http://golf-club.org.ua/forum/

Масло
http://golf-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=539
Сторінка 95 з 109

Автор:  Serpent [ 18 грудня 2018, 21:12 ]
Тема повідомлення:  Re: Масло

А я объясните рядовому водятлу, необходимость или же отсутствии таковой масел лонглайф ?
То что лонглайф для более длительных периодов работы, ясно, из названия :mrgreen: Но вот после поста пана Chiverel, возник вопрос, о том как понять что тебе нужно - лонглайф или нет s6:

Автор:  d.lus [ 18 грудня 2018, 23:19 ]
Тема повідомлення:  Re: Масло

Цитата:
А я объясните рядовому водятлу, необходимость или же отсутствии таковой масел лонглайф ?
То что лонглайф для более длительных периодов работы, ясно, из названия :mrgreen: Но вот после поста пана Chiverel, возник вопрос, о том как понять что тебе нужно - лонглайф или нет s6:
Відкатати на машині гарантію та скинути, незважаючи на стан двигуна - пофігу.

Якщо "для себе", то це відрізняється від написаного в мануалі.
Кілометри - ні про що. Мотогодини роботи двигуна - все.
Синтетичні оливи починають стрімко втрачати свої властивості через 250-300 мотогодин роботи двигуна (з поправками на те, яке використовується масло - якість базових масел, пакетів присадок тощо).
504/507 теж суттєво здає позиції з приблизно цієї ж відмітки, але повільніше, ніж "не 504/507".

В режимі міських пробок, ці мотогодини приблизно дорівнюють 8-9 тисяч км пробігу (середня швидкісь руху 25-30 км/год).
В режимі не дуже завантаженого міста - 10-11 тисяч кілометрів.
В трасовому режимі - десь 15 тисяч (не забуваємо, що до траси ще доїхати потрібно).
В режимі виключно "німецького автобану" можна й до 20-25 тисяч. Але у нас такі умови руху неможливі.

Однак! робимо поправки на холодні запуски (режим збагаченої паливної суміші при прогріві), довжину поїздок.
5 поїздок по 5 км - це зовсім не те саме, що одна поїздка довжиною 25 км.

Лити саме 504/507 сенсу немає. На адекватних інтервалах воно поводить себе так само, як і якісне 502.00/505.00/505.01 (обов'язково в парі з MB 229.5/.51).
У бензинки та дизеля без DPF: лити повнозолку: "502.00/505.00 + MB 229.5"
У дизеля з DPF: лити малозолку "504.00/507.00" або "505.01 + MB 229.51/.52"

В'язкість та виробник: за власними вподобаннями та реакцією саме свого двигуна на саме це масло.

Автор:  Chiverel [ 19 грудня 2018, 00:22 ]
Тема повідомлення:  Re: Масло

Цитата:
пана Chiverel
Фигасе :)

Автор:  Serpent [ 19 грудня 2018, 00:39 ]
Тема повідомлення:  Re: Масло

Весьма развернуто и доступно, спасибо большое :D

Автор:  Aleksandr [ 19 грудня 2018, 01:53 ]
Тема повідомлення:  Re: Масло

aral Turboral?

Автор:  andrij85 [ 19 грудня 2018, 13:22 ]
Тема повідомлення:  Re: Масло

На одному фото масло ("з написом Фольксваген") таке мені заливали оф.дилери. На другому фото масло яке я бачу в магазині (на ньому немає напису "Фольксваген"). Але і те й інше для дизеля і бензину. 5w30 синтетика 100%. Питання: чи підійде масло з магазину? Авто гольф 6 1.6 tdi 2010. Дякую.

Вкладення:
IMG_20181219_122207.jpg
IMG_20181219_122207.jpg [ 1.17 МіБ | Переглянуто 1530 разів ]
IMG_20181219_121922.jpg
IMG_20181219_121922.jpg [ 1.16 МіБ | Переглянуто 1530 разів ]

Автор:  d.lus [ 19 грудня 2018, 22:21 ]
Тема повідомлення:  Re: Масло

Цитата:
aral Turboral?
Вантажні масла в легковик - ні.

Автор:  d.lus [ 19 грудня 2018, 22:23 ]
Тема повідомлення:  Re: Масло

Цитата:
На одному фото масло ("з написом Фольксваген") таке мені заливали оф.дилери. На другому фото масло яке я бачу в магазині (на ньому немає напису "Фольксваген"). Але і те й інше для дизеля і бензину. 5w30 синтетика 100%. Питання: чи підійде масло з магазину? Авто гольф 6 1.6 tdi 2010. Дякую.
Немає масел "для дизеля" чи "для бензину". Вони всі "для дизеля та бензина".
504/507 5w30 - це не так звана "100% синтетика", ніколи нею не була і навряд колись буде. Така рецептура допуску. Напис "Full synthetic" - маркетинг (через недосконалість законодавства ринку, на якому продається продукт з цією етикеткою).
Обидва, на скільки я бачу, мають 504/507. Якщо це оригінал (не підробка) - можна брати.
В оригіналі VW 504/507 - Aral.

Автор:  Luban [ 21 грудня 2018, 01:27 ]
Тема повідомлення:  Re: Масло

Цитата:
Fuchs - це один з топ-брендів. Якщо не підробка, брати спокійно.
Але в бензин краще повнозольну рецептуру (надійніше з нашим пальним, двигун чистіший, особливо гідравлічні фазорегулювальники, гідрокомпенсатори).
Тобто, з MB 229.5, а не 229.51/.52.

Через те, що Aral зняв з виробництва SuperTronic 0w-30, думаю наступну заміну взяти Total Quartz 9000 Energy 0w-30.
0w-40 не дуже хочу бо на 40 у мене температура масла вища :mrgreen:
Поясни популярніше що означає повнозольну і чому вона надійніше з нашим пальним? Доречі в Хонда нема гідрокомпенсаторів!

Автор:  d.lus [ 21 грудня 2018, 11:38 ]
Тема повідомлення:  Re: Масло

Цитата:
Поясни популярніше що означає повнозольну і чому вона надійніше з нашим пальним? Доречі в Хонда нема гідрокомпенсаторів!
Низька зольність -> слабкі миючі властивості, слабка протидія пальному не ідеальної якості, значно більша вирогідність виникнення відкладень та коксування (в т.ч. кілець).

Автор:  Luban [ 21 грудня 2018, 14:36 ]
Тема повідомлення:  Re: Масло

Цитата:
Цитата:
Поясни популярніше що означає повнозольну і чому вона надійніше з нашим пальним? Доречі в Хонда нема гідрокомпенсаторів!
Низька зольність -> слабкі миючі властивості, слабка протидія пальному не ідеальної якості, значно більша вирогідність виникнення відкладень та коксування (в т.ч. кілець).
Ну добре зрозумів. А як тоді на рахунок масла Idemitsu Zepro???? 5w30.

Автор:  d.lus [ 21 грудня 2018, 15:24 ]
Тема повідомлення:  Re: Масло

Цитата:
Ну добре зрозумів. А як тоді на рахунок масла Idemitsu Zepro???? 5w30.
Який саме? Лінк на продукт зі специфікаціями або TDS.
І навіщо такий ексклюзив?

Автор:  Luban [ 22 грудня 2018, 00:51 ]
Тема повідомлення:  Re: Масло

Цитата:
Цитата:
Ну добре зрозумів. А як тоді на рахунок масла Idemitsu Zepro???? 5w30.
Який саме? Лінк на продукт зі специфікаціями або TDS.
І навіщо такий ексклюзив?
В двигун це http://idemitsu.com.ua/pdf/IDEMITSU_ZEP ... DS_RUS.pdf
В коробку це https://oilmart.com.ua/shop/product/ide ... xtreme-atf
Доречі читав про це масло пишуть що коробка на ньому працює набагато плавніше ніж на Хонда DW1

Автор:  d.lus [ 22 грудня 2018, 13:17 ]
Тема повідомлення:  Re: Масло

Цитата:
В двигун це http://idemitsu.com.ua/pdf/IDEMITSU_ZEP ... DS_RUS.pdf
В коробку це https://oilmart.com.ua/shop/product/ide ... xtreme-atf
Доречі читав про це масло пишуть що коробка на ньому працює набагато плавніше ніж на Хонда DW1
Це не TDS, а паспорт безпеки. Ну то й ладно. Основне з нього видно.
В Хонду? Якого року Хонда?

І, знов таки, навіщо такий ексклюзив в двигун? ILSAC GF-5 є безліч більш розповсюджених у нас брендів.

Автор:  Luban [ 22 грудня 2018, 21:27 ]
Тема повідомлення:  Re: Масло

Цитата:
Цитата:
В двигун це http://idemitsu.com.ua/pdf/IDEMITSU_ZEP ... DS_RUS.pdf
В коробку це https://oilmart.com.ua/shop/product/ide ... xtreme-atf
Доречі читав про це масло пишуть що коробка на ньому працює набагато плавніше ніж на Хонда DW1
Це не TDS, а паспорт безпеки. Ну то й ладно. Основне з нього видно.
В Хонду? Якого року Хонда?

І, знов таки, навіщо такий ексклюзив в двигун? ILSAC GF-5 є безліч більш розповсюджених у нас брендів.
Honda Civic 2013 1.8 бензин i-vtec, 35000 к пробіг

Сторінка 95 з 109 Часовий пояс UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/