instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 19 березня 2024, 11:27

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 63 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 4 5 Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 05 вересня 2016, 15:12 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 21:36
Повідомлень: 5359
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: АКПП
Имя: Oleksandr
Звідки: RP Polska, Wa-wa
от сцукі, як так? знають що з авто щось не так і все рівно парять.

_________________
Ящур Audi A4 Quattro S-line
трохи про Польщу
ДНР - ГОРИ У ПЕКЛІ


Догори
ПовідомленняДодано: 06 вересня 2016, 13:10 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 13:52
Повідомлень: 722
Год выпуска:: 2013
КПП: DSG 6
Имя: Ігор
Звідки: Київ
Цитата:
Маховик 10к +2к работы. =12к.
По куланцу, многие считают что эта мана небесная. Но бесплатный сыр сами знаете где. К примеру возмем ситуацию с маховиком. К примеру ОД говорит вам, да ваш случай попадает под куланц и мы компенсируем вам 50% стоимости маховика.
Только у ОД маховик стоит 24к грн и вам прийдется оплатить 12к, а за 9-10к вы можете купить этот же маховик без ОД.
На маховик від ОД отримуєте гарантію 2 роки. Це важливо.

Цитата:

В целом многие тут сразу всполошились маховик, сцепление, dsg как это так, ломается так рано и тд.
Все авто ломаются и дорогие и дешевые и никто абсолютно не застрахован, что тьху-тьху-тьху завтра или послезавтра у него полетит маховик или сцепление а может мехатроник.

Я рассуждаю так. Если я беру дизельный гольф, то рассчитываю на нем проездить 3-5 лет и с итоговым пробегом 120-180к продать. И если я хочу комфортно ездить в пробках с максимум удобства, то я беру DSG. Но отдаю себе отчет, что за период пользования авто 3-5 лет могу попасть на 0.5-1.5к уе ремонта на DSG. И тут уже личный выбор каждого либо скучать в пути, либо палка мешалка.
Підтримую!

_________________
2.0TDi CRVA


Догори
ПовідомленняДодано: 06 вересня 2016, 13:27 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 21:36
Повідомлень: 5359
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: АКПП
Имя: Oleksandr
Звідки: RP Polska, Wa-wa
я не підтримую цього, чому один з основних вузлів авта - перетворюють у витратний матеріал як колодки чи фільтр?
це що в залежності від того, скільки їздеш то кожні пів року треба змінювати це? то що в рік виходе 1к-3к баксів тільки на маховик, а не задорого для комфорту?
За 5 років +10к коту під хвіст. Ауді А3 хіба не на 10к дорожча? проте через 5 років вона все ж буде дорожча за гольфа.

_________________
Ящур Audi A4 Quattro S-line
трохи про Польщу
ДНР - ГОРИ У ПЕКЛІ


Догори
ПовідомленняДодано: 07 вересня 2016, 12:09 
Офлайн
Заглянул

З нами з: 01 серпня 2016, 21:21
Повідомлень: 47
Год выпуска:: 2014
КПП: АКПП
Цитата:
я не підтримую цього, чому один з основних вузлів авта - перетворюють у витратний матеріал як колодки чи фільтр?
це що в залежності від того, скільки їздеш то кожні пів року треба змінювати це? то що в рік виходе 1к-3к баксів тільки на маховик, а не задорого для комфорту?
За 5 років +10к коту під хвіст. Ауді А3 хіба не на 10к дорожча? проте через 5 років вона все ж буде дорожча за гольфа.
Я тоже не поддерживаю, но это жизнь. На Ауди идет кстати тот же маховик, что и на Гольф. Делает его тот же подрядчик и надеятся, что он надёжнее не приходится. И к примеру на рынке А3 не намного дороже Гольфа, а б/у Ауди даже легче найти, цена +1-3к.

Одна ведь платформа, больше 75% деталей взаимозаменяемые.
На Гольф очень большой спрос и он задирает всегда цену вверх не смотря даже на возраст. Так что разницы особо нет. Все ломается одинаково. И в условиях наших дорог, топлива и тотального незнания пдд - довольно часто.


Догори
ПовідомленняДодано: 07 вересня 2016, 12:42 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 21:36
Повідомлень: 5359
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: АКПП
Имя: Oleksandr
Звідки: RP Polska, Wa-wa
я за інше, що Stronic що є майже те саме, і маховик такий же, наче не виходе із ладу кожні 30к. експлуатуючи його в тих самих реаліях.

_________________
Ящур Audi A4 Quattro S-line
трохи про Польщу
ДНР - ГОРИ У ПЕКЛІ


Догори
ПовідомленняДодано: 07 вересня 2016, 12:58 
Офлайн
Заглянул

З нами з: 01 серпня 2016, 21:21
Повідомлень: 47
Год выпуска:: 2014
КПП: АКПП
Цитата:
я за інше, що Stronic що є майже те саме, і маховик такий же, наче не виходе із ладу кожні 30к. експлуатуючи його в тих самих реаліях.


Просто вам так "повезло", маховик может выходить по причине еще неисправности элемента сцепления, который с ним работает в связке. Иногда меняют сразу и маховик + сцепления корзинку, даже если нарекания на нее нет.

Я видел гольф crva у которого на 60к перескочил ремень ГРМ и двигатель ту-ту. Каждое авто индивидуально :)


Догори
ПовідомленняДодано: 07 вересня 2016, 16:05 
Офлайн
Заглянул
Аватар користувача

З нами з: 24 березня 2014, 08:35
Повідомлень: 28
Год выпуска:: 2013
КПП: DSG 6
Имя: Виталий
Звідки: Ужгород
Цитата:
я за інше, що Stronic що є майже те саме.
В чому майже? Хіба шо в назві.
Зображення

_________________
Добровольные рабы производят больше тиранов, чем тираны - рабов.


Догори
ПовідомленняДодано: 07 вересня 2016, 16:45 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 21:36
Повідомлень: 5359
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: АКПП
Имя: Oleksandr
Звідки: RP Polska, Wa-wa
в такому випадку, виходе, що, не дивлячись на те, що це мокра 6ти ступка, то імпортер щось комбінує.
для дизельного гольфа стоково дається 250 Нм, для скорової Ауді чи Шкоди\Сеата - 350.
Гольф чіпують до 330-420 НМ, звісно що стокова коробка не витримує таке навантаження, а у Ауді сток 350 і ДСГ опрограмування теж розраховане. Окрім того, може ще якийс гачек є в запчастинах, і в гольф вкинули більш бюджетні запчастини.

_________________
Ящур Audi A4 Quattro S-line
трохи про Польщу
ДНР - ГОРИ У ПЕКЛІ


Догори
ПовідомленняДодано: 07 вересня 2016, 20:21 
Офлайн
Заглянул

З нами з: 01 серпня 2016, 21:21
Повідомлень: 47
Год выпуска:: 2014
КПП: АКПП
Цитата:
в такому випадку, виходе, що, не дивлячись на те, що це мокра 6ти ступка, то імпортер щось комбінує.
для дизельного гольфа стоково дається 250 Нм, для скорової Ауді чи Шкоди\Сеата - 350.
Гольф чіпують до 330-420 НМ, звісно що стокова коробка не витримує таке навантаження, а у Ауді сток 350 і ДСГ опрограмування теж розраховане. Окрім того, може ще якийс гачек є в запчастинах, і в гольф вкинули більш бюджетні запчастини.
У гольфа 350Нм нашего, у А4 400Нм если семиступка.


Догори
ПовідомленняДодано: 07 вересня 2016, 22:19 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 21:36
Повідомлень: 5359
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: АКПП
Имя: Oleksandr
Звідки: RP Polska, Wa-wa
350 н і 140 коней у євро гольфа, а у Укр 250 і 110 коней

_________________
Ящур Audi A4 Quattro S-line
трохи про Польщу
ДНР - ГОРИ У ПЕКЛІ


Догори
ПовідомленняДодано: 07 вересня 2016, 23:41 
Офлайн
Заглянул

З нами з: 05 вересня 2016, 15:50
Повідомлень: 16
Год выпуска:: 2015
КПП: DSG 6
В ту же тему, но вопрос обратный - небольшие вибрации в позиции D (когда без движения) и их исчезновение при переключении в N - это норм? Пробег 18 тык.

_________________
Golf Variant VII 2.0 TDI (CRVA)


Догори
ПовідомленняДодано: 08 вересня 2016, 08:51 
Офлайн
Заглянул

З нами з: 01 серпня 2016, 21:21
Повідомлень: 47
Год выпуска:: 2014
КПП: АКПП
Цитата:
350 н і 140 коней у євро гольфа, а у Укр 250 і 110 коней
Я имею ввиду, что коробка на нашем гольфе дсг6 мокрая проглатывает момент до 350Нм, на бензине дсг7 до 250Нм. Поэтому с точки зрения чипа дсг6 значительно лучше (если она выдерживает ТТ и Сырок, то дизельный гольф ей вообще не по чем. А дсг7 250Нм лучше вообще не чиповать и не наваливать, она просто на это не рассчитана.


Догори
ПовідомленняДодано: 08 вересня 2016, 10:32 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 21:36
Повідомлень: 5359
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: АКПП
Имя: Oleksandr
Звідки: RP Polska, Wa-wa
тоді проблема не в моменті, який навантажує коробку - спочатку (на 20тис зробив чіп) було у мене 340 ньютонів, і я проїздив 30к, потім 410 (оновлення чіпу), я все рівно проїздив 30к, а ні, трохи більше 45к

_________________
Ящур Audi A4 Quattro S-line
трохи про Польщу
ДНР - ГОРИ У ПЕКЛІ


Догори
ПовідомленняДодано: 02 липня 2018, 08:27 
Офлайн
Заглянул

З нами з: 01 серпня 2016, 21:21
Повідомлень: 47
Год выпуска:: 2014
КПП: АКПП
Вчера маховик завибрировал снова (25 тыс после замены). Первый менял на 75тыс, теперь на 100 тыс. менять опять. 90% трассовый пробег.
Думаю это уже перебор, надо делать и прощаться. Возьму что-то с 7-8ми ступенчатым гидротрансформатором, А то в подвале уже скоро склад старых маховиков будет :(


Догори
ПовідомленняДодано: 02 липня 2018, 09:31 
Офлайн
Прижился
Аватар користувача

З нами з: 25 жовтня 2017, 15:26
Повідомлень: 164
Год выпуска:: 2015
КПП: DSG 6
А уже прошло 2 года после замены ? Гарантия 2 года на маховик.
Если гарантия закончилась - попробуйте написать в немецкий офис, они достаточно лояльные к своим покупателям.


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 63 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 4 5 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited