instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 19 березня 2024, 06:30

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 67 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 4 5 Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 24 серпня 2016, 15:38 
Офлайн
Прижился

З нами з: 27 листопада 2014, 17:44
Повідомлень: 181
Год выпуска:: 2015
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 6
Звідки: Germany
Цитата:
Цитата:
Короче все ясно. На VW працюють не інженери а якійсь йолопи, котрі не розуміють як працюють двигуни внутрішнього згорання і не знають як їх обслуговувати.
Сліпа віра в інженерів :)
А швидше в екологів та маркетологів.
Маркетологи, екологи... Десь я таке вже читав. До речі, а екологи тут яким боком?

_________________
VII Variant 1.2 TSI


Догори
ПовідомленняДодано: 24 серпня 2016, 16:10 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 21:36
Повідомлень: 5359
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: АКПП
Имя: Oleksandr
Звідки: RP Polska, Wa-wa
щодо екологів.
Але нормально працює старт-стоп. На перехрестях по 90 секунд горить червоне, а двигун то не працює (на гольфі не мав такої опціі, і весь час двигун стояв і палив). Питання в іншому, чому далі не оптимізують розв*язки ті ж самі екологи, адже в Кракові спостерігаю, що могли б трохи переробити алгоритм світлофорів, щоб авта так по довгу не стояли на червоному, окрім того інструмент аналізу є - камери натикані на кожному перехресті. Моглиб зробити адаптивні світлофори.

_________________
Ящур Audi A4 Quattro S-line
трохи про Польщу
ДНР - ГОРИ У ПЕКЛІ


Догори
ПовідомленняДодано: 24 серпня 2016, 16:54 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Короче все ясно. На VW працюють не інженери а якійсь йолопи, котрі не розуміють як працюють двигуни внутрішнього згорання і не знають як їх обслуговувати.
Сліпа віра в інженерів :)
А швидше в екологів та маркетологів.
Маркетологи, екологи... Десь я таке вже читав. До речі, а екологи тут яким боком?
Я описав, що фактично відбувається з маслом. А подобається це комусь чи ні - це не моя справа ;)

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 24 серпня 2016, 23:33 
Офлайн
Прижился

З нами з: 24 квітня 2013, 21:51
Повідомлень: 236
Год выпуска:: 2013
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 6
Цитата:
Цитата:
1. Меняю масло раз в 10-12 потому что: машина чипована (повышена нагрузка на двигатель
Чіп - не завжди "підвищене навантаження на двигун".
Так само, як не завжди чіп - це перелив по пальному.
Залежить, в першу чергу, від криворукості "чіпописателів".
У одних навіть при +10к.с. починає бензином лити наче з відра (масло мре катастрофічно швидко), а у інших - чи не навпаки :)
Тут да, как посмотреть. У меня чип ABT - масло машина не жрет совсем. Нагрузка если не топить - наоборот, мне кажется, ниже. Почему? Потому что тяги больше, давить приходится меньше.
НО! Я ж не езжу всегда оптимальном спокойном режиме. Особенно когда командировки\отпуска - это 2-4 взрослых и полная загрузка машины. И езда по бану 160-200. Вот здесь, имхо, чип и грузит движок побольше чем обычно.
Да и вообще, лучше перебдеть:-)
И соглашусь, чо задача производителя - чтобы машина не развалилась на гарантии, а дальше - трава не расти:-) Потому интервалы 30к - да, это норм в Германии... наверное да. Но чтобы проездить 300к+, наверное, я бы так не делал.
С другой стороны - я вот машину никогда не грею. Для олдскул (есть у меня такие родственники) - у меня машина должна была бы уже развалится. Они то зимой по 10-15 минут греют перед тем как ехать:-)))

А давайте еще сделаем опрос - у кого на Г7 самый большой пробег и с каким двигателем коробкой?
У меня 124.5к, 1.4 тси 140@170 л.с. ДСГ7


Догори
ПовідомленняДодано: 25 серпня 2016, 09:50 
Офлайн
Прижился

З нами з: 27 листопада 2014, 17:44
Повідомлень: 181
Год выпуска:: 2015
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 6
Звідки: Germany
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Короче все ясно. На VW працюють не інженери а якійсь йолопи, котрі не розуміють як працюють двигуни внутрішнього згорання і не знають як їх обслуговувати.
Сліпа віра в інженерів :)
А швидше в екологів та маркетологів.
Маркетологи, екологи... Десь я таке вже читав. До речі, а екологи тут яким боком?
Я описав, що фактично відбувається з маслом. А подобається це комусь чи ні - це не моя справа ;)
Іншими словами виробники масла просто брешуть коли заявляють що масло "проходить" N сотень годин до заміни. :D

_________________
VII Variant 1.2 TSI


Догори
ПовідомленняДодано: 25 серпня 2016, 09:57 
Офлайн
Прижился

З нами з: 27 листопада 2014, 17:44
Повідомлень: 181
Год выпуска:: 2015
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 6
Звідки: Germany
Цитата:
Тут да, как посмотреть. У меня чип ABT - масло машина не жрет совсем.

С другой стороны - я вот машину никогда не грею. Для олдскул (есть у меня такие родственники) - у меня машина должна была бы уже развалится. Они то зимой по 10-15 минут греют перед тем как ехать:-)))

А давайте еще сделаем опрос - у кого на Г7 самый большой пробег и с каким двигателем коробкой?
У меня 124.5к, 1.4 тси 140@170 л.с. ДСГ7
Между прочим чип от АВТ признается производителем и поэтому не "влияет" на
гарантию. А вот если чип "дядя Вася" делал, то возможны сюрпризы.

О, да! Прогрев двигла это еще одна священная корова.

Ну мне пробегом меряться пока рано - сейчас 17 тысяч с копейками.

_________________
VII Variant 1.2 TSI


Догори
ПовідомленняДодано: 25 серпня 2016, 11:03 
Офлайн
Реальный гольфовод

З нами з: 03 травня 2013, 09:08
Повідомлень: 640
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CRCA
КПП: DSG 6
Имя: Евгений
Цитата:
А давайте еще сделаем опрос - у кого на Г7 самый большой пробег и с каким двигателем коробкой?
У меня 124.5к, 1.4 тси 140@170 л.с. ДСГ7
Я же вот привел ссылку:

Вот Октавия 1.4 TSI сцепление умерло на 317 тыс. Мехатрон меняли на 150 тыс.
http://www.skoda-club.org.ua/forum/show ... pid2468707
Ремень ГРМ меняли на 300 тыс. авто на газу.

Это не гольф 7, но платформа, движки и коробки те же.

_________________
Мои доработки тут https://www.drive2.ru/r/volkswagen/golf ... 152458956/


Догори
ПовідомленняДодано: 25 серпня 2016, 11:20 
Офлайн
Реальный гольфовод

З нами з: 03 травня 2013, 09:08
Повідомлень: 640
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CRCA
КПП: DSG 6
Имя: Евгений
Цитата:
Цитата:
И шо тут неправильно? Есть остаточный километраж. Да, насчет часов - не показывает. В Гольфе-6 было еще в часах. Тут я попутал. Прошу пардону. А километры есть.
Я же без претензий, суть в том что эти значения не измены, у меня они строго по 15 000 км (и так на всех гольфах которые поставляются в Украину) и ни как не связаны с пробками или трассой, топливом и тд. Поэтому на них смотреть не стоит, а производить замену масла из собственных соображений.
Почитайте сервисную книжку. На первой странице сервисной книжки есть перечень кодировок опций. В том числе и по интервалу замены масла.
Есть 7 интервалов обслуживания QI1-QI7.
Отличаются длительностью между сервисными интервалами и предназначені для разных стран. Среди этих 7 интервалов обслуживания есть один гибкий QI6: В зависимости от стиля езды и условий, система сама калькулирует интервал ТО.
Для Украины стоит 15 тыс и 1 раз в год, для Европы по-моему 30 тыс в год. и .т.д.

_________________
Мои доработки тут https://www.drive2.ru/r/volkswagen/golf ... 152458956/


Догори
ПовідомленняДодано: 25 серпня 2016, 15:11 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Короче все ясно. На VW працюють не інженери а якійсь йолопи, котрі не розуміють як працюють двигуни внутрішнього згорання і не знають як їх обслуговувати.
Сліпа віра в інженерів :)
А швидше в екологів та маркетологів.
Маркетологи, екологи... Десь я таке вже читав. До речі, а екологи тут яким боком?
Я описав, що фактично відбувається з маслом. А подобається це комусь чи ні - це не моя справа ;)
Іншими словами виробники масла просто брешуть коли заявляють що масло "проходить" N сотень годин до заміни. :D
Скільки можна одне й те саме повторювати?
Іншими словами навіть із 504/507 після 250-300 мотогодин починається суттєве зростання зносу. І це закладено у програму випробувань і є штатною "поведінкою".
Що ще не ясно?

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 26 серпня 2016, 08:32 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 02 жовтня 2012, 13:00
Повідомлень: 1585
Год выпуска:: 2012
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Цитата:
Между прочим чип от АВТ признается производителем и поэтому не "влияет" на
гарантию.
???
Это где такое написано?


Догори
ПовідомленняДодано: 26 серпня 2016, 09:53 
Офлайн
Прижился

З нами з: 27 листопада 2014, 17:44
Повідомлень: 181
Год выпуска:: 2015
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 6
Звідки: Germany
Цитата:
Цитата:
Между прочим чип от АВТ признается производителем и поэтому не "влияет" на
гарантию.
???
Это где такое написано?
Где-то читал. Сейчас не найду. Меня тема тюниха не интересует.

_________________
VII Variant 1.2 TSI


Догори
ПовідомленняДодано: 26 серпня 2016, 09:57 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Цитата:
Между прочим чип от АВТ признается производителем и поэтому не "влияет" на
гарантию.
???
Это где такое написано?
Хіба що:
Цитата:
3. UNIQUE ABT WARRANTY
ABT PROVIDES UNIQUE WARRANTIES
ABT Sportsline offers the best warranty solution on the market with 2 years warranty up to 100.000 km from the date of the first registration. The warranty is included and will be offered in following countries: Germany, Austria, Netherlands, Belgium, Luxembourg, Sweden, Norway, Denmark, Finland, Italy and Poland.

Together with their partners and distributors outside of Germany ABT Sportsline offers a broad range of warranty solutions. Due to country specific regulations differences may apply. For more information please do get in contact with the ABT partner in your country.
(c) ABT Sportsline

ABT офіційно в Україні

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 26 серпня 2016, 10:38 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2010, 18:58
Повідомлень: 845
Год выпуска:: 2018
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 6
Звідки: Львів
А мені казали що чіп REVO не впливає на гарантію... Цікаво який чіп офіціали заливають.

_________________
Das Auto GTI mk6 Tornado Rot
Das Auto GTI mk1 Schwarz Black


Догори
ПовідомленняДодано: 26 серпня 2016, 16:00 
Офлайн
Гольфоман
Аватар користувача

З нами з: 31 грудня 2012, 00:40
Повідомлень: 2827
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CRBC
КПП: DSG 6
Имя: Alexandr
Звідки: Харьков
Цитата:
Почитайте сервисную книжку. На первой странице сервисной книжки есть перечень кодировок опций. В том числе и по интервалу замены масла.
Есть 7 интервалов обслуживания QI1-QI7.
Отличаются длительностью между сервисными интервалами и предназначені для разных стран. Среди этих 7 интервалов обслуживания есть один гибкий QI6: В зависимости от стиля езды и условий, система сама калькулирует интервал ТО.
Для Украины стоит 15 тыс и 1 раз в год, для Европы по-моему 30 тыс в год. и .т.д.
Почитаю. С удовольствием бы сменил себе интервал на гибкий, но почему то мне кажется что это все же фантастика.

_________________
Четыре колеса везут тело, а два душу...

VW E-Golf, 14 г.в. в борьбе за экологию и экономию
VW Golf VII variant 1.4 Comfortline 13 г.в. продан
VW Golf VII 1.4 Comfortline 13 г.в. продан
VW Polo Sedan Comfortline 12 г.в. перешел отцу
Hyundai accent 1.4 MT 08 г.в. продан
ВАЗ 21063 87 г.в. продан

помогу с привозом авто из США

Харьковский съезд гольф клуба


Догори
ПовідомленняДодано: 26 серпня 2016, 16:10 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 21:36
Повідомлень: 5359
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: АКПП
Имя: Oleksandr
Звідки: RP Polska, Wa-wa
Цитата:
А мені казали що чіп REVO не впливає на гарантію... Цікаво який чіп офіціали заливають.
вони так казали бо, якщо виникає гарантійний випадок, власник рево їде до хлопців, які робили чіп, відкатуються до стоку, і зі стоком їдеш до ОД.
Як ОД все зробе, їдеш до РЕВО, вони тобі повертають все як було.

_________________
Ящур Audi A4 Quattro S-line
трохи про Польщу
ДНР - ГОРИ У ПЕКЛІ


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 67 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 4 5 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited