Auto GTI mk1 Schwarz Black


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій Гольф Мк1 1979 року
ПовідомленняДодано: 23 травня 2015, 11:10 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 07 листопада 2007, 12:22
Повідомлень: 1689
Год выпуска:: 1979
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Имя: Дима
Звідки: Сумы
Цитата:
Койловери доречі за кілька тижнів помірної експлуатації стали мякші, тепер машина більш комфортна!
Відбійники підрізали чи ні?

_________________
Nissan Skyline R30 Coupe
BMW E34


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій Гольф Мк1 1979 року
ПовідомленняДодано: 23 травня 2015, 22:32 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2010, 18:58
Повідомлень: 845
Год выпуска:: 2018
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 6
Звідки: Львів
Цитата:
Відбійники підрізали чи ні?
Ні, все поставили як було. А для чого їх підрізати?

_________________
Das Auto GTI mk6 Tornado Rot
Das Auto GTI mk1 Schwarz Black


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій Гольф Мк1 1979 року
ПовідомленняДодано: 06 червня 2015, 20:19 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 12 жовтня 2009, 08:11
Повідомлень: 593
Год выпуска:: 1978
Код мотора: HZ 1,1
КПП: МКПП
Звідки: Суми
гуляючи містом лева .... )))


Вкладення:
2015-06-06-1330.jpg
2015-06-06-1330.jpg [ 1.23 МіБ | Переглянуто 2707 разів ]
Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 97 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 13 4 5 6 7 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited