instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 28 березня 2024, 22:57

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 41 повідомлення ]  На сторінку 1 2 3 Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 25 травня 2016, 07:12 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Давно муляє думка фаркопового кріплення-платформи для кількох роверів.
Під цю тему за нагоди навіть придбав оригінальну фаркопову балку до Гольфа із розеткою (як потім з'ясувалося, модною, 13-піновою) та штатною проводкою), та без крюка із думкою, що потім знайду крюк.
Однак, роздивляючись що собою являють заводські платформи, навіть таких брендів як Thule, Montblanc чи Yakima, мене бере сум. $300+ за кілька металевих профілів.

Плюс до того, у мене абсолютно не викликають довіри кріплення на шар. Хоча воно, начебто, й тримається, але ADAC натякає...
Але ж на євро-фаркопах світ не зійшовся і існує ще досить кошерний "американський квадрат на 2 дюйми".
Він являє собою приймач на кузові у формі квадрата та квадратну ж вставку у нього із довжиною граней 2" (51мм). Як правило, шар для, власне, причепа, кріпиться саме на оцю вставку.
Крім того, штатний гак в місці кріплення до штатного ж фаркопу сам по собі має форму квадрату. Що нам, так би мовити, натякає.
Гаразд, ідея кріплення байк-платформи безпосередньо до квадрату мені подобається набагато більше, аніж до шару.
Бо: надійніше тримається на (в даному випадку "у") фаркопі; неможливий поворот чи проворот платформи (відео вище); простіша конструкція.

Отже, ліземо на Thule USA із думкою побачити там якесь нанотехнологічне рішення. Однак, все, звісно, набагато простіше та являє собою банальний набір металевих трубок квадратного розрізу. І за це вони хочуть $350 s4:
Там кілька годин роботи та металу на 100грн. Отже, вирішив зрізати зі своєї балки фаркопу рідне хитре кріплення рідного ж крюка та вварити замість нього приймач "американського квадрату". Місця там з запасом.
Він буде так само ховатися за бампером, а отвір - закритий заводською заглушкою.
Для початку треба приміряти рідний фаркоп до кузова та чітко зрозуміти скільки там вільного місця - якою довжиною робити приймач квадрату.
Далі із квадратної труби або двох кутків 60х60х4 робиться приймач та вварюється замість рідного "приймача гака". В ньому ж просвердлюються отвори під фіксуючий палець. Також є думка з заднього боку приймача приварити стінку із гайкою, до якої буде притягуватись, власне, квадрат платформи.

Далі, після встановлення конструкції на авто, прийде черга самої платформи.
За задумом то має бути комбінація конструкції Thule TH990XT (в плані кріплення до квадрату) та Peruzzo Siena 3

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 25 травня 2016, 07:26 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 17 травня 2009, 15:15
Повідомлень: 13692
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BSE 1,6
КПП: АКПП
Звідки: Киев
Зображення

_________________
ВАЗ 2106 -> Mercedes W124, 300D -> Golf IV Variant, 1,6 BFQ, МКПП, ГБО -> Golf V Variant, 1,6 BSF, Tiptronic, ГБО


Догори
ПовідомленняДодано: 25 травня 2016, 07:27 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Я вище пояснив навіщо.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 25 травня 2016, 08:17 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 17 травня 2009, 15:15
Повідомлень: 13692
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BSE 1,6
КПП: АКПП
Звідки: Киев
То есть из-за одного этого адаковского ролика ты затеваешь такую эпопею?

_________________
ВАЗ 2106 -> Mercedes W124, 300D -> Golf IV Variant, 1,6 BFQ, МКПП, ГБО -> Golf V Variant, 1,6 BSF, Tiptronic, ГБО


Догори
ПовідомленняДодано: 25 травня 2016, 08:33 
Офлайн
Сараевод
Аватар користувача

З нами з: 08 березня 2009, 15:19
Повідомлень: 10241
Год выпуска:: 2016
Код мотора: SB 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Киев
Эх, уведомления не работают. Так бы подписался.

Жень, но ведь показанные выше сюжеты - это в большинстве своём ДТП. А там провёрнутое на фаркопе велокрепление и (возможно) упавший велоспед - не самое дорогое.
Ну и плюс, при резкой остановке ближний к авто велик может также соскочить с крепы и выломать стекло.

Нет, конечно, "якщо пан мае вильный час та натхнення...", то пжлст. Но будет ли выигрыш?

_________________
Умное лицо - это еще не признак ума, господа. Все глупости на Земле делаются именно с этим выражением лица. Улыбайтесь, господа... Улыбайтесь!

Зображення

ВАЗ 2102 сарай -> mk IV сарай -> mk V сарай -> mk V сарай -> Sharan 7N Большой сарай


Догори
ПовідомленняДодано: 25 травня 2016, 08:35 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
То есть из-за одного этого адаковского ролика ты затеваешь такую эпопею?
Я затіваю епопею через:
- мені не подобається сама ідея нерухомого кріплення на шар. З інженерної точки зору це і є "зробити тролейбус з буханки хліба" бо шар за своєю природою та задумкою є рухомим кріпленням;
- мені категорично не подобається співвідношення ціна/якість готових платформ будь-якого бренду;
- зробити самому надійний затискач шару буде складніше, ніж "квадратну трубу";
Достатньо аргументів?

Ну і не просто ж так і європейці потроху переходять на "квадрат", бо він є значно універсальнішим та простішим рішенням, аніж інженерні викрутаси з гаком-шаром.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 25 травня 2016, 08:49 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Эх, уведомления не работают. Так бы подписался.
:)
Ще електрику треба зробити бо варіант підключення просто до заднього ліхтаря мені не подобається. Додатковий блок реле рулить.
Цитата:
Жень, но ведь показанные выше сюжеты - это в большинстве своём ДТП. А там провёрнутое на фаркопе велокрепление и (возможно) упавший велоспед - не самое дорогое.
В тому місці, де починається відео (провертає кріплення) - звичайний собі лосиний тест.
Цитата:
Ну и плюс, при резкой остановке ближний к авто велик может также соскочить с крепы и выломать стекло.
Те саме може бути й на заводському кріпленні в разі виламування центрального фіксатора за раму.
Крім того, платформа може провертатися на шарі.
Цитата:
Нет, конечно, "якщо пан мае вильный час та натхнення...", то пжлст. Но будет ли выигрыш?
Для мене - так.
Чому - вище написав :)

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 25 травня 2016, 09:22 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 17 травня 2009, 15:15
Повідомлень: 13692
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BSE 1,6
КПП: АКПП
Звідки: Киев
У тебя же есть поперечки на крышу? На дальние расстояния, где важна хорошая фиксация, но не так важно удобство, - самое оно. А для коротких перемещений есть крепления типа моего - дешево, моментально ставится и снимается, почти не занимает места. А платформа - это я не знаю, для чего такое. Для тех, кто возит велики каждый божий день или для спортивных команд, хрен его знает. Также обрати внимание на то, что в этом ролике три вела и платформа, то есть нагрузка явно выше средней. А минималистичное крепление (без платформы) с одним-двумя великами будет держаться намного увереннее, по моим прикидкам общий вес получается где-то в два раза меньше.

_________________
ВАЗ 2106 -> Mercedes W124, 300D -> Golf IV Variant, 1,6 BFQ, МКПП, ГБО -> Golf V Variant, 1,6 BSF, Tiptronic, ГБО


Догори
ПовідомленняДодано: 25 травня 2016, 09:27 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
У тебя же есть поперечки на крышу? На дальние расстояния, где важна хорошая фиксация, но не так важно удобство, - самое оно.
Одне є. Потрібно ще, принаймні, одне. А ліпше два.
Цитата:
А для коротких перемещений есть крепления типа моего - дешево, моментально ставится и снимается, почти не занимает места.
Кріплення (що на скло, що на фаркоп), де байки лежать верхньою трубою і колеса не фіксуються, я не розумію.
Цитата:
А платформа - это я не знаю, для чего такое. Для тех, кто возит велики каждый божий день или для спортивных команд, хрен его знает.
Для нормального перевезення не на даху.
Платформа має відкидатися як донизу для доступу до багажника, так і підніматися догори (вертикально).
Цитата:
Также обрати внимание на то, что в этом ролике три вела и платформа, то есть нагрузка явно выше средней.
65кг на фаркоп - це навантаження вище середнього? :)

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 25 травня 2016, 09:51 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 17 травня 2009, 15:15
Повідомлень: 13692
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BSE 1,6
КПП: АКПП
Звідки: Киев
Цитата:
65кг на фаркоп - це навантаження вище середнього? :)
О каких нагрузках мы говорим? Просто вертикальная нагрузка (давление вниз) - это немного для фаркопа при его штатном использовании, то есть если с такой силой на него давит дышло прицепа. Но не эта сила срывает крепление с шара в твоем ролике. Срывает момент инерции вокруг продольной оси, автомобиль кренится, а платформа за ним не успевает. Получается, что 65 кг - это в два раза больше, чем в моем случае.

_________________
ВАЗ 2106 -> Mercedes W124, 300D -> Golf IV Variant, 1,6 BFQ, МКПП, ГБО -> Golf V Variant, 1,6 BSF, Tiptronic, ГБО


Догори
ПовідомленняДодано: 25 травня 2016, 10:59 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Сергію, повторюсь: з технічної точки зору нерухоме кріплення на шар є "зробити тролейбус з буханки хліба".

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 25 травня 2016, 11:11 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 17 травня 2009, 15:15
Повідомлень: 13692
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BSE 1,6
КПП: АКПП
Звідки: Киев
Цитата:
Сергію, повторюсь: з технічної точки зору нерухоме кріплення на шар є "зробити тролейбус з буханки хліба".
Ты эту мысль обязательно донеси до инженеров компании Туле, ведь они - дураки - по простоте душевной продолжают выпускать свои троллейбусы из хлеба! И как это у них так получается, что они их еще и продают тысячами?!
:mrgreen:

_________________
ВАЗ 2106 -> Mercedes W124, 300D -> Golf IV Variant, 1,6 BFQ, МКПП, ГБО -> Golf V Variant, 1,6 BSF, Tiptronic, ГБО


Догори
ПовідомленняДодано: 25 травня 2016, 11:23 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Ты эту мысль обязательно донеси до инженеров компании Туле, ведь они - дураки - по простоте душевной продолжают выпускать свои троллейбусы из хлеба! И как это у них так получается, что они их еще и продают тысячами?!
:mrgreen:
А у них є вихід, якщо десятки років в Європі шар був єдиним варіантом? От і лишається ліпити з хліба тролейбуси.
У США ті ж Тюлі йдуть із кріпленням під квадрат.
При виборі між двох варіантів (за нехай, навіть, однакові гроші), я оберу технічно-досконаліший для моїх потреб.

У свою чергу не забудь донести думку про ідеальність шару до інженерів всього США-автопрому, ВАГу, БМВ, МБ, що врешті почали ставити квадрати.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 25 травня 2016, 11:44 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 17 травня 2009, 15:15
Повідомлень: 13692
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BSE 1,6
КПП: АКПП
Звідки: Киев
Цитата:
У свою чергу не забудь донести думку про ідеальність шару до інженерів всього США-автопрому, ВАГу, БМВ, МБ, що врешті почали ставити квадрати.
Я что-то упустил и американский квадрат используется без шара? Ведь квадрат - это крепление для шара.

_________________
ВАЗ 2106 -> Mercedes W124, 300D -> Golf IV Variant, 1,6 BFQ, МКПП, ГБО -> Golf V Variant, 1,6 BSF, Tiptronic, ГБО


Догори
ПовідомленняДодано: 25 травня 2016, 11:59 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Я что-то упустил и американский квадрат используется без шара? Ведь квадрат - это крепление для шара.
Ти щось пропустив.
Вкладення:
hitch_TH990XT_2.jpg
hitch_TH990XT_2.jpg [ 111.48 Кіб | Переглянуто 4515 разів ]

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 41 повідомлення ]  На сторінку 1 2 3 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited