instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 28 березня 2024, 19:29

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 4172 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1275 276 277 278 279 Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 16 лютого 2016, 23:40 
Офлайн
Гольфоман
Аватар користувача

З нами з: 05 листопада 2012, 19:36
Повідомлень: 2092
Год выпуска:: 1995
Код мотора: AEY 1,9
КПП: DSG 7
Имя: DимОN
Звідки: ~Berd'yansk~
Товарищи! Делал ли кто нибудь двухлепестковую корзину под 228 сцепу?

_________________
my TDI


Догори
ПовідомленняДодано: 17 лютого 2016, 07:47 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 03 серпня 2007, 16:32
Повідомлень: 4795
Год выпуска:: 1998
Код мотора: AEY 1,9
КПП: DSG 7
Имя: Дмитрий
Звідки: Пионерское
Дима, жесткая корзина - это неудобно, скоро сниму свой Stage 2, могу дать попробывать.

_________________
GTI '98 GT2060V 02M
Touran'11 CLCA 02E
Q7 '09 CCMA 09D
Авторазборка VAGShrotCrimea


Догори
ПовідомленняДодано: 16 вересня 2016, 22:16 
Офлайн
Освоился

З нами з: 22 листопада 2011, 20:54
Повідомлень: 75
Год выпуска:: 1995
Код мотора: 1V 1,6
КПП: МКПП
Имя: Стёпа
Доброе время суток. Хочу на 1z поставить форсунки и ТНВД с AFN. Немного добавить поней. Розпелители форсунок знаю разные,плунжера одного диаметра или нет?


Догори
ПовідомленняДодано: 17 вересня 2016, 13:45 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 03 серпня 2007, 16:32
Повідомлень: 4795
Год выпуска:: 1998
Код мотора: AEY 1,9
КПП: DSG 7
Имя: Дмитрий
Звідки: Пионерское
Да

_________________
GTI '98 GT2060V 02M
Touran'11 CLCA 02E
Q7 '09 CCMA 09D
Авторазборка VAGShrotCrimea


Догори
ПовідомленняДодано: 04 жовтня 2016, 17:28 
Офлайн
новенький

З нами з: 04 жовтня 2016, 16:02
Повідомлень: 1
Год выпуска:: 2005
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Имя: Viktor
Добрый день, уважаемые.
Подскажите: 6x0,15x142° эти данные говорят о том, что распылитель имеет 6 отверстий по 0,15мм под углом 142 градуса, верно?


Догори
ПовідомленняДодано: 06 січня 2017, 10:52 
Офлайн
Завсегдатай

З нами з: 07 березня 2012, 23:45
Повідомлень: 385
Год выпуска:: 1987
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Петр
Звідки: Киев
Однодумцы, назрел вопрос.
А как сейчас обстоят дела с тюнингованными распылителями в тюнинг индустрии на форсунки для common rail для vag группы?
Шерстил инет, есть куча предложений для common rail на американцы (дюрамакс и т.д) а вот для вага не нашел предложений.
Читал на тди клубе, что мужики как-то сами их делают, подбирая распылители от других авто.
Сейчас, как я понял, для common rail vag есть уже все (насосы, турбы и т.д) а вот с распылителями/форсунками по ходу проблема.
Может кто-нибудь разьяснить ситуацию?

_________________
Слава Україні! ПТН-ПНХ!!!!
DER GOLF 2, JP-> SB-> AFN inside NOW, iguana 311 farbe, RECARO driver seat


Догори
ПовідомленняДодано: 06 січня 2017, 12:34 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 березня 2009, 18:01
Повідомлень: 960
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Звідки: Одесса
Сейчас тестируются более производительные распылители с разным размером отверстий для common rail. Предварительная цена 6000 канадских.
https://blackhazeworkshop.com/en/parts/ ... cr140.html

_________________
Golf mkIV 1.9 TDI ALH- gt2260v/fmic/r520/12mm pump head/70mm full exhaust/Spec clutch/Gaudges/ABT 18' rims/H&R coilovers.


Догори
ПовідомленняДодано: 06 січня 2017, 13:03 
Офлайн
Завсегдатай

З нами з: 07 березня 2012, 23:45
Повідомлень: 385
Год выпуска:: 1987
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Петр
Звідки: Киев
Получается, common rail вскоре будут раскачивать так же как и ve и pd.
P.S: В сезоне этого года в тайм атак тоже будете принимать участие?
P.P.S: Видел в продаже у америкосов 14 мм плунжер на VE-))). На 500+ сил. Но где же найти железо, что бы оно такую мощь выдержало?

_________________
Слава Україні! ПТН-ПНХ!!!!
DER GOLF 2, JP-> SB-> AFN inside NOW, iguana 311 farbe, RECARO driver seat


Догори
ПовідомленняДодано: 06 січня 2017, 15:03 
Офлайн
Гольфоман
Аватар користувача

З нами з: 05 листопада 2012, 19:36
Повідомлень: 2092
Год выпуска:: 1995
Код мотора: AEY 1,9
КПП: DSG 7
Имя: DимОN
Звідки: ~Berd'yansk~
Цитата:
цена 6000 канадских.
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

_________________
my TDI


Догори
ПовідомленняДодано: 07 січня 2017, 14:06 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 березня 2009, 18:01
Повідомлень: 960
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Звідки: Одесса
Их и сейчас немного раскачивают с помощью насоса.
Да. Планирую.

_________________
Golf mkIV 1.9 TDI ALH- gt2260v/fmic/r520/12mm pump head/70mm full exhaust/Spec clutch/Gaudges/ABT 18' rims/H&R coilovers.


Догори
ПовідомленняДодано: 07 січня 2017, 14:59 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
маю дизель 1,6 вихрекамерний, блок з турбодизелю, авто для роботи, зупинився на старосу дизелі так як лию що попало і за пробіг під 100 тис нічого не робив абсолютно, розхід малий і дуже дешево все стало, прикупив тнвд з турбодизелю відреставровано вже все, чекає на встановлення.
питання: яку турбіну вибрати для максимальної потужності? якщо потрібно встановиться фронтальний інтеркулер

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
ПовідомленняДодано: 08 січня 2017, 00:41 
Офлайн
Гольфоман
Аватар користувача

З нами з: 05 листопада 2012, 19:36
Повідомлень: 2092
Год выпуска:: 1995
Код мотора: AEY 1,9
КПП: DSG 7
Имя: DимОN
Звідки: ~Berd'yansk~
Цитата:
маю дизель 1,6 вихрекамерний, блок з турбодизелю, авто для роботи, зупинився на старосу дизелі так як лию що попало і за пробіг під 100 тис нічого не робив абсолютно, розхід малий і дуже дешево все стало, прикупив тнвд з турбодизелю відреставровано вже все, чекає на встановлення.
питання: яку турбіну вибрати для максимальної потужності? якщо потрібно встановиться фронтальний інтеркулер
Вихрекамерник для тюнинга не очень подходит. А так посвежей это с 1Z, AGR... турбину...

_________________
my TDI


Догори
ПовідомленняДодано: 08 січня 2017, 15:57 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Цитата:
Цитата:
Вихрекамерник для тюнинга не очень подходит. А так посвежей это с 1Z, AGR... турбину...
воно то так ааз, афн... в мене мк 1 і мотор 1,9 буде не по закону встановлювати, хоча думаю за цим особливо і не слідкують але ще ця проводка якої куча і іншого, свапнутись не так просто, по форуму бачу що ці потужні тді які теж вже далеко не першої свіжості гемору по факту приносять чимало, для себе бачу свап афн ціною не менше 2000 уе а по факту ще більше як завжди вийде.
зараз я взяв тут на форумі за 4000 грн. тнвд, весь впуск, на бош сервісі протестували тнвд як ідеальний, хочу ще ідеальну турбіну і новий фронтальний кульок і для 700-кілограмового пікапа мк-1 80 коняк (а може й більше вийде) поки буде достатньо) ІМХО

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
ПовідомленняДодано: 08 січня 2017, 17:45 
Офлайн
Гольфоман
Аватар користувача

З нами з: 13 грудня 2010, 20:24
Повідомлень: 2109
Год выпуска:: 1993
Код мотора: SB 1,6
КПП: МКПП
Имя: Павел
Звідки: Жопа таун
Саша, Діма трохи не те мав на увазі - турбіну до вихрекамерника можна брати з 1Z, AGR, з того самого AAZ - будь-яку вейстгейтну.

Не знаю звідки такі цифри у 2000 :shock:, мені свап з 1Z на AFN обійшовся 200, потім ще докинув розпилювачі 100, бо мої ітак треба було міняти. 1Z коштує копійки.

Якщо категорично не хочеться 1.9, то можна взяти 1.7sdi AKN в зборі за основу, порядок ціни десь той самий що і 1Z.

_________________
Golf 3 AFN GTE.

Зображення


Догори
ПовідомленняДодано: 08 січня 2017, 18:12 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Цитата:
Саша, Діма трохи не те мав на увазі - турбіну до вихрекамерника можна брати з 1Z, AGR, з того самого AAZ - будь-яку вейстгейтну.

Не знаю звідки такі цифри у 2000 :shock:, мені свап з 1Z на AFN обійшовся 200, потім ще докинув розпилювачі 100, бо мої ітак треба було міняти. 1Z коштує копійки.

Якщо категорично не хочеться 1.9, то можна взяти 1.7sdi AKN в зборі за основу, порядок ціни десь той самий що і 1Z.
та по факту взяти тільки мотор мк3 і поставити його в мк 1, всі опори потрібно виготовлювати з нуля, якщо давати це адекватним людям що зроблять це якісно і за день-три це вже буде 200-300 баксів і по іншому я вже не хочу або так або ніяк, в мене вже стояло раніше авто більше року і кочувало з сто на сто щоб дозбиратись,зараз обслуговую свої гольфи або сам або сам на СТО під наглядом майстрів що поряд крутять дріфтові бмв, нісан сільвія тощо, або майстри крутять і я дивлюсь і це не дешево, дупою відчуваю 2000 потяне, мені б турбінку підібрати на те що є, яка найкраще підійде, найпотужніша

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 4172 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1275 276 277 278 279 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited