instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 28 березня 2024, 19:06

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 53 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 4
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 04 березня 2015, 21:47 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 17 травня 2009, 15:15
Повідомлень: 13692
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BSE 1,6
КПП: АКПП
Звідки: Киев
Цитата:
3 передача 3000 - витрата менша, ніж 4 передача з тією ж швидкістю.
4 передача 3000 - витрата менша, ніж 3 передача 3000.

Магія s5:

Про ітогову витрату поки казати не буду, ще потрібен ранок завтра для перевірки.
Это не магия, тут есть простые объяснения, в отличии от обсуждаемого ранее.

_________________
ВАЗ 2106 -> Mercedes W124, 300D -> Golf IV Variant, 1,6 BFQ, МКПП, ГБО -> Golf V Variant, 1,6 BSF, Tiptronic, ГБО


Догори
ПовідомленняДодано: 04 березня 2015, 22:09 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 16 жовтня 2010, 15:28
Повідомлень: 710
Год выпуска:: 2010
Код мотора: CAXA 1,4
КПП: МКПП
Имя: Андрій
Звідки: Івано-Франківськ
Маю здогадку, що справа тут в основному залежить від крутного моменту, який і є рушійною силою авто, кожен двигун має режими з максимальним крутним моментом на певних обертах, і якщо цього моменту замалу, авто споживає більше палива для руху машини. Тобто пришвидкості 80 км на 5 передачі оберти 1800-2000, машина ніби рівномірно їде, а ле крутний момент малий(бенз.двигуни) тобто для руху треба більше енергії, при швидкості 100-120 оберти 2500+ двигун наближається до макс своїх моментів - оптимальний режим роботи, фактично це те що Lus описав при їзді на 4 і 5 передачах


Догори
ПовідомленняДодано: 04 березня 2015, 22:14 
Офлайн
Я тут родился

З нами з: 02 жовтня 2011, 16:21
Повідомлень: 7128
Год выпуска:: 1987
Код мотора: GU 1,8
КПП: АКПП
Имя: Тарас
Звідки: Погребы (Броварской р-он)
Цитата:
Пробував і на першому і на другому - однаково, показує лише три показники
ясно, це означає, що те що я виклав, - перша частина стосується мк3 (де про інтервали ТО..), а друга частина - мк2 , де більше параметрів можна дивитись на табло панелі приладів..

_________________
golf II 1.8 i cat GX акпп 87 г.в.K-Jetronic
Счастье - это когда люди, которые вам не подходят, к вам не подходят..
0679040189


Догори
ПовідомленняДодано: 05 березня 2015, 10:28 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Цитата:
4 передача 3000 - витрата менша, ніж 3 передача 3000.
Это не магия, тут есть простые объяснения, в отличии от обсуждаемого ранее.
Цитата:
Аэродинамическое сопротивление (основная сила, которую приходится преодолевать двигателю на таких скоростях) пропорционально КВАДРАТУ скорости, то есть при такой разнице скоростей она будет отличаться где-то в два раза. Иными словами, такого не может быть.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 05 березня 2015, 11:53 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 17 травня 2009, 15:15
Повідомлень: 13692
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BSE 1,6
КПП: АКПП
Звідки: Киев
Цитата:
Цитата:
Цитата:
4 передача 3000 - витрата менша, ніж 3 передача 3000.
Это не магия, тут есть простые объяснения, в отличии от обсуждаемого ранее.
Цитата:
Аэродинамическое сопротивление (основная сила, которую приходится преодолевать двигателю на таких скоростях) пропорционально КВАДРАТУ скорости, то есть при такой разнице скоростей она будет отличаться где-то в два раза. Иными словами, такого не может быть.
Вот именно потому, что сопротивление пропорционально КВАДРАТУ скорости, проявляется оно на больших скоростях, а тут иной диапазон, да это и не важно. Здесь ты сравниваешь движение на разных передачах и в этом случае все может зависеть от передаточных соотношений, то есть нет никакой интриги, для меня, во всяком случае.

_________________
ВАЗ 2106 -> Mercedes W124, 300D -> Golf IV Variant, 1,6 BFQ, МКПП, ГБО -> Golf V Variant, 1,6 BSF, Tiptronic, ГБО


Догори
ПовідомленняДодано: 05 березня 2015, 12:01 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Вот именно потому, что сопротивление пропорционально КВАДРАТУ скорости, проявляется оно на больших скоростях, а тут иной диапазон, да это и не важно. Здесь ты сравниваешь движение на разных передачах и в этом случае все может зависеть от передаточных соотношений, то есть нет никакой интриги, для меня, во всяком случае.
3000 обертів на третій передачі та на четвертій - це ~20км/год різниці.
Така ж різниця, як між 2500 та 3000 на п'ятій :)

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 05 березня 2015, 12:10 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 17 травня 2009, 15:15
Повідомлень: 13692
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BSE 1,6
КПП: АКПП
Звідки: Киев
Цитата:
Цитата:
Вот именно потому, что сопротивление пропорционально КВАДРАТУ скорости, проявляется оно на больших скоростях, а тут иной диапазон, да это и не важно. Здесь ты сравниваешь движение на разных передачах и в этом случае все может зависеть от передаточных соотношений, то есть нет никакой интриги, для меня, во всяком случае.
3000 обертів на третій передачі та на четвертій - це ~20км/год різниці.
Така ж різниця, як між 2500 та 3000 на п'ятій :)
Эх... Не понимаешь ты...
Какая тут скорость? 60? На такой скорости аэродинамическое сопротивление в 2,25 раза ниже, чем на 90. В таком диапазоне его влияние значительно меньше, меньше АБСОЛЮТНОЕ его значение. На скорости 20 им вообще можно пренебречь. А вот когда Вейрон делали, то проблемнее всего было последние 20 км/ч выжать, 380 многие едут, а вот 400 - это уже намного сложнее. Потому что квадратная зависимость. Но это и не важно, как я уже сказал, передачи-то разные.

_________________
ВАЗ 2106 -> Mercedes W124, 300D -> Golf IV Variant, 1,6 BFQ, МКПП, ГБО -> Golf V Variant, 1,6 BSF, Tiptronic, ГБО


Догори
ПовідомленняДодано: 10 березня 2015, 14:30 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Отже, декілька днів спостережень та експериментів.
Результат: перестати, навіть в режимі "сонний пенсіонер", удавати з себе дизеля чи DSG :)

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 53 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 4

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited