instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 29 березня 2024, 11:30

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 18 повідомлень ]  На сторінку 1 2 Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 18 травня 2009, 02:47 
Офлайн
Прижился
Аватар користувача

З нами з: 10 лютого 2009, 02:31
Повідомлень: 132
Год выпуска:: 1992
Код мотора: SB 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Львів
Ось історія про роботу над заднім бампером до мого Mk3.

Думав я давно щось замутити з заднім бампером і от якось натрапив в неті на фоточку такої докладки.
Зображення

Дуже сподобалась.
Але проект ще передбачав врізку ніші під номерний знак, оскільки кришка багажника вже давно була згладжена а номерний знак просто перекручений на старий стрьомнуватий чоний пластиковий бампер. Так вийшло що діло до заднього бампера дійшло в останню чергу (спочатку поставив передній тюнінговий і накладки на пороги, а такого, який би сподобався, не міг знайти). Отож знайшов докладку, що на попередній фотці.
Зображення

А щоб не їздити без заднього бампера, був куплений ще один задній бампер під проект (вже частково фарбований).
Почались довгі приміряння докладки до бампера в результаті чого були ампутовані деякі ділянки нижньої частини бампера.
Але не все виявилось таким простим як здавалось. Під час примірки бампера з докладкою до машини виявилось, що задній бампер став нижчим (за рахунок докладки) від стокового на 15-17см!!! Ну з таким низеньким бампером їздити по Львову зовсім не хотілось. В цей момент руки опустились і проект трохи призупинився. Шкода стало потрачених грошей. Але невдовзі я вирішив, що здаватись не буду (тимпаче не хотілось тратити гроші на ще якийсь там інший бампер) і вирішив мучити те, що вже є.
Після довгих прикидань і обмірковувань (як то кажуть „Сто разів поміряй і один відріж”) було вирішено зменшувати висотру докладки. Щоб залишились хоть якісь натяки на три отвори для сіточок в тій докладці, її можна було понизити (за рахунок горизонтального розрізання) на 12см. Доречі вирішив не робити отвору для вихлопа. Хотілось, щоб все було гладеньке, а вихлоп вивести вниз за бампером.
Робота панєслась…
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

От на такому варіанті зупинився
Зображення
Зображення
Зображення

Тоді всі місця з”єднань замазувалось скловолокнистою шпаклівкою (на фотках зеленого кольору) для міцності. Місця, де були просто діри, заповмювались монтажною піною, потім піна підрізалась і знову скловолокниста шпаклівка. Згодомвсе вигладжувалось Unisoft’ом
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

А паралельно з тим на бампері вже шукалось місце під номерну нішу…
Виявилось, що з внутрішньої сторони бампера є ребро жорсткості, такий своєрідний козирьок.
Зображення
Зображення

От якраз я вирішив, що той козирьок буде верхньою межею ніші, а саме її дашком. Та ше й до цього козирька можна буде прикріпити підсвітку номера.
Зробивши попередні заміри номерного знака приступив до вирізання отвору в бампері.
Інструмент – гакоподібний різак (виточений із старого скальпеля) і металева лінійка
Зображення

Купа пластмасової стружки і отвір готовий
Зображення

Нішу вирішив робити з дюралюмінію (не хотів возитись зі склотканиною і смолою). Лист дюралю (товщ 2мм) знайшов на одному з наших ринкыв. Попідрізавши той лист по замірах основну поверхню ніші було зроблено. У верхній частині зробив отвори для кріплення ніші до пластикового козирька бампера. Кріпитись буде алюмінієвими кутниками на закльопки.

Попередня примірка (тримається за допомогою струбцин)
Зображення
Зображення

А тут вирішив прикинути як буде дивитись номерок у ніші (номерок з колекції брата)
Зображення
Зображення

Далі з картону, поступово підрізаючи і підставляючи, робив макет під боковинки
Зображення
Зображення

По картонному макету вирізав дві боковушки з алюмінію.
Зображення
Зображення

Підстановка і підгонка напильником
Зображення
Зображення

Всі алюмінєві і дюралеві поверхні були відшліфовані дрелькою з шліфуфальним диском. Йшла підготовка до кріплення боковушок закльопками до великої пластини (по 3 закльопки на боковушку)
Зображення

Потім було дороблено алюмінієві кутнички для кріплення ніші до козирька (5 шт і всі на закльопках). Ніша була загрунтована і підшпакльовані шви на стиках між боковинках (прямі кути були згладжені) – провтикав зфоткати.
А це ніша верх-ногами під час примірки до бампера. Зверху дюралєві кронштейни (5шт) для кріплення низу ніші до нижньої частини бампера закльопками (на бампері місця кріплень будуть прикриті докладкою зі скловолокна, ну, тою яка обрізалась на початку статті).
Зображення

Перейду ще до однієї проблеми. Отож бампер мав ще такі дві заглиблені смужки, які мені не подобались і я згодом вирішив їх згладити (бо всетаки передній бампер в мене вже стояв без всяких там смужечок)
Зображення

Для згладження обрав шпаклівку для пластмаси GoldCar Flex (Poland). Ніша під номер вже якраз була прикріплена до бампера і йшла робота по шліфовці зашпакльованих смужок
Зображення
Паралельно зашпакльвав нижню лицьова частину ніші – нижнє місце прилягання ніші до бампера. Там був гострий кут, довелось згладити, щоб в ніші не збиралась вода.
Але свято тривало недовго. Вже через пару днів під час ретельного шліфування пішло відшарування шпаклівки по одному краю широкої смуги (все-таки і ширина, і глибина були занадто великі і бампер прогинався по тій смузі). Тому було прийнято рішення паяти ту глибоку смугу пластмасою. Шпаклівку повідковирював і все почистив. Перебравши кілька точок по ремонту пластмаси було зроблене це чудо
Зображення

Бампер вже не прогинався по тій запаяній смузі. Перешліфував бампер в місцях пайки низькообертовою дрелькою з шліфдиском для подальшого шпаклювання (згладження). Підібрав шпаклівку Novol Bumper Fix. Випробував її на куску обрізаного бампера. Супер. Має хороші властивості гнучкості. Вирішив нею згладжувати бамперок.
Почалась потім примірка докладки до бампера
Зображення
Зображення
Зображення

По ходу було ампутовано ще трошки нижньої частини бампера
Зображення
Зображення
Зображення


Проект затяжний поскільки робив у вільний від роботи час (вечори, деколи в суботи).

Наступний етап…

Докладка була приклеєна до бампера за допомогою клея-герметика (для автоскла) і до повного висихання закріплена струбцинами по краях (це забезпечило хороше прилягання докладки вздовж цілого бампера).
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення


В місцях колісної арочки докладці було надано закінченого вигляду за допомогою скловолокнистої шпаклівки.

Зображення
Зображення
Зображення
Зображення


Примірка бампера на авто. Зад авто загнав на спеціальні підставочки, щоб мажна було залізти під бампер.

Зображення
Зображення


Під час примірки довелось відрізати буксирувальну петлю і кусок вихлопної труби (після глушника звичайно). Вони стали жертвами тюнінга (залишив на пам’ять).

Зображення
Зображення



Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

На цій примірці я зрозумів, що краї бампера необхідно наростити так, щоб при вигляді збоку лінія докладки плавно спадала до колеса (для гармонійнішого поєднання з лінією порогів).

Посадивши бампер на місце і залізши під авто були зроблені невеличкі отвори в бампері для подальшого кріплення (нижньої частини до кузова). Потім з внутрішньої сторони отворів до докладки були приміряні кронштейни з дюралюмінію. Після примірки вони були приклеєні з допомогою скловолокнистої шпаклівки. Через півгодини кронштейни добре прихопило і бампер був знятий для подальшої підготовки.

Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Нарощування докладки з боків (лінія спадає до коліс).

Зображення
Зображення

Потім бампер поїхав на професійну підготовку до фарбування. Він був ще перешкурений проф шліфувалкою і погрунтований.

Зображення
Зображення

Зображення
Зображення
Зображення

Після фарбування була змонтована підсвітка номерного знака. Для цього була використана герметична діодна смужка (куплена заздалегідь на авторинку і пристосована до напруги в авто). Довжина смужки ~50см і вона містить 12 розсіюючих світлодіодів білого кольору світіння. В ніші (в її пластмасовому козирьку) були просвердлені отвори і смужка прикріплена з допомогою капронових хомутиків.

Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Трохи фоток перед тим як поставити бампер. Використаний колекційний номерний знак.


Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

І довгоочікуваний бампер на автомобілі.

Зображення
Зображення
Зображення

Підсвітку підключено до живлення задніх габаритних вогнів.
Трохи фоток з підсвіткою номерного знака.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення


І, нарешті, та вся краса в помитому вигляді.

Зображення

_________________
Mk3 AirRide Recaro BBS
Діагноз: хронічне захворювання тюнінгом


Догори
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 18 травня 2009, 07:10 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 31 січня 2008, 14:08
Повідомлень: 466
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Звідки: Киев (Дарница)-Бухарест (Сектор 1)
Отлично получилось, молодец.

_________________
Golf type 1H, 1,8 ADZ 66kW/90ps, Petrol, manual, 8/97г. продан
Golf type 1J, 1,6 AKL 74kW/100ps, Petrol, automatic, 11/99г. продан
Passat type 3C, 2.0 BKP, 100kW/140ps, Diesel, manual, 01/08г. есть
Subaru Legaсy 2.0, 150ps, AT, 07/06г. (служебка) продан
Клубная карта № 00031
8067-979-63-92


Догори
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 18 травня 2009, 08:28 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 09 лютого 2008, 00:10
Повідомлень: 3395
Год выпуска:: 2011
Код мотора: SB 1,6
КПП: МКПП
Имя: Александр
Звідки: Город заторов и пробок.
Очеь классно. Красавчег :wink:

_________________
VW Octavia А-5 2.0 TDI BKD 07'
VW Octavia FL 1.8 CDA 11' "Dolbit Normal'no" - продана
VW Golf IV 1.6 AKL 5дв. 01' - продан
VW Golf III 1.9TD AAZ, 3дв. 1993г - продан
VW Golf II 1.3 NZ, 5дв. 1991г - продан
Jetta-2. 85' 1.8i Digifant 6.1.4. - продан
8-050-014-91-96
8-067-218-58-92
Зображення


Догори
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 18 травня 2009, 08:50 
Офлайн
Прижился
Аватар користувача

З нами з: 23 січня 2009, 10:12
Повідомлень: 143
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Звідки: Днепр
Получилось все качественно и красиво!
Молодца!

з.ы. полу-офф
Цитата:
В ніші (в її пластмасовому козирьку) були просвердлені отвори і смужка прикріплена з допомогою капронових хомутиків.
я бы, имхо, кроме пластмассовых хомутов эту полоску еще бы посадил на дву-сторонний скотч )

_________________
GOLF V.1.9TDi.DSG .................................. ________
.....................................\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ ... / /__|___\___
...................................\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ .. |_\__|___|___\
.....////////////////////////////////.... \(o)_____(o)_/


Зображення


Догори
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 18 травня 2009, 12:03 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 05 березня 2007, 10:47
Повідомлень: 4632
Год выпуска:: 1997
Код мотора: AEK 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Киев
Красавчик!!!! подсветка просто яд 8)

_________________
Зображення

POLO mk3

Зображення 096-934-16-43, 093-133-34-36, 095-572-15-71

Автостёкла, кузовщина


Догори
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 18 травня 2009, 12:25 
Офлайн
Гольфист до костей мозга
Аватар користувача

З нами з: 22 квітня 2007, 21:51
Повідомлень: 5040
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Звідки: да тут, рядом...
Марьян, молодец!
Респект, рукастому гольфисту зi Львова!

_________________
Зображення


Догори
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 18 травня 2009, 13:15 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 06 грудня 2007, 00:01
Повідомлень: 1581
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Звідки: Kiev
Молодец , аккуратно и красиво...

_________________
VW Golf IV AKQ, black - был
Honda Civic 5D FK2 EXE 1.8 150ps

Интеграция IT решений для малого и среднего бизнеса by Microsoft Products,Google Apps


Догори
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 18 травня 2009, 13:20 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 12 червня 2008, 19:34
Повідомлень: 298
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Звідки: Киев
Жир ! Снимаю шляпу !

_________________
Vyk.
Caddy Life 1.9 TDI 2005г.
Audi A-6 2.5 TDI. (140 л.с.) 6 ст. КПП. 1996г.был...
Golf-4. 4motion 2000г. 1.8 20v AGN - был...
Golf-3. 1.6. AEE 1997г. - был...
8098 7954040
8050 3316350


Догори
ПовідомленняДодано: 01 серпня 2009, 18:12 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 03 липня 2009, 18:03
Повідомлень: 1084
Год выпуска:: 1996
Код мотора: SB 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Харьков
Респект и уважуха :D МАЛАДЦА!!! Где брал зеленое стекловолокно. Если продается, то как называется? спс

_________________
vw golf3 Тушкан 1,8i (ADD) 1996 г. Продан
Кореец i30
095711два08шесть


Догори
ПовідомленняДодано: 01 серпня 2009, 18:24 
Офлайн
Я тут живу

З нами з: 20 липня 2009, 09:01
Повідомлень: 4174
Год выпуска:: 1987
Код мотора: RF 1,6
КПП: МКПП
Звідки: г.Обухов, Киевская область
аж шерсть дыбом , реально респект, БОХ бамперов..)))

_________________
mk2 1.8k RH SKY 2e2 5стп 5дверный хетч
Зображення
Зображення


Догори
ПовідомленняДодано: 02 серпня 2009, 11:42 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
То ти сам своїми руками то робив? :shock:
Немає слів....

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 02 вересня 2009, 23:04 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 січня 2009, 16:57
Повідомлень: 1476
Год выпуска:: 1996
Код мотора: ABF 2,0
КПП: МКПП
Звідки: Харьков
"Нет слов"-так это точно!

_________________
golf III 1.8 AAM 96г.


Догори
ПовідомленняДодано: 13 вересня 2009, 14:33 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 27 серпня 2009, 22:46
Повідомлень: 1775
Год выпуска:: 1993
Код мотора: ABS 1,8
КПП: МКПП
Звідки: Киев
мда, круто)


Догори
ПовідомленняДодано: 13 вересня 2009, 15:36 
Офлайн
Сараевод
Аватар користувача

З нами з: 08 березня 2009, 15:19
Повідомлень: 10241
Год выпуска:: 2016
Код мотора: SB 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Киев
+.
подсветка красивая. издалека видно отлично небось

_________________
Умное лицо - это еще не признак ума, господа. Все глупости на Земле делаются именно с этим выражением лица. Улыбайтесь, господа... Улыбайтесь!

Зображення

ВАЗ 2102 сарай -> mk IV сарай -> mk V сарай -> mk V сарай -> Sharan 7N Большой сарай


Догори
ПовідомленняДодано: 13 вересня 2009, 22:52 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 09 листопада 2008, 02:29
Повідомлень: 1396
Год выпуска:: 2000
Код мотора: BCB 1,6
КПП: МКПП
Имя: Роман
Звідки: Warszawa, Wesoła
Ну что можно сказать, мастер!

_________________
VW Golf II 1.3 NZ, 5дв. 1991г
VW Golf III AFT
VW Golf III GTi 2liter in 2hands
VW Golf III VR6
VW BORA
VW Golf III VR6 SOLD
VW Golf III VR6 Automatic
+38 067 899 52 52
djromanovskiy@yandex .ru


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 18 повідомлень ]  На сторінку 1 2 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited